צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

איך חדשנות דיגיטלית שינתה את הדרך שבה עסקים קטנים ובינוניים משיגים לקוחות?

חברת VEGETA מציעה לעסקים קטנים ובינוניים מודל עבודה המשלב קמפיינים דיגיטליים מדויקים, אוטומציות מתקדמות ושימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית לתוצאות אמיתיות ומדויקות

נושאים בכתבה קמפיין

העולם העסקי משתנה בקצב מסחרר – ועסקים קטנים ובינוניים מוצאים את עצמם מול אתגר מתמיד: איך להגיע ללקוחות חדשים בעידן של רוויית תחרות והצפת פרסומות?
בכתבה זו נחשוף את השיטה החדשנית שפיתחו רן שטרית ודן בן שמואל, מייסדי VEGETA, שבעזרתה הם מצליחים להוביל מאות עסקים להישגים מרשימים ולהכניס עשרות מיליוני שקלים בשנה. כל זאת באמצעות שילוב חכם של טכנולוגיה, אסטרטגיה נכונה וראייה ממוקדת תוצאות.

בעולם שבו עסקים קטנים ובינוניים מתקשים להישאר רלוונטיים בשוק תחרותי, חדשנות בשיווק הדיגיטלי הפכה לנשק החזק ביותר. בשנים האחרונות בולטת במיוחד מגמה של אימוץ פתרונות חכמים המאפשרים לעסקים להגיע ללקוחות בצורה מדויקת ויעילה יותר. אחת הדמויות הבולטות בתחום הזה הם רן שטרית ודן בן שמואל, הבעלים של VEGETA, שהקימו מודל ייחודי המשלב טכנולוגיה, אוטומציה וקמפיינים מדויקים – ומביא תוצאות מרשימות בשטח.

בתוך שנים ספורות בלבד הצליחו רן שטרית ודן בן שמואל להביא את VEGETA למחזורי פעילות של עשרות מיליוני שקלים בשנה – הישג שמבסס אותם כאחת מחברות הפרסום הדיגיטלי הצומחות בישראל.

העולם הדיגיטלי שינה את חוקי המשחק: עסקים שכבר לא יכולים להסתמך על פרסום מסורתי או "מפה לאוזן", חייבים להיות נוכחים אונליין בצורה חכמה ומחושבת. VEGETA מציעה לעסקים קטנים ובינוניים מודל עבודה מתקדם, המשלב קמפיינים דיגיטליים מדויקים, אוטומציות מתקדמות ושימוש בטכנולוגיות בינה מלאכותית שמאפשרות לייצר תוצאות אמיתיות, במהירות ובדיוק גבוה.


vegeta. צילום: יח
עמוד האינסטגרם של VEGETA. צילום: יח"צ


אחד מהיתרונות הגדולים של VEGETA טמון ביכולת שלה לבנות אסטרטגיות שיווק מותאמות אישית לכל עסק, תוך התבססות על נתוני שוק, מחקר קהלים ומעקב קפדני אחר ביצועים. המיקוד בפרטים הקטנים הוא שמביא את השינוי הגדול: התאמות קטנות בקופי, בפאנל או בקמפיין – שגורמות לזינוק משמעותי בתוצאות.

מעבר להצלחות בשטח, VEGETA נחשבת כיום לסמן ימני בתחום שירות הלקוחות בענף הפרסום: כל לקוח זוכה לליווי אישי, שקיפות מלאה לאורך כל הדרך והתחייבות אמיתית למדוד הצלחה לא לפי קליקים – אלא לפי הכנסות וצמיחה עסקית.

עם עיניים קדימה, VEGETA מתכננת להרחיב את פעילותה לשווקים נוספים, תוך שמירה על ערכים של מצוינות, יחס אישי ושאיפה להוביל את תחום השיווק הדיגיטלי בישראל.

במציאות שבה עסקים נדרשים להילחם על כל ליד וכל הזדמנות, הבחירה ב-VEGETA מעניקה יתרון ברור. "המטרה שלנו היא לא רק להביא תוצאות – אלא להפוך כל לקוח להצלחה אמיתית," מסבירים שטרית ובן שמואל. "אנחנו רואים בכל עסק שותף לדרך, ומשקיעים בו כאילו היה העסק שלנו." עבור עסקים שמבינים שהעתיד טמון בשיווק חכם ומדויק – VEGETA היא הבחירה הנכונה להתחיל לנצח את המשחק.

קישור לאתר 

קישור לאינסטגרם 



הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלעד הדר
צילום: קרדיט התמונות: אלעד הדר

תביעה קבוצתית נגד אלעד הדר נמחקה בבית המשפט

בדיון שנערך בבית משפט השלום בת"א בתחילת החודש, נדחתה התביעה הקבוצתית שהוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש נגד אלעד הדר וחברת "סקסס" ונפסקו לנתבעים פיצויים בסכום נכבד.

נושאים בכתבה תביעה ייצוגית

קרדיט התמונות: אלעד הדר טענות התובעים

לקראת סוף שנת 2021, 11 לקוחות לשעבר של חברת ייעוץ העסקי "סקסס" הגישו תביעה משותפת נגד החברה ונגד אלעד הדר בטענה שונות שהחברה מתנערת ממילוי תפקידה המלא כחברת ייעוץ עסקי ועושה זו בדרכים לא דרכים. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש אשר איגדו מספר אנשים לצורך קבלת פיצויים בסך 500 אלף שקל.
כתב התביעה היה ארוך ונעשה כל ניסיון להראות שחברת "סקסס" פעלה לא כראוי תוך כדי במהלך התביעה הושמעו מקבץ טענות מופרכות, שקריות ולא קשורות נגד אלעד הדר וחברת "סקסס"  שנועדו להסתיר את מטרת התביעה האמיתית, התברר מהר מאד שמתוך ה-11 תובעים כביכול רובם נתבעים שהיו חייבים כסף לאלעד הדר וחברת "סקסס ייעוץ עסקי" בגין שירות שקיבלו ולא שילמו עליו לא זאת ועוד שהיה כבר דיון שדן בניסיון ההתחמקות שלהם לשלם ובית המשפט פסק שהצד עם חברת סקסס ופסק שעליהם לשלם ואילו חלק אחר של הנתבעים הם קובץ בעלי עסקים שחל בעסק שלהם שיפור משמעותי בהכנסות וברווחים ובמקום לשמוח ולשלם את העמלה על הצמיחה ניסו לחמוק ולא לשלם את העמלה, בחלקם מדובר אף בצמיחה של מיליונים, אך במקום לשבח את החברה ולשלם את העמלה הם בחרו לנסות להתחמק מהתשלום וכאשר נתבעו חשבו שאם יזמו תביעה כקבוצתית כנגד סקסס ואלעד הד יוכלו לחמוק מלשלם את העמלה שהוסכם עליה. גלגלי הצדק טוחנים אמנם לאט אבל כבר בדיון הראשון בבית המשפט נזף בעורך הדין אהב כהן שאמור לדעת מתוקף עיסוקו שהחוק מגדיר "מעשה בית דין" כנושא שבין המשפט כבר דן בוא ופסק בו, בנושא שכזה לא ניתן להגיש תביעה נוספת ולא ניתן לדון בו שנית ולכן כבר בדיון המקדמי נמחקו 5 מתוך 11. ככל הנראה אותם נתבעים צורפו כדי לתת נפח כוזב לכמות הלקוחות בתביעה. חרף עובדה זו הם הוטעו ושוכנעו ע"י עורכי דינם לשלם אלפי שקלים כל אחד כדי להגיש תביעה נוספת. מכאן התיק המשיך עם 6 תובעים והשופט נתן להם זמן ראוי לארגן ולהגיש מחדש את טענותיהם לאחר שכמעט חצי מהם התגלו כבר בדיון הראשון כחסרות שחר.