wewrite
צילום: PIXABAY

שולפים תוכניות מגירה: בעלי עסקים, כך תמכרו יותר למרות הקורונה

אתי דהאן |

הבורסה קורסת, אלפי אנשים בבידוד, אתרי חדשות זועקים בקול רם על בהלת הקורונה ומדפי החנויות מתרוקנים משימורים. סוף העולם טרם הגיע ונראה שבעלי עסקים מעורערים מעט, אבל מתברר שלהיות יצירתי דווקא עכשיו, זה בונוס.

אם לפני חודש חשבנו שסגירת מפעלי הייצור לרגל ראש השנה הסיני בסין דפקה את תחום האופנה, כיום אנחנו חושבים אחרת. נראה שבעלי עסקים די חוששים מאפקט הדומינו, בעיקר עסקים מתחום התיירות, הפקות אירועים, חברות פרסום, דיגיטל וכו'. זה הזמן לשלוף תוכניות מגירה במקום לשבת על הגדר ולבכות, ואם אין תוכנית שכזאת צריך פשוט ליצור אותה. לפניכם רעיונות יצירתיים להגדלת המכירות, כן, למרות הנגיף הלא מוכר שמתחיל כבר לעצבן.

אלפי אנשים בבידוד, לא תמכרו להם משהו?

הוויכוח על מספר האנשים הנמצאים בבידוד מוכר. משרד הבריאות טוען שרק 20 אלף אנשים בבידוד, אבל העם חושב אחרת. מתברר שאלפי אנשים יושבים בבידוד בבית, חלקם מעבירים את היום עם סדרות בנטפליקס, וחלקם גולשים באתרי חדשות ורשתות חברתיות. זה הזמן לצאת מאזור הנוחות ולמכור להם משהו! רגע, מה נמכור להם? אז מתברר שבעזרת קצת מחשבה יצירתית, אפשר למכור להם הרבה. אני לא מדברת על מוצרים, כי למרות זאת, להתחיל לבנות חנות אונליין זה לא מתאים לכולם.

אז מה כן?

למכור להם את עצמכם כאוטוריטה

חלק מרכזי משיווק הוא ליצור דמות של אוטוריטה. הנה, מה אני עושה עכשיו? מוכרת לכם את עצמי כאוטוריטה, אחת שמבינה דבר או שניים בכתיבת תוכן לאתרים ושיווק מנצח. אהה... ומי שלא מכיר אותי, אני מתמחה בכתיבה של תוכן שיווקי לקידום ואתרי אינטרנט. אז קדימה, כתבו כתבה לבלוג, קייס סטאדי, פוסט מהמם בפייסבוק והתחילו ליצור סרטונים. כן, בנייד. אין צורך בציוד מקצועי. כל מידע בעל ערך מוסף יכול להפוך אתכם לאוטוריטה בתחומכם!

אולי איזה פודקאסט טוב?

שמיעת פודקאסט בבידוד יכולה להפיג את השעמום. רק נציין שבתקופה האחרונה עוד ועוד אנשים נשבו בקסמי הפודקאסטים ומאזינים להם תוך כדי נסיעה, באימוני כושר או סתם במשרד. רגע, מה זה פודקאסט? הוא דומה מאוד לתוכנית רדיו המשודרת באינטרנט, וניתן להאזין לו בקלות מכל מקום. יוצר הפודקאסט הוא אדם בעל מומחיות מסוימת מכל תחום שהוא, המעביר את הידע שלו הלאה. לדוגמה, יועץ דיגיטל משדר פודקאסט על בחירת אפיקי פרסום, יועץ עסקי המתמחה בגיוס הון מעביר טיפים ליזמים ואפילו מעצבת פנים המדברת על עיצוב תעשייתי.

קורסים/ייעוץ אונליין

עוסקים בייעוץ? זה הזמן לשלוף את תכנית המגירה ולהתחיל להעביר קורסים אונליין. בעידן החדש אף אחד לא אוהב לצאת מהבית, אלא לשבת רגל על רגל עם פופקורן וללמוד תחומים שונים אונליין. אז אם אתם מתמחים במשהו ספציפי, הקליטו קורס והציעו אותו למכירה. אם תחפשו ברשת תמצאו פורטלים המרכזים ומקדמים מגוון קורסים אונליין בתשלום, כך שתוכלו להצטרף לקהילה ולייצר הכנסה נוספת.

איפה לפרסם? ואו, לא חסר...

נכון, לא חסר איפה לפרסם, אבל חשוב לפרסם במקום שקהל היעד שלכם נמצא בו. הפרמטר הזה חשוב במיוחד אם תרצו להשקיע תקציבי פרסום, אפילו נמוכים.

ראשית, אפיינו את הלקוח הפוטנציאלי שלכם. מהו הגיל שלו, איפה הוא מתגורר, מצב סוציואקונומי, מין, תחביבים וכו'. לדוגמה, אני כתבת תוכן, הקהל שלי הוא אנשים שנמצאים בתהליך בניית אתר, חברות פרסום, חברות שמנהלות בלוג, מנהלות שיווק וכו'. לאחר אפיון הקהל, בדקו איפה הוא נמצא והתמקדו שם. 

אלה האופציות המרכזיות:

  • פייסבוק ואינסטגרם – פרסום ממומן, קבוצות ממוקדות, ניהול קמפיין לידים ועוד.
  • קידום באאוטבריין/טאבולה –זה נהדר לקדם תוכן באפיק זה בזמנים אלה, כיוון שאנשים רבים גולשים באתרי חדשות כדי להתעדכן במצב הקורונה ויכולים להיחשף לתוכן שלכם.
  • קידום ממומן בגוגל – קידום ממומן יאפשר לכם לקבל חשיפה מידית לשירות, לקורס שיצרתם וכו'.
  • לינקדאין – מעולה ליצירת קשרים עסקיים וחשיפה מטורפת מקהל איכותי.
  • פרסום ביוטיוב – קידום סרטונים או באנרים. דווקא בזמן זה אנשים יותר ויותר נכנסים ליוטיוב.
  • זהו! מקווה שעזרתי.
הכותבת היא אתי דהאן, מומחית לכתיבה אסטרטגית שיווקית והבעלים של אתר wewrite.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
סוכן ביטוח
צילום: yayimages

סוכני ביטוח? מדוע כדאי לכם למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחותיכם

במאמר זה, בשיתוף חברת My Doctor, נבין ביחד מדוע כדאי לכם, כסוכני ביטוח, למכור כתבי שירות רפואיים ללקוחות שלכם. בכתבה הרחבנו על הבעיות הנוכחיות בענף הביטוח, על האלטרנטיבה בדמות כתבי השירות, ועל יתרונותיהם של כתבי השירות של My Doctor.

מהן הבעיות מהן סובלים סוכני הביטוח בזמנים אלה
אתם בוודאי מכירים את הנושא הסבוך בו אתם מתעסקים ברגע שאתם רוצים למכור פוליסת ביטוח חדשה... אם זה רכב נדרש מהלקוח 'העדר תביעות', 'רצף ביטוחי', 'כמה נהגים ינהגו", באיזה גיל וכו'.  
אם תעזו לחשוב על מכירת פוליסת בריאות / חיים, תגלו שכדי לבצע הצהרת בריאות הלקוח יצטרך לענות על מעל 17 שאלות אישיות וחודרניות.
והכי גרוע, אם במקרה הלקוח שלכם ענה על אחת השאלות "כן", ספק אם הוא יתקבל לפוליסה. ונניח ובמידה ואתם כסוכנים עשיתם עבודה טובה והצלחתם להכניס את הלקוח לפוליסה, ברוב הפעמים תגלו שחברת הביטוח הוסיפה "החרגה" או ביצעה התייקרות משמעותית של הפרמיה, מה שגורם ללקוח לחשוב פעמיים אם בכלל כדאי לו לבטל את הפוליסה הנוכחית שלו ולהצטרף לזאת שאתם הצעתם לו.  
רגולציות חדשות
אם תוסיפו על כל זה את מגוון הרגולציות החדשות, ואת החוזרים הרבים של משרד האוצר, אתם מבלי משים תבינו שאתם נמצאים במדרון תלול כבר כמה שנים טובות. זה התחיל בשינוי העמלות בתחום הפנסיוני, המשיך בהקטנת עמלות (היקף ונפרעים) של מוצרים כגון אובדן כושר עבודה, סיעוד, תאונות, וזה ואפילו הגיע למקום בו חברות הביטוח שמו ידן על הריסקים והגדילו את תקופת האחריות ל-6 שנים!  
לשכת סוכני ביטוח לא עוזרת
כל רבעון נוחתת גזירה חדשה וסוכני הביטוח "בולעים" אותה, ומצפים שהלשכה תעזור להם, אך הם מגלים שהיא מסורסת כל פעם מחדש. ואם זה לא מספיק, בחודש יוני האחרון הממונה על שוק ההון חתם על רישיון סוכנות ביטוח לחברת MAX, מה שאומר שסוכני הביטוח יפסידו עוד כ- 7% מהלקוחות הפוטנציאלים, בשוק שכבר ממילא כה קטן.   
הוצאות שוטפות
ועל כל זה, אם תוסיפו גם את ההוצאות השוטפות של סוכן הביטוח כגון שיווק, נדל"ן, שירות לקוחות, והתביעות ש"נופלות עליו", נבין שסוכני ביטוח לא יכולים להיות בטוחים יותר בעתיד הכלכלי שלהם.   
ביטולים של פוליסות
בעיה נוספת בענף היא שבמידה והלקוח מבטל את הפוליסה בתוך תקופת האחריות של הסוכן, עליו להחזיר לחברת הביטוח את כל העמלה שהוא תוגמל בה במלואה! רוב ביטולי הפוליסות נובעים מחשיפת הלקוחות למידע וההשוואות בהר הביטוח - כל פרטי הפוליסה של הלקוח מופיעים שם והוא עושה השוואת מחירים בקלות. לא לחינם מכירות תיקי ביטוח נמכרים היום בין מכפיל של 1.5 ל-2, כאשר בעבר הם נמכרו בין מכפיל 2 ל-3 וצפונה. דוגמא נוספת: אם פעם תיק חיים היה נחשב ליציב מאוד, היום אורך חיי פוליסת חיים ירד משמעותית. ובקיצור, אם תסתכלו ימינה ושמאלה תראו שענף הביטוח גוסס לאיטו.  
My Doctor החליטה לעשות שינוי
הצוות של חברת My Doctor, אשר מונה יוצאי ענף הביטוח מודאגים, ניתחו את כל הבעיות הנ"ל והבינו שהם חייבים לפתח מוצר שייתן לסוכני הביטוח ביטחון כלכלי לאורך זמן, מבלי להיות כפופים לחברות הביטוח, ומבלי לפגוע בעבודה השוטפת שלהם. כמו כן, אם סוכן ביטוח עושה למבוטח שלו ביטוח אמבולטורי, אשר ברגע האמת הוא לא יוכל להפעיל אותו כי הוא בא עם בעיות לב / לחץ דם וכו', הלקוח לא קיבל מענה אמיתי לכסף שהוא שילם.  
כתבי השירות של My Doctor
בעקבות הבעיות המהותיות הנ"ל, החברה הקימה שני כתבי שירות:  "כתב שירות רפואה פרטית", ו-"כתב שירות רופא עד הבית". שני כתבי השירות הללו מספקים הן לסוכן הביטוח והן למבוטח, מענה אמיתי לצורך וביטחון מלא לכספו.  
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים ללקוחות
1. למבוטח אין צורך למלא הצהרת בריאות.
2. אין הגבלת גיל כדי להצטרף לכתב השירות הגבלת גיל.
3. המחירים הוגנים.
4. מוקד חירום אשר פעיל 24/7.
5. עובדים עם גופי רפואה פרטיים מהמתקדמים בארץ.
כתבי השירות שלMy Doctor  - היתרונות הבולטים לסוכני הביטוח
סוכני הביטוח אשר מצטרפים כמשווקים לכתבי השירות נהנים מהיתרונות הבאים:
1. רפרנטית צמודה לפעולות שונות.
2. מערכת חכמה לגביית לקוחות – הסוכן יכול לדעת, בקליק אחד, כמה נפרעים יש לו, לאיזה לקוח קיים חוב ועוד.
3. תגמול מכובד של היקף ונפרעים לסוכן הביטוח.
4. כתבי השירות אינם מופיעים בהר הביטוח.
5. אחוז הביטול כיום עומד על 3.4% בלבד (נמדד -15,000 לקוחות בתי אב).
6. תהליך הפקה קצר מאוד.
7. כל לקוח מתקבל ללא מגבלת גיל וללא הצהרת בריאות.  
לסיכום
אם אתם סוכני ביטוח, היינו ממליצים לכם לבדוק את האפשרות למכור כתבי שירות רפואיים.  
כתבי השירות של My Doctor הם אפשרות טובה במיוחד, בגלל שהם בעלי יתרונות רבים הן ללקוחות שלכם, והן לכם כסוכנים. מאחלים לכם עבודה פורה ומוצלחת.