אופציה חילופית לחסכון בבנק
בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לנהל את כספי החיסכון שלהם באמצעות פוליסות חיסכון המוצעות להם על ידי חברות הביטוח המובילות במדינה. מה הן אותן פוליסות חיסכון, מה הופך אותן לאפיק חיסכון שכדאי לשקול אותו? ומדוע יותר ויותר ישראלים בוחרים להעביר את כספי החיסכון שלהם מהבנקים לחברות הביטוח ? התשובות בכתבה שלפניכם.
חשוב לחסוך, אבל חשוב יותר לדעת איפה לחסוך!
כשמדברים על חיסכון, רבים מאיתנו חושבים באופן אוטומאטי על תכניות החיסכון הבנקאיות, וזאת משום שתוכניות החיסכון בבנק נחשבות כמקום הטבעי והבטוח ביותר לכספי החיסכון שלנו.
יחד עם זאת, חשוב לציין שבסביבת הריבית האפסית הנהוגה כיום, יתכן שכל היתרונות הנלווים לתוכניות החיסכון הבנקאיות (מוצרי חיסכון קבועים, סיכון אפסי, אין דמי ניהול וכדומה), אינם כה מובהקים, ואולי אף קיימים חסרונות: ריבית אפסית שאינה מייצרת ערך ממשי עבור הכסף הפנוי שלכם ודמי פירעון אותם תדרשו לשלם במידה ותרצו לפרוע את כספי החיסכון לפני סיום תקופת החיסכון.
תכירו דרך חדשה לחסוך!
מחפשים אופציה חלופית לחיסכון בבנק? כדאי שתכירו את פוליסות החיסכון. המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח הגדולות, בהן תוכלו ליהנות משילוב בין חיסכון והשקעה, ואף מנזילות וגמישות מלאים.
- 10,000 עובדים עשויים לאבד את עבודתם ב-UBS עד 2027
- בנק עם שורשים אפלים: הבנקאות הנאצית בשואה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
במסגרת פוליסת חיסכון , תוכלו לחסוך מדי חודש סכום קבוע, ולבחור עבורו מסלול השקעה בו קיים פוטנציאל להשגת תשואות לאורך זמן. ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה ללא עמלות מעבר, ואף לפדות את החיסכון בכל רגע נתון, ללא עמלות וקנסות יציאה.
כך למעשה אתם נהנים מחיסכון שעובד בשבילכם וזמין עבורכם בכל רגע נתון.
מתחילים לחסוך בגדול!
אחת מפוליסות החיסכון הקיימות בשוק היא "מגדל קשת לפרט", מבית מגדל חברה לביטוח, המאפשרת לכם ליהנות מחיסכון אישי נזיל וגמיש.
בפוליסת החיסכון של מגדל, כל אחד יכול להתחיל לחסוך באמצעות הפקדת כספים חודשית-שוטפת החל מ-200 ₪ לחודש או באמצעות הפקדות חד פעמיות החל מ-10,000 ₪ (ניתן לשלב בין שני סוגי ההפקדות). כספי החיסכון שלכם בפוליסה מנוהלים באחד ממסלולי ההשקעה המועדף עליכם, בהתאם למטרות החיסכון ולהיקפי ההשקעה. לאורך כל תקופת החיסכון בפוליסה, תוכלו לנייד את כספי החיסכון שלכם בין מסלולי ההשקעה השונים המנוהלים על ידי מערך ההשקעות של מגדל, מבלי להיות מחויבים בעמלות מיותרות ובתשלומי מס על רווחי ההון בעת המעבר בין המסלולים.
"העלות" היחידה היא דמי ניהול שגובהם נקבע מראש בעת ההצטרפות ונשאר קבוע לכל אורך תקופת החיסכון.
רוצים לדעת כמה תוכלו לחסוך באמצעות פוליסת חיסכון של מגדל קשת לפרט? כנסו עכשיו לאתר מגדל ובאמצעות מחשבון חיסכון תוכלו לחשב ולבדוק את סכום החיסכון. כנסו, בדקו ותנו לכספי החיסכון שלכם לעבוד בשבילכם!
- 2.יש גם במנורה 03-6377611 (ל"ת)יצחק 24/03/2016 09:34הגב לתגובה זו
- 1.בקפיטלֹ פוּינט הרוּח 19/03/2016 17:54הגב לתגובה זווּכך, כלֹ כך הרבה בדידוּת ישׁ בעוּלֹם הזה
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
