כפי שפורסם באייס: וואלה משיק אתר לנשים בשם sheee
אתר התוכן וואלה משיק אתר נשים חדש בשם SHEEE בעריכת קארין ארד. כפי שפורסם לראשונה באייס, תכני האתר יתמקדו בקהל יעד נשי בין הגילאים 16 ל-40 כשהוא צפוי להתחרות באתרים כדוגמת Onlife וסלונה.
על פי הודעת וואלה "האתר יציג לקוראות מגוון תכנים עשיר מעולמות הלייפסטייל, אופנה, יחסים, הורות, בריאות, חופשות, איפור וטיפוח ואפילו סקס. זה אתר שכל אישה תוכל למצוא בו את עצמה, ואולי גם כמה גברים יוכלו".
האתר מבוסס על 3 עוגנים עיקריים: חיבור תוכני בצורה אינהרנטית למסחר אלקטרוני (Ecommerce), מערכת פרסונליזציה מבוססת דאטה המתאימה את התוכן לכל גולשת בהתאם להרגלי הגלישה שלה וחיבור לעולמות הסושיאל הכולל עבודה עם מובילי רשת ליצירת תכנים מגוונים. הסאבטקסט של עוגנים אלו רומז באופן גלוי לכך שהאתר ישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי. "השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות אשר כוללות חיבור בין האתר, הסושיאל ורצפת המכירה", אומר ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות בוואלה.
כאמור, עורכת האתר תהיה קארין ארד, סופרת ועיתונאית מהמוכרות והבולטות בעולמות הלייפסטייל, ביוטי ויחסים. בנוסף, יכתבו ויתארחו באתר כותבות מוכרות לצד כישרונות חדשים שפרצו לעצמן דרך ברשתות החברתיות ויזכו שם לראשונה לבמה מרכזית. לדברי ארד: "לדעתי מה שמיוחד באתר הוא שהוא מטאפורה לאישה החדשה שכל יום נולדת מחדש וממשיכה להשתנות: הוא מגוון, מודע לעצמו, לובש כמה סגנונות בבת אחת ולא מתעקש להזדהות עם אף אחד מהם, ובעיקר, לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי".
- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?
- אחרי עשור: מנהלת השיווק והדוברת של וואלה עוזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כבר במבט ראשון, בגלישה ראשונה, ניתן להבחין באופי המסחרי והקליל של האתר כפי שמעיד סרגל התוכן שכולל לשוניות כגון: "לייף בסטייל, גלאם, קלאץ', הוא ו-Sheee ומאמיל'ה".
אל תצפו לפגוש כאן כתבות עומק יסודיות ותחקירים או חשיפות ברוח #ME TOO אלא יותר המלצות לרכישת אקססוריז לילדים, שאלונים בסגנון "האם את מגנט דושים" בעלי מנגנון ויראליות מובנה ועוד המלצות לסטיילינג, גלאם, אופנה שלכולם מכנה משותף אחד מובהק - צריכה. בגזרת ה-WTF ניתן למצוא טורים עם כתרת כגון "למה כדאי לך לשכב עם יהודים".
- 2.אימי 07/05/2018 16:37הגב לתגובה זוסלונה ואוןלייף בדרך לקריסה אז מאחלת לוואלה הרבה יותר בהצלחה
- 1.אייל 07/05/2018 14:06הגב לתגובה זואחרי שנכשלו עם באזיט מגיע הכישלון הבא... רק שהפעם אין את הגב של בזק לחפות על זה
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
