עלייה קלה ברייטינג של עצרת יום הזיכרון לשואה ולגבורה
העצרת הממלכתית לציון יום השואה והגבורה ביד ושאם הניבה 32.6% ב-5 הערוצים בהם שודרה – כך עולה מנתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה.
השידור בקשת 12 הניב 11%,
השידור ברשת 13 קיבל 7.4%,
השידור בערוץ עשר רשם 6.9%,
המשדר בכאן 11 ניפק 5.4%,
ובערוץ 20 – 1.9%.
בשנה שעברה הניב שידור הטקס 31.1% ב-4 ערוצים – 18% בערוץ 2, 9.3% בערוץ עשר, 3.1% בערוץ 1 ו-0.7% בערוץ 20. ב-2016 הרייטינג עמד על כ-32% - ערוץ 2 - 18.7%, ערוץ עשר - 7.9% וערוץ 1 - 5.1%). בשנים 2015 ו-2014 הרייטינג של המשדר עמד על כ-35%.
המשדר 'ישראל-פולין: יחסים במבחן' (קשת 12) קיבלה 11.1%, שידור חוזר של 'אבודים' (רשת 13) הניבה 9.1%, 'שני אסמים' (קשת 12) ניפקה 8.7%, 'הנאצי הטוב' (כאן 11) ניפק 5.5%, שידור חוזר של 'החיפוש' (ערוץ עשר) קיבל 5.1%, 'אסתיר פניי' (כאן 11) רשמה 3.8%, 'רפי אינטימי' (ערוץ עשר) רשמה 3.7%, 'מוקי בוערה' (רשת 13) זכתה ב-3.3%, 'כמו ציפור דרור בשמיים' (ערוץ עשר) הניבה 3.1%, 'פרדי היקר' (כאן 11) הניבה 1.7%, 'עמוד האש - הפתרון הסופי' (ערוץ 20) קיבלה 1.4%, ו'הנוקמים' (ערוץ 20) עם 1.6%.
בגזרת הבוקר:
העולם הבוקר (רשת 13) הניבה 3.4%,
מול חדשות הבוקר (קשת 12) עם 2.9%,
ואורלי וגיא (ערוץ עשר) עם 2.6%.
בגזרת החדשות:
המהדורות הוקדמו ל-19:00 בשל העצרת הממלכתית לשואה ולגבורה.
חדשות 2 בקשת עם 9.4%
מול אותה מהדורה ברשת עם 5.6% בלבד
(בחישוב מצרפי: 15% - מול 16.2% בשנה שעברה למהדורה בערוץ 2)
רשת הפסידה לחדשות עשר עם 6.7% (בשנה שעברה חדשות עשר עם 7.8%),
חדשות כאן 11 הניבה 5.4% (מול 2% שהניבה 'מבט' בערוץ 1).
חדשות ערוץ 20 ששודרה מ-19:30, הסתפקה ב-0.9%.
- 1.ציון 12/04/2018 18:39הגב לתגובה זושידורי כאן 11 עולים בכל הפרמטרים על שידורי ערוץ 1 מהשנה שעברה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
