Sheee וואלה
צילום: צילום מסך

כפי שפורסם באייס: וואלה משיק אתר לנשים בשם sheee

בוואלה התמקדו בחיבור האתר לעולמות האי-קומרס מבוסס הדאטה על הגולשות, כך שישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי
משה בנימין | (2)

אתר התוכן וואלה משיק אתר נשים חדש בשם SHEEE בעריכת קארין ארד. כפי שפורסם לראשונה באייס, תכני האתר יתמקדו בקהל יעד נשי בין הגילאים 16 ל-40 כשהוא צפוי להתחרות באתרים כדוגמת Onlife וסלונה. 

 

על פי הודעת וואלה "האתר יציג לקוראות מגוון תכנים עשיר מעולמות הלייפסטייל, אופנה, יחסים, הורות, בריאות, חופשות, איפור וטיפוח ואפילו סקס. זה אתר שכל אישה תוכל למצוא בו את עצמה, ואולי גם כמה גברים יוכלו".

האתר מבוסס על 3 עוגנים עיקריים: חיבור תוכני בצורה אינהרנטית למסחר אלקטרוני (Ecommerce), מערכת פרסונליזציה מבוססת דאטה המתאימה את התוכן לכל גולשת בהתאם להרגלי הגלישה שלה וחיבור לעולמות הסושיאל הכולל עבודה עם מובילי רשת ליצירת תכנים מגוונים. הסאבטקסט של עוגנים אלו רומז באופן גלוי לכך שהאתר ישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי. "השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות אשר כוללות חיבור בין האתר, הסושיאל ורצפת המכירה", אומר ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות בוואלה. 

 

כאמור, עורכת האתר תהיה קארין ארד, סופרת ועיתונאית מהמוכרות והבולטות בעולמות הלייפסטייל, ביוטי ויחסים. בנוסף, יכתבו ויתארחו באתר כותבות מוכרות לצד כישרונות חדשים שפרצו לעצמן דרך ברשתות החברתיות ויזכו שם לראשונה לבמה מרכזית. לדברי ארד: "לדעתי מה שמיוחד באתר הוא שהוא מטאפורה לאישה החדשה שכל יום נולדת מחדש וממשיכה להשתנות: הוא מגוון, מודע לעצמו, לובש כמה סגנונות בבת אחת ולא מתעקש להזדהות עם אף אחד מהם, ובעיקר, לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי".

 

כבר במבט ראשון, בגלישה ראשונה, ניתן להבחין באופי המסחרי והקליל של האתר כפי שמעיד סרגל התוכן שכולל לשוניות כגון: "לייף בסטייל, גלאם, קלאץ', הוא ו-Sheee ומאמיל'ה".

אל תצפו לפגוש כאן כתבות עומק יסודיות ותחקירים או חשיפות ברוח #ME TOO אלא יותר המלצות לרכישת אקססוריז לילדים, שאלונים בסגנון "האם את מגנט דושים" בעלי מנגנון ויראליות מובנה ועוד המלצות לסטיילינג, גלאם, אופנה שלכולם מכנה משותף אחד מובהק - צריכה. בגזרת ה-WTF ניתן למצוא טורים עם כתרת כגון "למה כדאי לך לשכב עם יהודים".  

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    אימי 07/05/2018 16:37
    הגב לתגובה זו
    סלונה ואוןלייף בדרך לקריסה אז מאחלת לוואלה הרבה יותר בהצלחה
  • 1.
    אייל 07/05/2018 14:06
    הגב לתגובה זו
    אחרי שנכשלו עם באזיט מגיע הכישלון הבא... רק שהפעם אין את הגב של בזק לחפות על זה
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.