טוגדר: מזנקת על רקע הסכם להקמת חממות של 100 דונם קנאביס בחו"ל

צפי ההכנסות מהחממות כ-75 מיליון דולר לשנת 2019 ועשוי לגדול עד לכ-300 מיליון דולר לשנה
|
(31)
טוגדר: מזנקת על רקע הסכם להקמת חממות של 100 דונם קנאביס בחו"ל
טוגדר +5.46% טוגדר 285.9 +5.46% טוגדר בסיס:271.1 פתיחה:271.1 גבוה:287 נמוך:271.1 תמורה:449,344 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת כי חתמה על הסכם הבנות מחייב להקמת שותפות לגידול וייצוא קנאביס רפואי על שטח של עד 100 דונם במדינה זרה, לתוצרת בהיקף של עד 60 טון בשנה - צפי ההכנסות מהחממות, כ-75 מיליון דולר בשנת 2019.
בהתאם לתחזיות חברת הפעילות היקף תוצרת הקנאביס השנתית בשלב הראשון תעמוד על כ-15 טון ותגדל באופן מדורג עד לכ-60 טון בהתאם להסכמי שיווק והפצה עם גורמים אסטרטגיים שבכוונת החברה לקדם בטווח הזמן הקרוב. בהסתמך על הסכמים שחתמה החברה, מחיר ממוצע ל 1 גרם קנאביס רפואי כיום בגרמניה וקנדה למפיץ הינו לכל הפחות 5 דולר לגרם.
על בסיס התחזיות כאמור, ולאור מחיר השוק הממוצע לגרם קנאביס רפואי החברה מעריכה כי פוטנציאל ההכנסות בשלב הראשון מהפעילות במדינה הזרה בשנת 2019 יעמוד על כ-75 מיליון דולר ועשוי לגדול עד לכ-300 מיליון דולר לשנה בהתאמה להיקף הגידול.
בכוונת הצדדים לפעול לחתימה על הסכם מפורט בקשר עם הפרויקט, תוך 60 יום.
תגובות לכתבה(31):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 22.
    הכל חלק מעסקת שלד
    סוחר נוסטרו 19/03/2018 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב ותבדקו טוב טוב את תוואי העסקה במסגרת המיזוג הפוך, 50-50 לגמרי שחור אדום. או שימשיכו להריץ על הודעות של "מזכרי הבנות" כמו שתמיד עושים בשלדים
    סגור
  • 21.
    טוגדר מניה עם עוצמה ושכל ו...
    שמוליק 18/03/2018 21:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדיוי זה שלד שמנסה לבנות עצמו בלי שקל עם הלוואות בשוק "החוץ בנקאי". מקווה ששתי החברות יצליחו וכל המשיקעים ירוויחו.
    סגור
  • 20.
    גם בלי הקנאביס רוב האנשים חיים באשליות ובהרס עצמי (ל"ת)
    חיים 18/03/2018 21:02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 19.
    אף אחד לא מסכן מי שנכנס ידע מה הוא עושה
    אלי 18/03/2018 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הראייה היא לבאות יש עוד עליות רבות בדרך.היום מסחר קצר ומיהרו למכור
    סגור
  • 18.
    מסכן מי שנכנס ב- 600 (ל"ת)
    Siso 18/03/2018 16:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • מסכן מי שנכנס ב- 600
    h.t 18/03/2018 18:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה הסיבה שאתה אומר זאת חשבתי מחר להיכנס כדאי ?
    סגור
  • 17.
    במדינת המושחתים לא מאשרים לייצא מעדיפים שאחרים ירויחו (ל"ת)
    תום 18/03/2018 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 16.
    בגלל זה אמרתי מדיוי אמינות (ל"ת)
    רפי 18/03/2018 15:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מדיוי זה הבלוף הכי גדול שקיים. שלד ללא כלום, רק הלוואות
    אסף 18/03/2018 21:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוץ בנקאית
    סגור
  • 15.
    אם זה היה זה קל כולם היו עושים את זה
    ם 18/03/2018 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להשקיע כמה מיליונים כדי להגיע להכנסות של עשרות מיליוני דולרים תוך שנה? בפנטזיות...
    סגור
  • 14.
    קאנאביס
    סתם אחד 18/03/2018 14:04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קניתי טוגדר בשער 120 לפני 3 חודשים, קניתי מדיוי בשער 1800. נכון עשיתי רווח עצום בזמן קצר, אבל שמתי לב לבעייתיות. טוגדר מניה שמשום מה תמיד מזנקת כמה ימים לפני שהם מוציאים הודעות רישמיות. זה מעיד על חוסר אמינות והיעדר רגולציה של הרשות לניירות ערך - במילים אחרות, מידע פנימי. תיזהרו מהמנייה הזו, אמנם הרווחתי עליה מדהים, אבל כמו שהיא עולה לפני הודעות, היא גם עשויה להתרסק בלי הודעה רשמית. לדעתי יש כאן חוסר אמינות מובהק של בעלי העניין.
    סגור
  • אתה עושה אחלה הרצה למדיוי, אתה בחור בעייתי הייתי אומר.
    תמר 18/03/2018 21:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כותב שטויות שבמקומך הייתי נזהר בהם.
    סגור
  • 13.
    קנאביס זה ממשי. הרבה חולים זקוקים לו. זה לא ויראואלי...
    יוסי 18/03/2018 13:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמו הביטקווין. המתלוצצים פשוט פוחדים להכנס.
    סגור
  • 12.
    כל מריצי הבלוקציין עברו לקאנביס. (ל"ת)
    nbh 18/03/2018 13:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 11.
    חברת פח אשפה
    ביזפורטל 18/03/2018 13:28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חברת בלוף היזהרו פסטיבל מספרי סיפורים
    סגור
  • 10.
    מדיוי בדרך לפריצה הראשונה לסגירת הסכם (ל"ת)
    רמי 18/03/2018 12:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    שוב -אמרתי לכם
    יודע דבר 18/03/2018 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מי שגזר ושמר בחודש האחרון ואסף לפי המלצתי עשה כבר מלמעלה ממאה אחוז.. וכל זה עוד לפני האישור הממשלתי שבטוח יגיע..כי..אין ברירה...זה מה שיציל את החקלאים ויזניק את קופת האוצר המידלדלת.....שאפו לי
    סגור
  • צודק
    מיכל שטרן 18/03/2018 16:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני עקבתי.....צודק
    סגור
  • 8.
    "תחזיות"...ברגע שכולם יגדלו קנאביס, מחירו יהיה כמו עשב (ל"ת)
    חול ואין מה לאכול 18/03/2018 11:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • קשקשן
    יודע דבר 18/03/2018 13:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבן אדם הזוי.....השווקים בחול צמאים למוצר..סתם קשקשן
    סגור
  • דביל מה הבעיה לגדל בחול גם שם אפשר ויותר זול
    החמור 18/03/2018 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדמות בשפע מים חינם
    סגור
  • אין מצב ש "כולם" יגדלו קנאביס.
    נילי 18/03/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 3
    גם על מה שטוגדר ומדיוי יגדלו זה יהיה תחת פיקוח משטרתי ורגולציה ממשלתית. פה זה לא קולומביה
    סגור
  • סתם אימריה טיפשית
    רציונאלי 18/03/2018 12:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הטיפש הזה לא מבין 2 דברים- קודם כל השווקים בחול צמאים לחומר והפוטנציאל אדיר שנית--זה יעשיר את קופת האוצר והרווחה תגדל....וזה גם זריקת מרץ קלאות הדועכת-אז מה הקישקוש שלו "חול ואין מה לאכול"......סתם מתוסכל
    סגור
  • 7.
    ואם ואם ואם ואם...כנסו
    עוז והדר 21/01/2018 16:02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    בארץ נכון להיום קיימות למעלה מ 400 בקשות כדוגמת טוגדר. אין כרגע אישור בישראל. אין כרגע אישור בגרמניה...ומה איכפת לשתי חברות לערוך הסכם שהוא בלתי תלוי בהן...אבל מקפיץ את שווין של שתיהן? לדעתי אסור היה בכלל להוציא הודעה לבורסה. לשתי החברות אין אישורים רגולוטריים. חבל על המשקיעים שיישארו בסוף
    סגור
  • ממש
    לא מדויק 18/03/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההסכמים המדוברים הם על חממות בחו"ל. גם אם לא יינתן אישור בישראל, זה לא רלוונטי לענייני חממות במדינה אחרת.
    סגור
  • 6.
    נשמע מדהים, בואו נקווה שהממשלה תאשר כבר את החוק (ל"ת)
    אורן 21/01/2018 13:52
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 5.
    כל הכבוד
    שלום 21/01/2018 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ישראל תהיה מעצמה בתחום הקנאביס הרפואי.כבר היום יש לנו שם בעולם בזכות המדענים והפיתוחים של הקנאביס.
    סגור
  • 4.
    על תחום הקנאביס הרפואי בישראל
    dw 21/01/2018 11:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    העליתי סיקור על מדיוי ביום חמישי, בפורום בורסה ושוק ההון בתפוז. חובבי הקנאביס מוזמנים לקרוא.
    סגור
  • 3.
    נדרשת זהירות
    אבי 21/01/2018 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יובהר, כי המידע האמור בדוח זה, לרבות קבלת הזמנות מהחברה הגרמנית גובה התמורה וכמות ההזמנות, הינם מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, התשכ"ח-1968 ,אשר אין וודאות כי יתממש, ואשר התממשותו תלויה, בין היתר, בגורמים שאינם בשליטת החברה.
    סגור
  • 2.
    כבוד ! (ל"ת)
    אסי 21/01/2018 11:01
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    חחחח מי צריך בלוקציין שיש הרצות בקאנביס. (ל"ת)
    מני 21/01/2018 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות