איך חדשנות דיגיטלית שינתה את הדרך שבה עסקים קטנים ובינוניים משיגים לקוחות?
חברת VEGETA מציעה לעסקים קטנים ובינוניים מודל עבודה המשלב קמפיינים דיגיטליים מדויקים, אוטומציות מתקדמות ושימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית לתוצאות אמיתיות ומדויקות
העולם העסקי משתנה בקצב מסחרר – ועסקים קטנים ובינוניים מוצאים את עצמם מול אתגר מתמיד: איך להגיע ללקוחות חדשים בעידן של רוויית תחרות והצפת פרסומות?
בכתבה זו נחשוף את השיטה החדשנית שפיתחו רן שטרית ודן בן שמואל, מייסדי VEGETA, שבעזרתה הם מצליחים להוביל מאות עסקים להישגים מרשימים ולהכניס עשרות מיליוני שקלים בשנה. כל זאת באמצעות שילוב חכם של טכנולוגיה, אסטרטגיה נכונה וראייה ממוקדת תוצאות.
בעולם שבו עסקים קטנים ובינוניים מתקשים להישאר רלוונטיים בשוק תחרותי, חדשנות בשיווק הדיגיטלי הפכה לנשק החזק ביותר. בשנים האחרונות בולטת במיוחד מגמה של אימוץ פתרונות חכמים המאפשרים לעסקים להגיע ללקוחות בצורה מדויקת ויעילה יותר. אחת הדמויות הבולטות בתחום הזה הם רן שטרית ודן בן שמואל, הבעלים של VEGETA, שהקימו מודל ייחודי המשלב טכנולוגיה, אוטומציה וקמפיינים מדויקים – ומביא תוצאות מרשימות בשטח.
בתוך שנים ספורות בלבד הצליחו רן שטרית ודן בן שמואל להביא את VEGETA למחזורי פעילות של עשרות מיליוני שקלים בשנה – הישג שמבסס אותם כאחת מחברות הפרסום הדיגיטלי הצומחות בישראל.
העולם הדיגיטלי שינה את חוקי המשחק: עסקים שכבר לא יכולים להסתמך על פרסום מסורתי או "מפה לאוזן", חייבים להיות נוכחים אונליין בצורה חכמה ומחושבת. VEGETA מציעה לעסקים קטנים ובינוניים מודל עבודה מתקדם, המשלב קמפיינים דיגיטליים מדויקים, אוטומציות מתקדמות ושימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית שמאפשרות לייצר תוצאות אמיתיות, במהירות ובדיוק גבוה.
- קמפיין חדש לביקורופא ב-1.3 מיליון שקל, בהובלת דליה מזור
- קמפיין חדש לאירוקה בהשקעה של כ-6 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

אחד מהיתרונות הגדולים של VEGETA טמון ביכולת שלה לבנות אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית לכל עסק, תוך התבססות על נתוני שוק, מחקר קהלים ומעקב קפדני אחר ביצועים. המיקוד בפרטים הקטנים הוא שמביא את השינוי הגדול: התאמות קטנות בקופי, בפאנל או בקמפיין – שגורמות לזינוק משמעותי בתוצאות.
מעבר להצלחות בשטח, VEGETA נחשבת כיום לסמן ימני בתחום שירות הלקוחות בענף הפרסום: כל לקוח זוכה לליווי אישי, שקיפות מלאה לאורך כל הדרך והתחייבות אמיתית למדוד הצלחה לא לפי קליקים – אלא לפי הכנסות וצמיחה עסקית.
עם עיניים קדימה, VEGETA מתכננת להרחיב את פעילותה לשווקים נוספים, תוך שמירה על ערכים של מצוינות, יחס אישי ושאיפה להוביל את תחום השיווק הדיגיטלי בישראל.
במציאות שבה עסקים נדרשים להילחם על כל ליד וכל הזדמנות, הבחירה ב-VEGETA מעניקה יתרון ברור. "המטרה שלנו היא לא רק להביא תוצאות – אלא להפוך כל לקוח להצלחה אמיתית," מסבירים שטרית ובן שמואל. "אנחנו רואים בכל עסק שותף לדרך, ומשקיעים בו כאילו היה העסק שלנו." עבור עסקים שמבינים שהעתיד טמון בשיווק חכם ומדויק – VEGETA היא הבחירה הנכונה להתחיל לנצח את המשחק.
קישור לאתר
קישור לאינסטגרם

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.