אחרי התרסקות של 22% במניית פריגו בשבוע החולף (ונפילה של 55% תוך שנה) - האם זו הזדמנות קניה נדירה?

בראיון ל-BizTV מספקים האנליסטים יונתן קרייזמן וסבינה לוי המלצה לפריגו בצל הסערה - צפו בראיון
 |  (15)

צילום ועריכה: גילי מייזלר
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    לדעתי סבינה ריאלית בעוד יונתן אופטימי מדי
    dw 04/05/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המניה ירדה בעיקר בגלל אזהרת הרווח, שהורידה את הצפי ל 8.1-8.6$ EPS. מכאן שתמוהה המלצתו של יונתן ל 115. בהתחשב באזהרה הנ"ל המניה נסחרת כיום במחיר סביר, כפי שגם סבינה מציינת. אם, חלילה, יסתבר שישנן עוד בעיות אז הנייר יכול לרדת עוד. אני מתקשה לנמק מדוע על המשקיע האובייקטיבי להעדיף את פריגו, הנמצאת כרגע בשלב לא ברור, ע"פ טבע המצויינת, המובילה בסקטור, הנסחרת במכפיל רווח קדימה דומה. לדעתי, אם וכאשר טבע תסחר במכפילים יותר עשירים אז אפשר יהיה להרגיש יותר בנוח בפריגו בתמחוריה הנוכחיים.
    סגור
  • 13.
    אחרי שהם קנו הם ממליצים לנו לקנות ואז הם מוכרים ... (ל"ת)
    אוהב ציון 04/05/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 12.
    עזיבת מנכ"ל
    שימקה 03/05/2016 23:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין כל משמעות לעזיבת המנכ"ל פאפא אחד עזב פאפא אחר יבוא .פשוט המניה הגיבה בחריפות ללא כל הצדקה. לכן זו הזדמנות קניה היסטרית. המניה עוד תראה שיאים חדשים תוך זמן קצר יחסית
    סגור
  • הנייר ירד בגלל אזהרת הרווח
    dw 04/05/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אתה עושה לעצמך חיים קלים מדי. זה לא רציני. היה לנו דיון על פריגו בפורום בורסה ושוק ההון בתפוז.
    סגור
  • 11.
    פריגו-עזיבת המנכ"ל חיובית!גרם נזק לחברה! (ל"ת)
    hary 02/05/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 10.
    ביום הדיווח צריכה לרדת לאזור חיוג 80 $ אז קצת סבלנות ! (ל"ת)
    פריגו 02/05/2016 08:01
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 9.
    חכמת הבדיעבד
    דן 02/05/2016 07:37
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הייתי מתרשם יותר אם את הערכותיהם של האנליסטים הייתם מביאים לפני מספר חודשים ולא אחרי ...
    סגור
  • 8.
    לא המלצה ולא ברורה (ל"ת)
    טל 02/05/2016 04:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    סכין נופלת (ל"ת)
    רפי 01/05/2016 23:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    כן
    מסתכל מלמעלה 01/05/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו הזדמנות לאסוף את המניה בנקודה זו, נכון למשקיע ארוך טווח... משקיע קצר טווח לא יוכל להשאר במנייה, בשל התנודתיות בטווח הקצר.
    סגור
  • 5.
    כלום
    רואה נולד 01/05/2016 22:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המון מילים בלי להגיד כלום כלום ישנם אנליסטים של כלום
    סגור
  • 4.
    לא הבנתי מה ההמלצה הברורה (ל"ת)
    דן 01/05/2016 20:52
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    מי שקונה פריגו ביותר מ- 50 דולר פרייר (ל"ת)
    אושרקה 01/05/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 2.
    מה ברור בכתבה הזאת
    יהודה 01/05/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם זו המלצה ברורה אז אני טייס חלל מהכתבה הזאת אי אפשר להבין מה לעשות עם המנייה הזאת לקנות , לא לקנות להחזיק למכור שום דבר דומה לא נשמע בכתבה הזאת . כל מיני סיפורים של אנליסטים . הכי טוב זה לראות איך הגרף יתפתח ולא לשמוע לאנליסטים שלא יודעים מה להגיד . איזה מומחים אלה ?
    סגור
  • 1.
    פריגו
    דילדוזר 01/05/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אחרי המשבר, גם אם העליה לא תתרחש מחר לבסוף היא תגיע. סה"כ חולשה מעזיבת המנכ"ל וכיום נקודת הזינוק נמוכה יותר, זאת עדיין חברת ענק וראינו מה קורה שמנכ"ל עוזב כמו בפועלים.
    סגור