
צילום: יח"צ
פרופיל אישי
'הדבר הבא: שילוב מובילי דעה מהעולם החברתי בקמפיינים. הם הסלבס החדשים'
לירון בן ארי היא האורחת השבוע ב-under 40. על ההחלטה להקמת TheySay, הסתירות בין רצון הלקוח לדרישת הקהל, והתואר "המלצרית הגרועה בת"א"
- 28.כל הכבוד לירון, תמשיכי ככה (ל"ת)אביחי 23/06/2013 19:26הגב לתגובה זו
- 27.eran kariv 10/06/2013 18:41הגב לתגובה זואני מרים את הכובע לפני לירון על השגיה
- 26.מגיב בתשלום 10/06/2013 11:31הגב לתגובה זואחרת איך אפשר להסביר את העובדה שיצאו ונכנסו לכתבה כדי לסמן לייק על הפידבקים החיוביים
- 25.שאפו (ל"ת)גילי ארג'נטרו 10/06/2013 11:30הגב לתגובה זו
- 24.נירה 10/06/2013 09:32הגב לתגובה זובחורה מדהימה!!!! מוכשרת עם יכולות יצאות דופן . מעורר כבור רב .
- 23.IB 09/06/2013 22:08הגב לתגובה זומקוריות, יושר וחדשנות מייחדים אותך. השמיים הם הגבול ושימותו הקנאים!
- 22.מפרגנת תמיד (ל"ת)שירי 09/06/2013 19:35הגב לתגובה זו
- 21.מה טל נברו אומרת על זה? (ל"ת)שמעון 09/06/2013 18:48הגב לתגובה זו
- 20.משיהו יכול להגיד לי איך מודדים אינגייג'מנט? (ל"ת)יאיא 09/06/2013 18:30הגב לתגובה זו
- 19.מישהו יגיד לי איך מודדים אינגייג'מנט? (ל"ת)יאיא 09/06/2013 18:10הגב לתגובה זו
- 18.מי יגיד לי אז איך מודדים אינגייג'מנט? (ל"ת)סושייל 09/06/2013 18:00הגב לתגובה זו
- 17.יוני 09/06/2013 17:51הגב לתגובה זוהבחורה תותחית, מוכשרת, מבריקה ותגיע רחוק.
- בונדי 09/06/2013 18:36הגב לתגובה זויופי פותח דלתות, מניסיון
- 16.נימנימ 09/06/2013 17:35הגב לתגובה זוhttp://theysay.io/ ראבק ישראלים לא יכולים להיות מקוריים רק לרכב על גב של אחרים - סושיאל מדיה עלק !!
- שיחקה אותה לגמרי! כל הכבוד! (ל"ת)בהצלחה!! 09/06/2013 18:04הגב לתגובה זו
- 15.עומר 09/06/2013 17:35הגב לתגובה זותמשיכי לעלות ותגיעי רחוק. כל המכפישים - זה עושה קמטים.
- 14.דותן - אחד שיודע 09/06/2013 17:12הגב לתגובה זוזו לא חוכמה לפתוח עמוד פייסבוק ללקוח ולהעלות קצת תמונות וכמה פוסטים. החוכמה היא לדעת איך לצור שיח פנימי ולהניע את הצרכנים השונים לפעולה (צריך לדעת להתאים את עצמך כל פעם מחדש עבור כל לקוח ולקוח). במבחן התוצאה, מסתבר ש-TheySay עושה את זה הרבה יותר טוב ממשרדי הפרסום הגדולים.
- תרשה לי להגיב: חחחחחחחחחחחח (ל"ת)מגיב בתשלום 09/06/2013 17:38הגב לתגובה זו
- תרשה לי להגיב: לך חפש מי ינענע אותך... (ל"ת)עידן 09/06/2013 19:39
- 13.יוני 09/06/2013 16:52הגב לתגובה זונו מהה ?!??!
- 12.מוכשרת ומיוחדת, כל הכבוד (ל"ת)תומיק 09/06/2013 16:52הגב לתגובה זו
- 11.כל הכבוד תמשיכי בדרך שלך את ווינרית אמיתית (ל"ת)הראל 09/06/2013 16:07הגב לתגובה זו
- 10.גיל 09/06/2013 15:53הגב לתגובה זוכמאמר הפתגם הידוע - "אתה יכול לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן". אם מותגים רבים ומובילים מאמינים בלירון ובצוות שלה - כנראה שהיא עושה דבר או שניים נכון. לפרגן לא עולה כסף וגם לא כואב.
- 9.מבין לא מעט 09/06/2013 15:48הגב לתגובה זושימוש במובילי דעת קהל הולכים ומתמעטים השיא היה סביב 2009 - 2010 שימוש בבלוגרים, משפיענים ומה שכונה מאוחר יותר "סלווב" כבר כמה שנים טובות לא נוגעים בזה בכלל ולהגיד שזה הדבר הבא זה בערך כמו להגיד שהדבר הבא יהיה מייספייס.
- לירון 09/06/2013 16:40הגב לתגובה זוהיי, מובילי דעת קהל הם ממזמן לא בלוגרים ואמהות. מדובר הרבה פעמים בצלמים מובילים באינסטגרם שמביאים ביטוי אחר לראייה של המותג ולדרך הצגתו. בפורומים לדוגמא, בעיקר בתחום הרכב, רבים מקשיבים ליוזרים הותיקים יותר, אלה גם מובילי דעת קבל והרבה פעמים אנחנו נותנים להם להתנסות ולחוות דיעה אובייקטיבית לפני כולם. אני מסכימה בהחלט שעניין התוכן "המכור" של מובילי דעת קהל כבר אבד מהעולם אך לא לכך הכוונה.
- גם מהתעשייה 09/06/2013 16:14הגב לתגובה זוהכל היה נורא בתולי ונעדר יצירתיות ב-2009. ממש כמו הטענה שלך. זה כמו לומר אחרי נסיון ה-beacon שפייסבוק עשו ש-Facebook ads כנראה יהיה רעיון גרוע. אני מניח שבתור אחד שמבין לא מעט, אתה מבין למה אני מתכוון.
- שמיל 09/06/2013 16:07הגב לתגובה זומצטרף ל'מבין' ומוסיף: לגולשים כבר נמאס מבלוגרים שדוחפים תוכן שיווקי לכל חור ו'ממליצים' על מסעדות, בשמים ואתרי נופש. הצרכנים שבעו מהפרסום הכפוי במייל ובפיד שלהם. לירון נמצאת כמה שנים אחורה
- 8.פשוט אלופה! (ל"ת)קווין אליזבת' 09/06/2013 15:42הגב לתגובה זו
- 7.הילדה הזאת עוד תגיע רחוק (ל"ת)נימי 09/06/2013 15:40הגב לתגובה זו
- 6.TheySay זה לא me too של D-Say?!?! (ל"ת)E ירוק בים 09/06/2013 15:25הגב לתגובה זו
- כנראה שאתה לא מכיר את החברה שלה לפי התגובה (ל"ת)אורית 09/06/2013 19:42הגב לתגובה זו
- 5.אני 09/06/2013 15:19הגב לתגובה זומעידים על מעפנות יתר
- כ"כ צודק! (ל"ת)ישראלי מצוי 09/06/2013 16:01הגב לתגובה זו
- 4.כמה יפה ככה חלולה (ל"ת)ישראלי מצוי 09/06/2013 15:07הגב לתגובה זו
- ואתה בטח גם מכוער וגם חלול (ל"ת)הישראלי המכוער 09/06/2013 15:48הגב לתגובה זו
- אוי אוי אוי, העלבתי אותך אז את תוקפת אותי :) (ל"ת)ישראלי מצוי 09/06/2013 15:59
- 3.תותחית :-) (ל"ת)נמרוד 09/06/2013 15:05הגב לתגובה זו
- 2.זה מוובאימאג' 09/06/2013 14:52הגב לתגובה זואף אחד לא מקנא ...סהכ כל תחום ניהול עמוד בפייסבוק זה חרטא בארטה.
- 1.מיכל 09/06/2013 14:33הגב לתגובה זוהעיקר שהריטיינרים מהלקוחות דופקים בזמן
- תנוחי יא ממורמרת, מה רע בלפרגן (ל"ת)טל 09/06/2013 18:29הגב לתגובה זו
- אודי 09/06/2013 15:48הגב לתגובה זוכי לך אין את הכישרון / ביצים / יכולת להניע את עצמך לאנשהו... עוד קנאית שסתם מגיבה בלי יכולת פרגון...
- מיכל 09/06/2013 16:10גם האחיינית הקטנה שלי יכולה לעשות את זה. ראשית, אתה לא יודע מה אני עושה ובמה אני עוסקת. שנית, אין פה קנאה, אלא ראייה מפוכחת על הפיקציה שנקראת 'ניהול מדיה חברתית'. כל זב חוטם עם 5000 חברים רץ לחברות מסחריות ותמורת 3000 שקל בחודש מנהל/ת להם את העמוד. העתיד לא שם, לידיעתך
- מיכאל 09/06/2013 14:45הגב לתגובה זומחזיקה את המותגים הכי חזקים בישראל ועושה להם עבודה מדהימה. אולי כדאי לנוח קצת עם הקנאה
- מיכל 09/06/2013 15:45אז היא מחזיקה את עמודי הפייסבוק של תבליני מימון והשכרת רכב אויס. איזה כיף לה. זה מזכיר לי שפעם היו משרדי פרסום מיוחדים ל"אינטרנט" וקראו להם משרדי 'אינטראקטיב'... היא אחת ממיליון בתחום שהולך להתפוגג