כפי שפורסם באייס: וואלה משיק אתר לנשים בשם sheee
אתר התוכן וואלה משיק אתר נשים חדש בשם SHEEE בעריכת קארין ארד. כפי שפורסם לראשונה באייס, תכני האתר יתמקדו בקהל יעד נשי בין הגילאים 16 ל-40 כשהוא צפוי להתחרות באתרים כדוגמת Onlife וסלונה.
על פי הודעת וואלה "האתר יציג לקוראות מגוון תכנים עשיר מעולמות הלייפסטייל, אופנה, יחסים, הורות, בריאות, חופשות, איפור וטיפוח ואפילו סקס. זה אתר שכל אישה תוכל למצוא בו את עצמה, ואולי גם כמה גברים יוכלו".
האתר מבוסס על 3 עוגנים עיקריים: חיבור תוכני בצורה אינהרנטית למסחר אלקטרוני (Ecommerce), מערכת פרסונליזציה מבוססת דאטה המתאימה את התוכן לכל גולשת בהתאם להרגלי הגלישה שלה וחיבור לעולמות הסושיאל הכולל עבודה עם מובילי רשת ליצירת תכנים מגוונים. הסאבטקסט של עוגנים אלו רומז באופן גלוי לכך שהאתר ישמש כזרוע תוכן מסחרית, בממשק הדוק לעולמות התוכן השיווקי. "השילוב בין 3 העוגנים מאפשר לנו להציע למפרסמים חבילות 360 מפולחות וחכמות אשר כוללות חיבור בין האתר, הסושיאל ורצפת המכירה", אומר ערן גוטדנקר, סמנכ"ל בכיר שיווק ומכירות בוואלה.
כאמור, עורכת האתר תהיה קארין ארד, סופרת ועיתונאית מהמוכרות והבולטות בעולמות הלייפסטייל, ביוטי ויחסים. בנוסף, יכתבו ויתארחו באתר כותבות מוכרות לצד כישרונות חדשים שפרצו לעצמן דרך ברשתות החברתיות ויזכו שם לראשונה לבמה מרכזית. לדברי ארד: "לדעתי מה שמיוחד באתר הוא שהוא מטאפורה לאישה החדשה שכל יום נולדת מחדש וממשיכה להשתנות: הוא מגוון, מודע לעצמו, לובש כמה סגנונות בבת אחת ולא מתעקש להזדהות עם אף אחד מהם, ובעיקר, לא לוקח את עצמו ברצינות גדולה מדי".
- זינוק בהשמעות ברדיו לשירים של ריטה. כמה כסף זה הכניס?
- אחרי עשור: מנהלת השיווק והדוברת של וואלה עוזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כבר במבט ראשון, בגלישה ראשונה, ניתן להבחין באופי המסחרי והקליל של האתר כפי שמעיד סרגל התוכן שכולל לשוניות כגון: "לייף בסטייל, גלאם, קלאץ', הוא ו-Sheee ומאמיל'ה".
אל תצפו לפגוש כאן כתבות עומק יסודיות ותחקירים או חשיפות ברוח #ME TOO אלא יותר המלצות לרכישת אקססוריז לילדים, שאלונים בסגנון "האם את מגנט דושים" בעלי מנגנון ויראליות מובנה ועוד המלצות לסטיילינג, גלאם, אופנה שלכולם מכנה משותף אחד מובהק - צריכה. בגזרת ה-WTF ניתן למצוא טורים עם כתרת כגון "למה כדאי לך לשכב עם יהודים".
- 2.אימי 07/05/2018 16:37הגב לתגובה זוסלונה ואוןלייף בדרך לקריסה אז מאחלת לוואלה הרבה יותר בהצלחה
- 1.אייל 07/05/2018 14:06הגב לתגובה זואחרי שנכשלו עם באזיט מגיע הכישלון הבא... רק שהפעם אין את הגב של בזק לחפות על זה

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
