ביה"ס למנהיגות יצירתית בברלין מגיע לישראל: בדרך לשת"פ עם איגוד הפרסום
המוסד האקדמי BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP המקיים תוכניות מנהיגות להכשרת אנשי קריאייטיב בתחום הפרסום עושה את דרכו לישראל. מנהלי
כאמור, לאחר סבב פגישות ראשון שנערך בחודשים האחרונים בגרמניה, יגיעו המנכ"ל קלארק פארסונס וראש הפקולטה להכשרת מנהלים ג'משיד אלאמוטי, להיפגש עם יו"ר האיגוד אמיר גיא והמנכ"ל יגאל בר און לסבב שיחות וחתימה על הסכם שיתוף פעולה עם ענף הפרסום והשיווק בישראל.
במהלך הפגישות יחתמו ראשי הענף והמוסד האקדמי מגרמניה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם בשוק הפרסום והניהול בישראל, במסגרתו תצא לדרך תוכנית ייעודית לסמנכ"ל קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב, מנכ"לי משרדי הפרסום ובכלל, סמנכ"לי שיווק ומנהלי שיווק. חלק ממטרות התוכנית שתוצג מחר במסיבת עיתונאים, הינן הפיכתם של טאלנטים קריאייטיבים למנהיגים קריאייטיבים, קירוב בין משרדי פרסום ללקוחות והעלאת ערכם של הפרסומאים בקרב הלקוחות.
BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP פועל בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת ברלין ומעניק תואר שני במנהל עסקים למנהלי חברות שונות ומגוונות, כאשר המכנה המשותף ביניהן הוא מוצר יצירתי. הלימודים בברלין משלבים בין יכולות ניהול ליצירתיות באופן דו כיווני: הקניית יכולות יצירתיות שיסייעו במתן פתרונות אפקטיביים במצבים עסקיים שונים מחד, ומתן יכולות ניהול לאנשי קריאייטיב מאידך.
אחד מבוגריו של בית הספר הנחשב הוא הפרסומאי גדעון עמיחי שסיים בהצטיינות את לימודיו בשנת 2008. מסלול הלימודים נמשך 18 חודשים, וכולל בתוכו, בין היתר, 6 פרקי זמן של כשבועיים לימודים בקלוג בשיקגו ובטוקיו. הלימודים כוללים הרצאות וסדנאות עבודה המוגשות על ידי בכירי ענף הפרסום בעולם. עליהם ניתן למנות את סר מרטין סורל, מייסד ובעלי WPP, סר ג'ון הגרת'י מייסד BBH ועוד.
אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום, מסר: "שיתוף הפעולה עם ביה ס למנהיגות יצירתית הוא חלק חשוב מתוכנית הפעולה שנקבעה על ידי ההנהלה החדשה של האיגוד, במסגרתה יפתח האיגוד כלים מקצועיים שיעמדו לרשות ענף הפרסום, עובדיו ולקוחותיו. כבוד גדול הוא לנו שבית הספר המוביל בעולם לפיתוח מנהיגות בקרב אנשי קריאייטיב פרסום ושיווק מוכן לבוא לישראל ולהשקיע בפיתוח וקידום ענף הפרסום כאן. אני מקווה שמשרדי הפרסום בישראל ידעו לנצל את ההזדמנות".