ביה"ס למנהיגות יצירתית בברלין מגיע לישראל: בדרך לשת"פ עם איגוד הפרסום

במוסד שנקרא SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP פועלת תוכנית ייעודית להכשרת אנשי קריאייטיב בדרגים שונים. בין בוגריו גם גדעון עמיחי
משה בנימין |

המוסד האקדמי BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP המקיים תוכניות מנהיגות להכשרת אנשי קריאייטיב בתחום הפרסום עושה את דרכו לישראל. מנהלי בית הספר הברלינאי יגיעו לישראל מחר (יום ג') כדי לחתום על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם איגוד חברות הפרסום.

כאמור, לאחר סבב פגישות ראשון שנערך בחודשים האחרונים בגרמניה, יגיעו המנכ"ל קלארק פארסונס וראש הפקולטה להכשרת מנהלים ג'משיד אלאמוטי, להיפגש עם יו"ר האיגוד אמיר גיא והמנכ"ל יגאל בר און לסבב שיחות וחתימה על הסכם שיתוף פעולה עם ענף הפרסום והשיווק בישראל.

במהלך הפגישות יחתמו ראשי הענף והמוסד האקדמי מגרמניה על הסכם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם בשוק הפרסום והניהול בישראל, במסגרתו תצא לדרך תוכנית ייעודית לסמנכ"ל קריאייטיב, מנהלי קריאייטיב, מנכ"לי משרדי הפרסום ובכלל, סמנכ"לי שיווק ומנהלי שיווק. חלק ממטרות התוכנית שתוצג מחר במסיבת עיתונאים, הינן הפיכתם של טאלנטים קריאייטיבים למנהיגים קריאייטיבים, קירוב בין משרדי פרסום ללקוחות והעלאת ערכם של הפרסומאים בקרב הלקוחות.

BERLIN SCHOOL OF CREATIVE LEADERSHIP פועל בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת ברלין ומעניק תואר שני במנהל עסקים למנהלי חברות שונות ומגוונות, כאשר המכנה המשותף ביניהן הוא מוצר יצירתי. הלימודים בברלין משלבים בין יכולות ניהול ליצירתיות באופן דו כיווני: הקניית יכולות יצירתיות שיסייעו במתן פתרונות אפקטיביים במצבים עסקיים שונים מחד, ומתן יכולות ניהול לאנשי קריאייטיב מאידך.

אחד מבוגריו של בית הספר הנחשב הוא הפרסומאי גדעון עמיחי שסיים בהצטיינות את לימודיו בשנת 2008. מסלול הלימודים נמשך 18 חודשים, וכולל בתוכו, בין היתר, 6 פרקי זמן של כשבועיים לימודים בקלוג בשיקגו ובטוקיו. הלימודים כוללים הרצאות וסדנאות עבודה המוגשות על ידי בכירי ענף הפרסום בעולם. עליהם ניתן למנות את סר מרטין סורל, מייסד ובעלי WPP, סר ג'ון הגרת'י מייסד BBH ועוד.

אמיר גיא, יו"ר איגוד חברות הפרסום, מסר: "שיתוף הפעולה עם ביה ס למנהיגות יצירתית הוא חלק חשוב מתוכנית הפעולה שנקבעה על ידי ההנהלה החדשה של האיגוד, במסגרתה יפתח האיגוד כלים מקצועיים שיעמדו לרשות ענף הפרסום, עובדיו ולקוחותיו. כבוד גדול הוא לנו שבית הספר המוביל בעולם לפיתוח מנהיגות בקרב אנשי קריאייטיב פרסום ושיווק מוכן לבוא לישראל ולהשקיע בפיתוח וקידום ענף הפרסום כאן. אני מקווה שמשרדי הפרסום בישראל ידעו לנצל את ההזדמנות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים. 

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.