נעילה מעורבת בתל אביב: המעו"ף השיל 0.12%, ת"א 75 טיפס 0.57%, אל על טסה

בוול סטריט המסחר נפתח בעליות. באירופה מגמה מעורבת. מודיעין טסה 9.1%. שותפות לוויתן ירדו עד 3%
 |  (112)
פריצת רמת התנגדות, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בתל אביב ננעלו היום (ג') במגמה מעורבת, למרות העליות בפתיחה בניו יורק, בעוד הדאקס הגרמני מאבד יותר מ-1%. מדד המעו"ף המשיך להיות החוליה החלשה עם עלייה של 0.12% בלבד בעוד מדד ת"א 75 טיפס 0.57%. מדד הבנקים איבד 0.09%. מחיר הנפט ממשיך לנוע בתנודתיות סביב 30 דולר לחבית. זאת, על רקע ההסכמה בין סעודיה לרוסיה על קיצוץ תפוקת הנפט - אך המשקיעים ציפו לבשורה משמעותית יותר.
מדד ת"א 35 +0.59% מדד ת"א 35 1,592.08 +0.59% מדד ת"א 35 בסיס:1,582.79 פתיחה:1,594.11 גבוה:1,595.82 נמוך:1,591.68 תמורה:59,442,312 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
{?מדד ת"א 75}
{?מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.15 מיליארד שקל.
מניית אל על -2.92% אל על 93.2 -2.92% אל על בסיס:96 פתיחה:95.1 גבוה:95.1 נמוך:92.2 תמורה:700,923 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  זינקה ביותר מ-5.8% למרות שחטפה מכה חזקה מטה בצל הדיווחים על פשיטת רשות ההגבלים על משרדי חברת הבת סאן-דור. (לכתבה המלאה - לחץ כאן)
הבוקר באסיה שנחאי זינקה ביותר מ-3.2% והובילה את המגמה, בעוד הניקיי היפני, שטס אתמול 7%, המשיך לעלות, אם כי בשיעור מינורי של 0.2%. מאז, אירופה עברה למגמה מעורבת, כשהדאקס יורד כ-0.75%. למסחר באירופה - לחץ כאן.
מניות שותפויות הגז איבדו עד 3% גם היום על רקע הדיווחים כי הפרלמנט הירדני נוטה לבטל את המזכר לקניית גז מישראל. נזכיר כי אתמול ירדו המניות עד 3% (בעיקר בשל המלצת בג"צ יום קודם לכן בדבר חוק היציבות - מה שמכניס את הממשלה לתסבוכת פוליטית). 
סקר יועצי ההשקעות: האם השווקים בבעולם בדרך לעליות ? לכתבה המלאה - לחץ כאן.
מניות במרכז:
חלל תקשורת +0.35% חלל תקשורת 1,148 +0.35% חלל תקשורת בסיס:1,144 פתיחה:1,144 גבוה:1,148 נמוך:1,144 תמורה:1,950 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.2% לאחר שזינקה אתמול 8.5% עם עדכון קבלת כספי הביטוח בשל אבדן 'עמוס 5'.
חברת {סרגון} פרסמה את דו"חותיה הכספיים, וחזרה לרווחיות בשנת 2015, תוך הצגת רווח נקי של 5.2 מיליון דולר ברבעון הרביעי.
חברת פרטנר +1.58% פרטנר 1,479 +1.58% פרטנר בסיס:1,456 פתיחה:1,465 גבוה:1,485 נמוך:1,465 תמורה:449,152 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: שינתה היום באופן רשמי את הלוגו שלה (ותיקרא מעכשיו 'פרטנר', ולא אורנג') והמניה עולה במחזור כפול מהממוצע. להתייחסות אנליסטים למניית פרטנר על רקע המיתוג החדש - לחץ כאן.
תגובות לכתבה(112):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 67.
    בזק - נראה שבדרך לקצה תעלה של 870
    שם טוב השועל 17/02/2016 00:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגזור ולשמור ולפתוח ביום ראשון
    סגור
  • 66.
    גלום 4 נקודות פחות שודדים לאור יום (ל"ת)
    איפה הרשות? 16/02/2016 17:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • עשינו זאת בלילה כי ראוצים בכח להיפטר מסחורות זבלה.
    לא 16/02/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם כולכם תיקנו ואנו נימכור זה מתאים לנו בול.
    סגור
  • 65.
    רוצה מס ירושה תפסת מרובה לא תפסת ליצן החצר תתבייש (ל"ת)
    שר אוצר=עבד כי ימלוך 16/02/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אל תזיין ת'מוח. (ל"ת)
    עוזר השר 16/02/2016 18:04
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 64.
    IMNP עולה עוד 10%
    ביו 16/02/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבתי עליה מוקדם יותר
    סגור
  • 63.
    צריך לסגור את הבורסה (ל"ת)
    נוכלים 16/02/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • כי אינך מרוויח מספיק? השתדל יותר. (ל"ת)
    למה? 16/02/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 62.
    המדד היחיד שצבוע באדום מדד 25 והגלום תסיקו מסקנות (ל"ת)
    גל 16/02/2016 17:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 61.
    עליות חדות בארה"ב-שינוי מגמה
    שוקי 16/02/2016 16:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מתחמם
    סגור
  • טען עוד
  • 60.
    איך מורידים בכוח? (ל"ת)
    דודו 16/02/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • ראית איך הורדתי אותו בהורדת ידיים.
    לדודו 16/02/2016 17:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טוב נו. אני בין החזקים בארץ. תודה שאתה מציין זאת ונותן לי כבוד.
    סגור
  • 59.
    החלטתי
    cktdi 16/02/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    1360 יותר קרוב מ 1420
    סגור
  • 58.
    כיטוב 15% בארה"ב
    יפה 16/02/2016 16:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתחמם
    סגור
  • 57.
    היום תראו את האמריקאים מעריכים המלצות למחירי יעד
    כיטוב 16/02/2016 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין לראות בכך המלצה כלשהיא.
    סגור
  • 56.
    מחזור של 711 מיליון שקל
    חזי 16/02/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 2
    בושה
    סגור
  • לחזי
    יקי 16/02/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    למה בושה? אם אתה וכל אחד מחבריך היה עושה היום עסקות במאה מליון שקל לאחד. היינו מגיעים ל5 מליארד. לא עשית? אל תקטר.
    סגור
  • 55.
    החוזים בוולסטריט בירוק חזק. תהיה תנודה חדה למעלה (ל"ת)
    סוחר קטן 16/02/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • עד כאן (ל"ת)
    סוחר קטן = מבין קטן. 16/02/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 54.
    אילנה איפה את היום? הסבלנות מתחילה להשתלם בענק
    כיטוב 16/02/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יששששששששששששש איזה מחיר יעד מבחרה בעלת שם ישששששששששששששששש
    סגור
  • הנה הסיבה שבעלי עניין רק קונים,רויכמן שיר כמעט הכפיל
    כיטוב 16/02/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחקות בשלושת החודשים האחרונים,הכל מדווח במאיה.
    סגור
  • 53.
    איפה רון? הזמן למשפט היומי שלך....
    כיטוב 16/02/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו חברה בעלת שם ורק היום נתנה מחיר יד של 10 דולר,תראה מה קורה לפני הפתיחה.
    סגור
  • אולי קיבל שכל ורץ לקנות (ל"ת)
    אנונימי 16/02/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    כיטוב קיבלה הרגע מחיר יעד של 10 דולר מחברה ידועה
    כיטוב 16/02/2016 15:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    http://www.losangelesmirror.net/201602/16/kitov-pharmaceuticals-holdings-ltd-adr-ktov-is-initiated-by-rodman-renshaw-to-buy-price-target-at-10-312250/
    סגור
  • 51.
    רדהיל בונוס כיטוב והזדמנות (ל"ת)
    מניות השנה הם 16/02/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מישהו מחפש פראייארים שיקנו ממנו זבל לא אורגני.
    וואי לי 16/02/2016 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זרקי או זרוק לפח יותר עדיף מאשר לעייף את האצבע על המקלדת. וחוץ מזה אני קונה רק מה שיהיו מניות השנתיים. מניות השנה לא קונה.
    סגור
  • בבקשה אל תקנה (ל"ת)
    וואי לי 16/02/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כיטוב תסחר מעל 500 עוד השנה,תרשום
    ביו 16/02/2016 15:17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ביו אך פעם לא טויה.
    סגור
  • תפסיקי להריץ אני יודע שהפסדת חזק
    לאוגי 16/02/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אל תנסי להפיל אחרים איתך
    סגור
  • תראה היום מה יהיה בארה"ב אחרי מחיר יעד 10 דולר
    כיטוב 16/02/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בהצלחה
    סגור
  • 50.
    מודיעין טיסה נעימה מחר אופציות סחירות
    רפי 16/02/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רחוק מהכסף תעלה עוד 500 אחוז
    סגור
  • 49.
    כיטוב קופצת,עדיין בירידה של 76% בשלושה חודשים,כדאי
    ביו 16/02/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקרוא את המאמר מיום שישי בארה"ב במיוחד מה שנאמר למטה,שכיטוב ודקסל השלימו את קו הייצור לתרופה.
    סגור
  • 48.
    ריבוע
    מומחה 16/02/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הכבדים מנסים להפחיד את הקונים ולגרום לאחרים למכור .המניה עלו תעלה וזה רק עינין של זמן.
    סגור
  • 47.
    בורסה משעממת רצח (ל"ת)
    טל 16/02/2016 14:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ומשחקים במגרש כשלא מבינים דבר וחצי דבר. זה
    שלא מבינים 16/02/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יש להגיד. האמת. תוססת ובועטת ומשלמת היטב.
    סגור
  • 46.
    הנפט לא עוצר עבר הרגע שוב לעליות אחרי המימוש בבוקר
    ביו 16/02/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יגיע ל 50 ןיותר עוד השנה גם בגלל שסעם אשרה ילד שני החל מתחילת השנה.הביקושים רק יגדלו בשנים הקרובות
    סגור
  • 45.
    ריבוע
    סוחר 16/02/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    צריכה עכשו לעלות לפחות 55 אחוז.
    סגור
  • 44.
    הריבוע הכחול לפני המראה
    קארלוס 16/02/2016 14:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    קריאה אחרונה לפני המראה...
    סגור
  • 43.
    זינוק בצמיחת המשק הרגע פורסם 3.3% לעומת 2.5% (ל"ת)
    עליות 16/02/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 42.
    .3 מניות למעקב, SPHS IMNP KTOV
    ביו 16/02/2016 13:55
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחרי שנים רבות של מסחר בארה"ב בתחום מניות הביו, אחרי בדיקות רבות לרבות סיכונים לעומת סיכויים,שווי שוק,נתוני מאזן חוזק חברה,אישורי fda ושוק פוטנציאלי אלה לדעתי בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר למאות אחוזים עוד השנה. מי שעוקב אחרי מניות ביו קטנות בארה"ב בוודאי ער לעובדה שבארה"ב הודעות טובות מטיסות ניירות כאלה אפילו במאות אחוזים ביום והיו גם מקרים שלא לפי אחוזים ביום (AQXP למשל). SPHS KTOV לטווח הבינוני צפויות לזנק משמעותית לקראת הקיץ לדעתי. IMNP תוצאות ניסוי החודש ותוצאות מלאות חודש הבא,עלתה בכל שבוע שעבר כולל בימי הירידות,שווי שוק עדיין נמוך כ 16 מיליון בלבד.
    סגור
  • אז כדאי לי למכור כליה ב40.000 דולר.
    לביו 16/02/2016 14:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולהשקיע שם. ב4.000.000 דולר אקנה חזרה כליה פלוס שתיים ספייר. ובנוסף אקנה מודיעין וספיץ וצירון ועוד נסיכות ואפילו כיל ורציו.
    סגור
  • לא להגזים:) (ל"ת)
    ביו 16/02/2016 14:28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 41.
    .3 מניות למעקב, SPHS IMNP KTOV
    ביו 16/02/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שנים רבות של מסחר בארה"ב בתחום מניות הביו, אחרי בדיקות רבות לרבות סיכונים לעומת סיכויים,שווי שוק,נתוני מאזן חוזק חברה,אישורי fda ושוק פוטנציאלי אלה לדעתי בעלות הפוטנציאל הגדול ביותר למאות אחוזים עוד השנה. מי שעוקב אחרי מניות ביו קטנות בארה"ב בוודאי ער לעובדה שבארה"ב הודעות טובות מטיסות ניירות כאלה אפילו במאות אחוזים ביום והיו גם מקרים שלא לפי אחוזים ביום (AQXP למשל). SPHS KTOV לטווח הבינוני צפויות לזנק משמעותית לקראת הקיץ לדעתי. IMNP תוצאות ניסוי החודש ותוצאות מלאות חודש הבא,עלתה בכל שבוע שעבר כולל בימי הירידות,שווי שוק עדיין נמוך כ 16 מיליון בלבד.
    סגור
  • 40.
    מה שהיה אתמול במכוון עוד יהיו כאלה נפילות עוד
    אתר דיסקונט 16/02/2016 13:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סכסוך בין ההנהלה לוועד
    סגור
  • 39.
    צריך לקום ולעזוב את ארץ אוכלת יושביה
    בושה..בושה 16/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 2
    להשאיר את שלי וחבריה לבד,
    סגור
  • מדיוי
    רינה 16/02/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה קורה עם מדיוי? למה עולהjQuery20301149099946487695_1455621129547?
    סגור
  • 38.
    נובל בבקשה להגיש תביעה נגד מדינת הקומוניזם
    לוויתן 16/02/2016 12:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בולשביקם בוא נסיים את הדרמה הזו כבר.
    סגור
  • 37.
    ולא לשכוח שכיטוב קיבלה מחיר יעד פי 11 משערה-לינק
    כיטוב תהיה מניית השנ 16/02/2016 12:29
    הגב לתגובה זו
    1 1
    http://seekingalpha.com/article/3788486-kitov-pharmaceuticals-underfollowed-gem
    סגור
  • 36.
    "Kitov saves time and money by filing combo pill throug
    כיטוב תהיה מניית השנ 16/02/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חם מסוך השבוע בארה"ב במיוחד שימו לב לשורה לקראת הסוף, dexcel וכיטוב השלימו את קו הייצור לתרופה. התרופה הזו מכרה ב 2.7 מיליארד דולר בשנה עם כל תופעות החוואי שלה, והתרופה של כיטוב מפחיתה את אותם תןפעות לוואי, השוק הפוטנציאלי מעבר לדימיון למנייה שווי השוק שלה פחות מ 10 מיליון אפילו מתחת לכמת המוזמן והשלימה שלב 3 ולא מדרשות הוצאות נוספות. http://www.in-pharmatechnologist.com/Regulatory-Safety/Kitov-saves-time-and-money?utm_source=RSS_text_news&utm_medium=RSS_feed&utm_campaign=RSS_Text_News
    סגור
  • 35.
    אלון ריבוע
    כלכלן 16/02/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בן משה קנה ב...............60+ אחוז מעל מחיר השוק. ופרע את החוב הפיננסי.
    סגור
  • 34.
    בגיבוי פרופ' אבירם וד"ר ניר. המצב לא טוב ואפילו גרוע...
    פרופ' איציק 100 16/02/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    35 5
    עד לתקופת השיא שהייתה לפני 20. 30. 40 ואפילו 50%. הפילוח היה כזה: 1% מציבור המשקיעים בעולם כולל פרטיים וגופים שונים ניסו להיות ראליים ולטעון גבוה וצריך לרדת. וזאת לעומת 99% שטענו השמיים הם הגבול(להזכיר. אז בתקופת השיא) לפי בדיקותינו..היום..לאחר ירידות ניכרות היחס השתנה באחוזים לטובת המצדדים בשוק עולה וחושבים ומאמינים שהגענו לנקודת האיזון. 0.4% דבקים בעמדתם וטוענים שאנו רק באמצע התהליך של הירידות או אפילו די בתחילתו. וזאת לעומת 99.6% שממשיכים לדבוק בעמדה החיובית. מה עוד שהירידות או המימוש הגדול הביאו למקום שמימנו תהיינה עליות והרבה(וזאת אף כיוון שהמחירים טובים להשקעה בכל טווח) ימים יגידו. יום טוב. נ.ב:אני כותב זאת דווקא עכשיו שהחוזים משייטים בין העננים. ואירופה עפה(היי ביז) שבוע טוב מכאן בארץ הקודש.
    סגור
  • המשכון
    איציק 16/02/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    23 2
    ובעודי כותב הנ"ל אני קולט את כתבת ביז בעניין סקר היועצים ובו רוב גורף של המומחים מהבנקים טוענים שהכיוון הוא חד משמעי למעלה. ואני מניח שהם משדרים/משכנעים/מציעים למאות אלפי הלקוחות לנהוג בהתאם. לטובתם של היועצים והציבור אני מקווה שהם צודקים וחבל אם לא. אבל...מצד שני..אותם 0.4% העקשנים שכתבתי למעלה דבקים במחשבותיהם על ההמשך..שהוא גם בסך הכל המשך לנפילות שראינו עד כה..ולמעשה היו די צפויות לגירסתנו. מכיוון שבבעיה כמו הנ"ל לא יתכן שכולם צודקים. אז כאמור..נותר לנו להמתין..ולדעתנו עד סוף 2017 שכמו שכתבנו רבות תביא את DJIA למחוזות נמוכים ואפילו מאד.
    סגור
  • המשכון. תקציר של 107+18 שלנו מסיכום בורסת אמש.
    איציק 16/02/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    31 1
    ולמה בעצם? ככה. אז: והם בשלהם..דוחפים את החוזים ההזויים(תוספת. כהרגלם והיום יום שני רצוף. אבל היום לא קונים זאת בעולם)המתודולוגיה שכוללת את הרציונל פוקחת עיניים בתימהון.הכיצד?כל המשך של הכחשה או שקר רק יגביר את הכאוס שהוא כבר זמן רב עימנו . שבענו מ"ההבטחות" שסין ויפן יקבעו מה קורה בשווקים. אז..שתיהם איכזבו קשות..ו W.S בכלל לא שמעה זאת ורצה למעלה. שבענו גם מהכתבות על דראגי ו ECB שיחוללו ניסים ונפלאות ואף יעזרו למדינות ולבנקים באירופה ואף יקנו אג"ח זבל איטלקי. וכבר סיפרתי כאן שביקרנו שם וכיבדונו בבייגאלך מעופשים עקב בעיות בתקציב. גם שמענו שREUTES מדווחת על דברים שכתבו עתונים שוויצרים על התהליך הבטוח להצלת הכלכלות. והשוויצרים המנומסים התבישו להגיד לנו שאינם יודעים במה המדובר. טוב. הגיע שעת שלאפשטונדה /סייסטה/לחטוף תנומה כאן בחדרינו במטה וזאת לפני שהולכים הערב בהוד והדר לראלי קונצרטים מהמם אי שם במדבר הקסום תחת כיפת השמיים.(אמיתי. ומי שלא ראה את שיר העבדים מתוך נבוקו של ורדי בחצות הלייל מתחת למצדה..לא יודע מה זה שכרון חושים אמיתי. ערב טוב.
    סגור
  • 33.
    בכל העולם ראלי למעלה, ובת"א עוצרים את העליות (ל"ת)
    שחקני המעוף פושעים 16/02/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • מה זה חדש לך הם מודרכים מטעם המעסיק שרוצה מדד נמוך (ל"ת)
    מרים 16/02/2016 11:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • למרים מה הקטע שלך נגד אני לא מוסדי ופועל לבד במעוף (ל"ת)
    משה 16/02/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    איפה הצדקjQuery203024978046538308263_1455613281758? הנפט טס כבר כמה ימים
    אלי 16/02/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומניות הגז יורדות בלי סוף.לא יאומן איזה גועל נפש.חברים לדעתי נובל תתבע את ישראל ואין ספק שתנצח הנזק שיגרם לנו הוא בלתי הפיך.למרות שאני מושקע חזק במניות גז שלנו,אני מוכן להפסיד הכל כדי לראות את ישראל מתפתלת ומתכווצת בכיסא בבית המשפט.נובל תתבעי ותגמרי את ישראל במקום למכור גז לחול נמכור תפוזים ובוץ מים המלח חחח בושה וחרפה בגץ הוא קומוניסטי צריך להשמיד אותו
    סגור
  • 31.
    בונוס כיטוב אמרתי לכם אתמול רק ההתחלה
    ביו 16/02/2016 10:57
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש עוד הרבה הרבה לאן לעלות
    סגור
  • 30.
    אלון ריבוע כחול
    אליה 16/02/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש רכישה. תצא הודעה. תהיה טיסה.
    סגור
  • 29.
    אלון רבוע
    מומחה 16/02/2016 10:39
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהתחלה תדשדש ואחר כך תטוס למעלה זה כסף ברצפה.
    סגור
  • 28.
    ת"א נגד הזרם תרשמו (ל"ת)
    לביזפורטל 16/02/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 27.
    חנוכה
    חכם 16/02/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 7
    מי שמבין קונה עכשיו מניות
    סגור
  • 26.
    פורסייט
    קארלוס 16/02/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הולכת לזנק בעקבות ניסוי מוצלח במערכת למניעת תאונות שרשרת.
    סגור
  • 25.
    מה קורה למניות הבנקים-זבל של מניות (ל"ת)
    רוני 16/02/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 24.
    רק לפני שבוע המליצו לחסל תיקים ולא להתקרב לבורסה (ל"ת)
    עליות 16/02/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    תעלה כמו גדולה (ל"ת)
    בזן 16/02/2016 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 22.
    "פתיחה חיובית" בלוף אחד גדול (ל"ת)
    דודו 16/02/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    להיתייחס להודעה של בונוס הצלחה הודעה במאיה (ל"ת)
    ביז לא יזיק 16/02/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 20.
    מיטב דאעש מסתירים את אליום (ל"ת)
    ys8665586756 16/02/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 19.
    אמרתי נעלה חכו עכשיו מנסים להחזיק נמוך
    סוחר חתיך 16/02/2016 09:58
    הגב לתגובה זו
    2 11
    בוא נראה כמה זמן המכירות הפיקטיביות הללו יחזיקו מעמד.שורט סקוויז ישראלי על האש.מה לשים לכם בלאפה?
    סגור
  • לסוחר חתיך כביכול לך תחפש משהו אחר אני לא מקבל דעתך כלל (ל"ת)
    משה 16/02/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שים את הראש שלך בלאפה עם קצת טחינה וסלט
    מור 16/02/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה דביל ושמן
    סגור
  • לסוחר חתיך
    אפרים 16/02/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הם מנסים להחזיק עוד יומיים עד הפקיעה השבועית כי פורסם שהראל הש שמה פוזיציה על שורט 1410 -1420 וזה משרת אותם היטב בפקיעה אז יזרקו כל מה שיש להם ואמש זרקו אסם ב169000 בבת אחת בשביל לנסות להחזיק מדד 100 ו75 נמוך הם לא פעם עשו ספקולציות עם מניות הבנקים בעיקר בשבוע שעבר וגם עם בזק וכמובן עם מניןת נוספות אז לא רק הם גם גורמים נוספים מצטרפים והצטרפו אחרת השורטים שלהם יעופו וימחקו כמו באוויר אז הם יעשו הכל בכל כדי שישארו ולא ימחק להם על מה שכתבו ורכשו לפני שבוע ויותר
    סגור
  • לאפריים לא מדוייק הפוזיציה של בתי השק היא 1400 לא יותר (ל"ת)
    מרים 16/02/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אבל אני זוכר מהעבר שמפספס ונעלם. (ל"ת)
    אולי חתיך 16/02/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 18.
    אליום תעלה מחר אמור להיות אישור FDA (ל"ת)
    ys8665586756 16/02/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    הבורסות בעולם מתו. ריבית 0 מייתרת בורסות.
    יעקב 16/02/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ריבית 0 מייתרת בורסות. מה שנשאר זה להעביר סיכון למשקיעים. אבל מי רוצה לקנות מניות מסוכנות ? חברות טובות הופכות להיות פרטיות-ללא צורך ברגולציה מכבידה.
    סגור
  • 16.
    בונוס
    מוטי 16/02/2016 09:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצלחה מלאה בניסוי פורסם כעת במאיה
    סגור
  • מי שבחוץ לחוץ בהצלחה לחולים ולמשקיעים אנחנו בדרך הנכונה (ל"ת)
    בונוס 16/02/2016 10:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    קנייה סוף החודש 1300
    P 16/02/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנל חושב רחוק מפסיד קרוב
    סגור
  • אודה לך אם תפרט
    יהודי 16/02/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חושב כמוך אך אין לי ביטחון כמוך לקבוע.....
    סגור
  • 14.
    צריך להגיע היום ל 1426 ומעלה
    המעוף 16/02/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    5 8
    זה יקרה כנראה אחה"צ כשהמסחר בארה"ב יתחיל בעליות חדות. אם זה לא יקרה היום אז כנראה מחר
    סגור
  • צריך להגיע ל 1726 אז יקרה? (ל"ת)
    בורסה של גנבים 16/02/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • מי הצריך אותו? אני לא מכיר.
    בוחבוטמרמלשטיין 16/02/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אני יודע שנצריך להביאו ל 726 ופחות. שכח מ1726.
    סגור
  • מחרתיים
    ואם לא מחר אז 16/02/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואם לא מחרתיים אז עוד שנתיים. וחוץ מזה. מה זה צריך? מי הצריך אותו?
    סגור
  • צריך להגיע יותר אבל לא ייתנו למעוף להמריא (ל"ת)
    גל 16/02/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • גלי לי
    גלי גלי בואי 16/02/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נכון. לא ניתן ואפילו ניקח הרבה. לא הבנת? חבל.
    סגור
  • 13.
    בוקר
    BB 16/02/2016 09:00
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מה חדש היום ? מה שהיה הוא שיהיה כל עליה לצורך ירידה !! עליות במדרגות ירידות במעליות !!!!! אבל מה יקרה שהמעלית תהפוך למגלשה ??
    סגור
  • לברג'יט ברדו
    אולי 16/02/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יפה כתבת.
    סגור
  • 12.
    נטוס לחלל תקשורת
    טייס מזל"ט 16/02/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כסף חינם חינם לאסוף
    סגור
  • 11.
    אני אמרתי ירוק
    ירון 16/02/2016 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אבל מה עם המשבר העולמי ?
    סגור
  • 10.
    זה אפילו לא תיקון המניות ירדו בעשרות אחוזים
    עליות 16/02/2016 08:50
    הגב לתגובה זו
    6 3
    מה זה עליה של אחוז לעומת ירידה של עשרים אחוז הדרך ארוכה
    סגור
  • תהיה כבר במינוס 55 אחוז (ל"ת)
    לפני שתספור עד 3 16/02/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 9.
    אל על 30 דולר לנפט מצוין הדרך סלולה להכפלת מחירה של המנ
    יוסף 16/02/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    5 4
    חברים
    סגור
  • ליוסף
    שלום 16/02/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אז מה אתה אומר? עדיין דבק בכל ירידה לצורך עליה כמו לפני 40 אחוז למעלה? או שיש מנטרה חדשה?
    סגור
  • אל על בדרך ל480 (ל"ת)
    יעקב 16/02/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 8.
    בונוס
    עדי 16/02/2016 08:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    למי שצחק ... שיבכה עכשיו .... ממשיכה לקנות...
    סגור
  • א. בונוס יפול עם הכל. ב.למה לאחל לאנשים לבכות?
    מרושעת שכמוך 16/02/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    7 0
    את אחות של אחת שמבינה?
    סגור
  • 7.
    יאללה ראלי עד סופשבוע ואז לברוח... (ל"ת)
    מתי 16/02/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 6.
    אלון רבוע כחול
    עמית 16/02/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתמול סוכמה מכירה עם בן משה. למה מתעלמים פה מזה? צופה עליות הבוקר
    סגור
  • העליות יכולות להיות דווקא בסוף היום
    אורן 16/02/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בארבע יפורסמו התוצאות הסופיות. המניה היום תעוף, לא בהכרח בהתחלה.
    סגור
  • 5.
    חנוכה
    חכם 16/02/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הראלי התחיל מי שיקנה עכשיו יעשה הרבה כסף קל אין שום בעיה בעולם ממשיכים להדפיס כספים הנפט יעלה חזק
    סגור
  • לחכם
    הטיפש 16/02/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    12 2
    לא רוצה כסף קל. זה הורס אנשים. רוצה כסף שהושג במאמץ.
    סגור
  • 4.
    כן תיקון זמני לא תיקון אני מנצל את הראלי עד סופש. (ל"ת)
    משקיע קטן 16/02/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 3.
    למה היא ממשיכה לעלות (ל"ת)
    אל על 16/02/2016 07:59
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    אין מנוס מעליות של 0.50 אחוז היום...... (ל"ת)
    הצוללן 16/02/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 1.
    כנסו
    המבין 16/02/2016 07:47
    הגב לתגובה זו
    3 13
    קנו בזק רמי לוי ולאומי והצטרפו לחגיגה!
    סגור
  • לא מעוניינים
    תודה 16/02/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הכל יפול
    סגור
  • רק בזק הדיוידנט בדרך . (ל"ת)
    אייל 16/02/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • מדד המעוף עבר לירידות על רקע ההחלשות באירופה
    א. 16/02/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתב נכבד אנחנו לא קונים את ההסבר החסר היגיון שלך,וזאת כנראה ששכחת את העליות שהיו באירופה ובאסיה בימים האחרונים. וגם היום עדיין באירופה יש עליות אם כי פחות, לכן אני מציע לך לחפש סיבות הגיוניות יותר מדוע יש ירידות עכשיו במעוף.
    סגור
  • לכותב
    שלום 16/02/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא הבנו מה אתה לא קונה. מה טען הכתב? לא ראיתי הסבריו. אנא עדכן והסבר את הטענה לחיפוש סיבות אחרות.
    סגור
  • שלום א הכותב
    א 16/02/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מדד המעוף יורד כיוון שהוא חייב לרדת וירד עוד הרבה. חפש את ההסברים שאתה דורש לקבל במקומות וסיבות אחרים וייטב לך. אל תאשים כתב או כל אחד אחר. פשוט קח אחריות לגורלך והשקעותיך.
    סגור