השינויים - בפקודה: יונה לייבזון תחליף את אסף ליברמן ב'יהיה בסדר' בגל"צ

מפקד גל"צ החליט על סדרת שינויים, למשל הצבתה של לייבזון לצידו אביב לביא, צירוף לינוי בר-גפן לתכנית, ושינוי בשיבוץ של נתן דנטר והודיה קורן
אלכסנדר כץ | (5)

יונה לייבזון, הכתבת הכלכלית של גל"צ, מצטרפת לתכנית יהיה בסדר לצידו של אביב לביא. לייבזון תחליף את אסף ליברמן, שמונה באחרונה למגיש הקבוע של בוקר טוב ישראל. לביא מגיש את התכנית ב-6 השנים האחרונות, וכעת עם לייבזון (24), ששירתה כחיילת בתחנה הצבאית, והייתה גם כתבת לענייני איכות הסביבה בתחנה.

במקביל לתפקידה כמגישה מרכזית של התכנית, תוסיף לייבזון לשמש ככתבת הכלכלית של התחנה. לצוות הקבוע של יהיה בסדר תצטרף בקרוב גם לינוי בר גפן, שתגיש את התכנית לצדו של לביא, בימי רביעי.

שינוי נוסף בתחנה הוא בשיבוץ התכנית ציפורי לילה עם הודיה קורן ונתן דטנר. התכנית עוברת מחמישי בלילה לשישי בשעה 13:00, ותיקרא בטלים בשישי אותה תערוך ענבל גזית. התכנית תשמור על האלמנטים המוכרים מהתכנית הלילית, ותציג גם פינות חדשות. מקומם של הזוג הלילי הוותיק תפסו, לעת עתה, בני-זוג בחיים וברדיו, מיקי קם ויהודה עדר.

ובנוסף, לאחר שנים שבהן הוגשה ארבע אחרי הצהריים על ידי קריינים חיילים מתחלפים, זוכה התכנית למגישה קבועה. את התכנית אותה עורכים דלית עופר ויורם רותם, תגיש מעתה החיילת תמר עמית-יוסף, שדרנית גל"צ וגלגלצ. עמית-יוסף מגישה באופן קבוע גם את התכנית קול הג'ז הזה בימי ראשון בערב, בעריכת דני קרפל.

מפקד גל"צ ירון דקל מסר: "יונה לייבזון מצטרפת למערך המגישים הבכיר של התחנה, שמורכב ממגישים מנוסים ומצעירים בוגרי התחנה, והיא תביא קול בהיר וצלול לתכנית 'יהיה בסדר', שקנתה לה מקום חשוב בלוח שידורי גל"צ".

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    רונן 17/02/2014 15:25
    הגב לתגובה זו
    קול בהיר הוא לא שחום וקול צלול הוא לא עכור
  • 4.
    יונה אלופה (ל"ת)
    יבין 17/01/2014 12:16
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    ענבל 17/01/2014 04:39
    הגב לתגובה זו
    ...את העובדות לפני שמפרסמים.
  • 2.
    א. 17/01/2014 00:20
    הגב לתגובה זו
    השם שלה זה אודיה, עם א'. כרגיל אייס "מצטיינים" בהגהה.
  • 1.
    ירון דקל יחסל את גלצ ועד שתתעוררו יהיה מאוחר (ל"ת)
    מדי 16/01/2014 14:37
    הגב לתגובה זו
טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11טלי מורנו וטל ברמן, מגישי מהדורה החדשות המרכזית כאן 11. קרדיט: אתר כאן11
רייטינג

השידור הציבורי בבעיית רייטינג: חדשות כאן11 עם פחות מ-60 אלף צופים

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 עם נוכחות רצינית של  204 אלף צופים, שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, שבה צפו 302 אלף איש; חדשות 13 עם 145 אלף צופים ואילו המהדורה המרכזית של כאן 11 נמצאת באופן עקבי על 50 עד 60 צופים וסוגרת את הרשימה עם נתונים חלשים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

כמו תמיד, רייטינג מהדורות החדשות כמעט ואינו משתנה במהלך השבוע. חדשות 12 של קשת תמיד במקום הראשון ואמש עמדה על 12.9% רייטינג עם 302 אלף צופים, אבל לאחרונה, המגמה היא שבמקום שסך כל המהדורות המתחרות יעמוד על חצי מכמות הצופים של חדשות 12, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עולה לבדה לכ-66% מכמות הצופים, עם 204 אלף צופים ו-6.7% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 6.6% אבל 145 אלף צופים. מעניין מה היו התוצאות לו היו משנים את שיטת הרייטינג. 

עם זאת, סיפור מרכזי לא פחות הוא הסיפור של מהדורת החדשות המרכזית של כאן 11, ולמרות מגישים איכותיים, טלי מורנו וטל ברמן, היא מדשדשת ומציגה תוצאות חלשות מאד, כשאמש כמות הצופים היתה 58 אלף איש בלבד, עם 2.4% רייטינג. 


בפריים טיים, איך לא, הלהיט של רשת, "האח הגדול" מנצח את כולם, עם רייטינג של 16.2% ו-408 אלף צופים, ואחריו "מאסטר שף" היציבה, עם 13.4% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים חוזרת ומזנקת, לאחר תקופה של ירידה, ועומדת על 7.4% רייטינג ו-223 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", זכתה ל-1.3% רייטינג בלבד, עם 26 אלף צופים בסך הכל. השידור הציבורי בבעיית רייטינג קשה. 


בוקר, אמצע היום ולייט נייט 

חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.6% ו-91 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 1.9% רייטינג ו-36 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 3.7% ו-77 אלף צופים, אחריו במקום השני המשדר של ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.9% בלבד ו-43 אלף צופים ואחריהן מאחור נמצא "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.