
ג׳ימיני של גוגל יכול עכשיו להפוך תמונות לסרטון וידיאו
גוגל Alphabet 2.52% השיקה השבוע יכולת חדשה שמאפשרת למשתמשים המשלמים של עוזר הבינה המלאכותית שלה ג׳ימיני להפוך תמונות לסרטוני וידאו קצרים. השירות זמין החל מהחמישי למשתמשי התוכניות AI Ultra ו-Pro באזורים נבחרים, תחילה בגרסת הדפדפן ולאחר מכן באפליקצייה למובייל.
הכלי מייצר סרטונים באורך 8 שניות עם קול, בהתבסס על תמונה וטקסט שמתאר את הסצינה הרצויה. הוידאו נוצר בפורמט MP4 ברזולוציה של 720p ביחס של 16:9. המשתמש צריך להעלות תמונה ולהוסיף תיאור טקסט של מה שהוא רוצה לראות בסרטון.
הטכנולוגיה מבוססת על Veo 3, המודל האחרון של גוגל לייצור וידאו שהוכרז במאי בכנס המפתחים השנתי. עד כה המודל היה זמין רק דרך כלי בתשלום נפרד בשם Flow, שמיועד לצרכנים מקצועיים בתחום הקולנוע. השירות החדש מגיע בזמן שבו גוגל מתחרה עם חברות אמריקניות כמו OpenAI ו-Runway AI בתחום יצירת וידאו בבינה מלאכותית. התחרות גוברת גם מול חברות סיניות - עליבאבא, מאנוס וקוואישאו השיקו או עדכנו כלים לייצור וידאו בחודשים האחרונים.
מגבלות בטיחות
גוגל Alphabet 2.52% הטמיעה מגבלות בטיחות בכלי. הוא לא מאפשר יצירת סרטונים של אנשים מפורסמים, נשיאים או מנכ"לים מוכרים. המדיניות אוסרת גם על יצירת תוכן שמעודד פעילויות מסוכנות או מסית לאלימות נגד יחידים או קבוצות.
- גוגל מאבדת 2% - OpenAI חשפה דפדפן חדש
- סין מבטלת את חקירת ההגבלים העסקיים נגד גוגל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בדיקות שנערכו בכלי החדש חשפו מגבלות ביכולותיו. כשהתבקש ליצור סרטון של אדם שמדבר, הוא שינה לעיתים את תווי הפנים ואת הגזע של האדם בתמונה. הכלי הצליח ליצור סרטונים של צמחים הנעים ברוח וחתול מדבר, אבל לא הצליח לבצע פעולות מורכבות כמו ברייקדאנס.
דובר גוגל הסביר שאין הוראה במודל הבינה המלאכותית לשנות את מראה האדם. הוא הוסיף שיצירת וידאו מתמונה ואנימציה של פנים הן טכנולוגיות חדשות שעדיין לא מושלמות, והן עלולות לפתח את התמונה בדרכים שלא מייצגות את המקור. לדברי הדובר, המודל מצליח יותר בהנפשת סצינות אחרות כמו אובייקטים יומיומיים, רישומים וציורים, והוספת תנועה לתמונות טבע. החברה מתכוונת להמשיך לשפר את המודל, כולל את יכולת אנימציית הפנים, בעדכונים עתידיים.
השירות מגיע כחלק מהמאבק של גוגל להתמודד עם התחרות הגוברת בתחום הבינה המלאכותית. החברה מרחיבה את הגישה לכלים מתקדמים דרך ממשק השיחה של ג׳ימיני, במטרה לספק למשתמשים פתרונות מקיפים יותר ליצירת תוכן.
- 1.אנונימי 10/07/2025 21:07הגב לתגובה זוהחברה הזו היום מזוהמת ביותר מדי אינטרסים של עבריינים ומזמן הפכה לחברה רעילה ומזהמת סביבתית
 אייל פרוינד מנכ״ל איזופ, צילום: עודד קרני
אייל פרוינד מנכ״ל איזופ, צילום: עודד קרנימהאופציה ועד ההנפקה: ESOP מבית הפניקס ו-Slice Global משיקות פלטרפומה לניהול תגמול הוני
שיתוף פעולה חדש מציע לחברות הייטק פתרון דיגיטלי מלא לניהול אופציות, נאמנות ומיסוי - מההקצאה הראשונה ועד ההנפקה
אתם יכולים להסתכל על זה כסימן נוסף להתאוששות בהייטק. עוד גיוסים, עוד תוכניות אופציות, ועוד עובדים שמצפים מהחברות לגמישות ויעילות בניהול ההטבות ההוניות שלהם. על הרקע הזה מודיעים חברת Slice Global Equity ו-ESOP מבית הפניקס בית השקעות על שיתוף פעולה שמטרתו לספק לחברות ההייטק הישראליות פתרון כולל לניהול תגמול הוני מהשלב הראשוני של הקצאת אופציות ועד לשלב ההנפקה או האקזיט. המהלך מאחד בין טכנולוגיית אקוויטי מתקדמת לבין מעטפת נאמנות לפי סעיף 102, ליווי רגולטורי ומיסויי, ומציע לחברות ניהול מקצה לקצה של כל תהליך התגמול ההוני בפלטפורמה אחת.
המערכת החדשה תכלול ניהול קאפ-טייבל ותוכניות אופציות ו-RSU בזמן אמת, אינטגרציה עם מערכות HR ו-Finance, ניהול רגולציה ומיסוי בישראל ובעולם, הפקת דוחות פיננסיים ואנליטיקה מתקדמת, לצד סימולציות של דילול, סבבי השקעה ותרחישי אקזיט או הנפקה בלחיצת כפתור. השילוב בין ESOP לבין Slice נועד להקל על מנהלים ויזמים בהתמודדות עם תהליכי התגמול, תוך שמירה על שקיפות לעובדים ועל עמידה בתקנים בינלאומיים.
Slice Global Equity פועלת כפלטפורמה לניהול אקוויטי גלובלי המאפשרת למחלקות הכספים בארגונים, משפט ומשאבי אנוש לנהל את מערך ההון במקום אחד. בין הלקוחות שלה נמנות חברות כמו WIZ, Guesty ו-VAST. ESOP.
ESOP פועלת כבר למעלה משני עשורים ומנהלת אלפי נאמנויות לפי סעיף 102, כולל ליווי הנפקות, מימושי אופציות וייעוץ משפטי ומיסויי לחברות פרטיות וציבוריות.
אייל פרוינד, מנכ"ל ESOP מבית הפניקס מסר: "זה חיבור מהסוג שלא רק מייצר ערך אלא מייצר פרספקטיבה חדשה. החברות ייהנו לראשונה גם ממערכת טכנולוגית מתקדמת לניהול כל התוכנית וגם ממעטפת שירות אנושית ורגולטורית מההקצאה הראשונה ועד ההנפקה או המכירה."

הכי כיף לעבוד באנבידיה ישראל: דירוג חברות ההייטק לשנת 2025
דן אנד ברדסטריט חושפת בפעם ה-11 את דירוג חברות ההייטק שהכי טוב לעבוד בהן: העובדים מחפשים אוזן קשבת ותרבות ערכית על פני עוד כמה שקלים בתלוש - אנבידיה בראש, מיקרוסופט שניה, מאנדיי שלישית - וגם: העובדים מאוכזבים מהשכר בפינטק
דן אנד ברדסטריט מפרסמת זו השנה ה-11 את דירוג ההייטק השנתי - רשימת החברות והסטארט-אפים שהכי טוב לעבוד בהם בישראל. הדירוג לשנת 2025 מבוסס על סקר מקיף בקרב עשרות אלפי עובדים, לצד ניתוח עשרות פרמטרים אובייקטיביים הכוללים את סביבת העבודה, ההנהלה, תנאי השכר, אפשרויות הקידום, תחושת השייכות והחיבור לערכי החברה.
הדירוג השנה מלמד אותנו הרבה על מה שקורה בהייטק, המנוע הכלכלי של המדינה. הדוח הזה מראה שהעובדים כבר לא מסתכלים רק על המשכורת או על ההטבות, אלא גם על איך החברה מתנהגת ברגעי אמת. והיו לנו לא מעט כאלה השנה זו הייתה שנה שנייה למערכה, שבה עשרות אלפים נקראו לשירות מילואים ממושך. בתוך כל זה העובדים למדו להעריך הרבה יותר את המעטפת - מעסיקים שהפגינו הבנה ואנושיות, דאגו לעובדים שגויסו ולמשפחות, והצליחו לייצר תחושת יציבות לעובדים תחושת יציבות גם כשהכל היה נראה אחרת.
עובדים ומנהלים כאחד מבינים שהצלחה ארוכת טווח לא נמדדת רק בשורת הרווח, אלא גם ביכולת של החברה להחזיק ארגון מחובר, ערכי ועמיד. וזה בסופו של דבר משתלם כי האנושיות שמראה המנהל מקפיצה את החברה במדד, יותר רוצים לעבוד בכזה מקום וההון האנושי משתבח.
גם דפוסי התעסוקה משתנים. יותר חברות מאמצות מודלים היברידיים, עובדים מעדיפים משרות עם משמעות ולא רק תפקידים נוצצים, ואיזון בין בית-עבודה שוב חזר לשיחות המטבחון. כאמירה כללית אפשר לומר שעליה בשביעות הרצון השנה היא לא רק נתון סטטיסטי, אלא אינדיקציה לתהליך עומק של ריפוי בתעשייה שהייתה נחשבת במשך שנים לדורשת מאוד - התעשייה הזאת כך נראה לומדת להסתכל אחרת על העובדים.
- בזמן שישנתם: התוצאות של ענקיות הטק ואיך הן ישפיעו על השווקים?
- הנאסד״ק עלה ב-0.5%; אנפייז נפלה ב-15%, ורוניס צנחה ב-49%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שילה זברו-וייס, מנהלת מחלקת Duns 100 בדן אנד ברדסטריט, אומרת "דירוג 2025 חושף את השינוי הגדול ביותר שראינו בעשור האחרון - לא עוד הסתכלות בלעדית על שכר והטבות, אלא חיפוש אחר מעסיקים שמציעים חוסן אנושי אמיתי. העובדים מגדירים מחדש מהו מקום עבודה טוב: חברה שתומכת במשרתי המילואים, מעניקה גמישות בשגרה לא פשוטה, ומציבה את הערכים והאנשים במרכז לצד החדשנות וההישגים העסקיים. זו הבשורה של הדירוג השנה - מי שהצליח לחבר בין מצוינות מקצועית לבין תרבות ערכית ותומכת, זכה לאמון העובדים ולמיקומו בצמרת".

