כמה גז יש - 6.5 או 2.9? 'הקניון' יוצר טווח עצום במספרים של 'מירה' ו'שרה'

מניות הכשרה אנרגיה ומודיעין צללו עד 24%. מבנה ה"קניון" יוצר עיוות כלפי מעלה בין הממוצע הכלכלי לסטטיסטי. Bizportal ניתח והשווה את הנתונים ל'לוויתן'
אריאל אטיאס | (165)

שותפות 'מירה' ו'שרה' צוללות היום במסחר, זאת למרות שהוציאו סקר סייסמי המעיד על פוטנציאל כלכלי של 6.5 טריליון רגל מעוקב (TCF) של גז טבעי - גבוה מהציפיות. אך האם זה הנתון עליו צריכים להסתכל המשקיעים? להלן התמונה המלאה - תשפטו בעצמכם.

משיחות שערך Bizportal מול פעילים בשוק ההון עולה תמונה שיש פערים גדולים בין הנתונים שהוצגו. כדי לנסות להסביר זאת יש להבחין בין שני מושגים: ממוצע סטטיסטי (Mean) ואת ההערכה האופטימלית הקרויה גם P50.

הנתון אותו סיפקו השותפות נקרא Mean והוא למעשה הממוצע למציאת גז טבעי בהתאם להסתברויות ההצלחה בכל אחד מהפרוספקטים הקיימים בשטחי הרישיונות. מנגד, ההערכה האופטימלית, בה משתמשים בד"כ בתחום חיפושי הגז, הקרויה P50 מספקת את הנתון החציוני המיטבי למציאת גז טבעי - מצביעה על פוטנציאל של 2.9 טריליון גז טבעי בלבד. חשוב להדגיש, כי טרם קידוח אקספלורציה נהוג בעולם להציג את נתון הממוצע הסטטיסטי ולא את הממוצע הכלכלי וכך גם עשו החברות.

עיקר הפער נובע מרישיון 'מירה' הנחשב לגדול מבין השניים. ברישיון זה ישנו פוטנציאל ממוצע כלכלי (Mean) של 4.6TCF , אך נתון ה-P50 מצביע על 1.4TCF בלבד. ממה נובע הפער?

בשטח הרישיון קיים פרוספקט של גז טבעי, אולם בשכבה עמוקה יותר ישנו הר עצום אשר מכונה על ידי בכירי הכשרה 'הקניון' או 'מצדה'. מבנה זה אינו מבנה מוכר מעולם הגיאולוגיה ולכן לא ברור אם כולל בתוכו גז טבעי או דברים אחרים. אולם, אם יתברר כי אותו פרוספקט כולל גז - הרי שמדובר בכרטיס לוטו עצום.

במלים אחרות, כרטיס הלוטו של הפרוספקט, אשר 'מתומחר' על ידי נידרלנד כ-4TCF יכול להיות בהסתברות נמוכה (כ-10%) בהיקף של כ-10TCF ולכן הוא מושך את התוצאה המשוקללת של הנתונים המוצגים כלפי מעלה.

לשם השוואה נסתכל על הנתונים שהתפרסמו על ה'לוויתן'. בעת פרסום הנתונים על הלוויתן ביוני 2010 חשפה נובל אנרג'י הסתברות של 50% למציאת 16 TCF. גם אז התייחסה נובל לפוטנציאל ממוצע כלכלי אך היא לא חשפה את יתר הנתונים. בסוף 2010 כאשר חשפה נובל את הנתונים כולם (אחרי קידוח אקספלורציה) הפער בין ה-High Estimate ל-Best Estimate היה אחר לגמרי מזה הקיים ב'שרה' ו'מירה'.

עם זאת חשוב להדגיש, כי מכיוון שהנתונים הסטטיסטים של ה'לוויתן' לא נחשפו טרם קידוח אקספלורציה נדגיש כי יש סייגים להשוואה בין הפערים שהיו קיימים ב'לוויתן' לאלו הקיימים ב'שרה' ו'מירה'. ההנחה היא שבגלל המבנה האחיד של ה'לוויתן' הפערים היו דומים גם טרם ביצוע הקידוח.

הנתונים של ה'לוויתן'

הנתונים של 'שרה' ו'מירה'

בכירים בענף האנרגיה מסבירים בשיחה עם Bizportal, כי הפערים נובעים מרמת ודאות נמוכה מאוד לגבי המבנה הגדול. "כאשר יש פער כל כך גדול בין הממוצע הסטטיסטי והממוצע הכלכלי זה אומר שיש כאן נתון מסוים, הקשור כנראה לצורת המבנה, הנמצא ברמת וודאות נמוכה יחסית. הדבר יוצר פער גדול מאוד בין ה-P10 ל-P90 ואז נוצרת סטייה בין הנתונים. זה מעיד על חוסר הוודאות".

"קנה בשמועה, מכור בידיעה"

סקטור מניות הגז והנפט איבד היום (ה') גובה ברקע לחשיפת הפוטנציאל למציאת עתודות גז ונפט ברשיונות 'מירה' ו'שרה'. מודיעין יהש איבדה 19.35% ויורדת למחיר של 5 אגורות. האופציות סדרה 7 צנחו 46% למחיר של 1.4 אגורות. מניות הכשרה אנרגיה צללו 24.3%. יתר מניות הסקטור גם ירדו: ישראמקו יהש איבדה 0.25%, אבנר יהש נפלה 4.3% ורציו יהש השילה 2.6%.

במסיבת עיתונאים שקיימה הבוקר הכשרה אנרגיה, המחזיקה ב-46.4% מהזכויות ברשיון (כולל החזקות שותפות עמנואל), הציגה החברה פוטנציאל למציאת 6.5 טריליון רגל מעוקב (TCF) בהסברות גבוהה של 55% בשני הרישיונות ופוטנציאל בסבירות של 18% למציאת 151 מיליון חביות נפט.

מניות השותפות ברשיונות שהיו בהפסקת מסחר בעת קיום מסיבת העיתונאים הגיעו עם פתיחת המסחר בתנודתיות ועברו תוך זמן קצר להיסחר בירידות שערים חדות בה שנראה כתופעת "קנה בשמועה, מכור בידיעה".

הסיבה - חלק מהמידע כבר היה בחוץ והמניות כבר הספיקו לזנק. אומנם, היום הייתה הפעם הראשונה שהנתונים הוצגו רשמית ע"י השותפות ברשיונות, אך בשבועות האחרונים מספרים דומים (של הגז) רצו בחדרי המסחר והמניות טיפסו.

מתחילת השנה ועד פתיחת המסחר הבוקר הספיקה מניית הכשרה אנרגיה לטפס ב-107% לשווי של 1.55 מיליארד שקלים. מודיעין השלימה עלייה של 20% לשווי של 1.07 מיליארד שקלים.

מציאת עוד גז טבעי בישראל - רע למניות?

במחלקת המחקר של דויטשה בנק הגיבו היום לתוצאות והתייחסו בעיקר לעניין התחרות שתיווצר בשוק הגז הטבעי בישראל, במידה ויגלו גז ברשיונות. "התחרות היא בעיקר ל'תמר', שהוא מאגר שמכוון בעיקר לשוק המקומי. עם זאת, גילוי גז טבעי עשוי להוות יתרון בכדאיות הכלכלית בהפקת גז נוזלי".

האנליסטים התייחסו גם לגודל ההסתברות למציאת גז טבעי ב'מירה' ו'שרה' - "גבוהה מאוד ביחס ל'לוויתן' ול'תמר' וגם ביחס לממוצע העולמי שעומד על סדר גודל של 17%". בעניין הנפט אמרו - "הסיכויים לנפט הם גבוהים יחסית אך הפוטנציאל נמוך מהותית מפוטנציאל הנפט ב'לוויתן'". הנפגעת העיקרית ממציאת גז נוסף, ע"פ דויטשה בנק, תהיה ישראמקו, המחזיקה ב'תמר' ללא אחזקות ב'לוויתן', זאת בשל התחרות המקומית שתתפתח. מנגד, רציו, המחזיקה ב'לוויתן', צפויה ליהנות מהגדלת הכדאיות הכלכלית בהפקת גז נוזלי.

תגובות לכתבה(165):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 117.
    מישהו 03/07/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    הקובץ שלכם כנראה חסר...
  • 116.
    מיקי 03/07/2011 08:24
    הגב לתגובה זו
    אין אמונה בנימרודי האיש עלול להוליך אותכם שולל
  • 115.
    אא 02/07/2011 20:30
    הגב לתגובה זו
    לא הבנתי איך יכול להיות יום חג וכאילו ירידות פשוט חתכו אותנו . אז שימו לב- מדובר כאן על יום חג באמת יום חג אבל סוף סוף מדובר גם על ברית ככה שכולם חוגגים חוץ מהנימול שהוא בעצם לא סתם לא חוגג הוא פשוט צווח צווח וממש בוכה בכי קורע לב התינוק זה אנחנו אבל כל החוגגים יודעים דבר אחד מה שנחתך עוד יחזור ויגדל ככה שאין למשקיעים מה לדאוג יום חג למרות הבכי ובסוף זה ישתלם!
  • 114.
    יגאל 02/07/2011 17:32
    הגב לתגובה זו
    בזול.לשמחתי מתוך שיחות וקריאת תגובות במהלך סופש לא נראה לי כי אלה יצליחו.ברור יותר ויותר כי המחיר כרגע ,לאחר הפרסומים הרבה יותר אטרקטיבי משהיה בחדשים האחרונים.אל נישכח כי כ80 מליון ש" ח החליפו ידים ,מידים חלשות לידים יותר חזקות,מה שאומר כי לא נראה עוד ירידות חזקות.עם הזמן מחירי המניות הקשורות תעלינה שוב ובגדול.חכו וראו עד כמה ,כאשר נמרודי ינפיק .
  • גגג 03/07/2011 00:25
    הגב לתגובה זו
    מה הייה אם הכשרה אנרגיה לאחר הנפקה?
  • 113.
    אא 02/07/2011 13:14
    הגב לתגובה זו
    אם זה לא שווה השקעה???
  • *קרוב (ל"ת)
    אא 02/07/2011 18:35
    הגב לתגובה זו
  • 112.
    אא 02/07/2011 13:13
    הגב לתגובה זו
    ככה שלמרות שנימרודי מרטיט לי תביצ...ים אבל יש מאגרים ויש תוצאות יפות...רק צריך משהו לשמור על נימרודי שלא יבלע לי תכסף...
  • 111.
    אא 02/07/2011 13:10
    הגב לתגובה זו
    אפילו 5$ לחבית זה 400 מיליון דולר שזה יותר מהשווי של הכשרה כרגע ואם נוסיפ אפילו 1.4 CTF שזה 1.8 מילארד ש" ח מה שנותן כ 3 מילארד ש" ח בהסתברות מעולה וכרגע מתומחרת כ 40% מהשווי הזה חוץ מהסתברות לא קטנה כ" כ לפי כמה וכמה מזה ככה שההשקעה בהכשרה מעולה...
  • 110.
    משה ממן - 02/07/2011 10:04
    הגב לתגובה זו
    מה בסופו של דבר היה ,כמות גז מעל לאומדני הסקרים .ונדרלנד שעיבדה הסקרים ידועה כחברה שמרנית ואחראית מאוד ,לכן הצפי לתוצאות יותר חיוביות לאחר קידוח האקספלורציה הינו כמעט וודאי .
  • 109.
    משה ממן - 02/07/2011 10:01
    הגב לתגובה זו
    מסע הפחדה של גורמים בעלי אינטרסים שמצד רוצים להשתתף בחגיגה ומצד שני חששו שזה ישפיע על רישיונות אחרים ,הדבר השני הנטיה לממש רווחים של הרבה אנשים שעשו הרבה אחוזים וההפחדה היוותה טריגר בשבילם ,לכן בקרוב יתחילו לעלות גם הכשרה וגם מודיעין כי לעניות דעתי דוח מעל למצופה ,העובדה שכבר חכרו אסדה הכי טובה שתגיע למזרח התיכון בינואר 2012 .
  • 108.
    צחי 01/07/2011 18:36
    הגב לתגובה זו
    ובהכשרה אנרגיה יהיו מיד עם פתיחת המסחר. מי שרוצה לקנות במחירי מציאה זו ההזדמנות, ggr מאשרת שחתמה הסכם לאסדת קידוח זמן משוער תחילת דצמבר, שבת אופטימית.
  • 107.
    יוספי 01/07/2011 15:20
    הגב לתגובה זו
    נמרודי - אם הכל טוב, אזי מתבקשת הודעה אופטימית שלך ביום ראשון, לפחות שתהיה לפי רוח הלחיו רוצים לראות הבהרות ביום ראשון, אם זה אופטימי או לא.
  • 106.
    בקיצור רק רציו מיסחרית (ל"ת)
    נפט 01/07/2011 14:54
    הגב לתגובה זו
  • 105.
    גבעות 01/07/2011 13:19
    הגב לתגובה זו
    אם אכן מחיר חבית יהיה 120$ ומעלה והקצב מעל 750 נקבל 750*120*365 =33M בממוצע ל20 שנה עם ירידה של 15% כל שנה בקצב ההפקה נקבל 350M $ ממקטע 1 שהיא 3% מבאר אחת בסיכוי של 90% להפיק לפחות עוד 3 מקטעים כאלה בכל באר סך הפרוייקט מגיע ליותר מ4 מיליארד דולר שווי שמשקף ערך מנייה מהוון בריבית של 5% כ25 אג` לעומת מחיר של 6.8 היום. לפי הערכה סולידית כבר בנובמבר תיהיה קפיצה בהנחה והלו" ז הצפוי יתקיים
  • 104.
    רונן 01/07/2011 12:39
    הגב לתגובה זו
    כך בלוויתן.פער מהותי חייב דיווח.גם במשטח האחיד בשרה קיים פער-חיובי.בקיצור,קיבלנו מידע עמום לאירוע מהותי.עובדה,עד עכשיו לא ברור לאיזה נתון להתייחס כמותית.ברור שנמנעה ממשקיעים הזהירות המתבקשת.הגשתי תלונה לרשות לנ" ע.כל אחד יכול.
  • 103.
    יוסי 01/07/2011 12:00
    הגב לתגובה זו
    איך יכול להיות שעל פי הדוח הזה,שההפרשים בו כל כך גדולים ואין ודאות, הגיעו למסקנה שההסתברות היא 50אחוזים למציאת גז. מישהו יכול להסביר לי, כי אני לא מבין?
  • משה ממן - דוח מעולה 02/07/2011 09:57
    הגב לתגובה זו
    אני קראתי את הדוח המאיה והתעמקתי בחישובים ואיך נעשו ,העיקרון כאן ככל הכמות גדולה ההסתברות להימצאות קטנה וזה מאוד הגיוני ,אז בהסתברות של יותר מ- 90% יש 0,6 TCF ובהסתברות טובה של יותר מ- 50% יש 2.9 TCF ובהסתברות של 10% יש 16 TCF ההבדל נובע מצורת המבנה הג' יולוג' י ,עכשיו מה עושים מחברים את שלושת הכמויות חלקי 3 ,ומחברים אחוזי הסיכויים חלקי 3 יוצא לנו 6.5 TCF בהסתברות של 56% שזו תוצאה מעולה לכל הדיעות וזה נקרא אומדן כלכלי להסתברות תוסיפו על זה ההסתברות להמצאות נפט והתוצאה חג למדינת ישראל ואזרחיה ,מה קרה ביום חמישי התמקדו באפשרות הביסט שזה 2.9 ולא הדגישו האפשרות ל- 16 TCF ולנפט ,הרי גם במצב הגרוע של 2.9 TCF זה עדיין טוב בתוספת הנפט אבל למדנו מהתגליות האחרות שבקידוח האקספלורציה התוצאות דווקא נוטות לכמויות היותר טובות ,הערכתי שיהיה בסביבות ה- 10 TCF .
  • סוף סוף הגיון!!!!! (ל"ת)
    יגאל 02/07/2011 11:30
  • 102.
    יגאל 01/07/2011 11:52
    הגב לתגובה זו
    קניון,כל כך הרבה אי דיוקים,במקרה הטוב נובעים מחוסר הבנה במקרה הפחות טוב.....
  • 101.
    צחי 01/07/2011 11:32
    הגב לתגובה זו
    הנפקת עימנואל וכן להכריז על התחלה מידית של הקידוח וכן לעשות BUY BAGK של מניותיו כדי ליצור מומנטום חיובי וכך גם צחי סולטן חייב לעשות ביה" ש מודיעין וכדאי שיגנוז את החמדנות ההרסנית להשתלט על כל האופציות, כי בכך הוא הורס את השם של מודיעין לעד!
  • 100.
    x man 01/07/2011 09:38
    הגב לתגובה זו
    קרה משהו מסריח במסחר של אתמול, שעדיין לא ידוע, יחד עם זאת כל מי שכתב על ידיים חלשות שלא ימכור פה אשליות, 20 30 אחוז זה לא ידיים חלשות אלה ירידות בגלל סיבה או מימושים כבדים של בעלי עניין ומוסדיים שמשכו איתם את הפרטיים, עצוב היה לראות את זה , גם אני חשבתי שלפחות בבוקר יפתח בירוק , סיכוי טוב להמשך ירידות בבוקר יום ראשון על פי המחזורים האדירים בירידה, כדאי שמישהו מהחברות ייצא עם הבהרות אחרת מודיעין תחזור ל4.4 והכשרה תתגמד אל מתחת ל 100
  • ראובן 02/07/2011 23:12
    הגב לתגובה זו
    בשעת הסגירה היה מחזור יותר מדי גבוה ויותר ממחצית קנו ועלו 2-3 פיפסים תבדוק טוב טוב מחר לא יהיה ירידה,אל תדאג
  • אטקו בע" מ 01/07/2011 09:50
    הגב לתגובה זו
    לפי דעתי יהיו ירידות בבוקר אבל לדעתי יהיה שינוי מגמה לעליות. המוסדיים לא פראיירים. הם נכנסו ואני חושב שתדע את זה רק לאחר עליה של 15% לפחות. בהצלחה
  • 99.
    אטקו בע" מ 01/07/2011 09:18
    הגב לתגובה זו
    תחזיק את המניה לטווח ארוך - אני מאמין שעד הקידוח היא תעלה בעשרות אחוזים. רק עם 20%ממה שהסקרים מראים יתקיים המניה צריכה לשלש את ערכה. לגבי העלמות - לא נעלמתי פשוט עבדתי, ואני גם קיבלתי סטירה על הנייר כמו כולם אבל חיזקתי ואני מחכה לראלי של ים חדרה שייתקיים בחודש הבא. בהצלחה - מקווה שבעליות שבוע הבא תגיד דברים אחרים
  • 98.
    אטקו בע" מ 01/07/2011 09:15
    הגב לתגובה זו
    אני חושב שאתה קצת עצבני וזה מובן אבל תבין - עד אתמול השקעת בחברה של חלום. היום זה חברה של מציאות. המוסדיים נכנסו ואיתם הבלוקים יהיו קשים יותר ליישום וזה בשורה טובה. מודיעין נראית כרגע כמניה הכי בטוחה ואחריה פרימיום. לגבי הכשרה - לדעתי יהיו עליות מסיביות בשבוע הבא. אתה גם צריך להבין שהכשרה עלתה 120% ולכן מימשו. ירידה כזאת היא דבר הגיוני אומנם לא ברמה הזאת אבל הגיונית.
  • 97.
    ירון 01/07/2011 08:20
    הגב לתגובה זו
    חבורת נוכלים מנהלת את מודיעין...בושה
  • 96.
    הצילו!!!!!!!!-נימרודי עליינו!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    אא 01/07/2011 00:00
    הגב לתגובה זו
  • 95.
    אדר 30/06/2011 23:15
    הגב לתגובה זו
    נראה שיום ראשון העסק ישלש את עצמו.
  • 94.
    כל היתר יצטרכו ליצא 30/06/2011 21:21
    הגב לתגובה זו
    או למכור למקומיים בכמויות קטנות
  • 93.
    רציו זה לא סתם מנייה זה מנייה של השנים רציווו (ל"ת)
    רובן 30/06/2011 20:21
    הגב לתגובה זו
  • 92.
    דן- דן 30/06/2011 19:59
    הגב לתגובה זו
    במצח נחושה רימיתם וגנבתם את המשקיעים הרי ידעתם שאנאליםטים ומומחים לנושא יעלו על התרמית ויפרסמו את האמת, איש מכם לא מצא לנכון לצאת בהבהרה, אז למה אתם מחכים.
  • 91.
    יניב 30/06/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    אתה מגעיל אותי ואני אגיד לך למה-- בתחילת היום צעקת שזה תרגיל ולא למכור שום מניה שקשורה לדודות ואני ועוד כמה שמענו לך כי " הלך" ל קלף עם הכשרה ופרימיום כמו שאמרת אז הייתי בטוח שאתה יודע על מה אתה מדבר. אבל עכשיו אני קורא הודעות שלך ואני רואה שבעצם מכרת את הכשרה וחלק ממודיעין. תגיד, אתה שפוי? נעלמת כל היום כשהירידות החריפו ולא צייצת אפילו שכדאי למכור. בגללך נשארתי בכל המניות האלו והפסדתי הרבה כסף.. בגללך!!! הייתי כותב דברים יותר מגעילים אבל לא אעשה זאת. נמאס לי כבר מאנשים כמוך שחושבים שהם יודעים דבר אחד או שניים בבורסה.. ערב טוב לך
  • בללללההההה 01/07/2011 11:00
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא אשם בהחלטות שלך ותפסיק להכנס להשקעות דרך טוקבקיסטים כי תפסיד את כל הכסף שלך בבורסה תתחיל לקחת אחריות על הכסף כי עם הבנק אתה מתמודד לבד אז תתחיל להאשים אף אחד כי אף אחד לא אשם לך תלמד את שוק ההון ותבין קצת יותר אחר כך תשקיע וזה מגיע מבן אדם ששילם שכר לימוד גבוה מאוד כדי להגיד את הדברים(כמעט 100000 ש" ח) אתמול היה יום כואב מאוד אין ספק וליבי איתך אבל אטקו לא אשם הוא מבחינתו מכיר את הניאנסים הקטנים של שוק ההון יותר טוב ממך ומנצל אותם בזמן הנכון אז קח אחריות על מעשיך ואל תהיה בחורה בכיינית אף אחד לא אשם חוץ ממך תבין ואז תשקיע הדברים מגיעים מאהבה ולא מחיטוט בפצעים ככל שתתמקד ביכולת האישית שלך ייטב לך
  • אטקו בע" מ 01/07/2011 09:11
    הגב לתגובה זו
    יניב - אתה קראת רק מה שרצית וחבל. בבוקר אמרתי למכור שלדיאלי בפתיחה וצדקתי. לאחר מכן כתבתי לא להיות חמדנים. אם היית ברווח למה לא מכרת. לגבי מודיעין - לא רק שלא מכרתי אלא הכפלתי את ההשקעה שלי מכסף שהוצעתי מהכשרה אתמול בדיוק למטרה זו. את הכסף מהכשרה גם שמתי בפרימיום וברציו. תראה אם אתה עושה רווח גדול אתה ממש חלק וזה חכם.
  • מושחל אנרגיה 01/07/2011 07:39
    הגב לתגובה זו
    מה שחשב. זה בורסה. אני מכיר אותו. כמוני וכמוך הפסיד היום הרבה. לא מכר את המניות של מודיעין - אני חושב שזה טעות למכור. לגבי הכשרה - לא יודע - בגלל ההנפקות הצפויות. שלדיאלי היא לסיבובים בלבד. פרימיום - מעניינת עם פטנציאל. לסיכום, מה קרה היום? יש גז והרבה - יותר מהציפיות! אולי נפט?! קידוח בדצמבר. מוסדיים קנו מכל הידיים החלשות שמכרו - או שהריווחו.
  • ותיק בעסק 30/06/2011 23:36
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא ימליץ על מניה לפני שהוא אסף בתקווה שאתה ואחרים תעלו את מחיר המניה ובחיים לא ימליץ לצאת לפני שהוא יצא ככה עושים אנליסטים ומוסדיים כולל בנקים
  • אטקו בע" מ 30/06/2011 23:34
    הגב לתגובה זו
    מהכשרה יצאתי עוד אתמול חלקית והיום סופית בגלל ההודעה על הנפקת עמנואל. אני לא חוזר בי - זה תרגיל להוריד את המחיר ונתראה בעוד כשבוע כשהמניה תעלה. אני לא יצאתי ממודיעין אלא חיזקתי אותה לכל אורך הדרך כי אני מאמין במניה לטווח ארוך יותר מהמכה של יום. אל תשכח שהכשרה עשתה מהלך של 100% ויותר אז גם אם ירדה אני עדיין מורווח 80%. על שלדיאלי כתבתי והזהרתי וקיללו אותי. לגבי פרימיום - משוגע מי שמכר אותה. אני חיזקתי היום ואחזק ביום ראשון עם כסף מהכשרה. לגבי העלמות - אני לא נעלמתי אלא עבדתי, וחוץ מזה מה אני אשם שיש מטומטמים שמכרו בהפסד עצום רק בגלל ידיים שרעדו להם. גם כשרציו פרסמו היה אותו דבר ושבועיים אחר כך היא טסה 120%. סבלנות תשתלם לך. דבר נוסף, לממש חלק זה דבר חשוב בשביל להגן על הכסף. כשהכשרה רצה 120% אני עשיתי 90% עם פחות סיכונים. עכשיו, תשתה משהו קר תשב ותראה לילה כלכלי ובשבוע הבא תראה עליות.
  • 90.
    משה ממן 30/06/2011 19:43
    הגב לתגובה זו
    כי בסופו של דבר מי שחווה כמוני את ישראמקו ורצי יודע שהסוף יהיה מתוק ,לכן חשובה ההתמדה במניות הגז ולא למכור ולקנות כל עליה או ירידה של כמה אחוזים .
  • 89.
    המוהל של נמרודי 30/06/2011 19:33
    הגב לתגובה זו
    הקייטרינג לא כשר, אתה מבינים אותי - ללללאאאאא ככככששששרררררר
  • 88.
    אמיר 30/06/2011 19:33
    הגב לתגובה זו
    עלמודיעין והכשרה, למד דברים מדנקנר. עוד תבינו. אבל אלה שערים סבירים לאיסוף מחדש.
  • 87.
    חושד במשהו!! 30/06/2011 19:10
    הגב לתגובה זו
    יכלו להוריד את המנייה גם לחצי...
  • משה ממן 30/06/2011 19:40
    הגב לתגובה זו
    כתוב כל האפשריות כאשר ה- MEAN זה 6.5 TCF בהסתברות 56% ויש את המינמום ויש את המקסימום שזה 16 TCF ,אבל כולם הדגישו את המנימום ולא את המקסימום ,ידיים רעדו חלשים מכרו וחזקים קנו .
  • 86.
    אוהד מכבי 30/06/2011 18:29
    הגב לתגובה זו
    " הפסדתי " היום 38k זה לא מזיז לי את הביצה השמאלית...... מי מוכר במכירם כאלו???
  • קורא-בעיתון 01/07/2011 07:40
    הגב לתגובה זו
    מופסד 70 אלף על הנייר
  • כל הכבוד לך הפסדתי היום 16 אלף ובא לי למות (ל"ת)
    א 30/06/2011 18:58
    הגב לתגובה זו
  • 85.
    נמרודי שלח לנו מוהל רציני , חתך לנו טוב (ל"ת)
    אילן 30/06/2011 18:27
    הגב לתגובה זו
  • 84.
    הרשות איפה אתם???? 30/06/2011 18:24
    הגב לתגובה זו
    ומבטלים את העיסקאות עד שתגיע הבהרה למה???????????
  • 83.
    אוי נמרודי נמרודי (ל"ת)
    נועה 30/06/2011 17:55
    הגב לתגובה זו
  • 82.
    דודו 30/06/2011 17:39
    הגב לתגובה זו
    כמשקיע בהכשרה ומודיעין אני דורש הסבר מפורט על ההטעיה המכוונת של הציבור ואני בתוכו, ויפה שעה אחת קודם.
  • 81.
    רציונאלי 30/06/2011 17:21
    הגב לתגובה זו
    אחוז ועוד אחוז ועוד אחוז 100 פעמים שווה 100 אחוזבשביל מה להגיע למצב שהגיעו משקיעי מודיעין בציפיה לבום הגדול אפשר לעשות 100 בסחר יומי בלי בעיות ומבלי לסכן את כספיכם
  • 80.
    בנקאי 30/06/2011 17:08
    הגב לתגובה זו
    תסתכלו מה קרה כולם ברחו ומכרו בזול אבל לכל מניה שזרקתם היה קונה, הרי אתה לא יכול למכור ללא קונה בצד השני. ומי אתם חושבים קונה? אני? אתם? סבתא שלי? לא!!! בעלי העניין שעכשיו במקום כמות מניות יש להם כפול בסיכון פחות. בהצלחה לכולם והמשחק הוא סבלנות.
  • יניב 30/06/2011 19:52
    הגב לתגובה זו
    תמיד לקח חצי יום ואולי יותר למכור את מודיעין, פתאום היום תוך חצי דקה ואני לא מגזים נמכרה לי מודיעין ואני מתבייש להגיד בכמה מכרתי אבל נמכרה מהר
  • 79.
    המאמין 30/06/2011 17:01
    הגב לתגובה זו
    מר נמרודי. ציבור המשקיעים ממתין לך בקוצר רוח ! אתה חייב לתת לנו הסברים, או שמא אתה יודע שהכמויות גדולות יותר ואתה ממתין לקנות בזול, אחרי ה" ברית" שעשו למניות... צא אל התקשורת כמו שידעת לעשות יפה כש" נולד הבן" המפורסם.
  • תרנגול שחוט 30/06/2011 18:02
    הגב לתגובה זו
    במקום לשמוח ולחגוג נתתה לנו התקף לב ודמעות!!
  • אטקו בע" מ 30/06/2011 23:51
    עדר - כל המשקיעים חושבים על מכה והביצים רועדות להם ומוכרים בהפסד. מה נימרודי אמור לעשות? אני עדיין חושב שזה תרגיל להכניס מוסדיים במחירי סוף עונה. מה לעשות שנזכרת רק בסוף הראלי להשקיע. אני הייתי משער 80 ולכן זה לא נורא
  • 78.
    הרבה שורטיסטים היו מעורבים-הירידות הרבה בגללם (ל"ת)
    גד 30/06/2011 16:46
    הגב לתגובה זו
  • 77.
    אסף 30/06/2011 16:40
    הגב לתגובה זו
    שיש כאלו הצעים וביקוש אחרי רעידת אדמה כזאת וזה לא קשור לקבוצה מסויימת שעושה את זה!!היו צריכים לאחר הדיווחים באתרים לעצור את המסחר כמו שעשו לגבעות!!!אין לי כוח לכתוב מושחטים נמאסתם זה לא עוזר!אין רשות וכול אחד הישר בעינו עושה!!אני כולה עם 5K במודיעין ומתאר לעצמי שהרבה אנשים לא ישנו היום בלילה!!!נוחי עוכר ישראל!סולטן עוכר ישראל!נמרודי עוכר ישראל!
  • הפסדתי 52K ... (ל"ת)
    ל77 30/06/2011 22:51
    הגב לתגובה זו
  • צודק,רק מושחטים מרוויחים כסף בישראל (ל"ת)
    חיים 30/06/2011 17:20
    הגב לתגובה זו
  • 76.
    p50 צל 8.75 tcf לפי נידרלנד בלוויתן.מה קורה? (ל"ת)
    רונן 30/06/2011 16:38
    הגב לתגובה זו
  • לוויתן זה כבר ודאי 16 אצלם עוד לא קדחו (ל"ת)
    ע 30/06/2011 16:47
    הגב לתגובה זו
  • 75.
    אא 30/06/2011 16:37
    הגב לתגובה זו
    שמסובבים אותנו על האצבע ולהכניס אותם לחקירה במשטרה ולכלא מייד!!!!
  • צריך להביא מוהל,ולבצע בהם ברית אישית!!! (ל"ת)
    סחוט 35%- !!! 30/06/2011 18:22
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    יורם 30/06/2011 16:35
    הגב לתגובה זו
    שתי מריונטות ששוות לקוט' ג
  • 73.
    יודע דבר 30/06/2011 16:35
    הגב לתגובה זו
    אופ 7 מתרחקת מהכסף... בסכומים לא גדולים בוצעו עסקאות מכירה בחסר ביחידות ההשתתפות אחת לעשר דקות. פקודות המכירה מנעו מהמחיר לעלות והלחיצו את הציבור. אותם זוממים שהמשיכו להכות את המחיר אחת מדי עשר דקות אספו כמויות עצומות באופציה 7. מחיר האופציה יורד באופן אוטומטי ללא צורך במכירה בחסר, כנגזרת של מחיר יחידות ההשתתפות. כך יוצא שאותם זוממים יודעי דבר רכשו היום אופ 7 במחיר שואף לאגורה...
  • טעות. רוב הציבור לא יודע אפילו מה זה אופציה (ל"ת)
    דניאל 30/06/2011 22:30
    הגב לתגובה זו
  • ליודע דבר, אם אתה צודק למדתי ממך משהו (ל"ת)
    תלמיד 30/06/2011 19:33
    הגב לתגובה זו
  • 72.
    הסיבה שרציו לא 30/06/2011 16:34
    הגב לתגובה זו
    המשקיעים מאוכזבים מהגז ,שבוע הבא ישכחו הכול ,אין השקעה כמו רציו עים גל בפתח ,דחיה או לא בפירסום לא משמעותית ,בסוף יפרסמו .
  • 71.
    z 30/06/2011 16:19
    הגב לתגובה זו
    ים תטיס ולבנות מתקן הנזלה דרומית לאשקלון.וכך כל העלויות יתחלקו.ולמדינה יהיה גז לכל החיים.
  • 70.
    וותיק 30/06/2011 16:12
    הגב לתגובה זו
    תנסו להבין ,ההודעה בגל תהיה בהפתעה ,כמו ביום ההוא בגבעות ,אים חיובית ,אפילו קצת ,2 תריליון רגל לדוגמה ,עים 100 אחוז לרציו ,המניה תזנק ,פשוט הכמויות לא מתומחרות ,והשוק יתמחר במיידי ,גם אים תהיה דחיה ,אין לרציו איפא לרדת .טיפה וזהו ,סיכון נמוך יחסית .
  • גל 30/06/2011 16:27
    הגב לתגובה זו
    באיזור רווי גז .
  • 69.
    יש סיכוי ל-16TCF כמו רציו ואתם מכרתם לי בזול (ל"ת)
    אטקו בע" מ 30/06/2011 16:11
    הגב לתגובה זו
  • 68.
    שרון 30/06/2011 16:10
    הגב לתגובה זו
    !!!רק זה שווה מיליארדים!!!
  • 67.
    משה ממן 30/06/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
    כל האפשרויות מוזכרות בהודעה למה דווקא להדגיש את האפשרות הגרועה .
  • 66.
    למה אין תגובה של נמרודי (ל"ת)
    אילן 30/06/2011 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 65.
    אני מעדיף גבעות שם הנפט לפחות זורם (ל"ת)
    אטקו בע" מ 30/06/2011 16:06
    הגב לתגובה זו
  • 64.
    לא נכון,בלוויתן p50 היה שווה mean.מאיה.הונאה? (ל"ת)
    רונן 30/06/2011 16:04
    הגב לתגובה זו
  • 63.
    היה פה בחור חכם יונתן.אכלתם אותו? (ל"ת)
    אריאלה 30/06/2011 16:04
    הגב לתגובה זו
  • 62.
    יאאלה להנפיק את עימנואל - אני מציע 1 אג (ל"ת)
    מנו 30/06/2011 16:03
    הגב לתגובה זו
  • 61.
    אטקו בע" מ 30/06/2011 16:02
    הגב לתגובה זו
    היום מכרתי הכשרה וחלק ממודיעין וחיזקתי פרימיום. הזהרתי משלדיאלי וקיללתם אותי. פרימיום הושפעה מעט מאוד יחסית לאחרות בגלל ההודעות שבפתח
  • 60.
    ניקל 30/06/2011 16:00
    הגב לתגובה זו
    לגבעות עצרתם דיווחים כבר שנה, ולמה? כי להם אין טייקונים כמו נימרודי ודנקנר? רשות מושחתת ועלובה !!
  • אמיר 30/06/2011 17:39
    הגב לתגובה זו
    לאור התוצאות שפרסמו לכלל המשקיעים ולאור התוצאות שמועלה בכתבה ,יש צורך בבדיקה יסודית של הרשות ,לא יתכן שהסוחרים הקטנים יפגעו .היום זה מהלך לא תקין במלא מובן המילה שאסור שיעבור לסדר היום .הרשות היתה צריכה לבדוק את הנתונים ואז לצרף הבהרות
  • 59.
    אא 30/06/2011 15:54
    הגב לתגובה זו
    שם יהיה לך הרבה הרבה מים לשתות. לא נפט ולא את הדם של המשקיעים אין כלום שם לא מעריב ולא לב הים לב הכלא!
  • 58.
    נמרוד 30/06/2011 15:52
    הגב לתגובה זו
    אתם לא לומדים מניסיון העבר? המוסדיים מורידים אותכם לקרקע על מנת לאסוף בזול ולקחת קופון הרבה יותר שמן. ביום ראשון שלדיאלי והכשרה יחזרו לעלות והרבה כי המוסדיים מנהלים את כל האופרציה. אני ממליץ לקחת נשימה ארוכה לשתות משהו קר השבת לפנינו וההמראות של שבוע הבא לקראתנו. ומי שבכול זאת שרוצה לצאת זה רק כסף חברים כמו שהוא בא ככה הוא הולך.
  • סחוט 35%- !!! 30/06/2011 18:20
    הגב לתגובה זו
    הלוואי שהיום יצאא רק כיום רע השבת לא כלכך תתנהל על מיי מנוחות אחריי אסון כזה לא זרקתי עוד 2% כי האמנתי שהגלגל יישתנה לשלדיאלי בסוף פינצרו אותי על מלא!!!
  • 57.
    אא 30/06/2011 15:52
    הגב לתגובה זו
    ישותה דם!!! לא מספיק לך הנפט יש לך כחצי מ150 מליון חביות לתה יכול לשתות מזה כל החיים ואתה מחפש לשתות דם ? למה אתה רוצה 150 שנה בכלא זה מה שאתה מחפש תקבל בקרוב!!!!
  • 56.
    ב.מ 30/06/2011 15:51
    הגב לתגובה זו
    האם כדאי לקנות עכשיו מודיעין וההכשרה.. ?
  • 55.
    הרשות לנירות ערך 30/06/2011 15:49
    הגב לתגובה זו
    אה, שכחתי אין גוף כזה בישראל !!
  • 54.
    רציו זה טובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב יאאלה דיוווו (ל"ת)
    גד 30/06/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
  • 53.
    למה לא מבקשת הפסקת מסחר עד להבהרה למה???????? (ל"ת)
    איפה הרשותתתתתתתתתתת 30/06/2011 15:45
    הגב לתגובה זו
  • 52.
    פראייר מת 30/06/2011 15:43
    הגב לתגובה זו
    אתם לא קולטים מה הולך פה מדינה של כרישים מסריחיםםםם שעובדים עלינו בעיניים והמדינה לא נוקפת אצבע יא כושלאמאמאמאמאמא שלכם
  • 51.
    אא 30/06/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
    הזבלים ! בשורה טובה???? מה אתם צוחקים עלינו . שותים נפט ולא מספיק להם רוצים לשתות גם את הדם שלונו.... אם על הקוטג לא הסכמנו שישתו לנו תדם אז מה כאן בכסף הגדול נשתוק??? לא!!!! קומו אלו שיודעים להקים חרמות ואנחנו איתכם!!!
  • 50.
    אבנר ישראמקו למבינים 30/06/2011 15:34
    הגב לתגובה זו
    כל השאר קאקמייקות
  • 49.
    מופסד ומחייך 30/06/2011 15:24
    הגב לתגובה זו
    הכל יעלה חזרה צפונה צפונה...בהמלצות חמות על דיסקאונט.
  • ב.מ 30/06/2011 15:48
    הגב לתגובה זו
    למי שבמת מבין.. האם כדאי לקנות עכשיו מודיעין והכשרה?
  • חוצפנים פלילי 30/06/2011 15:39
    הגב לתגובה זו
    פלילי
  • 48.
    א.נ 30/06/2011 15:23
    הגב לתגובה זו
    חוזר מהר לישראמקו
  • 47.
    דודו 30/06/2011 15:23
    הגב לתגובה זו
    שימו לב למסחר וראו איך מוסדיים קונים.
  • 46.
    פאריו 30/06/2011 15:21
    הגב לתגובה זו
    על הטעיית משקיעים!
  • 45.
    איך לא עוצרים את המסחר עד שיהיה דיווח אימות?? (ל"ת)
    אסף 30/06/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
  • 44.
    ראש טוב 30/06/2011 15:17
    הגב לתגובה זו
    משרדי האוצר רוהתשתיות התכוונו להטיל פיקוח על מחיר הגז מתמר. במידה ויוטל פיקוח כזה, לא יהיה כדאי לפתח את שדות מירה ושרה למכירה בארץ, כי חברת החשמל תרכוש את כל הכמות מתמר ובשביל צרכנים אחרים אין הצדקה לפיתוח צנרת נוספת. מאחר והגז מלויתן ייוצא ישירות דרך קפריסין או מונזל מהמאגר גם ההתחברות למאגר זה ליצוא תהיה יקרה (ומה עוד ששותפויות לויתן ירצו תמלוגים על העברת הגז בצנרת שלהם. מנגד אם לא יוטל פיקוח מחירים על תמר, יחתמו הסכמים עם חברת חשמל במחירים גבוהים אך בכמויות מוגבלות מה שיאפשר לשרה מירה או כל תגלית גז אחרת שתגיע בקרוב לחתום על הסכמים עם חברת חשמל על היתרה. ברגע שתהיה תחרות, מחיר הגז יהיו הוגנים (לא מוטים כלפי מטה בגלל פיקוח ולא מוטים כלפי מעלה בגלל מונופול). במקרה כזה צריכת הגז תלך ותגדל וכולם יהנו ממנה.
  • 43.
    101 30/06/2011 15:13
    הגב לתגובה זו
    תפסיקו להאכיל אנשים אשליות.
  • 42.
    חייל בודד 30/06/2011 15:12
    הגב לתגובה זו
    החברה בשיפור מתמיד וצפויה להתרחב ב-2012.
  • 41.
    אלי 30/06/2011 14:58
    הגב לתגובה זו
    מי שהמציא את המכשיר הזה הוא חלאה וגנב! חשבתי שאם חברה מציגה נתונים טובים אז כדאי יהיה להשקיע הבא. מתברר שהכל צחוק מהעבודה. הרווחתי 100 אחוז, אין ספק, אבל עתה הבנתי שהכל פשוט קשקוש. הסוציאליזם צודק. הקפיטליזם זה עבודה בעיניים
  • 40.
    מעין ונצ' רס (ל"ת)
    משה 30/06/2011 14:53
    הגב לתגובה זו
  • 39.
    שימו לב בשעה 14:51 נתנו הוראות קניה עצומות (ל"ת)
    מודיעין תסגור בעליה 30/06/2011 14:52
    הגב לתגובה זו
  • 38.
    מעניין מה היה אומר גורביץ בעניין. (ל"ת)
    אליהו 30/06/2011 14:49
    הגב לתגובה זו
  • 37.
    למה רציו יורדת אחרי כתבה כזו???? (ל"ת)
    אלי 30/06/2011 14:48
    הגב לתגובה זו
  • רציו 01/07/2011 15:01
    הגב לתגובה זו
    רציו למרחקים ארוכים ועכשיו בספריהן של ביישורת האחרונה מנצחת את כל האחרים בפער ענק
  • 36.
    הראל 30/06/2011 14:47
    הגב לתגובה זו
    זה מעולה לרציווווווווווווווווווווווו
  • 35.
    גבריאל 30/06/2011 14:34
    הגב לתגובה זו
    וכמובן לא להתרגש מתנודות המים סביבם. היום הכרישים מצטרפים לחגיגה, מורידים מחיר, ואוספים בזול כמה שיותר מניות מדגיגים קטנים שנכנסים לפאניקה. Be Cool !
  • גולן 30/06/2011 14:57
    הגב לתגובה זו
    מה אתם מתפלאים ..? אני כבר בבכוקר מכרתיהכל הרי היה ברור שיהיו ירידות היום.. הם פשוט לא חידשו שום דבר.. אני ממליץ לעבור לרציו היא בשער נמוך!!!
  • 34.
    סולטן קנית ומכרת בזמן??????? (ל"ת)
    אא 30/06/2011 14:33
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    צחי 30/06/2011 14:30
    הגב לתגובה זו
    של מודיעין לשער 1 שרק בעלי הענין יממשו אותה ובכך יגדילו החזקות, לעניות דעתי מי שמחזיק את האופציה כדאי שיעבור למניה .
  • 32.
    ברדוגו 30/06/2011 14:29
    הגב לתגובה זו
    מירה עובדת בת ברוך.שרה מאושפזת בגאה
  • 31.
    משה ממן 30/06/2011 14:26
    הגב לתגובה זו
    על ידיים חלשות רועדות וכניסה של כרישים שעושים כל העולה עלה רוחם על מנת לקנות בזול ולהשתתף בחגיגה ,יש אנשים שמסתפקים באחוזים בודדים ולא ממצים את מלוא הרווח האפשרי וזה חבל כי הם עלולים לחזור במחירים הרבה יותר גבוהים ואז באמת יפסידו בסך הכל .אנשים שחוו את ישראמקו ורציו נשארים עד הסוף ולא נכנעים .
  • 30.
    ירון 30/06/2011 14:25
    הגב לתגובה זו
    איך נותנים לנימרודי ולסולטן (פרסים) הגנבים לנהל חברות גז ונפט ?
  • 29.
    מאיר 30/06/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    חבורות פשע מנהלות את הכשרה ומודיעין...בושה
  • 28.
    יוסי בן שושן 30/06/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    על מה ולמה מחר תיקון עצבני למעלה איך מצליחים להחליש אתכם חבורה של לוזרים פחדנים אין לכם הבנה ולו משהו בהשקעות כנראה שמקומכם הוא בחוץ חבורה של ליצנים ותודה רבה לכל אלה שעדיין מבינים את הפוטנצייל האדיר במירה ושרה שבוע הבא הכל ייתבאר וכולם יבינו ששרה ומירה עדיפים על לוויתן בהרבה
  • 27.
    נפט 30/06/2011 14:23
    הגב לתגובה זו
    4 מיליון חביות נפט אתם קולטים בכלל מזה ? אני חוזר 4 מיליון חביות !!!
  • 26.
    אני 30/06/2011 14:11
    הגב לתגובה זו
    אלה תוצאות עלובות ביחס לצפי הקודם והגיוני לראות את הכשרה מתרסקת בעקבות הנתונים.
  • למה 2,9 (ל"ת)
    2.9? 30/06/2011 14:37
    הגב לתגובה זו
  • 25.
    למכור 30/06/2011 14:10
    הגב לתגובה זו
    למה אף אחד לא דיבר על למכור אתמול???
  • חיים 30/06/2011 15:19
    הגב לתגובה זו
    בס" ד " כולם חכמים" איפה היו אתמול כל ה" צדיקים" ?
  • 24.
    שלום 30/06/2011 14:03
    הגב לתגובה זו
    שצחי סולטן ודנקנר הם נוכלים עם רישיון, מה זה חדש?
  • 23.
    רווחים מהנפט ! 30/06/2011 14:00
    הגב לתגובה זו
    למי שלא הבין עוד . עשר מילארד $ הכנסות מנפט . זה המוןןן .
  • במים עמוקים בישראל הרווח הצפוי לחבית 5-10$ (ל"ת)
    אתה טועה ומטעה 30/06/2011 14:17
    הגב לתגובה זו
  • מנחם 30/06/2011 14:13
    הגב לתגובה זו
    עמוק עמוק - 5 קילומטר בתוך האדמה !!!! כולה " פוטנציאל" .תראה לי עוד קידוח שמוציא גז או נפט מכזה עומק !! אה - יש כזה !! קוראים לו - ג ב ע ו ת .
  • 22.
    לוויתן ורציו - המרווחיות הגדולות. (ל"ת)
    פ 30/06/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    מ.נ.מ 30/06/2011 13:58
    הגב לתגובה זו
    המניות יורדות כידוע כי הגופים הגדולים אינם במניה וכי אתם חושבים שייקנו במחיר יקר והמניה תתפס ישימו בלוקים וייקנו בזול פעם אחת לשם שינוי תתנהגו ותחשבו קצת לא לבכות וגם לא למכור בזול
  • 20.
    אני בעד- יוליה וסבטלנה!!!! הרבה יותר יעילות ! (ל"ת)
    רפי 30/06/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    זה מגיע לכל המשקיעים- אני הזהרתי לפני זה !!!! (ל"ת)
    אייל 30/06/2011 13:56
    הגב לתגובה זו
  • דוקא לא מגיע להם, אני מאחל להם רק טוב, לכל עם (ל"ת)
    ישראל (לאנשים הטובים 30/06/2011 14:29
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    EGEL ZAHAV 30/06/2011 13:55
    הגב לתגובה זו
    איפה הרווחים שהבטיחו לנו ?? למה יש ירידות בכלל ?חשבתי רק עליות ...
  • 17.
    מה מעניין התחרות עם תמר?זה ליצוא ויש נפט מידי (ל"ת)
    קורא-בעיתון 30/06/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
  • 16.
    היום המוסדיים קונים. 30/06/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
    חכו תראו בסוף היום...
  • 15.
    למה לא מפרסמים שווי מוערך של החברות? (ל"ת)
    קורא-בעיתון 30/06/2011 13:54
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    מביט לעתיד 30/06/2011 13:52
    הגב לתגובה זו
    מה לא למדתם תמיד זה קורה מימושים שורטיסטים שבורחים בזמן ידיעה הכול ידוע מראש אני ציפית לירידה וחיזקתי ישר אל תאמינו לאף אחד תראו את ההצעים והביקושים במודיעין זה אותו אחד עם מיליומים שמחכה שימכרו לו ב5.6 ויקנו מימנו ב5.7 חחה הבן אדם גאון ועשיר. ומניסיון תחכו כמה ימים תראו איך הכול חוזר למקומו וכן בעוד כמה חודשים הפצצות שלא להאמין אז תשמרו על מה שיש לכם יהיו עוד כמה רציו וישראמקו בדרך.
  • שבוע הבא הנפקת עמנואל יהיו עוד ירידות (ל"ת)
    בן ו 30/06/2011 14:07
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    נוכלים מוכרים את המניה בכדי לקנות בזול אחר כך (ל"ת)
    יוני 30/06/2011 13:50
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    מוסדי 30/06/2011 13:47
    הגב לתגובה זו
    לא ממליץ על כלום לא קניה ולא מכירה.
  • 11.
    מזמן לא ראינו אותך ירוקה והיגיע הזמןןןןןןןןןן (ל"ת)
    רציו תני גזזזזזזזזזז 30/06/2011 13:46
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    א 30/06/2011 13:46
    הגב לתגובה זו
    כבר הוכח עשרות פעמים בעבר שכשהידיעה כל כך טובה מי שמכר הפסיד כסף
  • 9.
    המנתח של מודיעין 30/06/2011 13:42
    הגב לתגובה זו
    אף גורם ממודיעין לא מכר מניות היום ...הסיבה שההודעה לא תאמה לרשות ניירות הערך לכך הרשות כעסה קצת ולכן הירידות... דעתי זה יסתדר במשך הזמן הקרוב
  • irda76 30/06/2011 14:47
    הגב לתגובה זו
    דברי הבל ורעות-רוח כתב. מדובר בעושקים מקצועיים של כספי המשקיעים. כל הדיבורים והניתוחים של הכותבים באתר זה ובאתרים אחרים, כל ההשקעה שלהם יחדיו, שווים פרומילים לעומת המשקיעים הגדולים, והם, לצערי הרב, יודעים לגלח את כספינו ולהתעשר. מפעם לפעם נזרקת לעברנו עצם, ואנו מאושרים. צריך להודות, אין לנו, כולנו ביחד, יכולת לשנות בעשירית האחוז את המשחק של העושקים, בעליות או בירידות. זה אפילו לא בהתאם לכלל: " קונים בשמועה-מוכרים בידיעה" . מודיעין לא עלתה משמעותית השנה. היא היתה 7.2 לפני שנה בתחזית של 4.7 TCF. כעת הכל הוכפל ויש נפט, ומודיעין בשער 5.4, והיום עוד לא נגמר. אז נהיה כנים לפחות בינינו לבין עצמנו. אנחנו פיונים בלוח השחמט של הגדולים, שנותנים לנו לכשכש בזנב.
  • 8.
    משה 30/06/2011 13:36
    הגב לתגובה זו
    מי שמכר היום יצטער מאוד מאוד בשבועות הקרובים. אנשים לא מבינים כלום בדבר הזה. אבל אל תתפלאו שעוד כמה ימים יצאו הודעות מהמוסדיים על המלצת קניה חזקה- לא פלא היום המוסדיים קונים יהלומים במחיר זככוכיות
  • 7.
    א 30/06/2011 13:35
    הגב לתגובה זו
    להוריד מחירים כדי לקנות בזול ולא חסר עדר פראייר שימכור ואחכ יקנה ביקר יותר.תעשו חשבון שלישראמקו יש 28 אחוז מ8 TCF והיא שווה 5 מליארד להכשרה אחרי הנפקת עמנואל יש 27 אחוז מ6.5 TCF והיא שווה 1.5 מיליארד.תעשו חשבון לבד
  • 6.
    מניות הגז כבר עשו את שלהם, עכשיו זמן הביומד (ל"ת)
    הכל חרטה 30/06/2011 13:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    150 מיליון זה נפט זה??? (ל"ת)
    אא 30/06/2011 13:33
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אא 30/06/2011 13:32
    הגב לתגובה זו
    עשה עלינו כבר סיסובים באופציה ובמניה שזה כמו 20 בארות נפט
  • 3.
    עידן כהן 30/06/2011 13:31
    הגב לתגובה זו
    לא למכור , תחזיקו חזק ושותפויות יזנקו לקראת סיום המסחר , התגלית ענקית ורווחית מאוד. הטיסה מתעכבת אבל היא כבר מגיעה
  • שיחקת אותה (ל"ת)
    יוסי 30/06/2011 15:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אא 30/06/2011 13:31
    הגב לתגובה זו
    כאבי לב דאגות הפסדים למי שלא יודע כלום אבל מי שיש לו מידע פנים כמו סולטן שאב מאיתנו תכסף כמו שואב אבק רק בשינוי שם: שואב כסף = סולטן
  • z 30/06/2011 18:50
    הגב לתגובה זו
    וקניות בסכומים גבוהים עובר על חוק ניירות ערך שאוסר מניפולציות במניות.כמה אנשים ימצאו את עצמם בסוף בלי כסף , (הכל ילך לעורכי דין) ובכלא.
  • 1.
    וותיק 30/06/2011 13:26
    הגב לתגובה זו
    שם ההודעה תהיה בהפתעה ,אז תיראו עליות ,אם טובה ,כמו בגבעות ביום ההוא ,אם רעה לא ישתנה השער הרבה ,רציו בתחתית .
  • ראובן 03/07/2011 00:24
    הגב לתגובה זו
    עוד תופתעו בפוציזיה חזקה במודיעין
  • שי 01/07/2011 23:35
    הגב לתגובה זו
    יפה מאוד כל הניתוחים על הממוצעים למינהם, אבל למה אף אחד לא מסביר לנו מדוע לא אמרו מיד בהתחלה שהאומדן שיתפרסם, לא יהיה מדויק.ולמה הממוצעים האלה לא היו בקידוחים לויתן ודלית ותמר?
  • רמי 03/07/2011 00:35
    בארה" ב בכל הודעה יש בתחתית הסברים ופירוט. ההודעות ברורות מאוד. הם יודעים שעל כל הטעיה, השמטה ואו אי בהירות - הם עשויים לקבל תביעה. בארץ הרשות שולטת ומכתיבה הודעות קצרות והחברות בצדיקות גם מנועות מלתת הסברים.
  • רציו 01/07/2011 15:06
    הגב לתגובה זו
    סוס מנצח תמיד מספק את הסחורה ונגד עובדות קצת קשה להתווכח
  • אבנר 30/06/2011 19:38
    הגב לתגובה זו
    בסדר.אבל מי יעיר את הממונה מתרדמת החורף שלו.גם את ההחלטות הקודמות משך הממונה (הקודם) 8 חודשים. עכשיו הוא אומר החלטות תוך חודש ימים. בשבנל מה צריך חודש שלם?
  • הגל מגיע ,מי בא ליגלוש (ל"ת)
    גל 30/06/2011 16:28
    הגב לתגובה זו
  • למה אין תגובה של הכשרה אנרגיה (ל"ת)
    אילן 30/06/2011 16:09
    הגב לתגובה זו
  • רשיון גל חגיגה להדמנות נישראלית (ל"ת)
    וותיק 30/06/2011 14:31
    הגב לתגובה זו
  • אפי 01/07/2011 23:26
    זה נכון, אבל בשביל זה,הזדמנות צריכה לעבור עוד שתי משוכות.הראשונה היא אסיפת בעלי המניות של " רציו" , והשניה החלטתו החיובית של הממונה.