לירון בן ארי
צילום: יח"צ
פרופיל אישי

'הדבר הבא: שילוב מובילי דעה מהעולם החברתי בקמפיינים. הם הסלבס החדשים'

לירון בן ארי היא האורחת השבוע ב-under 40. על ההחלטה להקמת TheySay, הסתירות בין רצון הלקוח לדרישת הקהל, והתואר "המלצרית הגרועה בת"א"
נעמה תורן | (51)

תגובות לכתבה(51):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 28.
    כל הכבוד לירון, תמשיכי ככה (ל"ת)
    אביחי 23/06/2013 19:26
    הגב לתגובה זו
  • 27.
    eran kariv 10/06/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    אני מרים את הכובע לפני לירון על השגיה
  • 26.
    מגיב בתשלום 10/06/2013 11:31
    הגב לתגובה זו
    אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שיצאו ונכנסו לכתבה כדי לסמן לייק על הפידבקים החיוביים
  • 25.
    שאפו (ל"ת)
    גילי ארג'נטרו 10/06/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 24.
    נירה 10/06/2013 09:32
    הגב לתגובה זו
    בחורה מדהימה!!!! מוכשרת עם יכולות יצאות דופן . מעורר כבור רב .
  • 23.
    IB 09/06/2013 22:08
    הגב לתגובה זו
    מקוריות, יושר וחדשנות מייחדים אותך. השמיים הם הגבול ושימותו הקנאים!
  • 22.
    מפרגנת תמיד (ל"ת)
    שירי 09/06/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
  • 21.
    מה טל נברו אומרת על זה? (ל"ת)
    שמעון 09/06/2013 18:48
    הגב לתגובה זו
  • 20.
    משיהו יכול להגיד לי איך מודדים אינגייג'מנט? (ל"ת)
    יאיא 09/06/2013 18:30
    הגב לתגובה זו
  • 19.
    מישהו יגיד לי איך מודדים אינגייג'מנט? (ל"ת)
    יאיא 09/06/2013 18:10
    הגב לתגובה זו
  • 18.
    מי יגיד לי אז איך מודדים אינגייג'מנט? (ל"ת)
    סושייל 09/06/2013 18:00
    הגב לתגובה זו
  • 17.
    יוני 09/06/2013 17:51
    הגב לתגובה זו
    הבחורה תותחית, מוכשרת, מבריקה ותגיע רחוק.
  • בונדי 09/06/2013 18:36
    הגב לתגובה זו
    יופי פותח דלתות, מניסיון
  • 16.
    נימנימ 09/06/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    http://theysay.io/ ראבק ישראלים לא יכולים להיות מקוריים רק לרכב על גב של אחרים - סושיאל מדיה עלק !!
  • שיחקה אותה לגמרי! כל הכבוד! (ל"ת)
    בהצלחה!! 09/06/2013 18:04
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    עומר 09/06/2013 17:35
    הגב לתגובה זו
    תמשיכי לעלות ותגיעי רחוק. כל המכפישים - זה עושה קמטים.
  • 14.
    דותן - אחד שיודע 09/06/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    זו לא חוכמה לפתוח עמוד פייסבוק ללקוח ולהעלות קצת תמונות וכמה פוסטים. החוכמה היא לדעת איך לצור שיח פנימי ולהניע את הצרכנים השונים לפעולה (צריך לדעת להתאים את עצמך כל פעם מחדש עבור כל לקוח ולקוח). במבחן התוצאה, מסתבר ש-TheySay עושה את זה הרבה יותר טוב ממשרדי הפרסום הגדולים.
  • תרשה לי להגיב: חחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    מגיב בתשלום 09/06/2013 17:38
    הגב לתגובה זו
  • תרשה לי להגיב: לך חפש מי ינענע אותך... (ל"ת)
    עידן 09/06/2013 19:39
  • 13.
    יוני 09/06/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
    נו מהה ?!??!
  • 12.
    מוכשרת ומיוחדת, כל הכבוד (ל"ת)
    תומיק 09/06/2013 16:52
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    כל הכבוד תמשיכי בדרך שלך את ווינרית אמיתית (ל"ת)
    הראל 09/06/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    גיל 09/06/2013 15:53
    הגב לתגובה זו
    כמאמר הפתגם הידוע - "אתה יכול לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן". אם מותגים רבים ומובילים מאמינים בלירון ובצוות שלה - כנראה שהיא עושה דבר או שניים נכון. לפרגן לא עולה כסף וגם לא כואב.
  • 9.
    מבין לא מעט 09/06/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    שימוש במובילי דעת קהל הולכים ומתמעטים השיא היה סביב 2009 - 2010 שימוש בבלוגרים, משפיענים ומה שכונה מאוחר יותר "סלווב" כבר כמה שנים טובות לא נוגעים בזה בכלל ולהגיד שזה הדבר הבא זה בערך כמו להגיד שהדבר הבא יהיה מייספייס.
  • לירון 09/06/2013 16:40
    הגב לתגובה זו
    היי, מובילי דעת קהל הם ממזמן לא בלוגרים ואמהות. מדובר הרבה פעמים בצלמים מובילים באינסטגרם שמביאים ביטוי אחר לראייה של המותג ולדרך הצגתו. בפורומים לדוגמא, בעיקר בתחום הרכב, רבים מקשיבים ליוזרים הותיקים יותר, אלה גם מובילי דעת קבל והרבה פעמים אנחנו נותנים להם להתנסות ולחוות דיעה אובייקטיבית לפני כולם. אני מסכימה בהחלט שעניין התוכן "המכור" של מובילי דעת קהל כבר אבד מהעולם אך לא לכך הכוונה.
  • גם מהתעשייה 09/06/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    הכל היה נורא בתולי ונעדר יצירתיות ב-2009. ממש כמו הטענה שלך. זה כמו לומר אחרי נסיון ה-beacon שפייסבוק עשו ש-Facebook ads כנראה יהיה רעיון גרוע. אני מניח שבתור אחד שמבין לא מעט, אתה מבין למה אני מתכוון.
  • שמיל 09/06/2013 16:07
    הגב לתגובה זו
    מצטרף ל'מבין' ומוסיף: לגולשים כבר נמאס מבלוגרים שדוחפים תוכן שיווקי לכל חור ו'ממליצים' על מסעדות, בשמים ואתרי נופש. הצרכנים שבעו מהפרסום הכפוי במייל ובפיד שלהם. לירון נמצאת כמה שנים אחורה
  • 8.
    פשוט אלופה! (ל"ת)
    קווין אליזבת' 09/06/2013 15:42
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    הילדה הזאת עוד תגיע רחוק (ל"ת)
    נימי 09/06/2013 15:40
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    TheySay זה לא me too של D-Say?!?! (ל"ת)
    E ירוק בים 09/06/2013 15:25
    הגב לתגובה זו
  • כנראה שאתה לא מכיר את החברה שלה לפי התגובה (ל"ת)
    אורית 09/06/2013 19:42
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אני 09/06/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    מעידים על מעפנות יתר
  • כ"כ צודק! (ל"ת)
    ישראלי מצוי 09/06/2013 16:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    כמה יפה ככה חלולה (ל"ת)
    ישראלי מצוי 09/06/2013 15:07
    הגב לתגובה זו
  • ואתה בטח גם מכוער וגם חלול (ל"ת)
    הישראלי המכוער 09/06/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
  • אוי אוי אוי, העלבתי אותך אז את תוקפת אותי :) (ל"ת)
    ישראלי מצוי 09/06/2013 15:59
  • 3.
    תותחית :-) (ל"ת)
    נמרוד 09/06/2013 15:05
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    זה מוובאימאג' 09/06/2013 14:52
    הגב לתגובה זו
    אף אחד לא מקנא ...סהכ כל תחום ניהול עמוד בפייסבוק זה חרטא בארטה.
  • 1.
    מיכל 09/06/2013 14:33
    הגב לתגובה זו
    העיקר שהריטיינרים מהלקוחות דופקים בזמן
  • תנוחי יא ממורמרת, מה רע בלפרגן (ל"ת)
    טל 09/06/2013 18:29
    הגב לתגובה זו
  • אודי 09/06/2013 15:48
    הגב לתגובה זו
    כי לך אין את הכישרון / ביצים / יכולת להניע את עצמך לאנשהו... עוד קנאית שסתם מגיבה בלי יכולת פרגון...
  • מיכל 09/06/2013 16:10
    גם האחיינית הקטנה שלי יכולה לעשות את זה. ראשית, אתה לא יודע מה אני עושה ובמה אני עוסקת. שנית, אין פה קנאה, אלא ראייה מפוכחת על הפיקציה שנקראת 'ניהול מדיה חברתית'. כל זב חוטם עם 5000 חברים רץ לחברות מסחריות ותמורת 3000 שקל בחודש מנהל/ת להם את העמוד. העתיד לא שם, לידיעתך
  • מיכאל 09/06/2013 14:45
    הגב לתגובה זו
    מחזיקה את המותגים הכי חזקים בישראל ועושה להם עבודה מדהימה. אולי כדאי לנוח קצת עם הקנאה
  • מיכל 09/06/2013 15:45
    אז היא מחזיקה את עמודי הפייסבוק של תבליני מימון והשכרת רכב אויס. איזה כיף לה. זה מזכיר לי שפעם היו משרדי פרסום מיוחדים ל"אינטרנט" וקראו להם משרדי 'אינטראקטיב'... היא אחת ממיליון בתחום שהולך להתפוגג