21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

המפרק טוען שענבל אור השחיתה את הדירה בה גרה בגוש הגדול - צפו בתמונות

וכך כותב המפרק: "קירות הבית הושחתו, בקירות הגבס יש חורים (כנראה מבעיטות)" ומה גובה השכירות לחודש?
 |  84
"צחנה, חורים בקירות..."
Share
בפרשת ענבל אור אין רגע דל, והיום המפרק הזמני מטעם ביהמ"ש, עו"ד איתן ארז, יורד נמוך כאשר הוא מגיש תגובה לביהמ"ש לבקשתה של אור לאפשר לה להשאר בדירתה ברחוב הל"ה בגבעתיים. בתגובתו, מצרף המפרק תמונות קשות מאוד מהבית בו התגוררה אור ברח' שסטקוביץ' בצפון ת"א עד לאחרונה - וזה נראה רע מאוד. בתוך כך, השופט אורנשטיין קבע כי הדיון בנושא סילוקה של אור מהדירה בגבעתיים יתקיים ב-1 למאי. 


המפרק אף טוען כי אור השאירה חובות בגין חשמל, ארנונה וכדומה בדירה האמורה. אגב, גובה השכירות על הדירה עמד על 23,000 שקל לחודש. 

וכך כותב המפרק: "הדירה הושחתה לחלוטין ע"י החייבת ו/או מי מטעמה אשר ככל הנראה עזבה את הנכס בחופזה. בבית הייתה צחנה של אוכל רקוב אשר הושאר על דלפק המטבח והיה מפוזר בכל עבר. במקומות שונים בבית נותר אוכל אשר נרקב והעלה עובש ומשך אליו עשרות חרקים מעופפים וזוחלים אשר היו במקום. על רצפת הסלון נשפכו נוזלים אשר הכתימו את הרצפה ואין מילים לתאר את הצחנה הבלתי נסבלת אשר שררה במקום. תמונות אשר צולמו ע"י עו"ד יואב רז ינסו לתאר את אשר ראו".
 
"לעניין טענת החייבת כי יש למצוא עבורה "דיור חלופי", הרי שלחייבת הייתה אפשרות להישאר בבית ברח' שוסטקוביץ' שם שולמו דמי השכירות ע"י החברות עד ליום 29.6.16 ועד אז למצוא דירה חליפית מתאימה עבורה ועבור ילדיה. עם כל הכבוד, אין זה באחריות הכונס הזמני למצוא לחייבת מדור לפני חג הפסח. באחריות הכונס הזמני לכנס את נכסי החייבת ולשמרם ולדאוג לנושים אשר איבדו את כספם. אותם נושים אשר "השמיים נפלו עליהם", כלשונה של החייבת, ינסו לחגוג את חג הפסח חרף הצרה עליה נקלעו כתוצאה ממעשי החייבת אשר מבקשת כעת לחגוג את חג הפסח בפנטהאוז יוקרתי בגבעתיים אליו פלשה שלא כדין".   
 
"צר לכונס הזמני כי החייבת עושה שימוש בילדיה הקטינים כטענה להצדיק את פלישתה לדירה שאיננה שלה ואין כל כוונה להשכירה לצד ג' לאור הכוונה למכרה. החייבת עשתה שימוש בטענה זו גם בבקשה להותיר לה את הרכב שהיה ברשותה שכן הדבר דרוש לה כאם חד הורית ולטובת ילדיה הקטינים. צר לח"מ על השימוש הציני אותו עושה החייבת בילדיה הקטינים, ילדים שיש להם אבות אמידים שיכולים לדאוג להם".ארז אף מציג כי ישנה בנייה לא חוקית בדירה ללא אישור הבעלים, הכוללת ג'קוזי ובריכה בעלות של למעלה מ-100 אלף שקל. והנה התמונות מההרס בדירה:






מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

84 תגובות ב-59 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
59 קבלנים בישראל רמאים 29/04/2016 11:47 רוני בריק שיהיה לך חג שחור כמו שאתה עושה לעם ישראל (ל"ת)
58 איש 22/04/2016 10:39 העיקר שיוצאת מהבית עטופה ביהלומים מפדני (ל"ת)
57 מתנהלת בשיקול דעת 22/04/2016 10:09 חחח העיקר יוצאת מהבית עטופה ביהלומים חחחח (ל"ת)
אזרח 03/05/2016 13:52 גם אני אומר אתה צודק במקרה זה אם כי ענבל אינה צדיקה. (ל"ת)
56 ירון 22/04/2016 01:23 עו"ד ארז תתבייש!
לדעתי עו"ד ארז דואג להציג הן לבית המשפט והין לתקשורת תמונה לא מאוזנת בכדי להצדיק את פירוק החברה ולנגוס ביס שמן רווי מזומנים לכיסו - התמונות שמציגות לכלוך רב (שכנראה השאירו המובילים), נזקי רטיבות בתקרה (אשר סיבתם אינה ידועה) ומציגם כהרס הדירה למרות שכל בר דעת יודע שעלות הניקוי והתיקונים בטלים בשישים , הם המשך ישיר של תכניתו המוצלחת לא לאפשר לענבל אור לנסות לשקם את החברה ובכך לגזור את הקופון השמן שיגזור מהפירוק ובדרך לגרום ולפגיעה ברבים. בעיתונות פורסם על חובות של עשרות ואולי אף מאות מליוני שקלים אותן חבים ענבל והחברות שבבעלותה. עוד ארז לא הפריד בין חובות חברי הקבוצות השונות לבעלי הקרקע לבין החובות סולו של ענבל אור והחברות בבעלותה. אינני מכיר ולא ראיתי את הדוחות הכספיים אבל מקריאה בעיתונות ניתן להבין כי החובות הישירים הם 16 מליון לבנק מזרחי 7 מליון לשלי נרקיס ומחלוקת מול רשויות המס ומנגד נכסים שעיקרם 12 דירות בשלבים כאלו ואחרים. על פניו נראה שלפני שהמפרק יגזור מליונים ספק אם יש גרעון בהון החברה כל עוד העסק היה ממשיך לפעול. אבל אם העסק היה ממשיך לפעול עו"ד ארז לא היה מקבל מליונים!
hישרא 22/04/2016 18:33 אתה צודק במקרה זה אם כי ענבל אינה צדיקה. (ל"ת)
55 רוני 21/04/2016 06:16 איתן ארז תמשיך בעבודתך הנאמנה ואל תתייחס לרעשי רקע
יש כאן טוקבקיסטים ממשפחת ענבל אור , עופו לנו מהחיים.
54 מיקי 21/04/2016 06:14 ענבל אור בהמה תת רמה זבל של בן אדם
נוכלת , פושעת , חלאת אדם , אתר אשפה אנושי.
53 מוני מושונוב 21/04/2016 01:00 פשוט קחבה (ל"ת)
52 מחכים לצילום של האוט 20/04/2016 20:35 או השילדה שלו
מסכן האוטו יוחזר עם מנוע של קטנוע
51 אחת שעברה הרבה דירות 20/04/2016 19:31 כך נראת כל דירה לאחר שעוזבים אותה במהירות
כמה שקיות אשפה גדולות ולעבור עם סמרטוט רטוב, תוך שעה הכל מסודר. לא צריך להיות קטנוניים ומגעילים בגלל שהמדובר בענבל אור.
אחד שעזב המון דירות 21/04/2016 09:49 אולי את מותירה כך דירה...
אכן, חזירים מותירים כך דיר שהם עוזבים. לחורים בתקרה למשל התייחסת?
50 עופרה 20/04/2016 19:08 אור
אני מוכנה לנקות ולשפץ בתמורה למגורים...אור היא זהל של אדם וגמוךה יבוא מלמעלה
49 ranr 20/04/2016 19:01 אני מוכן שענבל אור תשכור ממני את הבית בתמורה ל 20,000
ש"ח לחודש ותלכלך כאוות נפשה, בתנאי שתעמוד בתשלומים.
48 דוד 20/04/2016 18:33 כנראה שלעו"ד ארז יש משהו אישי נגד ענבל.זאת לא החשתה
מביאים עוזרת, תוך שעתיים שלוש הכל יהיה נקי ומסודר! הבעיה היחידה היא בתקרה, כנראה שהוציאה את הנרשת- אבל הרבה עושים ככה- כשקנינו דירה, גם אנחנו קיבלנו את התקרה ככה ללא הנברשת לא הגשנו תביעה לבית המשפט. כנראה לעו"ד ארז יש משהו אישי נגד ענבל אור או שהוא מקבל כסף על כל בקשה נוספת. אחרת אי אפשר להבין מה שהוא עשה. התביעה הזאת מביישת את מקצוע עריכת הדין
47 אלון 20/04/2016 18:06 שתלך לגור אצל האמא שלה בבאר שבע
האמא שהגנה אליה שתלך לגור שם ושהאבות ידאגו לילדים כסף לא חסר להם חצופה
46 פיפי 20/04/2016 17:36 יש קקי על הרצפה ? (ל"ת)
45 אזרח 20/04/2016 17:09 הכל משולם מקופת החברה
הבית שלה משולם על חשבון הכסף של הפראיירים !
44 לימור 20/04/2016 16:50 אס מה קרה? שינקה וזהו (ל"ת)
43 ירון 20/04/2016 16:45 לאיתן ארז... אל תשכח לחייב אותה למכור בגדים!!
יש לה בטוח כמה בגדים ששויים קצת כסף. גם את כל הנעליים!
מיקי 20/04/2016 22:43 אם הבגדים שהיא לובשת נקנו
מהכסף של העקוצים אז גם צריך להפשיט אותה. ואני מניח שהארון בגדים והנעליים שלה שווה כמה עשרות טובות של אלפי שקלים
42 עוזרת 20/04/2016 15:41 עם אקונומיקה סמרטוט ומגב יום עבודה והכל חדש (ל"ת)
41 השחיתה? מוגזם! 20/04/2016 15:25 כל דירה שעוזבים ועוברים ממנה זקוקה לניקיון. (ל"ת)
40 בן 20/04/2016 14:58 מספיק עם הצביעות
הוציאה את כל הדברים שלה מהבית...!!! מה ציפתם שגם תסייד ונקה לפני שעוזבת. מספיק !! למה כותרת באתר כלכלי על איך בית נעזב על ידי שוכר שעזב גם כל הפגמים נראה כי לא קשור אליה אלא לרטיבות ובעיות של הדירה מספיק ! הרגתם אותה חיה! גם ככה היא בקרשים! למה להוסיף עוד די היא בטוח למטה. די עם השמחה לעיד הזו
סתם משיהו 20/04/2016 18:54 הכתבה חשובה כי מוכיחה שהמפרק לא אובייקטיבי ומתנכל לה (ל"ת)
39 hary 20/04/2016 14:47 זו השחתה?עמיגור גרמה נזק עצום במשך 20שנה
שופטת בבימ"ש חיפה התרשלה והתעלמה מראיות ועובדות- ואיפשרה שקרים והתנהלות כושלת . וכתוצאה מרטיבות קשה נפגעה הקונסטרוקציה רשת החשמל קרסה כמו גם צנרת המים שהתפוצצה פעמים רבות וקבלניה ה"חאפרים"של עמיגור גזרו קופון שוב ושוב.
38 להחרים את המכלופים ק 20/04/2016 14:17 ידע ויזהר כל אזרח לא לעשות עסקים עם יוצאי מרוקו ותוניס (ל"ת)
מוטי 20/04/2016 15:20 כנראה שיש לך בעיה נפשית קשה אם זו תגובתך
רק אדם שסובל מבעיה נפשית יכול לכתוב את מה שכתבת. כנראה שבילדותך עברת התעללות ..... תתבייש לך אדיוט
בסטיונר 20/04/2016 16:11 אולי
סתם גזען שאולי נשוי לכזו.
37 למנהיגי השקופים 20/04/2016 14:07 ענבל אור קריאף היה המירי רגב סיבוני של קבוצות הרכישה (ל"ת)
משה ראשל"צ 20/04/2016 17:12 איך אתה משווה קצינה בצהל לנוכלת גם דנקנר גנב מליארדים (ל"ת)
36 אני 20/04/2016 14:04 ממש הגזמתם
אשמה או לא בית משפט כבר יפסוק או פסק. אבל התקשורת מפעילה גם לחץ נפשי מאוד כבד.
35 טלי 20/04/2016 14:01 לתגובה 28. ענבל אור לא דנקנר. היא נוכלת שקרנית ורמאית.
גנבה כספים והשתמשה בכספי הרוכשים לצרכייה האישיים.לא מומחית נדלן ולא נעליים. עבריינית בלבד
34 ניר 20/04/2016 14:00 אפשר להוציא את האדם מהשכונה,אי אפשר להוציא את השכונה..
זה המשפט בהתגלמותו
33 תשחררו 20/04/2016 13:52 ביז תתבישו על פרסום הכתבה
צהובון
32 חושם 20/04/2016 13:35 חטטני ואכזרי. תרדו ממנה (ל"ת)
31 יעקב 20/04/2016 13:22 אין כאן שום השחתה סתם קשקוש של עו"ד זבל (ל"ת)
30 אבי 20/04/2016 13:20 המפרק צודק ענבל אור תוניסאית
ואלה לא יתנו לך להרויח שקל -היתה לי פעם דירה בבאר שבע כמעט תמיד נפלתי על שוכרים תוניסאים שהוציאו לי את הנשמה היו מחבלים בדוד לא משלמים בזמן הורסים את האסלות -לא נתנו לי להרויח שקל ----זוהי עדה של זבלים
29 אבי 20/04/2016 13:17 מה רציתם שתישטוף את הבית לפני המסירה למפרק (ל"ת)
28 שי 20/04/2016 13:01 פישמן ודנקנר חייבים מאות מיליונים לבנקים
עו״ד ארז המכובד יורד הכי נמוך שאפשר בשביל לקבל כותרות , הוא ניטפל אליה בצורה אובססיבית , פרק את החברה שלם לנושים בצורה מכובדת בלי להתעמר ולהתעלל , נוחי דנקנר חייב 500 מיליון פישמן חייב 4 מיליארד לא ראיתי שלוקחים להם את רכבי המרצדס שלהם
27 צדיק 20/04/2016 12:57 מותר לה - יש לה 4 ילדים ולנדרובר
על מי לרחם? על מי שאיבד את כספו / חסכונותיו?או על ענבלי, היה רק over booking.....?
26 י 20/04/2016 12:47 עדיין מענים אותי
אני דורש צדק על כל העוולות שעשו לי על רצח הסובבים אותי ועל העינויים שעברתי ללא סיבה
25 יהודה 20/04/2016 12:40 חורים מרטיבות
ועובש מרטיבות.לפעמים עורכי דין עושים הכל על מנת להכפיש את הצד השני... מזל שהם צרפו תמונות כדי שנוכל לדעת את האמת...
24 טלי 20/04/2016 12:26 צרייכים לעצור אותה ולכלור אותה
האישה מסוכנת לציבור!!!!! מסריחה ומכוערת
23 אריאל שרון 20/04/2016 12:26 אלו הם רמת הדירות של קבוצות הרכישה פשוט זוועה
מה חשבתם כשאתם קונים מקבוצת רכישה? שהם יעשו את זה למען העיניים שלכם?כל מה שהם חוסכים בבניה הם גורפים לעצמם
22 מארק 20/04/2016 12:20 היה לי דייר כזה
גם עשה בלגן בדירה ולא שילם וגם מזרחי
יעקב 20/04/2016 13:21 היה צריך גם לזיין אותך בתחת גזען גמד (ל"ת)
מושון 20/04/2016 13:58 יעקב כנס
אתה שלוחח וזבל ולא יודע איך ביז איפשרו תגובה כה בוטה ומקללת כמו שלך
סמי 20/04/2016 13:49 ככה מגיב מזרחי גאה . בבון מצוי (ל"ת)
21 אלבז 20/04/2016 12:13 אין לכם חומר לאתר מחפשים שטויות בושה בושה לכם (ל"ת)
20 ישראל 20/04/2016 12:12 בושה לתיקשורת תרדו ממנה (ל"ת)
אודי 20/04/2016 13:20 ינטרסנט
מה האנטרס שלך שירדו מהגנבת בטח אתה מושחת כמוה תגלה מי אתה בדיוק כדי שיכניסו לך גם גנב ונוכל מקומכם בבית סוהר גם אתה
19 רינת 20/04/2016 12:10 זו השחטה כולה קצת מזון שהושאר בבית (ל"ת)
18 ישראל 20/04/2016 12:07 חייבים פשוט חייבים לעצור את המפלצת הזו שלא תעשה נזק
שלא תעשה נזקים נוספים היא מתנהגת כמטורפת אין סליחה ומחילה על מה שעשתה לאנשים תמימים שנתנו לה את מיטב כספם והיא השתמשה בו לצרכים אישיים ללא רשות למה מגיע לה משהו למה למה
17 המפרק מבאר שבע 20/04/2016 12:03 כמו שהשאירה את המערה בבאר שבע
אותם ממראות כשפינתה את המערה בבאר שבע ועברה לתל אביב
16 אובייקטיבי 20/04/2016 12:02 לא רואים השחתה
זה מראה שהמפרק רודף אחריה
לאוביקטיבי 20/04/2016 13:26 מישקפיים
או שאתה עיור או דיסלקט איך אתה לא רואה בתמונות את הנזק שעשתה המושחתת הזאת אתם חברים jQuery20307053299348254269_1461147144764
15 אמנון 20/04/2016 12:00 רדו ממנה חפשו מישהו אחר , ורדו עליו (ל"ת)
דע שאתה שותף לעבירה 20/04/2016 12:11 מה קרה? אתה מהזבל שקיבל ממנה כסף? (ל"ת)
דע שאתה שותף לעבירה 20/04/2016 12:11 מה קרה? אתה מהזבל שקיבל ממנה כסף? (ל"ת)
14 ישראלי 20/04/2016 11:56 הבחורה נוכלת כרונית, זקוקה לאישפוז במוסד סגור.
עזבו את הליכלוך על הרצפה, היא השאירה חובות חשמל, ארנונה וכו'. תחשבו עליכם כבעלי הדירה, מה הייתם עושים לה?
13 צ 20/04/2016 11:55 לא היא
מי שעשה זאת הם אותם נושים פרטיים שהיא חייבת להם כסף שלא יראו ממנה לעולם
12 Hgffcgg 20/04/2016 11:53 מה קשור הרטיבות ? איך זה קשור אליה jQuery20307173521083313972_1461141953810?!!!
יכול להיות שהיא עשתה מעשים חמורים ,זה בית המשפט יקבע ,אבל צריך שנזכור כולנו שהיא צלם אנוש היא גם בן אדם למה אנחנו שולחים ככה דם של בן אדם בפרט בניפוח של דברים שאין בהם ממש ,אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש לעצמנו בעניין של בן אדם לחברו
יוסף 20/04/2016 12:47 רטיבות
כנראה מהג'קוזי אשר הותקן בדירה. נראה כי המבנה לא עמד בעומס המים. סביר להניח כי יש גם עוותי מבנה.
11 משה 20/04/2016 11:53 עו"ד שמחפש כותרות
בסה"כ נראית דירה יפה שעזבו אותה בחופזה. נראה שהעו"ד מחפש כותרות בומבסטיות כדי לקבל שכר יותר גבוה. אני הייתי חוקר את העו"ד.
דוד 20/04/2016 18:42 גם אני חושב כמוך-מקווה שהשופט יעמיד את המפרק במקומו (ל"ת)
10 משכיר דירה 20/04/2016 11:52 נזקים רציניים ואין ממי לגבות...... מקוה שיש ערבים טובים (ל"ת)
9 עמי 20/04/2016 11:52 משהו מסריח כאן מרדיפה, כל מהלך הריסת החברה חשוד (ל"ת)
בובו 20/04/2016 22:49 שוב קונספירציה שמאלנית, יש לארגן עצרת למען הצדקת (ל"ת)
8 kukv 20/04/2016 11:50 אדם ניכר בכוסו בכיסו ו....בכעסו........... פשוט נורא (ל"ת)
7 רמי 20/04/2016 11:49 כתבה של צהובון
איזה מידע כלכלי יש בכתבה הזו ? למי יכול לתרום המידע בכתבה ?
6 ניר 20/04/2016 11:38 היא צריכה להיות בכלא ל20 שנה
כשלא מנקים את התחת אחרי שמחרבנים העסק מסריח. לא מטפלים בה כמו שצריך- זה התוצאה
ויינשטיין 20/04/2016 13:36 אין חשד לפלילים (ל"ת)
5 אלון 20/04/2016 11:36 קצת לכלוך וכלים על השיש- מפרק שמפש פירסום!!!! (ל"ת)
4 אין 20/04/2016 11:35 עלובת נפש (ל"ת)
3 שלומי 20/04/2016 11:35 ביזפורטל בושה לתקשורת כלכלית
נמוך אתם מסוגלים לרדת..מסיר את האפליקציה שלכם, אתם בושה לעיתונאות כלכלית
יהודה 20/04/2016 11:57 למה בגלל שיש כאן עסק עם ברברים ?
גם לזה ביזפורטל אשם , שיש כאן עסק עם פרימיטיבית שרימתה אנשים והשחיתה דירה שלא שייכת לה ? . כל הכבוד לשיקול הדעת שלך .
2 ישראל 20/04/2016 11:34 אכן בית מטבחיים..... (ל"ת)
1 איש 20/04/2016 11:33 מבולגנת כן, השחיתהjQuery20305710936086252332_1461141112868?לא רואים!! (ל"ת)
lokko 20/04/2016 11:41 יש קצת בלגן ולכלוך אבל שחיתה? WTF סתם הכפשה מיותרת (ל"ת)
KOKO 20/04/2016 15:16 בשם המפרק, תודה על עזרתך בהבנת מצב הדירה (ל"ת)
דן 20/04/2016 13:52 ענבל
לקנות עכשיו ענבל אור..
שלמה 20/04/2016 14:11 ענבל אור
סתם רשעות ,קירות גבס רואה כל מטומטם שהנזק בגלל רטיבות ,לא צריך להקל בנזקים שגרמה אבל כל ההגזמה נועדה גם להאדיר את תפקיד המפרק ,היא לא היחידה שנפלה ובדף גררה אחרים יש אלפים כאלה .טני נגד המעשים אבל די לתדלוק השריפות חג פסח שמח
דוד 20/04/2016 18:36 התביעה האחרונה הזאת קנטרנית ומביישת את מקצוע עריכת הדין (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש