ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון חושף את השינויים שייכנסו לתכנית 'מחיר למשתכן' - כולל 'דד ליין' להרשמה

לאחר גל הספקולציות, משרד האוצר מפרסם היום את השינויים הדרמטיים במבחינת ניהול הרישום לתכנית
 |  36
קבע נוסחה
Share
אחרי גל הספקולציות מהשבוע שעבר בעניין מגבלת הזמן לרישום לתכנית מחיר למשתכן, חושף היום כחלון את הכיוון כאשר המטרה המוצהרת היא להגדיל את סיכויי הזכייה בדירה לרשומים לתכנית, שר האוצר משה כחלון ושר הבינוי והשיכון יואב גלנט משדרגים את תכנית 'מחיר למשתכן' ומגדילים את סיכויי הזכייה בתכנית.


התכנית תפעל מעתה בשתי סדרות:

- בסדרה א' יכללו זכאים שכבר יש בידיהם אישורי זכאות וכאלה שיבקשו אישורים עד ה-13/9/16 או עד למכסה של כ-60,000 זכאים, המוקדם מבין השניים. נציין כי כבר כעת מספר הנרשמים עומד על 53,770 נרשמים שקיבלו זכאות, כלומר האפשרות לקחת חלק מסדרה א' כבר הולכת ונסגרת. - בסדרה ב' יכללו כל הזכאים שירשמו לתכנית מרגע סגירת סדרה א' וכן זכאים מסדרה א שיועברו לסדרה ב'.  זכאים אשר יהיו רשומים לסדרה א' יתבקשו להירשם להגרלה אחת לפחות עד סוף שנת 2016 על מנת להישאר בסדרה א', ותינתן להם הזכות לוותר עד פעמיים על זכייה ולהמשיך להשתתף בהגרלות. אם יזכו ויוותרו בפעם השלישית, יועברו לסדרה ב'. במילים אחרות, נראה שכעת ההגרלות יהיו רק מתוך אותם 60,000 זכאים (או אלו שנרשמו עד ה-13 בספטמבר) ורק לאחר מכן יפתחו הגרלות לסדרה ב'. נציין כי נכון להיום נרשמו 53,770 זכאים לתכנית.

מטרת הצעד היא לשפר את סיכויי הזכייה של אלו שכבר נרשמו לתכנית. זו הסיבה שבאוצר קבעו תקרה של 60 אלף נרשמים (או התאריך הנ"ל) שרק מתוך רשימה זו ניתן יהיה לגשת להגרלות, כך שסיכויי הזכייה של אלו שניגשים יהיו גבוהים יותר. המהלך של האוצר מגיע ככל הנראה ברקע לחשש כי זוגות שניגשו לתכנית יפסידו שוב ושוב בהגרלות ולמעשה יתייאשו ועל הדרך גם יביעו תרעומת חריפה כנגד התכנית שלא באמת נותנת פתרון לזוגות הצעירים.
בתגובה לשאלת Bizportal אומרים כעת במשרד הבינוי והשיכון כי הם יפעלו במהלך 2017 לשלב הגרלות לסדרה ב' במקביל להגרלות סדרה א' ושכללים ספציפיים יפורסמו בהמשך. כך או כך, נראה כעת שמי שרוצה עדיין להירשם לתכנית - עליו להזדרז ולעשות זאת. 

לסטטוס תכנית 'מחיר למשתכן' וההגרלות הפתוחות כעת - לחץ כאן 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 זוג צעיר 24/08/2016 05:22 טוב, זה ברור שכל המלעיזים בטוקבקים הם תרנגולות
לפני שחיטה. מקרקרים וצווחים. פתחת עסק? שלם מס אמת!
31 זוג צעיר 24/08/2016 05:19 הפעולות של כחלון כנות ומחזקות אותנו
חבל שלא יושם 2.5% על אדמה שאושרה לבניה.
30 חסר דירה 23/08/2016 10:37 מחיר למסתכן! (ל"ת)
29 חסר דירה 23/08/2016 10:36 תקשיבו לתוכנית הבוקר , הבנקים מחרבנים את התוכנית
חשיפה שהבנקים דוחפים קומבינות של עמלותנוריבית מטורפת לתוכנית של מחיר למשתכן וכן יוצא שזה לא כדאי... בעלי הכוח במדינה משחיטים אותה.
28 אורית 23/08/2016 08:52 ממליצה שתקראו בגוגל מאמר בשם "נדל"ן בעולם הרביעי"
מעורר מחשבה
27 50+ ללא עבודה 22/08/2016 22:21 מה עם עבודה?? למה אני..
צריך לממן את ההגרלו קח-לון מהחסכונות לפנסיה??? מי יעזור לי ???
26 קליפ 22/08/2016 21:53 כתבי אייס אנטישמים מחרחרי שינאה
כל הכבוד לפקידוני ביז שמביאים את הדם הרע שטוף השנאה של אייס. ככל שתהיה יותר שינאת אחים הערבים והסמאל מנצחים!! יש בארץ 10,000 זבלי תקשורת שפועלים לחורבן בית שלישי
25 גדעון 22/08/2016 21:43 בזבוז כספי ציבור
מדוע על המדינה לסבסד קרקע באזור המרכז באזור ביקוש ללא קרטיריון סוציאלי?.מדובר בכסף ציבורי הנזרק לפח הפוליטי של כחלון.כולנו עוד נשלם ביוקר על תכנית זו.
24 רמי 22/08/2016 20:56 כחלון- מה השלב הבא ??? הגרלה ללחם ????
הרי דירה ראשונה זה צורך קיומי, בדיוק כמו לחם ומיים. מדוע אי אפשר לקנות ??? מדוע הגרלות ???ומי שזוכה בהגרלה, מה בדיוק מרוויח ??? במקרה הטוב ,אדון כחלון.....את מחיר הדירה טרם בחירתך לשר האוצר. אז תגיד, אדוני שר האוצר- מי המפגר מכל הסיפור הזה ??? רמז...( לא אתה, אלא מי שקונה ומי שבחר בך ) !!
23 אחד שיודע 22/08/2016 20:34 אתם כל כך טיפשים ...
הורסים את התכנית של עצמם. איפה זה נשמע שגם כן אחרי זמן כה מועט עושים דור א ודור ב ומפלים בין האנשים שמה שמפריד בניהם זה המגבלות של גיל וקריטריונים נוספים...אתם השרים גורמים לייאוש עוד יותר נורא ....בהצלחה ל-60 אלף הזכאים וכל אלא שלא הצליחו להכנס באסה לנו
קליפ 22/08/2016 22:00 תהיה חזק. בפריפריה המחירים זולים יותר
רכבת ישראל(יש קטר. אתה קורא ישראל היום) תביא אותך בנוחות לעיר האורות והאהבה "תל אביב"
22 פ"ת 22/08/2016 20:30 כחלון = כישלון = אכזבה מהדהדת
הולך מדחי אל דחימתעסק במספרים במקום לעסוק בבניה.עובד על כולם בעיניים.מחזק את העשיריםמחליש את מעמד הבינייםולא מחזק את החלשים
21 כלכלן תואר שני 22/08/2016 19:33 נדלן בירידה
הריבית בארה"ב התחילה מגמת עליה לכן לאור עובדה זאת הכסף זורם מנכסים לפקדונות בבנק לכן הנדלן מתחיל את מגמת ירידת המחירים בנוסף בניה מסיבית ותוכנית למשתכן מחירי הדירות צריכים לרדת בטווח זמן של 3- 4 שנים ב35%
20 שכיר עשוק 22/08/2016 18:53 פח-לון ממשיך לעשות נזקים
הצרה שאנחנו נקבל את החשבון, אלו שלא זכו!!!
19 משה 22/08/2016 18:20 מחיר למשתכן
השר כחלון הצעירים רוצים שתיתן להם דירות בחינם 800000שח הנחה בהרצליה זה מעט אולי תוציא מהחשבון שלך ותתן להם
18 אג"ח א צמוד 22/08/2016 17:54 אג"ח ב' בריבית משתנה :-) (ל"ת)
17 מני 22/08/2016 17:46 כחלון נכשלת תודה ותעזוב אותנו בשקט
נמעס כל הזמן לשמוע ממך מנסה , זה לא סלולר אתה חסר הבנה מחייך ודופק את האזרחים. מיסים הורדת ב50 שקל, וכל היתר העלת ב 500... נו באמת
16 רפאל מלול 22/08/2016 17:28 מחיר למשתקן
הכל טוב ויפה מה עם למה לא מפרסמים קריטוריונים זוגות נשואים פלוס ילדים? גרושים/ת נשואים שניים ועוד..........
15 הבה ונתחכמה 22/08/2016 17:26 כדי שלא ירגישו מרומים ויתיאשו הגאון עושה כאילו
סיכויי ההגרלה טובים יותר אין גבול לזלזול אין גבול לטמטום של הנרשמים. כשהיתה מחאה אמרתי אל תקנו אבל המפגרים רצו לבנק לקחת משכנתא
14 הפרס הגדול 22/08/2016 17:24 כחלון הרויח עד עכשיו 13 מליון שח מההגרלות (ל"ת)
13 נשמה של ערס 22/08/2016 17:21 גם הגרלה וגם תנאים. איזה כוחני האיש הזה דג ברקודה (ל"ת)
12 קליפ 22/08/2016 17:15 לעזור לזכאים לזכות בקורת גג במחיר מיליון ש"ח
וארבעים שנות משכנתא. בזמן שכל הבאסטיונרים,הון שחור, שופטים, עו"ד ומאות רבות של אלפי יהודים רובצים על עשרות דירות ( אחי, זה לפנסיה של הנינים...!) די לשחיתות. רוצים דירות לעניים. אגב * בדרום,שדרות אופקים נתיבות...הדירות בחינם ללא כסף. ללא הגרלה! שים 1 מיליון ש"ח וקבלת דירה!!!
11 יובל 22/08/2016 17:10 רעיון יותר טוב , לקרא חושב מאוד
את האמת שהיה כחלון צריך בכלל לתת עדיפות ל 20 אלף נרשמים הראשונים כי כנראה להם הכי אכפת , וככה היה גם מאותת שמי שמאמין בממשלה זוכה
10 מחיר למשתכן 22/08/2016 17:00 לדעתי תוכנית גרועה !!!
אנשים נכנסים לתוכנית של הגרלה על מנת לקבל מחיר מופחת ממחיר השוק שהוא ממילא מופרך וחסר כל היגיון. צריך פשוט מאוד לא לקנות !!! לא ברגיל ולא בשום תוכנית !!! לייבש את השוק הזה !!! המחירים ירדו מאליו ללא שום הגרלה.
9 ybs 22/08/2016 16:59 תכנית לא רלונטית לאלפי זוגות
חיצע הדירות בהגרלה קטן מאד מספר הנרשמים גבוה מאד כך שאין השפעה לתכנית על שוק הנדל"ן למגורים תכנית שמביאה ליאוש גם אלה שזוכים לדוגמא בראשון לציון אין תוכניות אין אישורים לוח הזמנים לא ידוע בכלל
8 אבי 22/08/2016 16:54 כחולן מה אים הבנקים פו אתה לו יכול אז בדירות כן חפס לך
כחלון חפש לך עבודה אחרת כי לבנקים אתה לו יכול אז עים הקבלנים כן אתה חי בסרט
7 אבי 22/08/2016 16:52 זה כבר 3 ימים שנסדק נ פלת ופו לו כי זה מדינה של גנבים פ (ל"ת)
6 מאיר 22/08/2016 16:52 שר ההימורים או שר האוצר?
איזו בדיחה עצובה. זה נשמע ונראה כמו קרקס. במקום להתעסק בהגרלות שישקיעו את הכסף בהסרת חסמים ויבנו דירות. כל ה"הוקוס פוקוס" הזה לא יכול לעבוד כשחסרות דירות בשוק. עכשיו יש אפליה בתוך חסרי הדיור, סחתיין...
יוסי 22/08/2016 20:04 למדו מוועדי העובדים
שנה הבאה יהיה דור ג' ואז יהיה מוגרלי קבלן
5 קבלן,בנק,ממשל=גנבים 22/08/2016 16:49 סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת=פסיכו-הרצה עם טיפש!
שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה
sos 22/08/2016 17:34 די לפמפם ולעשות העתק-הדבק
המחירים לא ירדו. כחלון-גלנט-יצחקי נכשלתם בגדול. תתפטרו!!!
4 tch 22/08/2016 16:49 כחלון לו יעזור לכה מחיר למשתכן תעלה רבית ומחיר למשתכן ת
מחיר למשתכן תיתן משכנתה מעודפת כמו לפנה 20 שנה היהה לזגות צעירים משכנתה מעודפת לו כמו לכול אחד ואז תעלה רבית שלו יקנו בתים מי יקנה כול מי שאין לו בית וכך הדירות ירדו אים לו תיתן בבשר החי זה לו יקרה רק תעלה רבית ואז הדירות יצנחו
3 קאספרוב 22/08/2016 16:45 אל תהיו כלים בלוח השחמט שלהם
הם צוחקים עלינו הם מתייחסים אלינו כלקוחות שבויים ולא אזרחים הם משחקים בנו אנחנו סך הכל כלים בלוח השחמט שלהם רק ביחד נוכל לשנות לא קונים דירות במחיר מופקע!!! הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור
2 מחיר למשתכן 22/08/2016 16:45 מחיר למשתכן בפייסבוק
מחיר למשתכן בפייסבוק כל הכתבות כל ההגרלות במקום אחד
1 מה צריך לעשות 22/08/2016 16:42 סדרה א סדרה ב סדרה ג
תתביישו לכם עשוים כתבה שלא רשום בה כלום תחת הכותרת " חשיפת השינויים" ענת דניאלי ,ממש עיתנות חוקרת איזו מן עיתונאית את ???
אני 22/08/2016 17:17 האמת שרשום בה המון.
פשוט צריך טיפה יכולת הבנת הנקרא.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש