עבודת צוות
צילום: freepik

קידום אתרים של מלונות בחו"ל לשיפור דירוג האתר שלכם בגוגל

האם ידעתם שגוגל משנה את אלגוריתם החיפוש שלה בתדירות של עד שש מאות פעמים בשנה? נתונים סטטיסטיים כאלה מקשים על עסקי מלונאות להשיג תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל, ללא עזרה של חברת קידום אתרים מקצועית
תוכן בחסות |

חשוב להבין איך מתנהל דירוג החיפוש, ואת התפקיד של מיטוב אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, שמסייע למציאת המלון שלכם באופן מקוון. תוכנית מקצועית ומותאמת אישית של קידום אתרים של מנועים בחו"ל, מסייעת לשפר את דירוג האתר שלכם בגוגל, ולהתבלט מול המתחרים.

האם אתר המלון שלכם בנוי מתוך מחשבה על קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל?

קידום אתרים אורגני מורכב מסדרת פעולות שגורמת לאתר שלכם להופיע בראש התוצאות בגוגל, באמצעות דירוג טבעי, כלומר, תוצאות שאינן ממומנות, שמתקבלות כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח או ביטויים מסוימים.

השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון כשבודקים אם האתר שלכם ידידותי לגולשים מבחינת קידום אתרים של מלונות בחו"ל, הוא לשאול באיזו מערכת ניהול תוכן (CMS) האתר משתמש, אם בכלל. לרוב מערכות ניהול התוכן יש היום תוספים, או תוספים שמאפשרים למשתמש להפוך את האתר לידידותי לקידום אתרים.

הנה רשימת בדיקה של כל מה שמערכת ניהול התוכן שלכם אמורה לכלול:

  • קובץ Robots.txt.
  • קובץ Sitemap.xml.
  • שילוב כלי מנהלי האתרים של גוגל ו-Analytics.
  • כותרות מטא של SEO לעריכה, תיאור ומילות המפתח הניתנות לעריכה בכל העמודים.
  • שמות קבצים שניתנים לעריכה ותגיות alt.
  • ידידותיות למכשירים ניידים.
  • כפתורים ליצירת קשר ממכשירים ניידים.
איך לפתח אסטרטגיית מילות מפתח

קיימים שני סוגי מילות מפתח – זנב רחב וארוך. הנה כמה דוגמאות:

מילות מפתח בהתאמה רחבה: 'מלון בסידני' או 'מלונות לחתונות באוסטרליה'.

מילות מפתח לזנב ארוך: 'מלון עסקי עם wifi בחינם בסידני'.

סכום מונחי חיפושי זנב ארוך יסייע לכם להגדיל את הכניסות לאתר שלכם.

מציאת מילות מפתח לתוכנית קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל

פיתוח אסטרטגיית מילות המפתח שלכם לתוכנית קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל, תוך התמקדות במאפיינים העיקריים של המלון שלכם, מתבצעת על ידי חברת קידום אתרים מקצועית, וכוללת:

  • מונחי יעד שהנופשים משתמשים בהם כדי לתאר את המלון שלכם.
  • למה אנשים מגיעים לאזור שלכם? התוכן באתר יבליט את יתרונות המיקום שלכם.
  • אילו אטרקציות האורחים שלכם מחפשים? התוכן באתר יתמקד באטרקציות הייחודיות למלון שלכם.
  • מה האורחים היו רוצים למצוא במלון שלכם? הבלטת היתרונות של המלון שלכם, כולל השירותים ההיקפיים שאתם מציעים.
  • הקפדה על סימון ראוי של המלון שלכם ב-Google map.
  • פרסום מקוון עקבי של המלון פרטי המלון שלכם, כולל כתובת ומספרי טלפון, תוך שימוש באותו פורמט וכתיב בכל מקום.
  • השתמשו בכל השדות שגוגל נותנת לכם כדי להוסיף מידע על המלון שלכם.
  • העלאת כמה שיותר תמונות וסרטונים של המלון, ויצירת שדות ליצירת קשר. ככל שהפרופיל העסק שלכם יהיה שלם יותר, כן ייטב.
  • פרסום של לפחות חמש ביקורות אמיתיות.
  • פרסום תוכן ידידותי לקידום אתרים.
  • יצירת תוכנית מחקר מילות מפתח ודוח דירוג של מילות מפתח.
  • ניתוח מתחרים ודיווח על דירוג של עשרת המתחרים המובילים שלכם.
  • פעולות קידום אתרים בתוך האתר שלכם.
  • פעולות קידום אתרים מחוץ לאתר שלכם.
  • בדיקת קישורים.
האתר שלכם צריך להיות הערוץ הרווחי ביותר של המלון שלכם, וחשוב שתבנו אתר על פלטפורמה שמתאימה במיוחד למלונאים, שך שתהיה לכם שליטה על אתר האינטרנט שלכם עם חוויית משתמש פשוטה וחלקה.

אסטרטגיה יעילה של קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל

אסטרטגיה נכונה של קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל צריכה להתמקד במילות המפתח הנכונות ולעקוב אחריהן. חברת קידום אתרים נמנעת מהכללות ומעדיפה מילות מפתח שמציינות את התחום שהמלון באמת עוסק בו.

אם, לדוגמא, האתר שלכם ממוקם במיקונוס, יש להימנע ממלות מפתח כמו "מלונות במיקונוס", "חגים במיקונוס", וכן הלאה, שהם מונחים כלליים במיוחד. מצד שני, בהתאם לזהות המלון, עדיפות מילות מפתח כמו:

  • "מלון משפחתי מיקונוס".
  • "מלון ידידותי לגייז במיקונוס".
  • "מלון ספא במיקונוס".
  • או "מלון על קו החוף במיקונוס".
שימוש במילות מפתח בסגנון הזה ישיגו תוצאות גבוהות בגוגל, תוך התמקדות במודעות גבוהה לזיהוי המוצר שלכם ותיאור מדויק שלו. אסטרטגיה זו מקלה את הזיהוי על ידי קהל נישתי באמצעות שימוש נכון ומדויק במילות מפתח, להשגת תוצאות חיפוש בקלות וביעילות.

הפצה ממוקדת באתר של מילות המפתח שנבחרו

לאחר שנבחרה אסטרטגיית שימוש במילות מפתח, חברת קידום אתרים מפיצה אותן באופן ידידותי למשתמש ברחבי האתר. זהו שלב חיוני בתהליך קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל, והוא לוקח בחשבון שגוגל אינה מעריכה את האתר בכללותו, אלא מעריכה כל אחד מהדפים השונים שלו. לכן יש לבחור בקפידה את השימוש במילות המפתח בדפים השונים, וזהו אינו תהליך שרירותי.

הסיבה להתנהלות זו היא שתוכן של כל עמוד צריך "לדבר" על מילת המפתח שנבחרה. כלומר, אם עמוד "נלכד" עם מילת מפתח, אז התוכן בעמוד הזה, כלומר, הטקסט, התמונות או הסרטונים, צריך להדהד עם מילת המפתח הזו.

בשורה התחתונה, המטרה היא להוביל את הגולש בדיוק לעמוד שהוא מחפש

אם נבחרה אסטרטגיה של מילת מפתח "סוויטות נוף לים של מלון במיקונוס", יש להכניס אותה לדף של סוג זה של חדרים. מכיוון שאם מישהו שמחפש סוויטת נוף לים במיקונוס, יגיע לדף הזה, הוא יראה בדיוק את התוכן שמעניין אותו.

אם להיפך, המשתמש מחפש סוויטות נוף לים במיקונוס, והוא מגיע, למשל, לעמוד הבית באתר, הוא יאבד עניין במהירות ויעזוב את האתר מכיוון שהוא לא מצא את מה שהוא חיפש. בהמשך האתר ידורג כמטעה את המשתמשים. כדי לפשט את ההתנהלות, חשוב להבין מה גולשים רוצים לקרוא בדף שהועלה על ידי מילת מפתח ספציפית או דומה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: קרני תכלתצילום: קרני תכלת

פילוסופיות תאורה מרתקות לעיצוב חללים

הגישה היפנית, הגישה הסקנדינבית והגישה הים תיכונית - הכירו את שלוש הגישות לתכנון תאורה ותוכלו לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם 

נושאים בכתבה תאורה

בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים

כשמעצבים פנים או אדריכלים בוחרים גופי תאורה, הם לא רק בוחרים מקור אור – הם בוחרים פילוסופיה תרבותית שלמה. למעשה, מאחורי כל מנורה עומדת תפיסת עולם שמשפיעה על האופן שבו אנחנו חווים מרחב.
שלוש גישות תכנון מרכזיות – היפנית, הסקנדינבית והים תיכונית – מציעות תשובות שונות בתכלית לשאלה הפשוטה לכאורה: מהו אור טוב?

הגישה היפנית - הצל כשותף ליצירה

בפילוסופיה היפנית המסורתית, האור אינו גיבור יחיד. התרבות היפנית רואה בצל שותף מלא בחוויה החזותית, ובמקום להילחם בו, מעצבים יפניים משתמשים בו כחלק מהקומפוזיציה.
גופי תאורה מעוצבים יפניים מסורתיים משתמשים בחומרים טבעיים מפזרים – נייר אורז, במבוק, משי – שיוצרים אור עדין המתמזג עם הסביבה במקום להכריז על נוכחותו.
העיקרון המרכזי הוא המרווח המשמעותי, הריק שמאפשר למבט לנוח. תאורה יפנית אינה שואפת להאיר כל פינה, אלא ליצור שכבות של אור ואפלה שמזמינות התבוננות ומיקוד.
זו תאורה שלוחשת, לא צועקת. ביישום המעשי, ניתן להביא את הגישה היפנית לפרויקט באמצעות בחירה במנורות עם אהילים מזכוכית מעושנת או חומרים טבעיים המסננים את האור. המטרה היא לא לחשוף הכול, אלא ליצור הדרגתיות שמעוררת סקרנות ומזמינה את העין לנוע בחלל.

הגישה הסקנדינבית - אור כמענה לצורך

במדינות הצפון, שם החורף ארוך וחשוך, התאורה היא לא רק עניין אסתטי – היא צורך קיומי. הגישה הסקנדינבית נולדה מהרצון ליצור חמימות ונוחות בתנאים קיצוניים. מושגים כמו הוּגֶה הדני – אותה תחושת נעימות ושלווה ביתית – מנחים את תכנון התאורה הנורדית.
בניגוד לאסתטיקה היפנית העדינה, התאורה הסקנדינבית היא ישירה וברורה יותר, אך תמיד אלגנטית. מעצבים סקנדינביים פיתחו שפת עיצוב נקייה שמשלבת חומרים טבעיים – עץ אלון, זכוכית שקופה, מתכות מוברשות – עם צורות אורגניות ופשוטות.
מותג דני כמו לואי פולסן, הנמצא בקרני תכלת, מדגים בצורה מושלמת את הפילוסופיה הזו. מנורות כגון סדרת הפה חמש שלהם משלבות עיצוב פונקציונלי עם אסתטיקה נקייה – השטוחים הם זריקת המעטפת הייחודית מאפשרת פיזור אור אחיד ללא סנוור, כך שניתן לראות את גוף התאורה מכל זווית מבלי להסתנוור מהנורה עצמה. 

הגישה הים תיכונית - תאורה כדרמה

בחוף הים התיכון האור הוא שפע טבעי שהופך את התאורה המלאכותית לכלי דרמטי. כאן, התאורה אינה נועדת להחליף את אור השמש, אלא להמשיך את התיאטרליות והעוצמה שלו.
זו תרבות של כיכרות מוארות, מרפסות עם מנורות תלויות, ונברשות מרשימות שמושכות את העין ומכריזות על נוכחותן.
בכל הנוגע לבחירת גופי תאורה יוקרתיים, הגישה הים תיכונית מתבטאת בניגודיות חדה בין אור לצל – ההשפעה של ציירי הרנסנס האיטלקי שהשתמשו בטכניקה זו עדיין מורגשת בתכנון התאורה האזורי.



צילום: קרני תכלת
צילום: קרני תכלת