עבודת צוות
צילום: freepik

קידום אתרים של מלונות בחו"ל לשיפור דירוג האתר שלכם בגוגל

האם ידעתם שגוגל משנה את אלגוריתם החיפוש שלה בתדירות של עד שש מאות פעמים בשנה? נתונים סטטיסטיים כאלה מקשים על עסקי מלונאות להשיג תוצאות חיפוש גבוהות בגוגל, ללא עזרה של חברת קידום אתרים מקצועית
תוכן בחסות |

חשוב להבין איך מתנהל דירוג החיפוש, ואת התפקיד של מיטוב אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, שמסייע למציאת המלון שלכם באופן מקוון. תוכנית מקצועית ומותאמת אישית של קידום אתרים של מנועים בחו"ל, מסייעת לשפר את דירוג האתר שלכם בגוגל, ולהתבלט מול המתחרים.

האם אתר המלון שלכם בנוי מתוך מחשבה על קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל?

קידום אתרים אורגני מורכב מסדרת פעולות שגורמת לאתר שלכם להופיע בראש התוצאות בגוגל, באמצעות דירוג טבעי, כלומר, תוצאות שאינן ממומנות, שמתקבלות כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח או ביטויים מסוימים.

השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון כשבודקים אם האתר שלכם ידידותי לגולשים מבחינת קידום אתרים של מלונות בחו"ל, הוא לשאול באיזו מערכת ניהול תוכן (CMS) האתר משתמש, אם בכלל. לרוב מערכות ניהול התוכן יש היום תוספים, או תוספים שמאפשרים למשתמש להפוך את האתר לידידותי לקידום אתרים.

הנה רשימת בדיקה של כל מה שמערכת ניהול התוכן שלכם אמורה לכלול:

  • קובץ Robots.txt.
  • קובץ Sitemap.xml.
  • שילוב כלי מנהלי האתרים של גוגל ו-Analytics.
  • כותרות מטא של SEO לעריכה, תיאור ומילות המפתח הניתנות לעריכה בכל העמודים.
  • שמות קבצים שניתנים לעריכה ותגיות alt.
  • ידידותיות למכשירים ניידים.
  • כפתורים ליצירת קשר ממכשירים ניידים.
איך לפתח אסטרטגיית מילות מפתח

קיימים שני סוגי מילות מפתח – זנב רחב וארוך. הנה כמה דוגמאות:

מילות מפתח בהתאמה רחבה: 'מלון בסידני' או 'מלונות לחתונות באוסטרליה'.

מילות מפתח לזנב ארוך: 'מלון עסקי עם wifi בחינם בסידני'.

סכום מונחי חיפושי זנב ארוך יסייע לכם להגדיל את הכניסות לאתר שלכם.

מציאת מילות מפתח לתוכנית קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל

פיתוח אסטרטגיית מילות המפתח שלכם לתוכנית קידום אורגני של אתרי מלונות בחו"ל, תוך התמקדות במאפיינים העיקריים של המלון שלכם, מתבצעת על ידי חברת קידום אתרים מקצועית, וכוללת:

  • מונחי יעד שהנופשים משתמשים בהם כדי לתאר את המלון שלכם.
  • למה אנשים מגיעים לאזור שלכם? התוכן באתר יבליט את יתרונות המיקום שלכם.
  • אילו אטרקציות האורחים שלכם מחפשים? התוכן באתר יתמקד באטרקציות הייחודיות למלון שלכם.
  • מה האורחים היו רוצים למצוא במלון שלכם? הבלטת היתרונות של המלון שלכם, כולל השירותים ההיקפיים שאתם מציעים.
  • הקפדה על סימון ראוי של המלון שלכם ב-Google map.
  • פרסום מקוון עקבי של המלון פרטי המלון שלכם, כולל כתובת ומספרי טלפון, תוך שימוש באותו פורמט וכתיב בכל מקום.
  • השתמשו בכל השדות שגוגל נותנת לכם כדי להוסיף מידע על המלון שלכם.
  • העלאת כמה שיותר תמונות וסרטונים של המלון, ויצירת שדות ליצירת קשר. ככל שהפרופיל העסק שלכם יהיה שלם יותר, כן ייטב.
  • פרסום של לפחות חמש ביקורות אמיתיות.
  • פרסום תוכן ידידותי לקידום אתרים.
  • יצירת תוכנית מחקר מילות מפתח ודוח דירוג של מילות מפתח.
  • ניתוח מתחרים ודיווח על דירוג של עשרת המתחרים המובילים שלכם.
  • פעולות קידום אתרים בתוך האתר שלכם.
  • פעולות קידום אתרים מחוץ לאתר שלכם.
  • בדיקת קישורים.
האתר שלכם צריך להיות הערוץ הרווחי ביותר של המלון שלכם, וחשוב שתבנו אתר על פלטפורמה שמתאימה במיוחד למלונאים, שך שתהיה לכם שליטה על אתר האינטרנט שלכם עם חוויית משתמש פשוטה וחלקה.

אסטרטגיה יעילה של קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל

אסטרטגיה נכונה של קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל צריכה להתמקד במילות המפתח הנכונות ולעקוב אחריהן. חברת קידום אתרים נמנעת מהכללות ומעדיפה מילות מפתח שמציינות את התחום שהמלון באמת עוסק בו.

אם, לדוגמא, האתר שלכם ממוקם במיקונוס, יש להימנע ממלות מפתח כמו "מלונות במיקונוס", "חגים במיקונוס", וכן הלאה, שהם מונחים כלליים במיוחד. מצד שני, בהתאם לזהות המלון, עדיפות מילות מפתח כמו:

  • "מלון משפחתי מיקונוס".
  • "מלון ידידותי לגייז במיקונוס".
  • "מלון ספא במיקונוס".
  • או "מלון על קו החוף במיקונוס".
שימוש במילות מפתח בסגנון הזה ישיגו תוצאות גבוהות בגוגל, תוך התמקדות במודעות גבוהה לזיהוי המוצר שלכם ותיאור מדויק שלו. אסטרטגיה זו מקלה את הזיהוי על ידי קהל נישתי באמצעות שימוש נכון ומדויק במילות מפתח, להשגת תוצאות חיפוש בקלות וביעילות.

הפצה ממוקדת באתר של מילות המפתח שנבחרו

לאחר שנבחרה אסטרטגיית שימוש במילות מפתח, חברת קידום אתרים מפיצה אותן באופן ידידותי למשתמש ברחבי האתר. זהו שלב חיוני בתהליך קידום אתרים אורגני של מלונות בחו"ל, והוא לוקח בחשבון שגוגל אינה מעריכה את האתר בכללותו, אלא מעריכה כל אחד מהדפים השונים שלו. לכן יש לבחור בקפידה את השימוש במילות המפתח בדפים השונים, וזהו אינו תהליך שרירותי.

הסיבה להתנהלות זו היא שתוכן של כל עמוד צריך "לדבר" על מילת המפתח שנבחרה. כלומר, אם עמוד "נלכד" עם מילת מפתח, אז התוכן בעמוד הזה, כלומר, הטקסט, התמונות או הסרטונים, צריך להדהד עם מילת המפתח הזו.

בשורה התחתונה, המטרה היא להוביל את הגולש בדיוק לעמוד שהוא מחפש

אם נבחרה אסטרטגיה של מילת מפתח "סוויטות נוף לים של מלון במיקונוס", יש להכניס אותה לדף של סוג זה של חדרים. מכיוון שאם מישהו שמחפש סוויטת נוף לים במיקונוס, יגיע לדף הזה, הוא יראה בדיוק את התוכן שמעניין אותו.

אם להיפך, המשתמש מחפש סוויטות נוף לים במיקונוס, והוא מגיע, למשל, לעמוד הבית באתר, הוא יאבד עניין במהירות ויעזוב את האתר מכיוון שהוא לא מצא את מה שהוא חיפש. בהמשך האתר ידורג כמטעה את המשתמשים. כדי לפשט את ההתנהלות, חשוב להבין מה גולשים רוצים לקרוא בדף שהועלה על ידי מילת מפתח ספציפית או דומה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.