ליברפול זכתה בצ'מפיונס - הגמר הניב 13.6% לערוץ הספורט
הרייטינג השנה ירד ביחס לזה של השנה שעברה, אז שודר בערוץ ברודקאסט - רשת 13. יום ו': גדל הפער בין אולפן שישי לשישי. יום ה': 7.6% לראיון של אהרון ברק ב'המקור'
גמר ליגת האלופות בו ניצחה ליברפול 2:0 את טוטנהאם (ערוץ הספורט) הניב 13.6% - כך עולה מנתונים לא רשמיים של הוועדה למדרוג. מדובר ברייטינג נמוך יותר מהגמר של השנה שעברה, ששודר בערוץ ברודקאסט – רשת 13 – עם 20.9%.
הנה נתוני הרייטינג של גמר ליגת האלופות ב-6 השנים האחרונות (בשנה שעברה עם 4 ערוצי ברודקאסט, ובשאר השנים 3 ערוצים):
2018 - ריאל מדריד ניצחה את ליברפול, רשת 13 - 20.9%
2017 - ריאל מדריד ניצחה את יובנטוס - רשת, ערוץ 2 - 22.6%
2016 - ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו מדריד - ערוץ 10 - 19.3%
2015 - ברצלונה ניצחה את יובנטוס - רשת, ערוץ 2 - 24.6%
2014 - ריאל מדריד ניצחה את אתלטיקו מדריד - ערוץ הספורט - 15.5%
2013 - באיירן מינכן ניצחה את דורטמונד - רשת, ערוץ 2 - 21.9%
את הערב הובילה חתונה ממבט ראשון (קשת 12) שניפקה 18.3% (426K), וגברה על הישרדות VIP (רשת 13) עם 15.2% (438K). מנגד קיבלה רואים עולם (כאן 11) 4.8% (157K).
שידור חוזר של 'בגובה העיניים' (קשת 12) - 11%, 'הישרדות – וילת המושבעים' (רשת 13) - 9.2%, שידור חוזר של 'נבסו' (רשת 13) - 7.7%, שידור חוזר של 'תיק נעדר' (כאן 11) - 2.5%, שידור חוזר של 'רילוקיישן' (כאן 11) - 2%.
ראש בראש בפרה-פריים:
פגוש את העיתונות (קשת 12) עם הריאיון עם אביגדור ליברמן, רשמה 9.3%,
מול המטה (רשת 13) עם 4.6%.
2 פרקים בשידור חוזר של 'מחוז ירושלים' (כאן 11) הניבו 1.5% ו-2.2%.
בגזרת החדשות:
חדשות סוף השבוע (קשת 12) הניבה 14.7% (387K),
מול המגזין (רשת 13) עם 7.6% (216K).
חדשות השבת (כאן 11) רשמה 4.7% (147K).
יום ו':
הסדרה סברי מרנן (קשת 12) הניבה 11.4% (361K), ואחריה שידור חוזר של 'סברי' (קשת 12) עם 9.5% (313K). מנגד נחלשה שי בשידור (רשת 13) קלות ל-6.6% (175K), ואילו סדרת הטבע חיות פרא בעיר (כאן 11) הסתפקה ב-2% (42K).
- פרופ' אהרון ברק? פיו וליבו אינם שווים
- למה אהרון ברק ואסתר חיות חושבים שבית משפט עליון הוא "משפחה" והידעתם שלשופט יוסף אלרון אין את "החומר המתאים" להיות במשפחה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שידור חוזר של 'חתונה ממבט ראשון' (קשת 12) - 6.6%, שידור חוזר של 'לעוף על המיליון' (רשת 13) - 5.4%, שידור חוזר של 'מה נסגר' (כאן 11) - 1.7%.
בגזרת הבוקר:
שישי בבוקר עם גלית ויואב (קשת 12) קיבלה 4.6%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 3.5%.
ראש בראש בפרה-פריים:
אופירה וברקוביץ' (קשת 12) קיבלה 7.9%,
וניצחה בקלות את שרון ורני בע"מ (רשת 13) עם 3.9%.
סוכן תרבות (כאן 11) גירד 1.2%.
בגזרת החדשות:
אולפן שישי (קשת 12) התחזקה ל-12.9% (371K),
וגברה על שישי עם אילה חסון (רשת 13) שנחלשה ל-5.9% (175K).
אם בשבוע שעבר הפער בין 2 המהדורות עמד על 4 נקודות, השבוע הוא כבר צמח ל-7 נקודות.
חדשות השבוע (כאן 11) איבדה יותר מנקודה ל-2.2% (71K).
יום ה':
עובדה (קשת 12) קיבלה 16% (402K), וגברה בקלות על המקור (רשת 13) בפרק בו מתראיין נשיא העליון לשעבר השופט בדימוס אהרון ברק, עם 7.6% (189K). סדרת הדוקו רילוקיישן (כאן 11) הסתפקה ב-2.1% (46K).
'רפי אינטימי' (קשת 12) - 8.2%, 'הצינור' (רשת 13) - 6.6%, 'מה הלו"ז' (קשת 12) - 6.5%, 'היום שהיה' (רשת 13) - 5.5%, 'פעם בשבוע עם תם אהרון' (כאן 11) - 2.5%, 'חדשות הלילה' (כאן 11) - 2.7%.
בגזרת הבוקר:
חדשות הבוקר (קשת 12) הניבה 5%,
וגברה על העולם הבוקר (רשת 13) עם 4.6%.
רצועת 17-19:
קשת 12: חמש עם רפי רשף - 7.1%, שש עם סיון רהב מאיר - 9.9%.
רשת 13: החדשות עם יעקב אילון - 5%, שש עם אמנון לוי - 4.1%.
כאן 11: ערב ערב - 1.9%, גאולה ולונדון - 1.9%, מהצד השני עם גיא זוהר - 2.1%.
ראש בראש בפרה-פריים:
מהדורה מוקדמת (קשת 12) הניבה 12%,
מול לפני החדשות (רשת 13) שניפקה 5.2%, ומהדורה מוקדמת (רשת 13) שקיבלה 5.6%.
מהדורה מוקדמת בכאן 11 ניפקה 2.7%.
בגזרת החדשות:
חדשות 12 הניבה 15.8% (413K),
מול חדשות 13 עם 8.1% (217K).
חדשות הערב (כאן 11) עם 4.4% (109K).
- 4.אחד שמבין 03/06/2019 19:41הגב לתגובה זולפחות מיליון איש צפו בגמר במוצש אם לא יותר רק במציאות המדומה שהפייקרמטר טוען תוכנית ריאלטי עוקפת גמר ליגת אלופות מתי יעברו לשיטה האמיתית והאמינה שיש להוט טיס יודעת בדיוק איזה ערוץ צופה כל אחד בכל רגע?ממה מפחדים?שיכלו שבפועל כמעט אף אחד לא צופה ביום יום בטלוויזיה והרוב עברו לvod?
- 3.אלעד 02/06/2019 12:46הגב לתגובה זועל נתוני הרייטינג העלובים של התאגיד כבר נכתב הכל. הארוויזיון היה כלא היה, והעליבות חזרה לשידורי התאגיד. אבל מה שקורה ליומן השבועי של ירון דקל הוא אחד הדברים המביכים, העלובים והמקוממים ביותר. זרקו את אמיר בר שלום ואת העורך שלו, והביאו את "הכוכב"ירון דקל. אני יכול לשער שהוא לא ממש עובד בחינם, ויכול אפילו לנחש שיש לו חוזה לא רע בכלל. תגידו, אתם, מי שמכונים "מנהלי התאגיד" - אתם לא רואים את גודל הביזיון? אתם לא קוראים את הנתונים? בשבוע פוליטי כל כך דרמטי, כשכתב פוליטי ותיק כמו ירון דקל מגיש את היומן ולכאורה היה אמור למשוך צופים רבים - בשבוע כזה היומן מביא 2.2%??? הרי זה כמעט אפס!!! מישהו שואל מה קורה כאן? מישהו נותן את הדין? ואם לא - מדוע? מי מגן באדיקות על ירון דקל? האם זה "הכוכב" הגדול שבגללו גרמו לאמיר בר שלום לעזוב את התאגיד? על זה זרקו את עורך היומן הביתה? ועוד לא אמרנו כלום על שאר שידורי התאגיד... לא נורא, חכינו כל כך הרבה זמן, נחכה עוד קצת, לבחירות הנוספות ולהקמת הממשלה. סופו של התאגיד בלתי נמנע, ובצדק. אני יודע את זה, אתם יודעים את זה, כולם יודעים את זה.
- 2.ככה ניראה הסוף, יקח זמן כי אתה חבר (ל"ת)דקל 02/06/2019 12:30הגב לתגובה זו
- 1.יוסי 02/06/2019 10:10הגב לתגובה זוהעיקר כל יומיים מחתימים שם עוד 'טאלנטים' בהון כסף, אבל שום דבר לא זז.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.