שוקה נלחם ביונים: סוכני הביטוח יוצאים נגד ביטוח ישיר באמצעות ליאו ברנט
לשכת סוכני הביטוח משיבה מלחמה ומשיקה קמפיין נגטיבי כנגד חברת ביטוח ישיר. בחירתו של נשיא חדש ללשכת סוכני הביטוח - אריה אברמוביץ, מחדשת את מאבק הסוכנים שייצאו מחר (יום ד') בקמפיין פרסום כנגד חברת 'אי.די. איי - ביטוח ישיר' המחזיקה גם במותג '9 מיליון', במטרה לחזק את מעמדו של סוכן הביטוח.
הקמפיין יושק כתגובה ישירה למסע הפרסום האגרסיבי של חברת ביטוח ישיר, שמריצה זה תקופה ארוכה את הפרסומות בכיכובה של שני כהן לפעילות '9 מיליון', שבמסגרתו היא תוקפת את סוכני הביטוח ומציגה אותם כגורם מיותר שהלקוח מממן.
מודעות הקמפיין יתקפו באופן ישיר את המסרים העיקריים של ביטוח ישיר ויסיר את המסכה מעל פעילות החברה. מודעות לשכת סוכני הביטוח יתקפו את קמפיין "שוקה" בכותרת "מרוב שוקה - הביטוח הישיר יצא שקשוקה!" ואת קמפיין "היונים" עם הטקסט: "לא תמיד כשיונה עושה עליך מלמעלה, זה כזה מזל...".
בנוסף, יתקוף הקמפיין של הלשכה את הוצאות הפרסום המופרזות והמנופחות של ביטוח ישיר שבאות, בסופו של דבר, על חשבון לקוחותיהם. הסוכנים מצרפים נתונים מהם עולה, כי על פי דוחות "יפעת בקרת פרסום", חברת אי.די.איי (ביטוח ישיר) השקיעה בפרסום כ-595 מיליון שקלים בין השנים 2011-2013 ומהם 73 מיליון שקלים בקמפיין "היונים" ו-46 מיליון שקלים בקמפיין "שוקה".
- עקב העלאת מחירי ביטוחי הרכב: קנסות לחברות ביטוח
- ביטוח ישיר קופצת לאחר שהציגה זינוק של 24% ברווח הכולל, בניכוי הוצאות משפטיות חריגות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המודעה הראשונה שתתפרסם מחר הופכת את המאבק לאישי מאי פעם - קמפיין הסוכנים יתקוף את העובדה כי 700 טלפנים של ביטוח ישיר יצאו לנופש מיוחד בשבוע שעבר בתאילנד על חשבון לקוחותיהם. לנופש של הטלפנים הוזמנה והוטסה באופן מיוחד הזמרת נינט טייב.
משרד הפרסום שזכה בתקציב הפרסום של לשכת סוכני הביטוח הוא ליאו ברנט בראשותו של גיא קלנר. המשראד זכה בתקציב לאחר מכרז שנערך בחודשים האחרונים אך היציאה לקמפיין נדחתה עד לתום הליך הבחירות לנשיא חדש ללשכה. היקף ההשקעה בקמפיין יעמוד על כ-600 אלף שקלים ועיקרו מודעות בעיתונות, תשדירים ברדיו, ופעילות נרחבת במדיה החברתית. בשלב הבא ייתכן והקמפיין יעלה גם בסרטונים בטלוויזיה.
נשיא לשכת סוכני הביטוח, אריה אברמוביץ: "הימים בהם הביטוח הישיר יכולים להפיץ שקרים במאות מיליונים על סוכני הביטוח הסתיימו. הנתונים מוכיחים שהעימות המקצועי מול הישיר הוכרע בנוקאאוט לטובת הסוכנים - 90% מציבור המבוטחים בישראל בוחר לרכוש פוליסה באמצעות סוכן ביטוח אישי ומקצועי על פני טלפן זמני בביטוח ישיר. כעת אנו מנהלים מלחמה עיקשת במרחב הציבורי, בתקשורת ובבית המשפט".
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
גיא קלנר, מנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט מסר: "אנו שמחים מאוד על האמון שקיבלנו מלשכת סוכני ביטוח ובטוחים שיחדיו נשיג את המטרות המיוחלות".
- 15.מייק אב 08/03/2014 20:43הגב לתגובה זולמיטה הערכתי אפסו הסיכויים לעצור או לשבש את השיטה המנצחת לפיה המבוטח השפוי מקבל בזמנו הפנוי שרות ביטוחי טלפוני יעיל ומהיר היישר אל חדר מגורים שלו בבית במקום כל הטרחה ובזבוז זמן והרי חברת ביטוח ישיר השכילה לעשות זאת היטב וכבשה בכך את דעת הקהל בגישתה זו ובאמינותה למבוטח.
- 14.רון 07/03/2014 17:32הגב לתגובה זושיבינו כל חברות הישיר שאי אפשר להחליף סוכני ביטוח מקצועים
- 13.חסן 06/03/2014 13:11הגב לתגובה זוהקמפיין טוב, אבל קמפיינים כאלו עובדים רק כשתופסים את המתחרה עם המכנסיים למטה - כשהוא לא מוכן עם תשובה לקמפיין. אני די בטוח, שבאומן וגליקמן קוראים אייס וכבר בונים קמפיין תשובה מנטרל + היח"צ מכין תשובה לכל האשמה. קלנר, בקמפיין משוויצים אחרי שהוא עבד ולא רק כשחשבת על הרעיון, הרווחת יח"צ למשרד שלך אבל דפקת את הלקוח שלך בדרך.
- 12.צילה 06/03/2014 10:01הגב לתגובה זומה הם בידיוק רצו להגיד
- 11.(ל"ת)בעד מי הקמפיין ??? 06/03/2014 10:00הגב לתגובה זו
- 10.חבל על הכסף (ל"ת)נימרוד 06/03/2014 10:00הגב לתגובה זו
- 9.קמפיין לא ברור (ל"ת)שמעון 06/03/2014 10:00הגב לתגובה זו
- 8.חיים 06/03/2014 09:59הגב לתגובה זוחבל מאד שבימקום לבנות את סוכני הביטוח הם תוקפים את החברות הישירות בצורה שהציבור לא מבין
- 7.ת״אביבי 05/03/2014 17:51הגב לתגובה זובמקום לתקוף בקמפיין אינפנטילי ולא ברור את הקמפיינים של המתחרים זה היה משיג תוצאות יותר טובו, אבל סתם לתקוף ככה ואולי על דרך השלילה זה יצלח, וותרו לא מספק את הסחורה, אם אין לכם משהו טוב לומר אז הדברים הרעים רק מוציאים אתכם עוד יתר חלשים
- 6.ליאו ברנט=באומן 05/03/2014 12:34הגב לתגובה זומדהים איך באומן מצליחים לצאת מזה בשלום. משפחת שניידמן לא ממש יעופו על זה.
- 5.יופי 05/03/2014 12:00הגב לתגובה זוהאמת, הסוכנים צודקים.
- 4.מעניין לי תתח.. מה כ 05/03/2014 08:39הגב לתגובה זובגלל שהם מפנקים את העובדים עוד יותר בא לי להישאר אצלם..וכמה עלה לכם הקמפיין ההזוי הזה..קראייטיב מעפן!
- 3.גליקמן הוא המשרד של 9 מיליון. לא באומן (ל"ת)בלה בלה 04/03/2014 16:07הגב לתגובה זו
- בלה בלה בלה 04/03/2014 16:55הגב לתגובה זוסוכני הביטוח
- 2.איתמר 04/03/2014 14:32הגב לתגובה זואז הלשכה של סוכני הביטוח יוצאת בקמפיין פירסומי בו היא תוקפת את הוצאות הפרסום של הישירות?
- 1.אבחנה 04/03/2014 14:26הגב לתגובה זושליאו ברנט הוא משרד מאותה בעלות של משרד באומן שמפרסם את ביטוח ישיר?
- יותר קל להם למשוך את האימג'ים לרקעים (ל"ת)אבחנה נוספת 04/03/2014 16:03הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)