מכירות אונליין – דגשים בקידום אורגני של חנויות מקוונות
להלן כמה מהנקודות עליהן חשוב לשים דגש במידה ואתם מנסים לקדם אתר סחר מקוון:
בשיתוף תמי לב – קידום אתרים בגוגל
קידום אתרים אורגני ממוקד מכירה
במה, אם כן, שונה קידום חנות מקוונת מקידום אורגני של אתר "רגיל"? ובכן, אתרים רגילים לרוב משמשים ארגונים ובתי עסק לצרכי תדמית, ולכן קידומם יתמקד בדרך כלל בהשגת לידים, ניסיון לרשום גולשים לרשימות דיוור שונות וקידום האתר בגוגל תחת מילות מפתח וביטויים רלבנטיים. בעוד כל זה רלבנטי כמובן גם עבור אתרי סחר למיניהם, במקרה זה נרצה כי מערך הקידום האורגני יתמקד בתהליך המכירה עצמו, ובניסיון מידי לשפר תהליך זה ולייעלו. למשל, בקידום חנויות מקוונות נרצה להתמקד יותר בקידומם של ביטויים ארוכי זנב, הכוללים למשל שמות מפורטים של מוצרים אותם אנו מציעים וכד'.
ניתן לבצע אופטימיזציה אפקטיבית ביותר לתהליך מכירה מקוון כיום, כך שניתן בצורה עקבית לשפר את האופן בו פונה האתר ללקוחות פוטנציאליים, כמו גם את תהליך המכירה הטכני עצמו מרגע שלקוחות אלו הגיעו אל האתר
קידום בגוגל באמצעות אופטימיזציה לדפי מוצר ספציפיים
עמודי המוצר בחנות הוירטואלית שלנו הם דפי הנחיתה החשובים ביותר לקידום, כאלו אשר יכולים לעשות את ההבדל בין גולשים שייכנסו לכמה שניות וייצאו לבין כאלו שיישארו ויבצעו רכישה, וקיים סיכוי גבוה כי גם יחזרו בעתיד. לכן, מומלץ לבצע תהליכי אופטימיזציה עבור עמודי מוצר ספציפיים ומרכזיים באתר (בשאיפה לכולם, אך כדאי להתחיל בחשובים ביותר).
תהליך אופטימיזציה לעמוד מוצר צריך להתייחס לכותרת ולכותרת המשנה של העמוד (אשר צריכות להכיל את הביטויים המדויקים שאנחנו מקדמים, להציע תיאור אינפורמטיבי וברור של המוצר וכד'), לכלול דרכי יצירת קשר נוחות ומידע מפורט אודות האתר/חנות שלכם, לכלול מידע ויזואלי ברור ונגיש של המוצר, לכלול חוות דעת של לקוחות קודמים אודות מוצר זה ועוד.
- הקורסים הדיגיטליים בסיכון - הבינה המלאכותית בדרך
- מדוע מומלץ לרופאים וסוכנויות תיירות להכניס רכיב של זימון תורים אונליין?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חשוב להבין כי אופטימיזציה היא תהליך חשוב ומרכזי ביותר בתחום של קידום אתרים, ואופטימיזציה לעמוד מוצר היא חשוב במיוחד ותקבע המון בנוגע לסיכויים של עמוד זה למשוך אליו גולשים ולגרום להם להישאר בו, ובסופו של דבר גם לקנות
שימוש מושכל בנתונים מובנים וסכמות
הביטויים "נתונים מובנים" ו"סכמות" הפכו בשנים האחרונות לביטויים מרכזיים וחשובים במיוחד בעולם הקידום האורגני. מדובר בכלים שמציעה גוגל המאפשרים לבעלי אתרים "להסביר" לאלגוריתם החיפוש מה בדיוק כוללים עמודי האתר ומה משמעותו של התוכן המופיע בהם. זאת מכיוון שהאלגוריתם של גוגל, מתקדם ומתוחכם ככל שיהיה, הוא עדיין סוג של מכונה אוטומאטית אשר אינה יודעת כיצד לקרוא, לפרש ולהבין את מהות התוכן אותו היא מזהה. סכמות ונתונים מובנים מאפשרים לנו להשתמש בסימונים מוסכמים מראש על מנת להסביר את מהות התוכן באתר שלנו לגוגל, וכך להגדיל משמעותית את האפשרות של מנוע החיפוש להפנות אלינו גולשים עבורם האתר שלנו באמת רלבנטי. ככל שמגיעים גולשים רלבנטיים יותר – כך סיכויי המכירה עולים משמעותית.
כאמור, במקרה של אתרי סחר וחנויות מקוונות הרלבנטיות של הגולשים המגיעים היא חשובה אך יותר מאשר במקרה של אתר "רגיל", כך שהשימוש בנתונים מובנים וסכמות הוא חשוב במיוחד. מומלץ להתייעץ בנוגע לכך עם מקדם האתרים שלכם, אך אתם יכולים גם להיכנס לכתובת schema.org ולהתחיל ללמוד על הנושא...
מהירות, רספונסיביות והתאמה למוביילן
מבחינה טכנית ישנם כמה אספקטים שחשובים מאוד לקידום אורגני מוצלח של חנויות מקוונות. אחד מאותם אספקטים הוא מהירות הטעינה והפעולה של האתר – הגולשים בימינו מאוד לא סבלניים ובמידה ועמוד המוצר שאתם מנסים למכור להם לא ייטען במהרה (כמו גם אם השיטוט בין עמודים שונים באתר הוא איטי ומסורבל) – הסיכוי שתצליחו למכור לאותם גולשים הוא קטן מאוד.
גם רספונסיביות האתר חשובה במיוחד במקרה של אתרי סחר אלקטרוני – עד כמה מהר וחלק הם מגיבים לפעולות השונות של הגולשים, כיצד המסך מתאים עצמו במקרה של גלישה מסלולארי וכו'. קריטי עבור כל אתר מכירות לפעול בצורה טובה ונחה גם ממובייל ומכשירים ניידים שונים, ובמידה והאתר שלכם אינו פועל טוב מסלולאריים – עצרו הכל והושיבו את המתכנתים לתקן ולשפץ את האתר עד שיפעל בצורה חלקה לחלוטין!
לסיכום, ישנן כמובן עוד אינספור נקודות חשובות שניתן למנות בדבר קידום בגוגל של אתר מכירות מקוון. אך הנקודות שהצענו כאן הן נקודות מרכזיות ובסיסיות אשר כדאי להתחיל בלוודא כי הן מתקיימות.
עדיין יש שאלות? מוזמנים לגלוש למדריך לקידום אתרים באתר של תמי לב – מקדמת אתרים בגוגל
צילום: Pexelsמזגן חכם: כך נראית מהפכת המיזוג בשוק המזגנים בישראל
הדור החדש של מערכות המיזוג מציע שילוב בין עוצמה, חיסכון, שליטה חכמה ונוחות, ומציע איכות חיים ונוחות מרבית בכל בית או מבנה אחר אשר מתאימים אותו אליו
שוק מיזוג האוויר בישראל עובר בשנים האחרונות שדרוג משמעותי הודות לטכנולוגיה המתקדמת אשר נותנת את אותותיה בכל תחום ורובד אפשרי בחיינו. אם בעבר הבחירה במזגן התמקדה בעיקר בהספק הקירור שהוא מציע או במחיר שלו, הרי שכיום הצרכנים מחפשים ערך משמעותי הרבה יותר במזגן לרבות: יעילות אנרגטית, שליטה חכמה, פעולה שקטה, טכנולוגיה מתקדמת כמו טכנולוגיית אינוורטר וחוויית שימוש מותאמת אישית. הדור החדש של מערכות מיזוג כבר לא מסתפק בקירור רנדומלי ושגרתי של החלל ומטרתו היא להציע פתרון טכנולוגי מדויק שמשדרג את איכות החיים של דיירי הבית וחוסך באופן ניכר בהוצאות החשמל גם בהפעלה רציפה בימי הקיץ החמים.
מהפכת האינוורטר - שליטה מדויקת וחיסכון מתמשך
אחד השינויים המרכזיים בשוק המיזוג הוא המעבר למערכות מבוססות אינוורטר. במקום עבודה בינארית של כיבוי־ הדלקה של מזגן בהתאם לצורך, טכנולוגיית אינוורטר מאפשרת למזגן לכוון את תפוקתו בזמן אמת לפי הטמפרטורה המבוקשת והדבר מוביל לשתי תוצאות בעלות השפעה רבה שהן: שמירה על טמפרטורה יציבה, ללא תנודות קיצוניות לאורך זמן וחיסכון ניכר בחשמל, מכיוון שהמנוע פועל בעוצמה נמוכה יותר לאורך זמן. כתוצאה מכך, בעלי בתים ומשרדים מדווחים על ירידה בהוצאות החשמל לצד נוחות יומיומית גבוהה יותר.
שליטה מהסמארטפון
הבית המודרני הופך חכם יותר משנה לשנה והמזגנים אינם יוצאים מן הכלל בין כל מכשירי החשמל אשר ניתן לשלוט עליהם מרחוק במסגרת בית חכם. דגמי מזגנים מתקדמים מגיעים כיום עם יכולות שליטה מרחוק באמצעות אפליקציה ייעודית שמאפשרת הפעלה, כיבוי, תזמון קבוע של שעות, מעקב אחרי צריכת החשמל ובחירה של מצבי פעולה שונים.
מדובר על טכנולוגיה אשר מאפשרת לבצע מגוון פעולות כגון: להפעיל מזגן לפני שחוזרים הביתה על מנת שהחלל יהיה מקורר או מחומם היטב בהתאם לצורך ולעונה כבר כאשר תיכנסו מהמרחב החיצוני אליו, לקבוע טמפרטורה מדויקת הנדרשת לכל חדר בנפרד או לנטר את פעולתו של מזגן המזוהה כעובד שלא לצורך. ברוב הבתים בישראל, שימוש נכון בשליטה חכמה מוביל לחיסכון נוסף של 10–20% בצריכת החשמל השנתית.
- מיזוג ממוקד, נוחות מקסימלית: כך תבחרו פתרון מיזוג שמתאים בדיוק לחלל שלכם
- המזגן של השכנים מרעיש - זו אחת הסיבות המרכזיות לסכסוכי שכנים מה אפשר לעשות?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פעולה שקטה במיוחד כיתרון משמעותי בחדרי שינה ובמשרדים
שדרוג נוסף בדגמי הדור החדש הוא מנגנוני פעולה שקטים. אם בעבר מזגנים היו מורגשים מאוד ברעש המנוע והמאוורר שלהם והיו משפיעים על השהייה הנעימה והנינוחה בחדר לצרכי עבודה, מנוחה ועוד, הרי שהיום קיימים דגמים שמגיעים ל־19 דציבל בלבד כאשר מדובר על רמת רעש נמוכה מאוד שאיננה נשמעת כמעט. במשרדים פתוחים, חדרי ילדים וחדרי שינה מדובר על דבר חשוב ביותר שמציע נוחות.
צילום: Freepikמיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?
שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב
כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.
המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"
אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.
גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.
מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"
המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.
- כל היתרונות של רכב 7 מקומות למשפחות
- איך 52% ישפיעו על רכישת כלי רכב? המספר היומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.
