ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

הקיפאון מחריף - תראו את נתון מכירת הדירות של שיכון ובינוי לחודש יוני

הכלכלן הראשי פרסם אתמול נתונים לאפריל-מאי, חברת שיכון ובינוי מדווחת כעת נתון עדכני לחודש יוני
בנייה, צילום: גטי אימג'ס ישראל
הכלכלן הראשי במשרד האוצר פרסם אתמול נתונים לגבי הפעילות בשוק הדיור בחודשים אפריל-מאי מהם עולה כי ניכרת החרפה בקיפאון. נתונים שמפרסמת כעת שיכון ובינוי -0.7% שיכון ובינוי 820.6 -0.7% שיכון ובינוי בסיס:826.4 פתיחה:825 גבוה:833 נמוך:815.1 תמורה:1,001,840 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שהינה חברת הנדל"ן למגורים הגדולה בישראל מראים כי בחודש יוני הקיפאון רק הולך ומחריף. שימו לב למספרים:
בחודש יוני מכרה שיכון ובינוי 43 דירות בלבד, זאת לעומת 77 דירות שמכרה החברה בחודש יוני אשתקד ו-117 דירות שמכרה ביולי אשתקד. למעשה, בניטרול חודש אפריל האחרון שהיה רווי ימי חופש וחול המועד בשל חג הפסח (ובו מכרה החברה 39 דירות), חודש יוני היה החודש החלש ביותר מבחינת מכירות מצד שיכון ובינוי מזה שנים ארוכות.
במחצית ראשונה של 2017 מכרה שיכון ובינוי 302 דירות בלבד, זאת מול מכירה של 533 דירות במחצית הראשונה של 2016 ומכירה של 544 דירות במחצית הראשונה של 2015.
וכאמור, בחודש יוני מגמת ההאטה החמירה בצורה משמעותית. ב-2015-2016 מכרה שיכון כ-90 דירות בממוצע בכל חודש, ואילו בחודש יוני האחרון החברה מכרה, כאמור, 43 דירות בלבד, נתון שנמוך ביותר מ-50% מקצב המכירות בשנים קודמות.   
לגבי הדירות שמכרה שיכון ובינוי בחודש יוני, 10 מתוכן היו בפרויקט 'חלומות נחלת' בראשל"צ ו-8 מתוכן היו בפרויקט חלומות פארק בחדרה. 
נציין כי חודש יוני היה חודש בו פתח שר האוצר כחלון את הרישום להגרלות על 15,000 דירות במסגרת מחיר למשתכן. למעלה מ-41 אלף זוגות צעירים נרשמו לאותן הגרלות, ואלו זוגות צעירים שלמעשה לא נמצאים כעת בשוק החופשי. לפי הודעת משרד האוצר,  תוצאות ההגרלות יפורסמו ב-14 באוגוסט. בשל החשש כי אלו שלא יזכו בהגרלות ימצאו את דרכם לשוק החופשי והדבר יביא לקפיצה בביקושים ובהתאם במחירים, הצהיר כחלון לפני כשבוע כי עד סוף השנה יפתחו הגרלות לעוד 30 אלף דירות - ראו כתבה
בתחילת השבוע פרסם יו"ר לשכת השמאים לשעבר, אוהד דנוס, דו"ח לפיו ברבעון הראשון של 2017 נצפתה ירידה של 0.6% במחירי הדירות, זאת לעומת הרבעון האחרון של 2016. הבדיקה של דנוס הייתה לדירות 4 חדרים וזאת בשל ראייתו כי מדובר במוצר השכיח בשוק הדירות העירוני הכללי, לגביו קיימת שונות נמוכה יחסית, וסקירת מאות עסקאות מאפשרת זיהוי מספק של ההשתנות במחיר ולפיכך הן אינדיקטור לרמת ההשתנות הכללית בשוק הדירות. הנה הטבלה שהציג דנוס לערים השונות: 
תגובות לכתבה(141):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 53.
    חכו להתפכחות ממחיר למשתכן
    איש 18/07/2017 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאנשים יתחילו להבין לאיזו הרפתקה הם נכנסים ושאפילו הקבלנים לא יכולים להעריך מתי בכלל יהיה תכנון לדירות ואישורי בניה שלא לדבר על תאריך קבלת מפתח. כמות הביטולים תהיה מטורפת ואנשים יתחילו לזרום חזרה לשוק החופשי.
    סגור
  • 52.
    במרכז המחירים טסים
    אין היצע 16/07/2017 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    4 חדרים בתא ב3 מיליון??איפה בדיוק?2 חד במרכז עולה 2 וצפונה
    סגור
  • 51.
    טבעי שימכרו פחות כי כולם פנו לפרויקטים למשתכן
    א 14/07/2017 18:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עכשיו מחכים למפעל הפיס!
    סגור
  • 50.
    הסינים באים - יהיה שמח
    קבלן משנה 13/07/2017 23:05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    תכף תתחיל החגיגה האמיתית
    סגור
  • מתי וכמה סינים באים ? באמת שמח...חח (ל"ת)
    lol 14/07/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • הסינים
    אבי 17/07/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחושב שחברות סיניות יורידו מחירים,טועה ומטעה..
    סגור
  • הם באים בשחיה
    אבי 17/07/2017 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנתיים אומרים שהסינים באים... מה הם באים ברגל? שוחים לארץ? מה נהיה????
    סגור
  • 49.
    נראה לי שהחגיגה של הנדלניסטים נגמרה
    עידן 13/07/2017 19:59
    הגב לתגובה זו
    24 0
    כבר אין לאנשים כסף ...
    סגור
  • אני חושב שיש עוד קצת-אחוז מסוים באוכלוסיה
    lol 14/07/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבל אחריהם - ברור שנגמר - אם לפי הסקר חצי מדינה מרוויחה פחות מ-5500 - אז אני מניח גם שרוב אלה שמרוויחים פחות - גרים בשכירות. מי שמרוויח 30 - וגם אשתו 30 הם כבר קנו ב-2 מיליון לפני שנתיים.
    סגור
  • 48.
    ותשאלו אם המחיר גמיש?
    תתקשרו למודעות ביד 2 13/07/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    18 0
    מדברים איתי על גמישות של 10 אחוזים בטלפון במרכז הארץ.אין מצב שאני קונה עכשיו...
    סגור
  • טען עוד
  • לאט לאט המחירים יחצרו 400% אחורה לשנת 2007 (ל"ת)
    א 14/07/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 47.
    חברים, הסיבוב הזה הסתיים..
    גיא 13/07/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    16 1
    מי שרוצה להישאר בשוק הזה מוזמן אבל הכיוון הוא למטה.. כסף לא יצמח מהשקעה בנדלן בעשור הקרוב, נהפוך הוא. דעה אישית, לא ממליץ לאף אחד כלום.
    סגור
  • 46.
    בחדרה המחירים כבר בנפילה!!
    איציק 12/07/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    23 1
    כל השוכרים מחדרה עוברים לחריש שם הדירות חדשות לגמרי המחירים זולים משמעותית וגם כביש שש קרוב יותר!! כל חדרה מלאה שלטים של למכירה ולהשכרה והמתווכים מתחננים לקונים
    סגור
  • נתונים בבקשה לפי גוש . אתה מבלבל את המח
    איציק מטעה 12/07/2017 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 7
    איציק בוא תתן נתונים לפי גוש וחלקה ונבדוק אותך.
    סגור
  • 45.
    זהו הכל קורס
    נדלניסט לשעבר 12/07/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    25 0
    היו שלום ותודה על הדגים. את הדירה שלי מכרתי ועברתי להשקיע בברלין
    סגור
  • איפה מכרת? גוש וחלקה? שנדע שאתה לא מבלף..
    חושף 12/07/2017 16:59
    הגב לתגובה זו
    0 9
    הנה עוד טוקבקיסט של כחלון שזורק סיסמאות..הוא כבר מכר דירה אתם מבינים?!
    סגור
  • 44.
    הכל פה אותה תגובה מאותו מגיב עם סיפורי קריסה ובלונים. מי
    לא קונה 11/07/2017 22:47
    הגב לתגובה זו
    3 26
    הכל פה אותה תגובה מאותו מגיב עם סיפורי קריסה ובלונים. אנחנו לא מטומטמים ונכנסים לבדוק בכמה נסגרו עסקאות באתר רשות המיסים והופה ראו פלא המחירים גבוהין מאוד ועולים, אבל אמרו בתגובות שיש קריסה...אוי אמרו סתם. לא נורא. כנסו תבדקו ותשוו. שלא יספרו לכם סיפורים.
    סגור
  • גם אם תנסה לשקר לעצמך זה לא יהפוך לאמיתי
    נדלניסט לשעבר 12/07/2017 10:20
    הגב לתגובה זו
    21 2
    לא נכנסת לאתר רשות המיסים הרבה זמן,הא? רואים יופי של קריסה שם. דירות נמכרות במחירים נמוכים משנה שעברה. חבוב,
    סגור
  • אני נכנס לאתר רשות המיסים פעם בשבוע
    חושף 12/07/2017 16:57
    הגב לתגובה זו
    0 10
    ואני רואה במרכז הארץ : רחובות ראשלצ נס ציונה פתח תקווה הרצליה חולון בת ים עליות ועוד עליות. לא מדבר על גבעתיים ותל אביב שם זה אש בשדה קוצים במיוחד ביד אליהו ודרום תל אביב ויפו.
    סגור
  • 43.
    עסק שהמכירות שלו נחתכו בחצי לא יכול לשרוד לאורך זמן
    רן 11/07/2017 22:00
    הגב לתגובה זו
    20 1
    עסק שהמכירות שלו נחתכו בחצי לא יכול לשרוד לאורך זמן והוא חייב להמציא את עצמו מחדש (שינוי מחירים דרסטי וכדומה). בסופו של יום, החברה חייבת לתת דין וחשבון למחזיקי המניות, שימכרו את המניה ביגרמו לירידה בערך החברה וירידת הון
    סגור
  • יכול לשרוד הרבה. שיכון ובינווי זה בנק פועלים
    שמטוב 11/07/2017 23:47
    הגב לתגובה זו
    3 13
    בונה בפרוייקטים מחוץ לארץ. בונה בפרוייקטים שאינם מגורים רגילים. תשכח מזה שהוא ישבור מחירים. מי שישבר הם חסרי הדיור כי להם אין אין אלטרנטיבה מלבד שכירות (שגם היא תתייקר).
    סגור
  • שיכון ובינוי זה לא בנק הפועלים...אלא אם אתה
    אביעד 13/07/2017 18:30
    הגב לתגובה זו
    4 1
    פועל כמו אילוביץ שחלל. יס. בזק זה אותו הדבר. שיכון ובינוי זה חברה אחת פועלים זו חברה אחרת. כן לשניהם יש אותו בעלים שרי אריסון. אבל סורי...לא קשורים בכלל
    סגור
  • ועוד איך שתי החברות קשורות. בנק פועלים יתן מימון נדיב
    שמטוב 16/07/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לחברת שיכון ובינוי מפני שלא שווה לו שהחברה תאבד את נתח השוק. לא חסר לבנק פועילם כסף למימון שיכון ובינוי. לא מדובר בעיסקות פיקטיביות או לא חוקיות, מדובר בעיסקות חוקיות ומשתלמות. בגלל הריבית הנמוכה של בנק ישראל לבנק פועלים יש נשימה ארוכה בנוגע להלוואות לחברת שיכון ובינוי. מלבד זאת לשיכון ובינוי יש עסקי בניה שאינם בניה למגורים, כולל פרוייקטים בחו"ל. מי שחושב ששיכון ובינוי נמצא בלחץ פיננסי (בגלל ירידה במספר קוני דירות בארץ) משלה את עצמו. אמא שלי הייתה אומרת: עד שהעשיר יאלץ להדק את החגורה העני יגווע ברעב.
    סגור
  • 42.
    איך דירות ישנות
    מדינת רווחה 11/07/2017 20:40
    הגב לתגובה זו
    17 0
    שנבנו לפני 50 שנה עולות יותר ממיליון שקל? בכל העולם הם שוות 100 אלף שקל בלחץ...
    סגור
  • בדרך כלל מדובר בבינה נמוכה, לכן יש שווי גבוה לקרקע ש
    שמטוב 16/07/2017 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שעליו בנוי הבניין הישן. מחירי הדיור שלך דירות ישנות הם מחירים של הצע וביקוש. כמו כן, אם לקונה הדירה יש כסף רב הוא קונה דירה ישנה ומשפץ אותה שיפוץ עמוק ואז לא איכפת לו שהדירה ישנה.
    סגור
  • משום שבארץ מרכיב הקרקע משמעותי
    ירון 16/07/2017 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעוד שבמקומות רבים בעוךם הקרקע לבנייה זולה
    סגור
  • משום שדירות בארץ נתפסות כעסק ורק אח"כ כדירה
    איציק 12/07/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק הגבלה על השכרת דירות ישנות תשנה את המציאות המוזרה הזאת שדירות עתיקות ודירות חדשות נמכרות באותו מחיר
    סגור
  • דירה בבניין מתוחזק יכולה להתקיים 200 שנה ללא ביות מיוחד (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 23:48
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 41.
    מקסימום העליה תעצר לא תיהיה שום קריסה כי אין שום בועה (ל"ת)
    משה ראשל"צ 11/07/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    3 31
    סגור
  • 40.
    הכסף שלי במדדים נגד שוק הנדלן
    למכור בחסר 11/07/2017 17:13
    הגב לתגובה זו
    17 0
    לפחות תעשו כסף עם הידע
    סגור
  • 39.
    יש ירידות
    מחוסר דיור 11/07/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    18 3
    אני מחפש כבר כמה חודשים ואני יכול לומר לכם דירות שעלו לפני חצי שנה 1900000 אלף שח היום עולות 1800000 אלף חלקן ירדו ל1750000 אלף מדובר על 5 חדרים פסגות אפק ראש העין נכנסתי לאפליקציה של דיירים דרך חבר וראיתי איך הם מנסים לתאם מחירים חחח הם חושבים שאנשים טיפשים לא יעזור לכם אני ועוד 90000 אלף זוגות לא נקנה עוד כמה חודשים דירה 5 חדרים ב 1700000 אלף שח
    סגור
  • מחוסר דיור ??
    שמואל 12/07/2017 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 14
    איך אתה מחוסר דיור ובודק דירות חמישה חדרים ב- 1900000?? הרי אתה בוכה שאין לך כסף לדירה ! ממש לרחם עליך. אתה גם נציגם של 90000 זוגות נוספים ומדבר בשמם. כמה חרטא בטוקבק הזוי ?
    סגור
  • במרכז רק עליות. חפש דיווחי עסקאות ברשות המיסים
    מחירים עולים 11/07/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 11
    מת על הדוגמאות של ראש העין..כנסו לאתר רשות המיסים חפשו עסקאות לפי גוש ותראו עליות באזור המרכז. לא יודע מה קורה בצפון או דרום.
    סגור
  • 38.
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    למה חוסם תגובותי? 11/07/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה ביז,חוסם תגובותי?.אתם פרו-העם או פרו-חזירות נדלן?
    סגור
  • הכי מצחיק לחסום תגובה רלוונטית ולא את התגובה המטופשת
    אחד 12/07/2017 10:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אירוניה, עיתונות חוסמת פיות
    סגור
  • 37.
    יש כאן המון תגובות של בן אדם חסר דירה :)
    נתנאל 11/07/2017 16:41
    הגב לתגובה זו
    3 21
    אומלל
    סגור
  • לא יודע אם יש לו דירה או לא , מה שבטוחי הוא שנדמה לו
    שמטוב 11/07/2017 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 9
    שהתגובות שלו ישנו את המציאות (או יכניסו לו כמה גרושים). שמעתי שיש לו אתר שבו מבלבל את המוח לפתאים במכירת אשליות, ומקווה להתפרנס מבילבולי המוח.
    סגור
  • 36.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    מחיר למשתכם=חזירות 11/07/2017 16:38
    הגב לתגובה זו
    16 2
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל את אזרחיה!
    סגור
  • 35.
    יש עליית מחירים
    רינה 11/07/2017 16:34
    הגב לתגובה זו
    9 36
    כל התוכניות על הנייר. הכל פופוליזם ובשטח מחסור בדיור. בזמן שריבית = 0. יש עליית מחירים.
    סגור
  • כן. תקנו מהר, עוד מעט לא ישאר בשבילכם
    ממי 11/07/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    10 2
    רק אל תשכחו לקום מוקדם בבוקר בשביל לתפוס תור במשרד מכירות.
    סגור
  • את מחזיקה את הגרף הפוך (ל"ת)
    יוסי וויט 11/07/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    19 1
    סגור
  • 34.
    כחלון יכניס את המשק לסחרור רע וכואב
    שי 11/07/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    4 59
    צעדים חדים מאוד יפגעו בכל המשק עם כל הרצון להוריד את מחירי הדירות מפולת בדרך במחירי הדירות ובכל הכלכלה שסביב
    סגור
  • מה קשור כחלון?
    רן 11/07/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    10 0
    הריבית על המשכנתאות עלתה בשישים אחוז ללא קשר לריבית במשק. זאת רק ההתחלה! עד סוף השנה הריבית בארהב תעלה פעמיים
    סגור
  • 33.
    הנה המצעד מתחיל
    מזקני השבט 11/07/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    29 6
    תוך חודש חדשיים מתחיל מצעד פשיטות הרגל........ בום ! ישראל - מדינת בלון
    סגור
  • 32.
    עצרתי את החיפושים!!! לא קונה במחיר בועה!!!!
    גור 11/07/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    76 4
    מתווכים מתקשרים אליי מזיעים לי בטלפון מתחננים שאגיע לראות דירות, אני אומר לכולם רק מי שמוכן להוריד 30 אחוז מהמחיר יהיה רלוונטי מי שלא שימשיך להתייבש, נגמר הסיפור של כל העושקים, המחירים בירידה,ף אני עוקב כמה חודשים אחרי כמה מודעות ואני רואה ירידות מחירים, אנשים לא מצליחים למכור את הדירות שלהם, לא לקנות!!! לייבש אותם!!!! עד שהמחירים יצנחו!!! פרייאר מי שקונה ויצטרך להשתעבד לכל החיים למשכנתא ויאכל אותה עם יקידת ערך של 30-50 אחוז
    סגור
  • סיפורי פוגי. אתה מציג חלום ולא מציאות
    א א א 11/07/2017 22:33
    הגב לתגובה זו
    2 7
    רוצים לדעת מצב אמיתי? כנסו לראות עסקאות אמיתיות ומדווחות באתר רשות המיסים ותראו עליות. יש הרבה עסקאות הרבה יותר מ2015, 2014, פחות מ2016 זה נכון. המחירים עולים בהחלט.כנסו ותבדקו לפי גוש וחלקה.
    סגור
  • א איך זה שלא קנית עד עכשיו??? (ל"ת)
    כן בטח 11/07/2017 18:53
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לא קניתי כי אני לא פרייאר!!!
    גור 16/07/2017 14:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    המתווכים ושאר החזירים יכולים לחכות לי בסיבוב!!! שימשיכו להירקב עם הדירות שלהם חצי שנה ושנה בלי למכור!!! לא מוריד לי 30 אחוז מהמחיר אין סיכוי שאגיע לראות!!!
    סגור
  • הוא מפסיק לקנות כבר עשר שנים לפחות (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 23:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דירות שיכון מתפוררות ב1.3 מיליון. 400 אלף לפני כמה שנים (ל"ת)
    זוועה 11/07/2017 17:21
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 31.
    לא קונים!!!
    רדאר לאינטרסנטים 11/07/2017 14:21
    הגב לתגובה זו
    56 3
    70000 המחאה הגדולה אנחנו כח אדיר!! ואנחנו מנצחים!!!!!!!
    סגור
  • 70000 - 90000
    שמואל 12/07/2017 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בתגובה 39 המספר 70000 גדל ל- 90000 ממש אינפלציה של טוקבקים הוכחה לכך שזה אותו בכיין
    סגור
  • 30.
    חכו חכו
    רואה חשבון 11/07/2017 14:05
    הגב לתגובה זו
    68 3
    אני חוזר ואומר קבלנים ברגעים אלו מגבשים דעה להורדת מחירים הם ממתנים את ההנחות מי שימצמץ ראשון ירויח קבלן אשר ימתין עם ההנחות יפסיד בגדול ותאמינו לי אני עובד עם כמה מהם מאחל לכולם בהצלחה וכמובן למשפחתי
    סגור
  • תפסיק לספר בדיחות. המחירים לא ירדו או
    שמטוב 11/07/2017 18:28
    הגב לתגובה זו
    3 10
    ירדו באחוזים בודדים.
    סגור
  • 29.
    נגמר הכסף שיתמוך במחירים הללו. מי שלא יחתוך מחירים-
    שוק 11/07/2017 14:03
    הגב לתגובה זו
    68 2
    יתקשה לעמוד בפרעונות החוב . 46 אלף דירות חדשות ללא דורש , 90 אלף דירות ביד 2 , מעל 100 אלף דירות בבנייה , 50 אלף שיווקי למשתכן תוך חצי שנה....אף אחד לא קונה...אין כסף...עקומת הביקוש קרסה.
    סגור
  • 28.
    לכל השמחים, מיתון בדיור מוביל למיתון כללי (ל"ת)
    אלי 11/07/2017 13:49
    הגב לתגובה זו
    9 88
    סגור
  • ההפך חביבי! הבועה היא המחלה, הפיצוץ הוא הניתוח מציל חיי
    סיבה ומסובב 11/07/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    43 4
    נכון שזה כואב ומסוכן ,אך הכרחי לחלוטין ואין דרך להימנע מזה.
    סגור
  • בפיצוץ אתה ובני משפחתך יפוטרו. חשבת על זה ? (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 23:53
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • לא פוטרתי בשתי הבועות הקודמות
    מכופף הבננות 12/07/2017 10:25
    הגב לתגובה זו
    13 4
    מאיפה הביטחון הא? מי שחכם, דאג לעצמו לבונקר לשעה של פיצוץ הבועה
    סגור
  • בועת הנדל"ן גורמת למיתון (ל"ת)
    אדם 11/07/2017 15:45
    הגב לתגובה זו
    43 1
    סגור
  • יאללה מיתון!!!
    רמי 11/07/2017 15:08
    הגב לתגובה זו
    42 2
    מכינים את השפכטלים לגרד את הקבלנים מהמדרכות
    סגור
  • ומי יבנה במקומם, אתה? (ל"ת)
    המקלדת סובלת הכל 12/07/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ברור
    נימר הקבלן 11/07/2017 14:11
    הגב לתגובה זו
    17 1
    וחיכינו לו זמן רב מדי. גשם שטוף הרחובות
    סגור
  • 27.
    בקרוב יתווספו כ46,000דירות לכניסה מידית
    אדם 11/07/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    61 1
    בקרוב יצטרפו כ46,000 דירות לדירה למשתכן שהקבלנים לא מצליחים למכור בשוק החופשי.
    סגור
  • בקרוב ? עוד 5 שנים אולי זה בקרוב ? עוד 10 שנים בקרוב ?
    שמטוב 12/07/2017 05:17
    הגב לתגובה זו
    3 8
    זמני הסיום לבניית דירות למשתכן הם בין 5 שנים ל- 10 שנים מהיום. לחלק גדול מהדירות למשתכן עדיין לא ניתנו היתרי בניה. לא תפסתם עדיין שכל הפרוייקטים המפוקפקים של משה כשלון הם םרוייקטים שקיימים רק על גבי הנייר. חצי מהפרוייקטים של משה כשלון יתגלו כחרטא גדולה מכיוון שהם באיזורים שבהם אין ביקוש למגורים. התמימים שיתפתו להקקיע בדירה בטיז אל נאבי יבכו: לא תהיה להם דירה ראויה וגם לא ישאר להם כסף. השר משה כשלון הוא שרלטן שמסבך קשה את המשק.
    סגור
  • 26.
    46 פראיירים שקנו דירה במחיר בועה
    צריך לשנות את הכותרת 11/07/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    72 3
    אלו הם 46 מתוך הפראיירים האחרונים שקונים דירה במחירים של היום... אל תהיו חלק מהם.
    סגור
  • 25.
    כתבתי כאן אחרי פרסום המדד
    דירותא 11/07/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    28 3
    האחרון שבבנק ישראל מבלפים. הם פרסמו עלייה במכירות מה שבפועל לא היה כי לקחו את נתוני המכירה למשתכן שזה בלוף בפני עצמו. ככה מתנהלה לה המדינה מדחי אל דחי
    סגור
  • 24.
    שימו לב 23 תגובות לפני וכולם אותו מגיב
    חושף 11/07/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    8 44
    כל התגובות של בועה וקריסה נשמעות ונראות אותו דבר, לא מוזר?!למה אף אחד לא שואל שאלה פשוטה: כמה התחלות בנייה היו לשיכון ובנוי השנה ביחס לשנה שעברה ? כשיהיה את הנתון הזה אפשר להשוות גם מכירות.
    סגור
  • "חושף" אתה בדיוק מצביע על ההצע הגדול
    למכור בחסר - כלכלן 11/07/2017 17:16
    הגב לתגובה זו
    13 1
    88,000 דירות למכירה יד 2 114,000 בניה פעילה לפי שנת 2016, הכי גבוהה אי פעם יותר מאז העלייה הרוסית ועכשיו הטיעון שלך רק מאושש -עודף היצע-!!!!!!!
    סגור
  • הנתונים שלך לא נכונים ולא מראים כלום
    חושף 11/07/2017 22:39
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מספר גדול של דירות בבנייה זה רק כי לא מסיימים לבנות דירה בזמן סביר. בנייה בארץ שלוש שנים! יש יותר התחלות ופחות מזה סיום בנייה ולכן נוצר מלאע בתהליך של דירות. מתחילים 52000 לעומת ביקוש נדרש של 58000 לפי הלמס. לפני 5 שנים התחילו בבנייה של 40000 , מבינים כמה חסר?לגבי יד 2 מספר שציינת הוא לא מדד לכלום כי יש אנשים שמפרסמים אותה מודעה כמה פעמים כולל אנשים ממחאת הדיור כך שזה לא נתון שמשקף שום דבר.מה שכן יש עליות במחיר כבר 3 חודשים לפי הלמס כך שיותר מכל זה אומר משהו.
    סגור
  • לא יודע אבל
    רן 11/07/2017 15:34
    הגב לתגובה זו
    12 0
    אין לי את הנתון, אבל אני יודע לומר שהם בנו הרבה הרבה יותר מכמה שמכרו. איך יודע? כי הייתי במספר פרוייקטים שלהם. יש בניינים שלהם בכל אזור בניה כמעט...
    סגור
  • משה כשלון החנטריש עודד בניה באיזורים שאין בהם ביקוש.
    שמטוב 12/07/2017 05:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מי יגור במקום שאין לידו מקום עבודה, שאין בו תשתיות ראויות ? כל הבלגן הוא באשמת השר משה כשלון.
    סגור
  • 23.
    מעולה שיתרסקו! לא קונים דירה במחירי בועה
    חיים 11/07/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    56 3
    עד שלא יהיו ירידות של לפחות 50% לא נקנה דירות. הישראלים סוף סוף קיבלו שכל. וזה רק יילך ויחריף. כמו שהייתה עליה של 120% במחירי הדירות וזה נראה טבעי לחלוטין. גם ירידה של 50% זה לא דבר מופרך. וזה הולך לקרות! אז תהיו חזקים הכל תלוי בנו הצרכנים
    סגור
  • 22.
    זה לא יגמר טוב. אולי לזוגות צעירים תהיה דירה ברווח אדיר
    אזרח חרד 11/07/2017 13:11
    הגב לתגובה זו
    8 44
    אולי זוגות הצעירים יקנו דירות ברווח אדיר של חצי מיליון ומעלה אך מדיניות זו תכניס את הקבלנים לקשיים גדולים , הבנייה שמחוץ לפרויקטים של מחיר למשתכן יופסקו כמעט כליל , המדינה תיכנס למיתון וסחרור שסופה תהיה קטסטרופה שתיפגע בכולם. כחלון פשוט הפך לשר אוצר של זוגות צעירים בלבד. ביזיון
    סגור
  • יביאו קבלנים מחו"ל. פחות חזירים ונוכלים מהישראלים (ל"ת)
    זה המצב 11/07/2017 17:23
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • והקבלנים יסתפקו בג׳יפ פחות חדיש.הרווח אגב לא אדיר. (ל"ת)
    יש חברות בניה בחו״ל 11/07/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 21.
    כל התכנית של כחלון של מחיר למסכן בסכנה!
    הלנה מטרויה 11/07/2017 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 47
    כחלון יעשה כל מאמץ למנוע את ירידת המחירים. אם המחירים ירדו מי יעמוד בתור להגרלות למחיר למסכן!?
    סגור
  • אתה מתכוון שכל מי שקנה במחירי בועה בסכנה (ל"ת)
    מחיר למשתכן זה טוב 11/07/2017 17:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    מוכרים פחות ועדין לא מורידים מחירים , פלא שהמנכל פוטר
    מייק 11/07/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    43 1
    מי רוכש דירות בירידת מחירים , אתם מזוכיסטים ?
    סגור
  • 19.
    שיכון ובינוי צריכה להוריד את האף ולהיכנס למחיר למשתכן
    גיא 11/07/2017 12:29
    הגב לתגובה זו
    56 0
    בזמן שהם מחכים לקונים במשרדי המכירות השוממים, חברות אחרות בונות מרוויחות וצוברות ניסיון במחיר למשתכן. השוק השתנה וצריך להסתגל
    סגור
  • 18.
    בהיסטוריה של מדינת ישראל עומד בפני התרסקות היזהרו אלו
    הבלון הכי גדול 11/07/2017 12:22
    הגב לתגובה זו
    68 0
    רק חלק מהנתונים הנתונים רעים מאודדדד גם בשאר המדדים כמות חזרות הצקים על התחייבויות כלפי קבלנים כמות פיגורים במשכנתאות וכל מיני מחזורים למיניהם וואי וואי מה הולך לקרות פה בתוך 12 חודשים גג התפוצצות הגדולה לדורי דורות עלק דירה במחיר של 600 אלף דולר איפה אתם חיים איפהההההההההה
    סגור
  • גם ב2012 וגם ב2014 שמעתי אותם תגובות
    חושף 11/07/2017 22:41
    הגב לתגובה זו
    1 17
    גם ב2012 וגם ב2014 שמעתי אותם תגובות ואיפה המחירים היום?
    סגור
  • 17.
    אני מחכה לכל המנפחים למיניהם
    תומי 11/07/2017 12:21
    הגב לתגובה זו
    64 0
    אבל כ"כ ברור לי שהם הולכים להיעלם בקרוב.. כשהתפוצצה הבועה בארה"ב, עד היום האחרון אנשים ניפחו אותה בשביל לגייס "מתאבדים" חדשים. תתפוצצו, הציבור התפכח ולא קונה דירה במחיר בועה.
    סגור
  • 16.
    כחלון תודה היחיד שדואג לצעירים בישראל
    זוג צעיר 11/07/2017 12:11
    הגב לתגובה זו
    42 2
    כחלון תדאג שבגץ לא יתערב ותמשיך במשימה לדאוג לדור העתיד של ישראלכחלון ראש הממשלה הבא!!!
    סגור
  • משה כשון דואג רק לכסא שלו. (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • 15.
    מזכיר את תקופת האגדות של מע"מ 0
    הציבור המיואש בולע הכל 11/07/2017 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 48
    הפיצוץ קרוב.. רק לא זה שכחלו מיחל לו
    סגור
  • מע״מ 0 לא יצא לפועל, מחיר למשתכן עובדה קיימת. (ל"ת)
    נשמע שאתה מיואש. 11/07/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    63 1
    סגור
  • בזכותך אני המאושר באדם
    אישתי מוסרת תודה 12/07/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכניס לי כל חודש יופי של משכורת בלי צורך כמעט לצאת מהבית. בבבקשה אל תקנה
    סגור
  • עדכן אותי שתקבל מפתח, ואל תשכח
    בהצלחה מיואש 12/07/2017 08:32
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לספר לי כמה שכירות שילמת עד אז
    סגור
  • 14.
    לכל האינטרסנטים (קבלנים וכיוב)
    מושיקו 11/07/2017 12:00
    הגב לתגובה זו
    57 2
    נא לא לדאוג!!! לא רוצים לבנות? אל דאגה הסינים בדרכם לארץ!! נגמרה החגיגה, בלי העוגה.. נגמרו ימי הקצפת.
    סגור
  • 13.
    לא קונים דירה במחיר בועה !
    אורח 11/07/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    253 2
    הצטרפו למחאה הגדולה - יחד נוריד את מחירי הדיור בפייסבוק לא קונים דירה במחיר בועה ! עד שהמחירים ירסקו
    סגור
  • 12.
    המסכן.הדבר הכי מסוכן בסביבה. (ל"ת)
    מחיר למסתכן 11/07/2017 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 54
    סגור
  • לא. הכי מסוכן זה להקשיב לטוקבקיסטים אינטרסנטים כמוך (ל"ת)
    יוסי גריי 11/07/2017 12:34
    הגב לתגובה זו
    52 1
    סגור
  • 11.
    זה סופו של כל בלון....
    קולט אינטרסנטים 11/07/2017 11:40
    הגב לתגובה זו
    91 1
    כשהגלים מתגברים...הגיבורים מתגלים... וכשהגאות מפנה את מקומה לשפל....רק אז ניתן לראות בוודאות...מי הלך לשחות עירום... המלך הוא עירום!!! תודה לכם ביזפורטל על האמת...זה לא מובן מאליו כלל...
    סגור
  • 10.
    במכור למכור "חלומות"
    זוג צעיר 11/07/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    161 2
    שימכרו דירות במחיר מציאותי
    סגור
  • 9.
    לא אכפת לי אני פשוט לא קונה דירה במחיר בועה!!! (ל"ת)
    אדי 11/07/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    175 6
    סגור
  • אותה תגובה.כל יום.לא נמאס לך? (ל"ת)
    כל יום 11/07/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    6 138
    סגור
  • לא נמאס ולא ימאס. לך תדאג לרישיון מונית שלך. (ל"ת)
    אדי 11/07/2017 18:24
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 8.
    שוק הדיור
    ליזי 11/07/2017 11:33
    הגב לתגובה זו
    3 133
    כ15000 מחכים להגרלה במחיר למשתהן כאשר מדובר על המתנה של 5-6 שנים. כשיתפקחו , הביקוש יעלה ושוב המחירים יעלו. זו אחיזת עיניים
    סגור
  • בקרוב יתווספו כ46,000דירות לכניסה מידית
    אדם 11/07/2017 16:06
    הגב לתגובה זו
    25 1
    שהקבלנים לא מצליחים למכור בשוק החופשי
    סגור
  • זה שקט. הנתון לא פורסם כבר 7 חודשים
    חושף 12/07/2017 17:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מאיפה הנתון הזה? מקור ממשלתי? הנתון לא פורסם 7 חודשים כי זה פשוט לא מתאים לכחלון..אם היה מסתדר לו הוא היה מפרסם בחוצות העיר ולא מצנזר כמו שעשה לשמאי הממשלתי.
    סגור
  • בספטמבר ובסוף השנה.זו מציאות (ל"ת)
    שכחת שיש עוד 30000 11/07/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    35 1
    סגור
  • כל אחד שמניה שלו ירדה חושב שהירידה זמנית וכבר תעלה חזרה (ל"ת)
    גיא 11/07/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    56 0
    סגור
  • 7.
    אל תבכה רוני רון. זה סופו של כל בלון (ל"ת)
    מפוצץ הבועות 11/07/2017 11:28
    הגב לתגובה זו
    71 2
    סגור
  • 6.
    עכשיו נותר לראות מי יקח את הקרדיט על הירדות
    אבי 11/07/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    47 1
    יאללה בלאגן בעזרת השםםםםםםם
    סגור
  • גבאי ייקח-מי ייקח?את המצע שלו.ושל העבודה
    מוחי 11/07/2017 20:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    300,000 דירות
    סגור
  • 5.
    אינכם מבינים, תקראו:
    יש ר א לי 11/07/2017 11:26
    הגב לתגובה זו
    12 63
    כל עוד כחלון ימשיך לשווק רק בתכנית הרעה מחיר למשתכן, לקבלנים יהיו פחות קרקעות וממילא הם ימכרו פחות. זה יביא ל"קיפאון במכירות" אבל לא יוריד את המחירים כי אין סגירת פערים. בהמשך מאוכזבי "מחיר למסתכן" והיושבים על הגדר יחזרו לשוק ותהיה שוב התפרצות מחירים, כפי שהיה לאחר ההמתנה למע"מ אפס. כחלון בתכנית הרעה הזו מיטיב דווקא עם העשירים כי רק במקומות היקרים ביותר הנחה משמעותית ומצדיקה אולי המתנה של 5 שנים תוך תשלום משכנתא ושכירות ביחד, ומי יכול לרכוש שם? העשירים כמובן. כחלון דופק אותנו ויש שמריעים לו, תתפכחו.
    סגור
  • יביאו חברות בניה מחו״ל.מי זה אותנו הקבלנים ?המתווכים? (ל"ת)
    אל דאגה. 11/07/2017 13:52
    הגב לתגובה זו
    22 0
    סגור
  • יביאו והמחירים ישארו אותם מחירים. הסיבה למחירים אינה
    שמטוב 11/07/2017 18:22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עלות הבניה אלא עלויות אחרות (רמז קל: הסיבה היא ביבי שקרניהו שהפך את המגורים למסחטת מיסים). ביבי דופק אותכם וצוחק עליכם מגיוון שאינכם רואים שהוא הסיבה למחירים הגבוהים.
    סגור
  • בטח שיש
    איש 11/07/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    10 4
    הם מפרסמים לי בפייסבוק כל יום על הנחה של 150 אלף ש"ח ברכישה דרכם. לא מספיק , עדיין יקר מידי
    סגור
  • קשקשן, צא לשטח באזורי ביקוש ותבין. המחירים לא יורדים (ל"ת)
    יש ר א לי 11/07/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
    2 63
    סגור
  • 4.
    מישהו מוכן להסביר מדוע, אם כך, אין הנחות אצלם? (ל"ת)
    דן 11/07/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • כמו אצל הירקן -מחירי העגבניות
    מכופף הבננות 12/07/2017 10:32
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הירקן ליד הבית שלך מוכר עגבניות ב 4 ש"ח לקילו אחרי חודשיים יש לו ירידה במכירות הכלליות אז מחליט למכור עגבניות ב10 ש"ח לקילו- באים פחות אנשים. בינתיים הוא צריך לשדר עסקים כרגיל, אז הוא מעלה ל 11 ש"ח לקילו- מראה שעגבניה זה מוצר נחשק ויוקרתי. בינתיים מגיעים אליו אולי 3 אנשים ביום. הוא מחכה ובסוף קורות שתי אופציות- 1 מוריד את המחיר,מוכר את המלאי שנותר ומצליח להיחלץ מפשיטת רגל 2 משאיר את המחיר הגבוה ופושט את הרגל. אותו דבר קרה בסלולאר עם כניסת גולן. אותו דבר קורה במסעדות(אצלן לרוב נגמר בפשיטת רגל) התוצאה בלתי נמנעת.
    סגור
  • שלב ראשון - הכחשה (ל"ת)
    יוסי גרין 11/07/2017 12:36
    הגב לתגובה זו
    45 0
    סגור
  • ההכחשה היא בצד שלך. (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • גם חברות הסלולר הישנות לא הורידו מחירים כשנכנסו המתחרים
    חללית 11/07/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    25 1
    כי לוקח זמן עד שחברה מסכימה להבין שהחזירות שלה נגמרה ולהתרגל לרווח קטן יותר
    סגור
  • בסוף לא תהיה ברירה ויורידו מחירים
    יובל 11/07/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    33 4
    המחיר תמיד יורד בסוף. רק אחרי שהחברה מבינה שאין מנוס אלא להוריד מחיר (או שהם מתרסקים). בהתחלה לא מורידים כלום, אחרי זה עושים "מבצע" אחרי זה באים לקראת הלקוח.... רק בסוף כשמבינים שאין פתרון - מורידים את מחיר הדירה המקורי (ועל זה עושים הנחות) המחירים יירדו חזק - לא לקנות כלום!
    סגור
  • חלומות באספמיה. שולי הרווח מצומצמים ואין מאיפה להוריד (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מנסים בכל הכוח לשדר עסקים כרגיל
    אלון 11/07/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    26 2
    עד שהעסק יתפוצץ
    סגור
  • מנסים לשדר עסקים כרגיל
    אלון 11/07/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    31 1
    אחרת המניה שלהם תתרסק כשיבינו שהביזנס נגמר והנחות היום יש לרוב, צריך רק לבקש ולא להתקפל, תאמין לי שהם יחזרו אליך אחרי כמה ימים עם הנחה של 100, 200 אלף
    סגור
  • כי הם לא לחוצים פיננסית..
    בן 11/07/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הביקושים לא באמת נעלמו
    סגור
  • שכון ובינוי = בנק פועלים. אשראי אין סופי.
    שמטוב 11/07/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    2 6
    יכולים למכור חצי כמות עשר שנים ולא יזיז להם.
    סגור
  • שיכון ובינוי = בנק פועלים.אין להם שום בעיה בתזרים מזומן
    שמטוב 11/07/2017 18:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום לסמן לי דיס-לייק תקראו למי שייכים בנק פועלים ושיכון ובינוי, שניהם בבעלות שרי האריסון. תקראו ותחכיחמו.
    סגור
  • 3.
    קשקוש
    גיא 11/07/2017 11:22
    הגב לתגובה זו
    25 4
    ב 18.6 היה יום האב. למה לא לקחתם את זה בחשבון? סתם לצעוק קיפאון?
    סגור
  • 2.
    הנה הנה זה בא!
    יעקב 11/07/2017 11:21
    הגב לתגובה זו
    44 3
    זה נתון חשוב ומשקף מציאות.פה אין ויכוח על שיטת מדידה וכד' כמו עם הלמ"ס והשמאי הממשלתי
    סגור
  • מה בא??
    המאמין 11/07/2017 11:47
    הגב לתגובה זו
    2 13
    חלומות יש רק בלילה..
    סגור
  • אז תקנה דירה ותרוויח (ל"ת)
    יעקב 11/07/2017 14:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    עכשיו החברות יפסיקו לבנות
    מעולה 11/07/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    4 68
    מעולה עכשו החברות יפסיקו לבנות ועוד שנה שנתיים יהיה מחסור אדיר בדיור, כחלון המשך כך, הפופוליסט מוביל את מדינית ישראל להתרסקות
    סגור
  • הפוך גוטה הפוך!! היום הם לא בונים,
    אריק 11/07/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    קנו קרקעות לפני שנים ומקפיאים בנייה בכוונה בשביל ליצור מצב של מחסור בדירות בשביל שהמחירים יעלו, אם היתה רגולציה והיו מחויבים לבנות החזירות לא היתה מצליחה להם. עכשיו הם יהיו חייבים לבנות יותר בשביל למכור יותר כי הרווח מכל דירה תרד. אחרת אינשאלה יפשטו את הרגל ויבואו הסינים להחליף אותם, הבנת גוטה?
    סגור
  • שיא של הצע מקום המדינה
    קולט אינטרסנטים 11/07/2017 11:42
    הגב לתגובה זו
    29 1
    אני לא יודע על מה אתה מדבר ילד... נכון להיום...אנחנו בשיא הצע כזה שלא היה כמותו מקום המדינה... תתעורר אחינו....
    סגור
  • לפי כמות הבניה הפעילה
    נדלניסט בשקל 11/07/2017 11:39
    הגב לתגובה זו
    20 1
    יקח להם 7 שנים למכור את מה שנבנה כרגע (כ100 אלף דירות). נראה אותם מחזיקים 7 שנים בקצב מכירות כזה :)
    סגור
  • אז מה ? הם יכולים למכור משך 7 שנים ולא יקרה להם כלום.
    שמטוב 11/07/2017 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מי שיש דירות בבעלותו זה כמו מי שיש לו חשבון פקדון, הערך של הדירה לא ירד גם אם תימכר רק עוד מספר שנים. אם לא יהיו מכירות יפסיקו לבנות בני חדשה, כי לא ישתלם לבנות. חוקי כלכלה בסיסיים. כמו הירקן שלך ליד הבית. אל תדאג ליציבות שלהם, הממשלה והבנקים דואגים ליציבות שלהם ולכן לא יתנו לחברות הבניה לפול.
    סגור
  • חבל שהמוח שלך הפסיק לעבוד (ל"ת)
    איתי 11/07/2017 11:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אף אחד לא יפסיק לבנות
    ניק 11/07/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    34 2
    הפסקת בנייה זה אומר לסגור את הבסטה ולשלוח את כל העובדים הביתה. החברות יבנו יותר כדי לקזז את הפגיעה ברווחים כתוצאה מירידת מחירי הדירות. במצב כזה, יהיו יותר דירות, יותר עובדים מועסקים והמחירים יחזרו לרמות נורמאליות.
    סגור
  • חלומות. יפטרו עובדים אם לא תהיה עבודה. יעבירו
    שמטוב 11/07/2017 11:55
    הגב לתגובה זו
    1 7
    פועלים לפרוייקטים שאינם מגורים בארץ.
    סגור
  • יבנו רק למי שיש לו כסף בארנק. לא יתעסקו עם בכיינים. (ל"ת)
    שמטוב 11/07/2017 11:51
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • וואי,שמטוב, אתה ממש יורה שטויות על ימין ועל שמאל
    מכופף הבננות 12/07/2017 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר גם קצת מהחומר שאתה לוקח?
    סגור
  • תגובה מגעילה!!! אל תנסה להסוות חזירות יתר!!! (ל"ת)
    סרגיי 11/07/2017 12:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • תשובה מגעילה ? הצחקת אותי. זו האמת.
    שמטוב 11/07/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שרוצה שהקבלנים יפשטו רגל כדי שימכרו לו דירות מתחת ללמחיר העלות של בניית הדירות הוא בכיין מגעיל בעצמו. זה לא יקרה. הקבלנים ימכרו רק למי שישלם להם מחיר הגון (שזה בערך 15 אחוז מעל העלות של הבניה עבורם). מי שלא יכול לשלם מחיר זה לא מעניין אותם, כי הם לא מוכנים לפשוט רגל עבורו. למי שיש שכל ולא עוסק בבכיינות מבין שהשליטה על המחירים אינה בידי הציבור ואינה בידי הקבלנים אלא בידי ביבי שקרניהו וממשלתו. ביבי שקרניהו צוחק על כולכם , הוא חולב מכם מיסים דרך תשומות הבניה (שהן בשליטתו). כל עוד ביבי שקרניהו בשלטון מחיר הדירות לא ירד (כמו שמחיר הדלק לא יורד למרות שמחירו בשוק העולמי ירד בחצי, המחירים של הדירות בארץ, כמו הדלק הם בעיקר מיסים).
    סגור
  • לבכיינות יש סיבה (ל"ת)
    Benny 11/07/2017 12:25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אין לזה סיבה טובה.המחירים הגבוהים הם באשמת ביבי שקרניהו
    שמטוב 11/07/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהעלה את מחירי התשומות של הבניה בתור סוג של מס. כל ההסתות נגד הקבלנים הן עניין מביש. הרווחים שלהם צנועים.
    סגור