Extreme Concept

ה'בולבול' הכי גדול: טוויסטד הוא משרד הפרסום הזוכה ב-Extreme Concept

היה צמוד עד קו הסיום: בסיכום הציונים שהתקבלו על ידי 15 שופטים נבחר קמפיין ה'בולבולים' של טוויסטד עבור דורקס למקום הראשון עם 131 נקודות
משה בנימין | (11)

טוויסטד אינטראקטיב בבעלותם של אלון מוליאן וקרן פרידמן הוכיחה שיש לה את ה'בולבול' הכי גדול בשוק. לאחר שקלול הציונים של 15 שופטים (אחד מהשופטים - דן תורן, נאלץ לפרוש משיפוט התחרות) עלה כי קמפיין 'התנועה לשמירה על הבולבולים בישראל' אותו השיקה טוויסטד לפני מספר חודשים עבור דורקס והוועד למלחמה באיידס, הגיע למקום הראשון.

שופטי תחרות ה-Extreme Concept של אייס, בחסות פג'ו 107 דירגו את המהלכים המשתתפים בציונים מ-5 עד 10. מהלך ה'בולבולים' זכה ל-131 נקודות מתוך 150 אפשריות. המהלך גרף מהשופטים 5 'עשיריות' ו-6 'תשיעיות' וקטף עם הרבה הערכה את תואר מהלך הפרסום האמיץ של 2011.

למי ששכח

הקמפיין שהגישה טוויסטד עבור התחרות הושק לקראת יום האיידס העולמי, כאשר חברת דורקס ביקשה להעלות את המודעות לסקס בטוח. הקמפיין החל עם מודעות מילים בפייסבוק תחת הכיתוב "ביחד נשמור על הבולבול" ומשם המשיך לקמפיין רחב יותר בעיתונות, בחוצות, בבאנרים ובפייסבוק.

התוצאות לא אחרו לבוא ובשבוע הראשון שלו השיג הסרטון ביו טיוב כחצי מיליון צפיות. לאחר שיחה ערה ברשת הגיע הקמפיין גם לתוכניות הטלוויזיה שם הרוויח חשיפה נוספת. עמוד הפייסבוק של דורקס גזר את הקופון שלו וצירף 10,000 חברים חדשים במהלך שבועיים של פעילות ובמעורבות גולשים גבוהה של 13%. בנוסף נרשמה כמות כניסות גבוהה במיוחד לאתר הוועד למלחמה באיידס, עם עלייה של 300% בתנועת הגולשים בתקופת הקמפיין.

שכנים נוספים ומכובדים בצמרת כזכור, בתחרות התמודדו 35 קמפיינים אשר הוגשו על ידי 20 משרדי פרסום. למקום ה-2 המכובד, עם 123 נקודות (פער של 8 נקודות בלבד מטוויסטד) הגיע מקאן אריקסון עם מהלך 'סלקום ווליום'. את שלישיית הצמרת סגר מהלך 'קשרי דם' של באומן בר ריבנאי עם 122 נקודות. עבודות נוספות שגירדו את הצמרת היו של גיתם עם קמפיין הרדיו עבור האגודה למלחמה בסרטן, קמפיין הרורשאך של דרורי שלומי שקד לאלפא רומיאו, קמפיין ה-QR code של פרסום שניידרמן לעמותת אל סם וקמפיין הפרסום מבוסס המיקום של ה-MIZBALA וטוונטי-טרי לאפליקציית ifidie.

אלון מוליאן, מנכ"ל ומבעלי טוויסטד: "אנחנו גאים מאוד ונרגשים לזכות בפרס ומודים ל-ICE ולצוות השופטים על הבחירה. הזכייה הזאת בהחלט מעמידה לנו את הבולבול. שמחנו מאוד שגם שופטי התחרות העריכו את הקמפיין ונהנו ממנו, כמו שעשו מאות אלפי גולשים, שהצביעו באמצעות כפתורי ה-LIKE וה-SHARE בצורה חסרת תקדים בישראל".

מוליאן הוסיף ואמר: "הקמפיין הזה מציב לנו רף חדש של באזז ויצירת שיחה, תוך מינוף היכולות של רשת האינטרנט בכלל ופייסבוק בפרט. כסוכנות של הצרכן החדש, נמשיך לייצר ללקוחותינו קמפיינים ומהלכים פורצי דרך, חדשניים ואפקטיביים ולהוות הסמן הימני לענף בתקופה המרתקת הזו. תודה לחברת ניאופרם יבואנית דורקס, ולוועד למלחמה באיידס שהלכו איתנו באומץ על המהלך הייחודי".

קרדיטים בטוויסטד: מנכ"לים - אלון מוליאן וקרן פרידמן. סמנכ"ל קריאייטיב - אייל גן-מור. קופי - רועי זוננשיין. ארט - מוטי בן-צור, יואל אלקלעי. מנהלת לקוחות - שרון פילוסוף. מנהלת מדיה חברתית - טליה מילר. במאי - יוני מרדכי.

קרדיטים בקבוצת ניאופרם: מנהל תחום מוצרי צריכה - הראל בראודה. דובר, מנהל יחסי ציבור ומדיה דיגיטלית - אורי גורן.

קד"מ - גל מרקוביץ.

יח"צ - סברינה בלהסן יחסי ציבור.

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    קמפין מגעיל ועלוב.רק שופטים זכרים ושוביניסטים (ל"ת)
    יתנו לו מקום ראשון 03/02/2013 01:40
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אוהב/שונא 16/01/2012 16:32
    הגב לתגובה זו
    קודם כל - כל הכבוד. לא מתווכחים עם תוצאות. אבל!!!!!! טוויסטד, שאלה? חוץ מלעשות קמפיין פיקטיבי ואז לחשוף אותו בקול תרועה, אין עוד משהו שאתם יודעים לעשות? יש לכם צוות מוכשר בסך הכל, אז למה אתם לא מראים עוד יכולות. להלן ערך ווינשטוק הישן והמחודש ובעצם כל דבר שיצא מכם... מחכה לתגובות!
  • וואן טריק פוני 16/01/2012 18:49
    הגב לתגובה זו
    זה ממש פאתטי אם חושבים על זה...
  • 4.
    חחחח 16/01/2012 16:00
    הגב לתגובה זו
    מביך, מייאש, זה הפנים המהפכניות שלנו? בולבולים????
  • כולם אוהבים בולבולים... (ל"ת)
    בולבולציה... 16/01/2012 16:10
    הגב לתגובה זו
  • אחד שנתן... 17/01/2012 13:45
    במיוחד אלון מוליאן!!
  • 3.
    אקסטרים דאחקה מילולית (ל"ת)
    יוסף 16/01/2012 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כל הכבוד (ל"ת)
    מלך הטוקבקים 16/01/2012 13:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    אני 16/01/2012 13:17
    הגב לתגובה זו
    יפה מאוד. אבל מה עם תזכורות לקמפיינים? אני בספק כמה אנשים זוכרים איזה קמפיין מקאן עשו לסלקום. כדאי להוסיף סירטונים
  • אם לא זוכרים, כנראה שיש סיבה (ל"ת)
    קמפיין שכיח 16/01/2012 15:46
    הגב לתגובה זו
  • צודק, מה שאמרתי גם (ל"ת)
    איריס 16/01/2012 14:30
    הגב לתגובה זו