אפס סיכון - באיזה בנק תקבלו את הריבית הגבוהה ביותר בפיקדון של 500 אלף שקל?

יש לכם סכום כסף נאה שאתם רוצים להפקיד באפס סיכון? הנה הריביות שמציעים כיום הבנקים. סקר שוק
אחוז השקעה, צילום: Istock
נניח שיש לכם סכום כסף גדול של 500 אלף שקל עד מיליון שקל ואתם רוצים "לשמור" עליו באפס סיכון כי אתם צריכים את הכסף עוד שנה. ועדיין אתם רוצים לראות תשואה. איך עושים את זה?  
במצב כזה, שוק המניות הוא כמובן OUT מבחינתכם – שם אין ביטחון ואין הבטחה. גם שוק האג"ח שרבים מגדירים אותו כ"סולידי" מסוכן מדי בשבילכם, וכנראה שלא רק לכם, הוא מסוכן לכולם. הריבית האפסית גורמת בשנים האחרונות לתזוזת כספים גדולה לאגרות חוב, דבר הגורם לירידה בריבית וניפוח שוק האג"ח, אולי אפילו עד כדי מצב בועתי. זה כנראה לא המקום שבוודאות ישמור לכם על הכסף.
איך לחסוך בעמלות ני"ע - הנה הכתבה
השקעה סולידית – למה לא דרך קרנות נאמנות?
גם מכשירי ההשקעה כמו קרנות נאמנות, קופות גמל להשקעה ופוליסות חיסכון לא בשבילכם כי הם מושתתים על השקעה במניות ובאג"ח; וגם המכשירים באפיקים הסולידיים כמו קרן נאמנות שקלית לא מבטיחים לכם ביטחון ותשואה חיובית, במיוחד היום שבקרנות שקליות רבות, דמי הניהול עולים על התשואה הצפויה.
אפשרות סולידית נוספת היא המק"מ (מלווה קצר מועד) – סוג של אג"ח ממשלתי שקלי לשנה. אבל שם תקבלו 0.1% ובהינתן עמלות קנייה ומכירה, לא באמת תעשו שם תשואה.
ואז אתם מגיעים לפיקדונות בבנקים. זה המקום שבו אתם יכולים לשמור על הכסף וגם לקבל תשואה מסוימת (אם כי נמוכה בראייה היסטורית), וזו כנראה הסיבה שעדיין הפיקדונות בבנקים הם ההשקעה הבולטת של הציבור – קרוב ל-500 מיליארד שקל!
הפיקדונות במערכת הבנקאית מגוונים ומבלבלים. יש פיקדונות בריבית משתנה, בריבית קבועה, פיקדונות צמודים למדד, פיקדונות עם מדרגות כאשר בכל מדרגה יש תשואה אחרת; פיקדונות לכמה שנים אבל עם תחנות יציאה, כך שזה לא עניין טריוויאלי למצוא את הפיקדון המתאים. כאן תוכלו להרחיב על הפיקדונות – כל הסוגים, יתרונות וחסרונות.
עשינו סקר שוק די מקיף. עברנו "בשטח" – בין סניפי בנקים, התקשרנו לכמה בנקים אחרים, וקיבלנו תמונה יחסית מלאה על ההצעות של הבנקים. הפנייה שלנו הייתה זהה בכל המקומות – סכום של 500 אלף שקל עד 1 מיליון שקל שנצטרך אותו בעוד שנה, ולכן עדיפה לנו השקעה שקלית קבועה, ובהתאם התקבלו הצעות מהבנקים.
אחרי ההצעה שקיבלנו ניסינו להתמקח ולקבל ריבית גבוהה יותר, לרוב לא הצלחנו. אבל חשוב להדגיש כבר עכשיו – סביר שלקוח גדול של הבנק יוכל לקבל קצת יותר (אבל זה כבר במונחים של מאיות, אולי במקרה המקסימלי – עשירית האחוז).
 
פועלים, לא בשבילך
בבנק הפועלים הציעו לנו בשיחה טלפונית ריבית של (לא תאמינו) 0.01% לשנה על פיקדון של חצי מיליון עד 1 מיליון שקל – "אתם בטוחים!?" שאלנו ואז אמרו לנו שבסניף מול היועץ אפשר לקבל יותר. הלכנו לסניף ושם באמת ההצעה עלתה לריבית שקלית קבועה של 0.4% בשנה. עם המשתנה היועץ המליץ לא להתעסק ואמר שזה יוצא בערך אותו הדבר. בכל מקרה, אם תרצו פיקדון ל-15 חודשים, ניתן בפועלים לקבל 0.42% (בחישוב שנתי).
 
לאומי  - הצעה מאכזבת
עם בנק לאומי דיברנו בהתחלה טלפונית וקיבלנו הצעה של 0.25% בשנה (ריבית שקלית קבועה). לא הסתפקנו בזה וקפצנו לסניף הקרוב, ושם להפתעתנו קיבלנו הצעה דומה. אבל אנחנו משוכנעים שאם אתם לקוחות של לאומי תקבלו יותר.
דיסקונט - 0.52% בשנה
בדיסקונט כבר בשיחה הטלפונית הציעו לנו ריבית שקלית קבועה של 0.52%. הריבית המשתנה אמר לנו היועץ היא באותו האזור (פריים מינוס 1.08%; הפריים כיום הוא 1.6%).
מזרחי טפחות – 0.65% בשנה
במזרחי טפחות נתקלנו לראשונה בפיקדונות ארוכי טווח עם תחנות יציאה לשנה שעדיפים על פיקדונות קצרים. הרציונל הוא שפיקדון לשנה יספק תשואה שעולה על התשואה בתחנת יציאה של שנה בפיקדון ל-4 שנים, אבל גם במזרחי טפחות וגם בבינלאומי זה לא כך. במזרחי טפחות אפשר להגיע לריבית שקלית של 0.65% בשנה הראשונה.
הבינלאומי -  0.35% בשנה
בבנק הבינלאומי התאמצו מאוד למצוא לנו פיקדון מתאים (ובאמת תודה – מקום ראשון בשירות); נשארנו שם מעל חצי שעה, אבל בשורה התחתונה גם בבינלאומי כמו במזרחי טפחות, הפיקדון האטרקטיבי לשנה הוא פיקדון ל-4 שנים עם תחנות יציאה. התחנה הראשונה – אחרי שנה מקנה לכם ריבית של 0.35%.
סיכום ביניים: בבנקים הגדולים, פועלים ולאומי, הריבית שנקבל בפיקדון היא יחסית נמוכה, במזרחי טפחות הריבית מבין הבנקים הגדולים היא הטובה ביותר, ובאופן משמעותי ביחס לאחרים. איך זה יכול להיות? ובכן מזרחי טפחות הוא המנוע העיקרי בשוק המשכנתאות, ומול המשכנתאות הוא צריך להעמיד כמה שיותר פיקדונות, זו הסיבה שהוא מנסה לפתות אותנו יותר מאחרים. אבל זה רק סיכום ביניים – יש הפתעות.
 
בנק איגוד – הצעה מסובכת, אבל טובה
בבנק אגוד קיבלנו כמה הצעות, נתחיל מהפחות מפתה – פיקדון ל-3 שנים בריבית קבועה כאשר עם מושכים במהלך השנה הראשונה מקבלים ריבית של 0.1%. כמובן שזה לא אטרקטיבי, אבל המחשב העלה עוד אפשרות – פיקדון פריים לשנה (ריבית משתנה) לפי פריים מינוס 1.3% שזה 0.3%.
והיו עוד הצעות פחות מפתות, עד שקיבלנו את ההצעה הבאה. היא חורגת מתנאי המדגם, אבל אי אפשר שלא לדווח עלייה. מדובר בהצעה לפיקדון בריבית משתנה – פריים מינוס, כאשר הפיקדון הוא ל-15 חודשים עם תחנות יציאה כל 5 חודשים. בתחנה הראשונה הריבית היא פריים מינוס 1.25% שזה 0.35%; בתחנה השנייה (אחרי 10 חודשים) הריבית היא פריים מינוס 1.15% שזה 0.45%, ובתחנה האחרונה – 15 חודשים הריבית היא פריים מינוס 0.85% שזה 0.75% (ריבית שנתית).
אז נכון – זו לא שנה, זה יותר; זו גם לא ריבית קבועה, אבל לא צפויה עליית ריבית בקרוב, וגם אם היא תעלה, זה רק ישפר את התשואה בפיקדון. אגב, חזרנו ליועץ כדי לברר אם מדובר בריבית על כל התקופה ולא רק ל-5 חודשים האחרונים, והא אמר מפורשות זו הריבית לכל תקופת הפיקדון.
 
בנק ירושלים - ההצעה המובילה, 0.7%
טוב זה היה צפוי, בנק ירושלים משקיע המון בשנים האחרונות כדי שתעבירו אליו כספים, והוא אטרקטיבי בריבית, ביחס לכל הבנקים האחרים. עדיין רוב האנשים נשאר עם הבנק שלו, כי בנק ירושלים קטן, כי אולי יש משהו שאנחנו לא יודעים, כי אין כוח לעבור סניף. אבל האמת שהיום וזה לא קשור לבנק ירושלים, אלא בכלל – לא פותחים חשבון עו"ש כשרוצים רק פיקדון בבנק אחר אלא פותחים חשבון פיקדון/ חשבון תמורה שאין בו עמלות, כל מה שיש בו זה  פיקדון, כשהפיקדון עומד להשתחרר מעדכנים אתכם ואתם יכולים למשוך את הכסף לבנק שלכם – בלי עלויות מסביב. בירושלים זה אמור להיות אפילו פשט יותר, דיגיטלי יותר.
על כל פנים, בבנק ירושלים אין אפליה לטובה של "עשירים" – לא מעניין אותם אם אנחנו רוצים להפקיד 500 אלף עד מיליון שקל, התנאים זהים גם בסכומים קטנים. הריבית על פיקדון שקלי בריבית קבועה עומדת דרך האתר על 0.7%  (הפקדה דיגיטלית) – זה קצת מעל מזרחי טפחות, והרבה מעל הבנקים הגדולים במערכת.  
 טוב יש עוד בנקים כמו אוצר החייל שאליו הגענו טלפונית, וקיבלנו כמה הצעות שהיו באזור 0.25% - אנחנו מניחים שלקוחות הבנק יזכו לקצת יותר. ניסינו גם להגיע לבנק יהב שאנחנו יודעים ומכירים שהוא בעמלות הזול במערכת. אבל, אחרי שחיכינו במצטבר מעל שעה שיענו במוקד, חייגנו למס' של חשבונות חדשים וכאן ענו לנו, אבל הסבירו שהם לא נותנים ריבית לפיקדונות לתקופה של שנה. "את בטוחה, זה באמת, איך זה יכול להיות?" כן, אין ריבית על פיקדונות לתקופה של עד שנה.
בנוסף להצעות האלו יש הצעות טובות יותר אבל הן מלוות בהתניות, הסתייגויות ועוד. בבנק אגוד למשל תקבלו ריבית של 3% על אשראי בגודל המשכורת, אבל בתנאי שתעבירו את חשבון המשכורת שלכם. בספר הבנק הדיגיטלי של לאומי תקבלו גם 3% אבל עד 10 אלף שקל.   
עד כאן הבדיקה, אנו נעדכן אותה אחת לתקופה. ורגע לפני סיום אנקדוטה קטנה -  לא נעים לנו לומר זאת, אבל סניפי הבנקים שהיינו בהם היו ריקים. מי אמר אבטלה סמויה? מי אמר שהמערכת הבנקאית לא יעילה? כנראה שהם צודקים.
והדגשה חשובה - ההצעות שקיבלנו מהבנקים הם במקרים רבים מה שנאמר לנו (ואפילו נמסר בכתב), אבל לא באמת השקענו בפיקדונות האלו; ולמה זה חשוב? אולי בפועל שנבוא להפקיד, יאמרו לנו סליחה טעות, המערכת סגרה את הפיקדון – סיכוי אפסי, ובכל זאת חשוב לציין כי כל המידע כאן הוא משיחות, פגישות, וממידע באתרים, לא מהפקדות בפועל.
לצד הפיקדונות, יש אפיק שזוכה לתדמית שלילית (אפילו מאוד) שלא בצדק – הפיקדונות המובנים. בתחום הזה בנק לאומי והבנק הבינלאומי מובילים – כאן תוכלו לקרוא על פיקדונות מובנים.
מדריכים נוספים:
תגובות לכתבה(56):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    מי שם פיקדון בבנק?!
    חנוך 09/10/2017 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תודה על הכתבה היא ממחישה את עזות המצח של הבנקים בישראל לעשות רווחי עתק מהכסף שמפקידים אצלה ולתת בתמורה כלום אחד גדול. וכשאתה באוברדראפט הם מנקנקים אותך עם ריביות הזויות. עדיף להפקיד את הכסף מתחת למרצפות
    סגור
  • 22.
    לא להפקיד בבנק!
    מומחה לקנוניות 08/10/2017 23:51
    הגב לתגובה זו
    3 3
    האינפלציה האמיתית היא כ 4 אחוזים. אין ברירה חייבים לקחת סיכון במניות. מי שלא רוצה שיקנה נדלן בחול. מי שלא רוצה שיקנה מתכות יקרות. כל פעם שאתם מפקידים בבנק אתם מחזקים את הבנקים. צריך להחליש אותם,הם היחידים שמותר להם להנפיק כסף חדש. כל פעם שהם נותנים הלוואה,נוצר כסף חדש במערכת ז"א נוצרת אינפלציה בניגוד למלווה רגיל שמלווה רק את הכסף שלו. הכסף של הפיקדונות הוא רק בטחונות - הבנקים לא מלווים את הפקדונות.
    סגור
  • 21.
    סגרתי 150,000 דולר ארה"ב לש8 חודשים
    אחד העם 08/10/2017 23:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבנק הפועלים. קניתי ב 3.4 ש"ח בריבית של 1.5 לשנה עם קרן קבוע עם ריבית כל 6 חודשים. הדולר לא ירד יותר לדעתי. אני פנסיונר ולא משלם מס על רווחים. עם הדולר יעלה הרווחתי. עשיתי עסקה טובה?
    סגור
  • 20.
    יש רביות יותר טובות
    Zvika 08/10/2017 22:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני סגרתי 420k לשנה בבנק טפחות ב 0.92 אחוז לאחר שהבנק שלי בנק לאומי רצה לתת לי 0.45 עם חשבון ללא עמלות אלא עבור הפקדון בלבד עם 15 אחוז מס על הרבית בסוף תקופה
    סגור
  • 19.
    חחחחח אני מקבל 8%
    רבין 08/10/2017 21:16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    על כל סכום באג"ח ג של ארקו החזקות . מי המפגר שנותן לבנק את כספו והם קונים את האג"ח ג של ארקו . זה גילה לי חבר בנקאי
    סגור
  • סיכון גדול בארקו
    ארקו לשעבר 10/10/2017 20:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שארקו לא תשלם את החוב מה תעשה? זיכרון קצר יש לך - ב-30% מאגח היו הסדרי חוב
    סגור
  • זה או 8% או מינוס 100% (ל"ת)
    בני 10/10/2017 01:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    מחזיקה שם פיקדונות תנאים טובים
    לקוחה של ירושלים 08/10/2017 20:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עדיף מבבנק שלי בו לא מקבלים בכלל ריבית (אוצר החייל), אין שום עמלה ובסוף הכסף חוזר לחשבון הרגיל. לדעתי דווקא ההפקדה באתר שלהם מאוד פשוטה ונוחה, חבל שצריך לפתוח חשבון נפרד לכל פיקדון
    סגור
  • 17.
    אין דבר כזה בעולם ללא סיכון
    אחד העם 08/10/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הבנקים שקועים עד תואר בהלוואות משכנתא רכבים ועוד בהזדמנות הראשונה כשנוצרת בעיה רצינית במשק ויש ריצה למשיכת כסף מהבנק הוא לא מסוגל להחזיר כסף לכולם ואז הוא נסגר למשיכת כסף לעומת זאת בהירות ערך בעיקר אם הם זרים אין בעיה כזו מכיון שהנייר לא שייך לבנק אלא הוא שם למשמורת בלבד ואין הבנק יכול להשים עליו יד
    סגור
  • 16.
    מרוב הבנקים
    תזהרו 08/10/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חיים כמו עלוקות מוצצות דם על עמלות וכמה שיותר ולעיתים ביזאריות לגמרי תעקבו אחרי דפי החשבון שלכם בקביעות ! בין לאומי הכי יקר .איגוד הולך ומידרדר ירושליים עשה תפנית ממש לא טובה צמצם סניפם וכח אדם העלה עמלות חשבון בקיצור אכזבה מצטברת ואין מציאות תזהרו מהם !! ואל תוותרו להם על פיפס מזה הם חיים ועושים מיליארדים
    סגור
  • טען עוד
  • 15.
    בנק ירושלים
    עמית 08/10/2017 14:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    יש לי שני פיקדונות בבנק ירושלים, ואני לא משלם עמלה
    סגור
  • בנק מצוין אין שום עמלות למי שיש פיקדון
    ערן 09/10/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שאחרים ימשיכו להפקיד בבנקים אחרים הריבית בבנק ירושלים הכי גבוהה. משתלם!!!
    סגור
  • אתה ממש אדיוט...
    עמית רומם 08/10/2017 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פריירים לא.. וכו'
    סגור
  • 14.
    מי שם בבנק את הכסף רק מי שלא מבין וסובל מפחד ...
    יוסף 08/10/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מסיכון -ההשקעה הטובה ביותר זה בבורסה וכל אחד שיודע להשקיע הנכון (ולא להמר ) ירוויח לטווח הארוך כולל כל המפולות והתנודות סכום גבוה באופן גבוה מכל השקע בבנק
    סגור
  • לא עניין של פחד אלא עניין של זהירות
    שמטוב 09/10/2017 07:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא כל אחד יודע איך להשקיע בבורסה וזה כולל את אילו שמחשיבים את עצמם כמבינים בהשקעות. לא לכל אחד יש יכולת או זמן ללמוד השקעות והם מעדיפים להשקיע זמן בעניינים אחרים שמשתלמים להם יותר.
    סגור
  • 13.
    כתבה לא מדוייקת
    ירושליים 08/10/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בבנק ירושלים התחילו לגבות מכולם 6.5 שקל גם אם זה חשבון עו"ש או למטרת פיקדון בלבד. מי שיסגור מעל 70K יהיה פטור מהעמלה קחו בחשבון שיתכן ותקבלו תשואה שלילית בסוף. לפני חודש-חודשיים ישתחרר לאחותי 30K בפיקדון שהיה שם בררנו לגבי פיקדון 5 שנים שהציעו ריבית גובהה יותר על הנייר בלבד 1.7 קבוע עם עמלה חודשית של 6.5 שח. לבסוף העברנו למזרחי פריים=1.6 (כיום הריבית 0.1 כך שמקסימום תרד ל0 ובמקרה הראלי תעלה ואייתה הריבית) ואין עמלות כי זה חשבון תמורה. גם אני לקוח של בנק ירושלים מאוכזב הם התחילו לפני שנים לקחת על כ.האשראי ועכשיו עמלה חודשית אז למה לי הבנק הזה? גם רחוק לי מאוד וגם מוגבל מבחינה טכנולוגית.
    סגור
  • אין שום עמלות אתה טועה ומטעה
    דודי 09/10/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    העמלות הן למי שמנהל חשבון עו"ש ולא למי שמנהל פיקדון במערכת סגורה, חבל שאתה מטעה את האנשים. הבנק הכי אטרקטיבי בפיקדונות מכל הבנקים ועשיתי כמה וכמה סקרי שוק.
    סגור
  • לחלוטין כל מילה אמת
    צודק 08/10/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שירות על הםנים ומלא טעויות ועמלות ביזאריות .. תנסו להעביר בבנק י-ם מט''ח לדוגמא ותגלו את הקנס שתקבלו !!!
    סגור
  • 12.
    כתבה עם ביצים
    שרון 08/10/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    12 1
    שיחקתם אותה היזפורטל; כתבה. עם ביצים נגד הבנקים הגדולים
    סגור
  • מה אנשים רוצים בתנאי האינפלציה של היום אף לא נותן חינם (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/10/2017 06:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    פראיירית
    משה 08/10/2017 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יש קרנות סולידיות וגם מה יקרה עם יהיה אנפלציה?
    סגור
  • 10.
    זו הבועה האמיתית לא נדלן ב 3.5 אחוז תשואה... (ל"ת)
    Z 08/10/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • כל סיבה למסיבה לדחוף את שקר הנדל"ן. שחרר נגמרה הבוננזה (ל"ת)
    ממי 08/10/2017 11:37
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 9.
    מי זוכר? בשנת 2000 בנק ירושלים נתן 20 אחוז על פיקדון. (ל"ת)
    crbu 08/10/2017 11:15
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • מה זה שייך הכל קשור לאינפלציה שנתית נקודה (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/10/2017 06:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני זוכר אבל זה היה 12%! (ל"ת)
    דניאל 08/10/2017 11:52
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 8.
    בבנלאומי בנהריה נותנים 0.01%
    נהריה 08/10/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הבנקים זה השוק השחור בחסות החוק. בושה שהמדינה נותנת לזה יד ,אם אתה במינוס לוקחים 10 ו 12 אחוז ריבית ואפילו יותר מכך וכאשר אתה רוצה להפקיד סכום נכבד לתקופה הם צוחקים עלינו בלי להתבייש . גנבים בחסות החוק אין מילה אחרת חג שמח
    סגור
  • תתמקח איתם - תגיע ל-0.35% או שתעבור (ל"ת)
    דניאל 08/10/2017 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 7.
    סגרתי בבנק איגוד לשלוש שנים על 0.6 אחוז שנתי
    אם ירצה השם 08/10/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    11 5
    אני מרוויחה כ-3 שקלים ליום ובסוף התקופה יצטברו כ-3000 שקלים ו-180000 השקלים שסגרתי נשארו שלמים. וזו הצלחה קטנה מאד בהשוואה למה שהבורסה עשתה בתקופה הזאת, אבל מהבורסה אני קצת מפחדת.
    סגור
  • עשית בסדר. נכון שאפשר להתעשר בבורסה אבל
    אבשלום 08/10/2017 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם מגיע מפולת בן לילה של 50% (מכל סיבה שהיא...) אז ליש המשך ירידות ובסוף מניות יכולות לרדת בנחת 90%. מה עושים? יכולת לקנות 10% מהכסף קרן נאמנות או תעודת סל צמודה למדד ת"א 35. רק 90% סולידי. השם ישמור עליך. יביא לך שידוך חכם ותתעשרו בילדים שמחים!
    סגור
  • איומה
    טעות 08/10/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    עשית חביבתי
    סגור
  • 6.
    לא אפס סיכון
    עופר 08/10/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    8 4
    בסיכון שהבנק אולי יעבור פשיטת רגל בתקופת הפיקדון.
    סגור
  • במציאות המדינה ערבה לבנקים
    גדעון 08/10/2017 09:50
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אין סיכון פרקטי על הפיקדונות, המדינה ערבה, תיאורטית ברור שיש, יש גם סיכון תיאורטי שהמדינה תתמוטט, או לא תהיה כאן
    סגור
  • ערבה עד 100 אלף שקל לחשבון
    עופר 08/10/2017 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 3
    פיקדון של חצי מיליון יכול להפסיד 400 אלף במקרה של פשיטת רגל של הבנק שבו נמצא הפיקדון.
    סגור
  • 5.
    מדינה מושחתת.בושה.
    דניאל 08/10/2017 09:34
    הגב לתגובה זו
    11 4
    זה מה שקורה שממשלות ישראל העלובות ובנק ישראל המושחת מאשרים לבנקים ריבית אסטרונומית על משיכת יתר או הלוואות אבל על חסכון כלום בריבוע.
    סגור
  • כנראה אתה היית משקיע אצל מיידוף פפפחחחחח (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/10/2017 06:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    רוב הפקידים ויועצי ההשקעות בבנק לא יודעים הרבה
    ממי 08/10/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    19 0
    הם עסוקים בלבכות כמה הם עובדים קשה וכמה מעט הם מרוויחים (ובגלל זה כנראה ימשיכו ככה כל החיים). תדפדפו באתרי האינטרנט השונים של הבנק ותגלו לעיתים הפתעות מאוד משתלמות שהפקיד לא ידע מאיפה הבאתם לו (בבנק שהוא עובד בו).
    סגור
  • 3.
    בנקים - על הפנים
    חיים 08/10/2017 08:51
    הגב לתגובה זו
    7 6
    משקיע מזה שנתיים עם הוראת קבע חודשית (סכום גדול) בקרן נאמנות המשקיעה בשווקים מתעוררים - 27% בשנה. אז שלא יעבדו עליכם.
    סגור
  • שלא יעבדו עליך. לקרנות האלה נטיה חזקה להתרסק כעבור זמן
    ממי 08/10/2017 11:35
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מכיר את הסיפור עם הפמוטים שמתו?? אם זה הרווח, תברח.
    סגור
  • מה הסיפור עם הפמוטים שמתו? (ל"ת)
    נו תספר 08/10/2017 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • התשואה שציינת חריגה מאוד וכנראה לא רב שנתית. (ל"ת)
    שמטוב 08/10/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • אתה משקיע בסיכון
    דניאל 08/10/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    8 1
    מה הקשר בין פיקדונות בלי סיכון לבן קרן נאמנות מסוכנת ?
    סגור
  • משקיע בבורסה
    יצחק 08/10/2017 10:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי שלא לוקח סיכון לא ירוויח. סיכון יש בכל אחד מענפי ההשקעה, (בנקים,סייבר, תשתיות,כימיה, וכו')לסגור סכום בעבור חלקי אחוזים לא מתאים לכל אחד. ואם תבדקו היסטורית רוב הענפים עשו תשואה יותר ממה שמציעים בבנקים, גם אחרי תשלום המס, דמי הניהול, ודמי השמירה. חג שמח.
    סגור
  • 2.
    סקר חשוב, מה דעתכם על בנק ירושלים
    דניאל 08/10/2017 08:45
    הגב לתגובה זו
    13 2
    בדיוק מה שאני צריך, סקר חשוב , למרות שבנק ירושלים נותן תשואה גבוה יותר, אני עדיין מתלבט אם לעבור אליו. מי עובד עם בנק ירושלים ? איך התנאים מסביב? האם בנק קטן זה חיסרון ?
    סגור
  • לי יש שם פיקדונות
    לקוחה של הבנק 08/10/2017 18:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא גובים שום עמלה ובסוף הכסף חוזר לחשבון הרגיל. לדעתי הרבה יותר שווה מלהחזיק את הכסף בבנק שלי שבו לא מקבלים כלום. לדעתי דווקא התהליך הפקדה שלהם מאוד פשוט ונוח, רק שצריך לפתוח חשבון נפרד לכל פיקדון. מקווה שעזרתי
    סגור
  • לי יש שם פיקדונות
    לקוחה של הבנק 08/10/2017 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא גובים שום עמלה ובסוף הכסף חוזר לחשבון הרגיל. לדעתי הרבה יותר שווה מלהחזיק את הכסף בבנק שלי שבו לא מקבלים כלום. לדעתי דווקא התהליך הפקדה שלהם מאוד פשוט ונוח, רק שצריך לפתוח חשבון נפרד לכל פיקדון. מקווה שעזרתי
    סגור
  • שווה ביותר!
    ליאור 08/10/2017 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל פיקדון שאתה בודק פעם בשנה בנק ירושלים יתן לך את המקסימום. אל תהיה פראייר
    סגור
  • משם
    תברח 08/10/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ומהר !!!
    סגור
  • ב.ירושלים-אינטרנט צולע,עמלות גבוהות ,לא אמין
    יואל 08/10/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    6 2
    בעיות שמפנה אליהם-אין התיחסות בקיצור..עזבנו
    סגור
  • ב.ירושלים-קטן לא אמין ומפר הסכמים
    הר י 08/10/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    מצפה לבנק תביעה..
    סגור
  • בנק ירושלים
    משה 08/10/2017 11:50
    הגב לתגובה זו
    3 2
    קנה בשנים האחרונות כספומטים משוכללים ופתח סניפים הבנק משקיע הרבה בנדלן בהלוואות שזה קצת מסוכן אבל אף ממשלה לא תתן לבנק ליפול
    סגור
  • לא ממליץ, גם התחילו לגבות דמי יהול חשבון 6,5 ש׳׳ח לחודש (ל"ת)
    אלי 08/10/2017 11:31
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • מערכת שליטה דרך האינטרנט דפוקה, שירות טלפוני דפוק
    שמטוב 08/10/2017 09:56
    הגב לתגובה זו
    4 2
    יתכן שהם טובים יותר בשירותי דלפק (כלומר כאילו שאינם מצריכים גישה באינטרנט או בטלפון, אלא הליכה לפקיד או אולי קופה אוטומטית). סיכון ? חושב שלאיש הקטן אין סיכון גבוה בהשוואה לבנקים אחרים. אם הבנק יכנס למצב של אי יציבות כנראה ידלפו ידיעות מוקדמות לתקשורת, לכן אם אתה עירני לא חושב שהפקדה בסיכון. לא יודע עם מי הם עובדים, יתכן שעם עסקים קטנים אבל לא יודע לבטח.
    סגור
  • נתקבלתי בבנק י-ם ברשלנות
    בהמשך לדבריך 08/10/2017 15:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שגרמה להפסדים בכל מה שציינת וציינו אחרים לפניך לבנק הזה אין עתיד אכזבה גדולה מתנהל כמו קיוסק
    סגור
  • 1.
    שחכתם להזכיר שהריבית היא ברוטו לפני מס 25 %
    יעקב 08/10/2017 08:42
    הגב לתגובה זו
    21 13
    היכן מס הכנסה על ההכנסה ?
    סגור
  • לא נכון
    פרפר 08/10/2017 08:56
    הגב לתגובה זו
    22 2
    המס על פיקדונות לא צמודות רק 15% מס הכנסה.
    סגור