בבנק ישראל מסמנים את 2 התרחישים שיציתו נפילה במחירי הדירות, וטוענים כי "הסיכון הגדול ביותר לבנקים - שוק הדיור"

דו"ח היציבות הפיננסית של בנק ישראל חושף את מידת החשש בבנק ברקע לעליית מחירי הדירות
קרנית פלוג, צילום: Getty images Israel
בנק ישראל מפרסם היום את דו"ח היציבות הפיננסית החצי שנתי. על פי הדו"ח, המערכת הפיננסית המקומית שמרה על יציבות בחודשים האחרונים, וצפויה לשמור על יציבותה גם במקרה של מיתון חמור בישראל. עם זאת, בבנק מציינים כי הבנקים חשופים לסיכון הנשקף מירידה חדה במחירי הדירות וירידה במחירי הנכסים הפיננסיים, אם כתוצאה מגלישה למיתון עולמי נוסף ואם כתוצאה מהחזרת הריבית למתווה עולה. סוגיית הריבית הנמוכה והעובדה שהדבר מוביל לעליית מחירי הנכסים - עומדת במוקד דו"ח היציבות.
וכך נכתב בדו"ח: "על רקע המדיניות המוניטרית המרחיבה בארץ ובעולם, וחרף הטלטלות בשווקים הפיננסיים והמשך האירועים הביטחוניים המקומיים. יציבותם של הבנקים וחברות הביטוח נשמרה: בשנת 2015 עלתה רווחיותה של המערכת הבנקאית, בעיקר כתוצאה מהתפתחויות נקודתיות וחד-פעמיות, וכן עלה יחס ההון של חמש הקבוצות הבנקאיות הגדולות. מבחן קיצון מקרו-כלכלי למערכת הבנקאית מעלה כי גם אם יתרחש בישראל מיתון חמור, המערכת הבנקאית תשמור על יציבותה.
ספציפית לגבי שוק הדיור: נכתב בדו"ח כי "החשיפה של המערכת הפיננסית לשוק הדיור עדיין מהווה את הסיכון העיקרי והמשמעותי ביותר, מפני שהבנקים ממשיכים להיות חשופים מאוד למשכנתאות ולענף הבינוי והנדל"ן. לסיכון זה יש להוסיף את החשיפה לאשראי הצרכני שאינו לדיור, משום שיש ִמתאם גבוה בינו לבין סוגי האשראי הנידונים. אם זעזוע יוביל לעליית הריבית או לפגיעה בהכנסות הלווים, הוא עלול לפגוע בבנקים החשופים ללווים אלו. אם תרחיש כזה יוביל גם לירידה חדה של מחירי הדירות, השפעתו על יציבות הבנקים תתעצם בשל הפגיעה בביטחונות שבידיהם ובשל הקושי לממש נכסים רבים תוך זמן קצר". כלומר החשש הגדול כעת של בנק ישראל הוא מאפשרות של מיתון שיוביל לפגישה בהכנסות הלווים, או מהעלאות ריבית כתוצאה מזעזוע ברמה העולמית.
בעניין שוק הדיור צויין בדו"ח כי מחירי הדירות בישראל ממשיכים לעלות וב-12 החודשים עד אפריל האחרון עלו ב-7.8% ומסוף 2007 ב-100%. וצוין גם כי כאשר עורכים השוואה בין-לאומית של היחס בין מחיר דירה לשכר הדירה, מוצאים כי הפער בין היחס כיום לממוצע ארוך הטווח עומד בישראל על 33.8% בשעה שבמדינות ה-OECD היחס עומד על 2.9% בלבד. בדו"ח נכתב כי "הדבר ממחיש עד כמה גבוה שיעור עלייתם של מחירי הדירות. אולם ראוי לציין כי יש פערים גדולים יותר במדינות אחרות שנפגעו במידה קלה יחסית מהמשבר שפרץ ב-2008.
עוד נכתב בעניין מחירי הדירות כי "מספרן של התחלות הבנייה נותר יציב בחודשים האחרונים, והוא נמצא ברמה הגבוהה הקיימת מאמצע 2013, מעל 45  אלף דירות בשנה. מנגד ניכרת עלייה במלאי הדירות שטרם נמכרו, ובמרץ הוא עמד על כמעט 27 אלף. מאחר שהקצב השנתי של מכירת דירות מיד ראשונה עומד על 30 אלף, המלאי הקיים מתאים לשנה בקירוב. אולם בהינתן היקפן הגבוה של התחלות הבנייה ייתכן שהמלאי הקיים אף יגדל, אלא אם תחול בקצב המכירה האצה משמעותית כמו זו שנצפתה בסוף 2014, תקופה שבה הגיע המלאי לשיא. העלייה שחלה במלאי בחודשים האחרונים מתרחשת במקביל להמשך עליית המחירים, ולכן ייתכן שהקבלנים צופים כי הפעילות הערה בשוק תימשך."
נזכיר כי שר האוצר משה כחלון אמר בשבוע הקודם בראיון לערוץ 10 כי לפי בדיקה שלהם את שוק הדיור כיום  "מחירי הדירות זו בועה שתתפוצץ, ואנשים עוד יקפצו מהגגות"
באופן כללי נכתב בדו"ח היציבות כי "מאחר שסביבת הריביות נמוכה כבר תקופה ממושכת – מדיניות נחוצה לנוכח ההתפתחויות המקרו-כלכליות – ומאחר שיש לה השפעה מתמשכת על מחירי הנכסים, המוסדות הפיננסיים חשופים לסיכון הנשקף מירידות חדות במחיריהן של הדירות ושל הנכסים הפיננסיים. ירידות כאלה עלולות להתרחש אם משקים מרכזיים בעולם יגלשו למיתון נוסף, או יסבלו מהתערערות של יציבותם הפיננסית, וידביקו את המשק הישראלי דרך פגיעה ביצוא ובמחירי הנכסים הפיננסיים. כן הן עלולות להתרחש אם הבנקים המרכזיים ישיבו את הריבית למתווה עולה, או אם מצבה הגיאו-פוליטי של ישראל יחמיר ויוביל לעלייה בפרמיית הסיכון של המשק."
עוד נכתב כי "הסיכון הנשקף מירידות חדות במחירי הדירות נובע מכך שהבנקים מתאפיינים בחשיפה גבוהה למשכנתאות ולענף הבינוי והנדל"ן, והמחירים בשוק זה מוסיפים לעלות. הסיכון הנשקף מירידת מחיריהם של הנכסים הפיננסיים נובע הן מהאפשרות שתיווצר פגיעה ישירה – דרך ההחזקה בנכסים אלה – והן מהאפשרות שתיווצר פגיעה עקיפה, דרך השפעתם של מחירי הנכסים הללו על יכולתן של החברות להחזיר את ההלוואות שקיבלו מהבנקים ומהמשקיעים המוסדיים."
"בעתיד תושפע המערכת הפיננסית מאופן יישומן של הרפורמות השונות בתחום הפיננסי. רפורמות אלה נועדו לשפר את תפקודו ויעילותו של התיווך הפיננסי –  רכיב חשוב לכלל הפעילות במשק. אולם יש לערוך אותן בזהירות מכיוון שהמערכת הפיננסית ממלאת תפקיד מרכזי במשק, ומשבר בה טומן בחובו פוטנציאל לפגיעה משמעותית בכלכלה."
תגובות לכתבה(129):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 69.
    ראשית צריך לעצור את עליית המחירים.
    ranr 01/08/2016 16:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שאני רואה בתכנית של כחלון. היות וקשה לפגוע במדוייק, סביר שההגרלה של 50,000 אישורי רכישה (עקרוניים בשלב ראשון), ישפיעו במידה כזו או אחרת בכיוון של הקטנת ביקוש. ירידת מחירים כללית בשוק הדיור איננה ריאלית בעתיד הנראה לעין. הדבר היחיד שניתן לעשות מבלי לפגוע ביציבות הבנקים היא סיבסוד מחירי הדירות לחסרי דירות, בתנאים מגבילים, כמו למשל הלוואות עומדות שלאחר 5-8 שנים תהפוכנה למענקים.
    סגור
  • 68.
    לא קונים דירות במחיר מופקע
    מחוסר דיור 28/07/2016 19:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא קונים דירות במחיר מופקע הצטרפו למחאה חפשו אותנו בפייסבוק: המחאה הגדולה-יחד נוריד את מחירי הדיור מעלים הילוך! ביום חמישי 18.08.2016 נפגשים כולנו להפגין על מחירי הדירות המופקעים, ועל כך שהמדינה לא נותנת לנו חמצן לנשום. ההפגנה תצא מכיכר רבין בת"א בשעה 20:00!!
    סגור
  • 67.
    כחלון עושה לביבי את העבודה הבלתי הגיונית שנעשתה אי פעם
    הלוי 28/07/2016 12:56
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם השוק מוצף על ידי הבנקים למתן משכנת לרכשת דירה הפתרון הוא שהבנקים לא יאשרהלואה למשקעים על פי תקנה . אבל מנגד מאשמיים את הלווויים האם זה קשה .? כחלון יסבך את כלם אם אנשים יפנו לבורסה והבורסה תפול מתחת לבתו כל המדינה כמעט תהיה שם והוא ינחל מפלה ושמחתו של ביבי תהיהתהיה כפלים
    סגור
  • 66.
    להחזיק במקל בשתי הקצוות
    יסו 28/07/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כחלון מנסה לקיים את הבטחותיו לבוחרים להוריד את מחירי הדירות ובאותה הנשימה עושה הכל שהמחירים לא ירדו כי תפקידו גם לשמור על יציבות הבנקים . זה לא יילך "לאכול את העוגה וגם לשמור עליה ". את הציבור הרחב של דפוקי המשכנתאות ומחירי הדירות לא מעניין בכלל יציבות הבנקים שתרומתם לאיכות החיים של המוני העם שואפת לאפס . שהבנקים יהיו פחות יציבים ושיורידו את ההטבות ומשכורות העתק ליושבי הראש והמנהלים שלהם . מחירי הדירות חייבים לרדת אחרת תהיה פה מהפיכה של ממש של המוני ישראל . המחאה החברתית שנדמה בינתיים הייתה רק הסמן הימני ..
    סגור
  • קאיה לחשה לי באוזן:טרמפ ראשון ואחריו ...ביבי וקלרנית
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרמפ הבטיח ,שאם יבחר(וזה בטוח) יעיף את ילן W KIBINI MAT... האם זה ישפיע גם אצלנו על טרוריסטית פונזי-בת חסותו של טרוריסט פונזי סטנלי פישר? למי יש נחוש קלוש????
    סגור
  • 65.
    אתם אשמים!!!!!!!!
    גילי 28/07/2016 08:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא מנעתם את זה מלכתחילה ולא צפיתם....אנחנו עומדים על סף תהום ומי שלא מבין את זה כדאי שיפנים מהר...
    סגור
  • דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם!...ביבי פינה את חברון..
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהיכן הגיעו מיליונים לבנות של אהוד ברק!?... מהיכן הגיעו מיליונים לבת של ליברמן: היא מבינה ב"תעשיות ומסחר"?!...
    סגור
  • 64.
    אם כחלון לא יצליח השוק יקרוס לתוך עצמו
    נדלניסט בדימוס 27/07/2016 23:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    וכולנו נפסיד.
    סגור
  • בשם קובי מימונה של מיני טייקון ופודל של ביבי-NIHIL NOVI
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 12:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
    סגור
  • 63.
    מי שמחכה לירידת מחירים רחמים עליו במיוחד במרכז הארץ (ל"ת)
    מסכן מי שמחכה 27/07/2016 22:36
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • טען עוד
  • מטומטם מי שקונה!עם כזה פער בין השכירות לקניה. לא שווה
    ממי 31/07/2016 08:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לקנות. נכס של 2 מיליון אני מקבל ב 5000 ש"ח לחודש. ושהבעל הבית יתקן את הדוד. חחחח
    סגור
  • גם אם צדק אתך-אריאלה אליך לא תצלצל-נביא קטן.... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 62.
    זהו טעות ענק לקנות דירה בתקופה כזאת עדיף להשקיע בבורסה
    יורם 27/07/2016 22:22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכתובת היתה על הקיר. המחירים הולכים ליפול באופק הקרוב
    סגור
  • בורסה זה בית בושת של ביבי-אידלסון-ביל לווינסקי
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם!...איך ביבי צנח כל כך מהר לצמרת הליכוד?!...וינשטיין היה רודף שמלות שהרס הרבה נשים, התנהג באופן לא מוסרי, מעורב בתככים....פושעי הפרקליטות קיבלו צ'קים שמנים מליברמן, שהבוס שלו הוא: פוטין!
    סגור
  • עצת אחיתופל. השקעה בבורסה בישראל היא השעה בקזינו
    שמטוב 28/07/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי שלא מקורב או לא לא רוצה לעבוד במישרה מלאה בתור משקיע - יפסיד כסף.
    סגור
  • 61.
    קרוב מתמיד (ל"ת)
    המומחה 27/07/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 60.
    עכשיו את מגינה על החזירים ? אני מקווה שמאוחר מידי..... (ל"ת)
    לפלוגי איפה היית ? 27/07/2016 19:36
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • קלרנית פונזי תכתב בדפי היסטוריה-היסטוריה מקיא אותה...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישראל מעבירה נשקים ודברים יקרי ערך לאיראן שמהווים סכנה לבטחון ישראל!...ם שר הבטחון דאז עמיר פרץ: קשור לפשעי הבצע הללו...הציגו את "התאבדותו" שי זיגייר, עקב היותו "מעורער בנפשו"...עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד!
    סגור
  • 59.
    מחירי הדירות
    משה 27/07/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    3 17
    אין סיבה שמחירי הדירות ירדו הם לא יורדים באף מקום בעולם ואתם חיים בגן עדן של שוטים המחירים לא ירדו וכחלון שיקפוץ מהגג
    סגור
  • 58.
    הסיכון הגדול אחרי ביבי היא קלרנית פרוג פונזי...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תבדקו לפני ששני אלה יקברו אותנו ואת מדינתיו...וזכרו:אמרנו לכם...הזהרנו אותכם...
    סגור
  • 57.
    לכו תבדקו כמה דירות נקנו במימון 100% ע"י משכון דירה
    פראקנו 27/07/2016 17:49
    הגב לתגובה זו
    18 3
    של בני משפחה וכך חוזר חלילה...אני לא חושב שאנשים מבינים מה מסתתר בשוק הזה...אבל זה יתגלה שיבוא הצונאמי ..בדיוק כפי שבצונאמי בתאילנד התגלו מוטציות ימיות שלא היו מוכרות לבני האדם כאשר המים נסוגו חזרה מהיבשה....המשבר יהיה דומה למשבר הבנקים של שנות ה-80..אנשים יקפצו מהגג אתם תראו...אנשים פיזית יקפצו מהגג...אנשים שהיום נוסעים על ג'יפים יוקרתים חושבים שהם מלכי העולם חהפכו להיות חסרי כל תוך זמן קצר מאד מרגע שהכל יתחיל לרדת.
    סגור
  • תמשיך לשלם שכירות ולחכות לנס (ל"ת)
    אחי אתה חולה 27/07/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • לפחות תסתיר קצת את הקנאה
    ירון 27/07/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    4 12
    האוכלוסיה בארץ גדלה בכ 200000 איש בשנה (כל שנתיים וחצי צריך לבנות בהיקף של כל ת"א) לא חסרים אנשים בעלי אמצעים בעשירון העליון יש 300000 אלף איש, מאות אלפים נוספים שמבחינת הכנסה אינם בעשירון העליון יש להם רכוש ששווה מליונים, יהודים מכל העולם קונים בארץ בתים ומי יודע אולי פעם יהיה הסדר עם הפלסטינאים ויעברו מהשטחים עוד כמה מאות אלפים. מי שחולם על נפילה דרסטית במחירי הדיור שימשיך לחלום....
    סגור
  • הכל אפשרי ותפקיד של הנביא כבר הוגדר בתנ"ך... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 56.
    פלוג פושעת, אחת האחראים למחירי הדיור
    אזרח 27/07/2016 17:27
    הגב לתגובה זו
    18 2
    מה שמעניין אותה זה שהבנקים ימשיכו להרוויח ממחירי הדיור הגבוהים והפנסיה התקציבית שלה ושל חבריה. בשביל זה היא מוכנה לשעבד אותנו למסים גבוהים ומשכנתא מפלצתית
    סגור
  • מה שברור לא ביי ולא קלרנית פרוג לגן העדן לא יכנסו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם יש גהנום לקאיה וכלב של קלרנית פונזי-שם מקומם...נתפלל...
    סגור
  • 55.
    הכל שקרים! לבנקים יש בטחונות הם לא בבעיה. הפרירים בבעיה (ל"ת)
    ישראל ישראלי 27/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • אנו הולכים למות למען שקריהו ופונזי קלרנית פרוג!!!!!!!! (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 54.
    אם זוג קנה דירה במליון וחצי ומשכנתא של מליון
    לא יקרה כלום 27/07/2016 17:04
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אם לא יעמוד בזה ימכור במליון שח וזהו. שיחשוב שגר בשכר דירה
    סגור
  • אחיטופל...אם מחירי דירות ירדו בעזרת השם...לא במיליון
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ימכור-אולי 800000 ש.ח.בקושי...
    סגור
  • הצחקתי טיפשון
    עובד בבנק למשכנתאות 27/07/2016 18:43
    הגב לתגובה זו
    14 0
    בן אדם שקנה דירה במיליון וחצי בא עם חצי מיליון הון עצמי ולקח מיליון שקל משכנתא חייב יותר ממיליון (מה חשבת שאם לקחת הלוואה של מיליון אתה מחזיר מיליון?) . אם הדירה יורדת למיליון הוא הפסיד את כל ההון העצמי. וכעת ערך הדירה קטן מהחוב לבנק. במקרה כזה הבנק מוכר לו את הבית והוא נשאר חייב כסף לבנק. במקרה כזה מה שנשאר לו זה רק לקפוץ מהקומה האחרונה בעזריאלי.
    סגור
  • אם אתה עובד בבנק זה אולי בחלוקת קפה
    ירון 27/07/2016 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הבנק לא מוכר כלום כל עוד הלווה משלם את המשכנתא גם אם ערך הדירה ירד מתחת יתרת המשכנתא באופן ניכר. בריבית שקלית ערך המשכנתא תמיד יהיה נמוך מנקודת הפתיחה. כאשר האינפלציה אפסית ערך המשכנתא יורד (לוח שפיצר).
    סגור
  • 53.
    כלכלת ישראל קזינו אין שום אלמנט חיסכוני לציבור (ל"ת)
    יוסי 27/07/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 52.
    בשנת 2008 המצב בישראל היה יותר טוב. אבל אז הבורסה
    ממשלת הזבלונים 27/07/2016 17:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    פה התרסקה סתם. ואף אחד מהזבלונים לא יצא להרגיע את הצבור שמכר הכל בטירוף ועוד בלי סיבה. הם אשמים בניפוח הנדלן במדינה והרס הבורסה. ומה עשה ביבי במחאה העלה עוד מס על הבורסה. עם הפרופסור טרכטנברג. וכל הפרופסורים האלה הם מחממי כסא וכותבי שטיות במחברות שמתאימות לחגיגת לג בעומר. בשביל לעשות נזקים לא צריך פרופסורים. ממשלה הכי גרועה שהיתה פה ובעולם. חסרי עמוד שדרה שרדנים נהנתנים
    סגור
  • מסכים איתך, טרכטנברג עשה נזק מטורף (ל"ת)
    בר 28/07/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 51.
    כל עוד אין מפולת רצינית בבורסה
    כלכלן זקן 27/07/2016 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לא תהיה ירידת מחירים בנדלן מה עוד שכמליון יהודים מצרפת ושאר ארפה בדרך לארץ בגלל הפיגועים של דעאש
    סגור
  • 50.
    עכשיו היא נזכרה שיש סיכון לבנקים. אחרי שהם אישרו
    פלוג 27/07/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לתת משכנתאות במליונים. פלוג בחירה אומללה של ביבי היא והגאון סטנלי פישר הרסו את המדינה עכשיו היא מתריעה ופוחדת ומשקשקת? אפסים צריכים להיות בכלא ולא במשרדים עם משכורות עתק
    סגור
  • כל כמה שנים אתם בוחרים זונות לשלטון! ...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 28/07/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע עם טמבל, עם נבל:סוגד לשלטון רקוב?...בנט הביא את ה///// איילת שקד- :לרומן משולש איתו ועם ביבי, שלושה במיטה אחת – שרה נתניהו ידעה זאת...שקד, נזכיר, הייתה תלמידתו של ביבי. שניים-שלושה דברים היא בכל זאת למדה ממנו...." תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
    סגור
  • מי הוא ביבי הזה,שהביא עלינו אסון כלכלי ומוסרי?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה, תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה. פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על סגירה..." תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    סגור
  • 49.
    כחלון לך אם האמת שלך עד הסוף בלי פחד מה יקרה לחזירים (ל"ת)
    כחלון והאמת 27/07/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • מחירי הדירות
    משה 27/07/2016 20:45
    הגב לתגובה זו
    0 5
    מחירי הדירות לא ירדו ותפסיקו לקנא במי שיש לו דירות הוא לא לקח ולא גנב מהמדינה וגם משלם מיסים אתם קנאים תלכו להורים שלכם שיתנו לכם
    סגור
  • מי זה הפודל של ביבי ?כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בה
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...).
    סגור
  • 48.
    כמה שתנפו הציבור ברח לחול (ל"ת)
    אבי 27/07/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    קנו עד בקבוקי חמצן לנפח את הבורסה (ל"ת)
    אבי 27/07/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    את מנפחת את הבורסה וגם חנקת את הציבור אם רבית 0
    אבי 27/07/2016 15:44
    הגב לתגובה זו
    7 1
    זה יקרה מתי שרבית תעלה אז אז תחפסי עבודה חדשה שהכול יתפוצץ בפרצוף לו יהה מי שיקנה בתים כי הציבור לו יכל לעמוד במצב לנפח את הבורסה זה טוב היום עבל בעתיד זה יפול על הציבור
    סגור
  • לתשומת ליבכם: הריבית של פונזי קלרנית היא 0.1%
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל ריבית משכנתאות מטפסת עכשיו מעלה-מעלה(4%...).... PRAKLATAJA SWOLACZ
    סגור
  • 45.
    הסיכון הגדול לבנקים זה הבונוסים ומשכורות העתק לבכירים (ל"ת)
    דייפוס 27/07/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    18 0
    סגור
  • 44.
    את הוות את המצב אם רבית 0 החרת לו היו רצים לבתים תקחי
    דוד 27/07/2016 15:20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קרנית תקחי אחריות לו יכול להיות שהציבור מאבת את הכסף שלו ואת דאגת לבנקים אך לסחות את הציבור אם רבית 0
    סגור
  • TO JAIL---CRIMINAL-CRIMINAL (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 43.
    לא מנפחים בורסה כי כל הכסף בנדלן כנס וקרא
    תשובה לתגובה 30 27/07/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    7 1
    כשהבתים יתחילו לרדת כל הכסף תראה אותו רץ לבורסה ביי
    סגור
  • 42.
    מתי שלבנקים היה טוב לי היה רע אולי הזמן להתהפך... (ל"ת)
    אחד 27/07/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • המצב לא יתהפך-ראנ אולמרט -הירשזון-ביבי-גנבים... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 41.
    קרנית פלוג כמו המן הרשע
    יהלי 27/07/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    7 0
    קרנית פלוג בהמה שעובדת אצל האלפיון העליון לדור שלם אין איך לקנות דירה, עובדים משלמים מיסים עושים מילואים, ולה איכפת שמחירי הדירות לא ירדו. לא נשכח ולא נסלח. את כמו המן הרשע.
    סגור
  • מסכים עם כל אות,אבל המנבלים לא מתים-הם מתחלפים...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ואלה ,שיחליפו את ביבי וקלרנית פונזי עלולים להיות מאגה-מנוולים...כי איך קרה?שהפישפש עלה למעלה???...
    סגור
  • 40.
    תרחיש ריאליאמיתי,רפובליקנים עולים לשלטון ,שם לא מצביעים
    בא 27/07/2016 15:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לאותה מפלגה 3 פעמים , העם בא בחשבון עם ביבי ושולח אותו הביתה ,בגלל מחירי דירות ויוקר מחיה ,.
    סגור
  • 39.
    34 מדבר שטויות בשנת 83 נפלו הבנקים
    בוב 27/07/2016 14:40
    הגב לתגובה זו
    6 2
    34 מדבר שטויות בשנת 83 נפלו הבנקים
    סגור
  • סיפור אחר
    לקוח שלבנק 27/07/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה שהיה ב83 וזה של עכשיו - שתי דברים שונים . אז היה משבר מניות בנקים , עכשיו מדובר באפשרות הפסדי אשראי של בנקים , כלומר שלווים לא יצליחו להחזיר חובותיהם לבנקים .
    סגור
  • והבנקים יקחו בעלות על דירות של אומללים...בלי כסף ובלי
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    דירה...רק ביבי מולטי-מיליונר,קלרנית פרוג-פונזי ראש עיריית לאס-ווגאס והעם בישראל---דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם!
    סגור
  • 38.
    הדיור עלה בה 300 אחוז
    ממשלת המיסים למשפט 27/07/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דירות של 280000 אלף עולות היום בעוד 1000000 מיליון שקל
    סגור
  • 37.
    לא צריך לדעת כלכלה בשביל להבין שאין סיכוי שהמחירים
    רון 27/07/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 14
    ירדו ב100 שנים הקורבות, רק למעלה כל הזמן ! המחירים יכולים לרדת רק במלחמה כלל עולמית, או בשפל חריף עולמי, כרגע זה לא נראה באופק.
    סגור
  • רק 100 שנה?
    אחד 27/07/2016 15:12
    הגב לתגובה זו
    12 1
    רק פצצת אטום שתיפול כאן תוריד את המחיר?... המחירים כאן לא רק שירדו בקרוב אלא ממש יתרסקו . שכר חציוני 6300 שח משכנתא ממוצעת מיליון שח והחזר חודשי 5000 שח לא מאפשרים יותר מדיי זמן לעליות... וכאשר המחירים מתחילים לדשדש הספסרים נשארים עם תשואת שכירות מדהימה של 2.18% בממוצע... ואז דירות משתחררות... ומחירים יורדים ויורדים... ומה יכול להרים אותם? צמיחה? יוק. ריבית שתרד?יוק.כלום. כלום. כלום. מי שעושה אחד ועוד אחד מבין שמה שקרה באירלנד,ארה"ב,יפן, סינגפור, ספרד ועוד... דופק אצלנו בדלת וגם אם לא נפתח לו אותה הוא יכנס מהחלון... 100 ימים אני נותן למחיר עד שהוא מתחיל לרדת.
    סגור
  • 36.
    הכלכלה מוכוונת דיור ושלא יספרו סיפורים ,כל המדינה שקועה
    זמבורה 27/07/2016 14:26
    הגב לתגובה זו
    4 9
    בבטון וחצץ ורוב המיסים והחמצן מגיע מהחצץ ,כחלון לא מסוגל להפיל את המערכת הוא מפחד מהתוצאות ,תישכחו מירידות חדות
    סגור
  • אתה צודק 100 אחוז ,כתיבה יפה ! (ל"ת)
    בא 27/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    סופבועה=שנים מונופול נדלניסט+תקשורת פסיכו-הרצה עם טיפש!
    קבלן,בנק,ממשל=גנבים 27/07/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שנים מונופול לפסיכו-הרצה= תירוץ החזירות הנדלניסטים למנועה פיצוץ סופבועה להגנת על הבנקים= שקר חזירי באישור הממשל ובנק ישראל להמשך ניצול עם טיפש שיהיה משועבד לבנקים ולממשלה במשכנתאות מטורפות של מיליון+( 70-90% )= הבנקים בישראל היו תמיד מפוקחים ל-% קטן למשכנתאות בנדל"ן=פישר ברח + עם פלוג יצרו סופבועה=אפילו פישר לאחר שברח הודע בפרסום לא מזמן שיש בישראל בועה =הם סיכנו את עתיד המדינה יצרו עדר של העם הטיפש הצעיר והוריהם לעבדות של דורי דורות! .... בושה וחרפה של מדינה שמנצל ושעושק את אזרחיה לעבדות, לטובת הלוביסטים,הבנקים והטייקונים =זה סיכון קיום המדינה!
    סגור
  • אין זו גישה פרגמטית-והאמת צרופה איפה?מאחרי הקלעים?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדוע העם המטומטם בארץ לא קם להפיל את השלטון הרקוב?!...איך ביבי צנח כל כך מהר לצמרת הליכוד?!...מדוע חוסל זיגייר בכלא?!...ביבי נתן הוראה לחסלו כי זיגייר גם ידע שביבי מעביר סודות בטחוניים של ישראל לאמריקה!
    סגור
  • 34.
    ציבור ישלם
    לקוח בנק 27/07/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 5
    צחוק הגורל - במקרה של מפולת בנדלן שיגרום להתמוטתות בנקים , דווקה מחזיקי פקדונות בבנקים יצתרכו לשלם מחיר - יעשו להם תספורת , כמקובל בישראל , הרי אין ביטוח של מדינה במקרה פשיטות רגל של בנקים .
    סגור
  • חלום בלהות ,שציינת לא חייב להתרחש בארצינו,על הבנקים
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שומר האוצר...הרי בנקים -זה חמצן של המדינה...כילו...באחריות מוגבלת-אפוקליפסה ,שתיארת -לא בבית ספרינו...גם ב1983 עם מפולת וצונמי יצאנו חבוטים אך בחיים...
    סגור
  • 33.
    האוצר ו בנק ישראל תומכים בעליה מחיר הדיור ו מזרימים כספ
    באר שבעי 27/07/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    38 1
    כספים למדורה. סיבה שכחלון מתנגד להבאת חברות זרות על מנת לבנות עשרות אלפי דירות כדי להוריד מחירים. עם המיסים של הדיור הוא בונה תקציב המדינה ו כך מעביר מיליארדים לסקטורים,של הקואליציה למתנחלים,ו אחרים,ו לא לנזקקים,קשישים ו חולים.
    סגור
  • כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת-פודליקו..
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
    סגור
  • 32.
    תעלו רבית שאוצאה לפועל יהה להם עבודה לגבות בתים (ל"ת)
    דוד 27/07/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 31.
    המשק במיתון עמוק כי הכסף עמד במקום (ל"ת)
    דוד 27/07/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 30.
    למה לו מנפחים את הבורסה עוד שהפקדים לו ירקדו טנגו (ל"ת)
    דוד 27/07/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 29.
    יזמים יבנו פחות ויהיה מחסור עוד שנתיים שוב עליות מחירים (ל"ת)
    עם כותרת כזאת 27/07/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • מנסים עלאק להפחיד מישהו... (ל"ת)
    נכון 27/07/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 28.
    רואים שהקואוצינג בבנק ישראל עוזר לה (ל"ת)
    לבזבז לבזבז 27/07/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    מה הם לא יגידו בשביל לצנן את שוק הדיור
    אמיר 27/07/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    וזאת בעודם מדפיסים כסף בכל העולם
    סגור
  • 90 מיליארד דולר מתחת לחציית של קלרנית פלוג... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 26.
    קרנית פלוג או קרנית קולומבוס?? גילית לי את אמריקה
    הצלף 27/07/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרי ברור לחלוטין שיש בועה חזקה מאוד בנדלן ומי שיפול זה הבנקים בשביל זה מינו אותך לנגידה שתגידי תרחישים כאלה או שתפתרי את בעיית הדיור ??? יאלה לעלות ריבית במיידית תעברי למעשים לא רק פקה פקה אם לא הבייתה !!!!
    סגור
  • 25.
    מחירי הדירות בירידה וזה לא סוד!! החגיגה ניגמרת!! (ל"ת)
    הומלס 27/07/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    15 4
    סגור
  • אתה ירמיהו או ישעיהו או סתם נביא...למי ניתנה נבוא? (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • גלה לי את הסוד ? בשנצ 2026 מחיריהדירות עלו 5 אחוז ויותר (ל"ת)
    שמטוב 27/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 24.
    קרנית לו חבל על הפקידים בבורסה שבורסה משחקת טנגו (ל"ת)
    אבי 27/07/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שקרנית . (ל"ת)
    בא 27/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 23.
    כחלון לא הוריד את המחירים ,פקידי אוצר שמכורים למיסי
    בא 27/07/2016 12:57
    הגב לתגובה זו
    8 0
    נדלן מפחידים אותו כול יום מחדש , שמועות שהוא פוחדששקרנית תרביץ לו חזק ,ולכן הוא יושב על הכיסא בחדר שלו ושותה קפה כול היום , וגם זה בשקט .
    סגור
  • כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
    סגור
  • 22.
    האם ראיתם בן אדם מת כך נראה הבורסה שלנו שברסה בסי
    דוד 27/07/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    2 8
    בכוך מרצים את הבורסה תנו לו עוד זריקה עדוד מי יכול ליכנס לבורסה געשת בסי כול הזמנים זה רק ליפול וגם לשלם מס
    סגור
  • 21.
    לא בימים האלו
    שמעון 27/07/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 6
    כל עוד הריבית נמוכה.ואין אלטרנטיבה אחרת
    סגור
  • 20.
    היחיד שיקפוץ מהגג זה כחלון בעצמו... (ל"ת)
    כחלון שר המיסים! 27/07/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
    סגור
  • אם כחלון היה שר ביפן הוא היה מתאבד בחרקירי
    שמטוב 27/07/2016 13:49
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כחלון ניכשל בעצירת מחירי הדיור. עכשיו הוא נחפש תירוצים.
    סגור
  • הפעולות של כחלון יפוצצו הבועה (ל"ת)
    אחד 27/07/2016 15:13
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • כחלון-מלהקת פודלים של ביבי בממשלה האומללה הקודמת?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת... נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...). במסיבת עיתונאים שכינס לרגל הצגת הדוח, בסוף נובמבר 2012, הוא הקפיד לפזר כמה אמירות ערכיות על העלייה בתחולת העוני, בעיקר בקרב עובדים, אבל מיד כשהגיע שלב השאלות ברח מהאולם
    סגור
  • 19.
    כרנית מה את עושה אים הכסף שלך גם את מקבלת רבית 0 (ל"ת)
    דוד 27/07/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • בדיחה עבור שקרנית פלוק, שתי פולניות יושבות על הבר,אז
    בא 27/07/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אחת אומרת לשניה ,שמעתי שבעלך ניפטר , אז היא אומרת , בעלי מת אני ניפטרתי .
    סגור
  • 18.
    חברים תראו מה קורה בבורסה שאי בסי כול הזמנים מדד25
    דוד 27/07/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה שקורה היום הבורסה משחקת טנגו זה שהציבור יכנס בסי כול הזמנים כסף בבנק 0 הבורסה בסי0 מה נשאר חול שהכסף ילך לחול יותר טוב פו לו נשאר לציבור השקעה הבורסה צריך ליפול לפחות מדד 25 עד ל1100 נקודות שהבורסה תחייה
    סגור
  • 17.
    מה שנעשה כאן זה פשע כלכלי מאורגן ע"י בנק ישראל
    בושה ! 27/07/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    15 0
    וממשלת ישראל . קרנית פלוג שעפ"י חוק אמורה הייתה לשמור על יציבות מחירים במשק כולל יציבות מחירים של נכסי נדל"ן גרמה ביוזמת וביוזמת הממשל לעלייה של יותר מ 100% במחירי הנדל"ן כיום זוג שהולך לרכוש דירה קונה דירה אחת במחיר של שניים אחת עבורו ואחת עבור המדינה .
    סגור
  • ואמר ג'ון קנדי:אל תחשוב מה מדינה יכולה לעשות בשבילך
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תחשוב מה אתה-האזרח המושתן ונמצא בסכנת שוד ממדינתך ע"י פושעים ממשלתיים...יכול לתרום לרווחתם...הצחקתה את ביבי,הצחקתה אתשרה המטרוללת,הצחקת את קאיה...
    סגור
  • אם משכנתה זה כבר 3 דירות ,אל תשכח את הבנקים המסכנים
    בא 27/07/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך ישלמו למנהל הבנק משכורת סימלית של 5 מליון בחודש . סימלית כמו סמל סטטוס .
    סגור
  • 16.
    עוד סיבוב עלינו
    נמאס כבר 27/07/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    8 0
    אז מצד אחד בנק ישראל מתריע על בועה ומצד שני החליט השבוע לאפשר לפנסיות שלנו להתחיל להלוות אשראי לבנייה כדי להקל על הבנקים. או במילים אחרות שכל הפנסיות שלנו יתאדו העיקר שהבנקים יהיו יציבים
    סגור
  • פאטאמורגנה של פנסיות הנשדדות ע"י טייקונים(תספורות)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וחברים של ביבי...עלוקות כספינו וחיסכונותינו האבודים...נגנבים...
    סגור
  • במילים אחרות רק שהכסף לא יבוא מהם ,אותנו לא סופרים . (ל"ת)
    בא 27/07/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 15.
    הפיצוץ בדרך. רק זמן. (ל"ת)
    הפיצוץ בדרך. רק זמן. 27/07/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • פיצוץ האחרון היה כבר לפני 6 מיליארד שנה...והבא לפי דעתך (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • זמן,כחלון זה כבר לפיד 2 ,מתי המחירים ירדו ,בלפיד 10?! (ל"ת)
    בא 27/07/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 14.
    אריק ש זל בנה 161000 דירו בשנתיים- 1997-8
    כותבי תרחישים 27/07/2016 12:32
    הגב לתגובה זו
    30 1
    מעז ההוראה של בובו להקטין הבניה מ46800 ד בשנת 2011 ל 43500 ד -ממוצע לשנים2012-15 ההוראה להקטין הבניה נומקה עי בובו ++הנגיד בדאגה לעמיד הבנקים! יש מחסור מכוון של 40-50000 דירות כאמור בונים כ 43-44000 דירות-(2012-15) אריק ש זל בנה יותר מ 80000 דירו כל שנה באם השלטון באמת מעונין לפתרון הבעיה יכול לפתרון בשנתיים ב60000 כל שנה אריק ש בנה 161000 ד בשנתייםכאשר בארץ המנופים להזרקת ביטון היו ל 5-6 קומות- בהווה המנופים מזריקים ביטון ל 12-14 קומות מחיר הברזל והסחורות בהווה נמוכים מבעבר אבל שימו לב למחסור ולמחירים שימו לב חסר כ40-50000 דירות גם עייר גידם פיסח עיוור וחירש מבין את גודל ההונאה- המחייבת וועדת חקריה
    סגור
  • אריק מחכה חיות בנה קרא-ווילות מקרטון בשביל מגורשי גוש
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    קטיב...הוא נענש בהתאם לתפילותינו בחומרה...עוכר ישראל...הבא בתור עוכר חצי חברון-ביבי 1996...קרימינאל...
    סגור
  • למה שביבי יהיה מעוניין ,הוא מכור למיסי נדלן ,וגם כול
    בא 27/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    החרא שבנו בשנות ה50 עושים פינוי בינוי .בבחירות הוא שוב פעם יזיע ויסכן את בטחון המדינה בכך שיש סיכוי שהשמאל יעלה . זאת מדינה על כרעי תרנגולת . אם בארהב יעלה הימין , ביבי יעוף הביתה . תזכור מה אמרתי ביבי .
    סגור
  • 13.
    גזור ושמור
    דוד מירושלים 27/07/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    6 4
    ההערכה שלי שתוך שנה וחצי עד 3 וחצי שנים ירדו מחירי הדירות בין 15-30%. זה יהיה כתוצאה ממשבר כלכלי בארץ ובחו"ל. לא בגלל צעדי משרד האוצר. להזכירכם, בערך לפני כ24 שנה ירדו מחירי הדירות בכ30%. אני זוכר דירה של חבר ברמת בית הכרם בירושלים, ברחוב משה קול, דירה מעולה,4 חדרים,מעלית וחניה. לאחר שנקנתה ירדה מחירה ב30%. רק לאחר מ10 שנים מחירה חזר, וכמובן לאחר מכן המחיר המשיך לעלות. לא נותר אלא לחכות ולראות
    סגור
  • שטויות בלחץ-כל עוד שקרנייהו בשלטון-הכונו לאסון...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי בועת-בלון-צפלין של נדל"ן הוא הבייבי של ביבי ולהקת פודלים שלו כולל וותיק הפודלים הרי הוא כחלון...
    סגור
  • ואני חוזה נפילה של 50% עד 60% במחירי הדירות (ל"ת)
    ישראל ישראלי 27/07/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • לדעתי זה הערכת חסר 40% נשמע יותר הגיוני (ל"ת)
    אחד 27/07/2016 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    וועדת חקירה לכסתח-הבנקי-מחסור הדיור מכוון=בהוראה
    כותבי תרחישים 27/07/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מחסור הדיור=מכוון=בהוראה=ובנימוק של בובו פלוס הנגיד = בשנת 2011-2= הנימוק שניתן דאגה לעמיד הבנקי!!!!!,,,,והשירקהה בשנ 2011 התח הבניה היו 46800 דירות לאור ההוראה ההזויה שלא לומר הונא בשנים 2012-2015 הבניה ירדה ל 43500 דירות וכדי להעצים הנושא הנגיד אמר ב 2012 שמחירי הדירות אסור שירדו מהר!!! אלה רק ב 2-3% לשנה אבל בו בזמן הם דאגו =למחסור מכוון= של 30-40000 דירות כדי שבאם יהיה מפולת (עולמית ?) והמחיר ירד ב 10-20% ? אלו שאין להם דירות יהוו =כרית תמיכה לבנקים= ולשירקההה בינתיים אישיות מרכזית ממשרד טען למחסור של 40-50000 דירות המדינה זקוקה ל 43-45000 דירות לילודה בנוסף יש לחשב גם עולים וזוגות גרושים יש ביקוש נוסף עקב הריבית הנמוכה- בו בזמן בונים רק 43-44000 דירות בלבד זה פגיעה בדור הצעיר ובחסרי הדיור- זה פגיעה בתלכיד הלאומי זה מחייב וועדת חקירה= גם על הכסתח וועדת חקירה זה ענין של זמן ראו כתבותינו מזה 3-4 שנים
    סגור
  • 11.
    במקום שבנק ישראל יעודד הורדת מס על הבורסה
    מס על הבורסה 27/07/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    13 0
    כדי שהמחזורים העלובים האלה יגדלו הם רק מאשימים
    סגור
  • 10.
    זה לא תרחיש, זה יקרה, השאלה רק מתי. (ל"ת)
    כלכלן 27/07/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    33 3
    סגור
  • תמשיך לבכות (ל"ת)
    תינוקי 27/07/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    0 6
    סגור
  • 9.
    חברים קרנית מזמן אביתה כול הזמן רבית 0 כסף של הציבור מת
    דוד 27/07/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    5 1
    קופת גמל מת הכסף שלי מת רק הכסף שלך טוב לכי לעבוד במקום אחר ארסת את המשק הציבור לו נשאר לו לגמור את החודש כי הבנקים לקחים מהציבור את הכסף שלהם ומלוום אתו לאדם אחר הבנקים מרווחים והציבור נשאר ערוום
    סגור
  • 8.
    הבנקים כל הזמן בסיכון ומה עם האזרח הקטן
    קובי 27/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    דבר אחד אגיד לכם לאורך ההיסטוריה הנדלן לא מפסיד גם אם יירד יקנו זאת היזדמנות ואחר כך שוב יעלה
    סגור
  • אזרח קטן הוא פרה חולבת ,יש כאן נרקומן מסוכן בדמות בנק
    בא 27/07/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ישראל , שממש לא מעניין אותו מאיפה יבוא הכסף .
    סגור
  • קלרנית מדפיסה באופן מטרף שקלים וקונה מעל 90 מיליארד
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן 9- מיליארד דולר....אחרי חירבון שלה זה- מי ינקה את החרא? כי היא מנקה אולי חרא של כלב שלה?אולי כן ואולי לא...
    סגור
  • 7.
    זה לא בגלל הריבית האפסית לקחו משכנתאות?
    רגע אחד 27/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    21 0
    וזה לא בגלל בריבית האפסית שהבנקים נותנים על חסכונות אנשים קונים דירות? לפחות הם מרוויחים משכירות יש אנשים שמשכירים דירה כדי להתקיים
    סגור
  • 6.
    אם ואם
    אבי 27/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    בינתיים הריבית הנמוכה פה להרבה זמן.אין סיבות לירידה.המחירים ימשיכו לעלות בהעדר אלטרנטיבה אחרת
    סגור
  • 5.
    הכול בגלל קרנית משכנתה בחינם אז לקחים בתים בלי רבית
    דוד 27/07/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אים הרבית היתה קצאת גבועה רק מי שצריך בית יחיד יכבל משכנתה מעדפת ולו כל אחד יכך משכנתה אים 0 אחוז רבית זה מה שנצאר בשוק שלו תבקה זה יקרה קמו בארצאת הברית שאנאשים לו יכלו לעמוד בזה יש עבודה לאוצאה לפועל
    סגור
  • 4.
    כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן ,הם מכורים למיסי
    בא 27/07/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    21 0
    נדלן , הבעיה שההתמכרות שלהם ממש לא מעניינת אותי ,בנק ישראל והאוצר צריכים להכנס לתוכנית גמילה ממיסים .
    סגור
  • גם ביבי צריך להכנס לתוכנית פיתוח מצפון ,כסף זה לא הכול (ל"ת)
    בא 27/07/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 3.
    על מה ריבית 0?חנקה במקום לעזור
    בנק קרן גידור 27/07/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אפסים כמו הריבית.
    סגור
  • 2.
    בנק ישראל מתנהג כמו מהמר בקזינו כבר כמה שנים. (ל"ת)
    א.מ 27/07/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • הם מכורים למיסי נדלן ,ככה שהם מתנהגים כמו נרקומן . (ל"ת)
    בא 27/07/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 1.
    הוריד ריבית ללא צורך והרס מדינה
    בנק מטורף 27/07/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    25 2
    העתיק מהגויים היה פה גן עדן.חנק את הקונים והחוסכים.
    סגור
  • הכוונה של ביבי הייתה:ואמר לנין-ככל שהעם יהיה עני יותר
    ראיס-פוטין-טיל 400S 27/07/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יוטב למדינה ולשליטיה....דוגמית מן החיים:ביבי אישר הפלרת מי שתיה...זהירות ! פלואוריד במי השתיה כתוסף למי השתיה נתגלה דווקא במחנות ההשמדה של הנאצים. ובקיצור מה שהם גילו: שהוספת פלואוריד למי השתיה גורמת לאסירים להיות נטולי רצונות, נטולי יצר הישרדות ובקיצור זומבים מהלכים חסרי יכולת להתנגד (מי לא ראה את התמונות של אנשים עומדים בתור לתאי הגזים? עכשיו אתם יודעים למה ). לפלואוריד יש שלל של תופעות והשלכות חמורות על בריאות האדם ולהלן
    סגור