Sheee וואלה
צילום: צילום מסך

כפי שפורסם באייס: וואלה משיק אתר לנשים בשם sheee

בוואלה התמקדו בחיבור האתר לעולמות האי-קומרס מבוסס הדאטה על הגולשות, כך שישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי
משה בנימין | (2)

אתר התוכן וואלה משיק אתר נשים חדש בשם SHEEE בעריכת קארין ארד. כפי שפורסם לראשונה באייס, תכני האתר יתמקדו בקהל יעד נשי בין הגילאים 16 ל-40 כשהוא צפוי להתחרות באתרים כדוגמת Onlife וסלונה. 

 

על פי הודעת וואלה "האתר יציג לקוראות מגוון תכנים עשיר מעולמות הלייפסטייל, אופנה, יחסים, הורות, בריאות, חופשות, איפור וטיפוח ואפילו סקס. זה אתר שכל אישה תוכל למצוא בו את עצמה, ואולי גם כמה גברים יוכלו".

האתר מבוסס על 3 עוגנים עיקריים: חיבור תוכני בצורה אינהרנטית למסחר אלקטרוני (Ecommerce), מערכת פרסונליזציה מבוססת דאטה המתאימה את התוכן לכל גולשת בהתאם להרגלי הגלישה שלה וחיבור לעולמות הסושיאל הכולל עבודה עם מובילי רשת ליצירת תכנים מגוונים. הסאבטקסט של עוגנים אלו רומז באופן גלוי לכך שהאתר ישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי. "השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות אשר כוללות חיבור בין האתר, הסושיאל ורצפת המכירה", אומר ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות בוואלה. 

 

כאמור, עורכת האתר תהיה קארין ארד, סופרת ועיתונאית מהמוכרות והבולטות בעולמות הלייפסטייל, ביוטי ויחסים. בנוסף, יכתבו ויתארחו באתר כותבות מוכרות לצד כישרונות חדשים שפרצו לעצמן דרך ברשתות החברתיות ויזכו שם לראשונה לבמה מרכזית. לדברי ארד: "לדעתי מה שמיוחד באתר הוא שהוא מטאפורה לאישה החדשה שכל יום נולדת מחדש וממשיכה להשתנות: הוא מגוון, מודע לעצמו, לובש כמה סגנונות בבת אחת ולא מתעקש להזדהות עם אף אחד מהם, ובעיקר, לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי".

 

כבר במבט ראשון, בגלישה ראשונה, ניתן להבחין באופי המסחרי והקליל של האתר כפי שמעיד סרגל התוכן שכולל לשוניות כגון: "לייף בסטייל, גלאם, קלאץ', הוא ו-Sheee ומאמיל'ה".

אל תצפו לפגוש כאן כתבות עומק יסודיות ותחקירים או חשיפות ברוח #ME TOO אלא יותר המלצות לרכישת אקססוריז לילדים, שאלונים בסגנון "האם את מגנט דושים" בעלי מנגנון ויראליות מובנה ועוד המלצות לסטיילינג, גלאם, אופנה שלכולם מכנה משותף אחד מובהק - צריכה. בגזרת ה-WTF ניתן למצוא טורים עם כתרת כגון "למה כדאי לך לשכב עם יהודים".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אימי 07/05/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
    סלונה ואוןלייף בדרך לקריסה אז מאחלת לוואלה הרבה יותר בהצלחה
  • 1.
    אייל 07/05/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנכשלו עם באזיט מגיע הכישלון הבא... רק שהפעם אין את הגב של בזק לחפות על זה
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.61%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״