Sheee וואלה
צילום: צילום מסך

כפי שפורסם באייס: וואלה משיק אתר לנשים בשם sheee

בוואלה התמקדו בחיבור האתר לעולמות האי-קומרס מבוסס הדאטה על הגולשות, כך שישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי
משה בנימין | (2)

אתר התוכן וואלה משיק אתר נשים חדש בשם SHEEE בעריכת קארין ארד. כפי שפורסם לראשונה באייס, תכני האתר יתמקדו בקהל יעד נשי בין הגילאים 16 ל-40 כשהוא צפוי להתחרות באתרים כדוגמת Onlife וסלונה. 

 

על פי הודעת וואלה "האתר יציג לקוראות מגוון תכנים עשיר מעולמות הלייפסטייל, אופנה, יחסים, הורות, בריאות, חופשות, איפור וטיפוח ואפילו סקס. זה אתר שכל אישה תוכל למצוא בו את עצמה, ואולי גם כמה גברים יוכלו".

האתר מבוסס על 3 עוגנים עיקריים: חיבור תוכני בצורה אינהרנטית למסחר אלקטרוני (Ecommerce), מערכת פרסונליזציה מבוססת דאטה המתאימה את התוכן לכל גולשת בהתאם להרגלי הגלישה שלה וחיבור לעולמות הסושיאל הכולל עבודה עם מובילי רשת ליצירת תכנים מגוונים. הסאבטקסט של עוגנים אלו רומז באופן גלוי לכך שהאתר ישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי. "השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות אשר כוללות חיבור בין האתר, הסושיאל ורצפת המכירה", אומר ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות בוואלה. 

 

כאמור, עורכת האתר תהיה קארין ארד, סופרת ועיתונאית מהמוכרות והבולטות בעולמות הלייפסטייל, ביוטי ויחסים. בנוסף, יכתבו ויתארחו באתר כותבות מוכרות לצד כישרונות חדשים שפרצו לעצמן דרך ברשתות החברתיות ויזכו שם לראשונה לבמה מרכזית. לדברי ארד: "לדעתי מה שמיוחד באתר הוא שהוא מטאפורה לאישה החדשה שכל יום נולדת מחדש וממשיכה להשתנות: הוא מגוון, מודע לעצמו, לובש כמה סגנונות בבת אחת ולא מתעקש להזדהות עם אף אחד מהם, ובעיקר, לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי".

 

כבר במבט ראשון, בגלישה ראשונה, ניתן להבחין באופי המסחרי והקליל של האתר כפי שמעיד סרגל התוכן שכולל לשוניות כגון: "לייף בסטייל, גלאם, קלאץ', הוא ו-Sheee ומאמיל'ה".

אל תצפו לפגוש כאן כתבות עומק יסודיות ותחקירים או חשיפות ברוח #ME TOO אלא יותר המלצות לרכישת אקססוריז לילדים, שאלונים בסגנון "האם את מגנט דושים" בעלי מנגנון ויראליות מובנה ועוד המלצות לסטיילינג, גלאם, אופנה שלכולם מכנה משותף אחד מובהק - צריכה. בגזרת ה-WTF ניתן למצוא טורים עם כתרת כגון "למה כדאי לך לשכב עם יהודים".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אימי 07/05/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
    סלונה ואוןלייף בדרך לקריסה אז מאחלת לוואלה הרבה יותר בהצלחה
  • 1.
    אייל 07/05/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנכשלו עם באזיט מגיע הכישלון הבא... רק שהפעם אין את הגב של בזק לחפות על זה
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.