פיגוע במרכז ת"א: 2 נרצחו, היורה הוא ערבי ישראלי - המצוד אחריו עדיין נמשך
זירת הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. מצוד אחר היורה. תושבים נקראו לא לצאת מהבתים. הרקע למעשה עדיין נבדק. pic.twitter.com/1ovGtYSH8d
הערוץ הראשון (@Channel1Iba) ינואר 1, 2016
- 8.אודי 02/01/2016 19:17הגב לתגובה זולהחרים להם את החומוס
- 7.מה כבר קרה ??? 02/01/2016 15:39הגב לתגובה זודיי לכישוב , הגיע הזמן להחזיר את ההתנחלויות חיפה , תא-יפו , ירושלים והגליל לפלשתינאים. רק בסיום הכיבוש יהיה שלום צודק וכולל לכולם. את המתנחלים היהודים אפשר להעביר לים. שם במצולות יש מקום לכולם. שוברים שתיקה צודקים. צריך לעצור לחקירה , לשפוט ולהכניס לכלא כל חייל או מאבטח ישראלי שיפגע בלוחמי החופש הפלשתינאים שבאומץ וגבורה רבה יורים בילדים, קשישים ונשים שהתנחלו בתא-יפו עיר הקדומים הפלשתינאית. אנו קוראים לביבי לעשות צעד ראשון לשלום ולפנות את רח דיזנגוף מהמתנחלים היהודים ולמסור אותו כצעד בונה אמון לאבו מאזן.
- 6.די "להתבלבל" במינוח 02/01/2016 11:14הגב לתגובה זובבר נוער זה רוצח הטבל שמתרחש עכשיו הוא "ירי" ?
- 5.שפוי 02/01/2016 06:56הגב לתגובה זוזו התשובה המתאימה.בוא נראה להם שאותנו לא ישברו. אבל אני שרלה אבנר ויאיר נשאר בבית כי אנחנו לא יכולים לקחת סיכון. נמשיך לאכול גלעד פיסטוק לשתות ולאכול שרימפס. יהיו עוד פיגועים נתמודד. בקיצור ביבי- אתה וודאי מכיר את המשפט ״מהרסיך יצאו ממך״.
- 4.החיים שלנו 02/01/2016 00:12הגב לתגובה זואבל בבלפור 6 יש הגנה טוטלית אוכלים גלידה פיסטוק שותים כמה בקבוקים כי אנחנו הפרייארים הכי גדולים שקמו בהיסטוריה החדשה
- 3.מה יש להגיב? (ל"ת)יעקב 01/01/2016 19:25הגב לתגובה זו
- 2.זועבי גלאון: "שלא תעיזו לירות במחבל, שמעתם!" (ל"ת)תומכי המרצ-חים 01/01/2016 18:08הגב לתגובה זו
- 1.התנחלות ת"א-יפו היא מכשול לשלום די לכיבוש (ל"ת)יוחזרו אדמות ת"א לפל 01/01/2016 17:04הגב לתגובה זו
שי אהרונוביץ (צלם: גיל מגלד)לקראת מימוש חוק הרווחים הכלואים - המוקש הגדול שטמון בהעברת נכסים מחברה לידיים פרטיות
חוק הרווחים הכלואים מייצר אי וודאות ובלבול רב. מדובר בחוק שמתמרץ בעצם במקרים רבים סגירת חברות והעברת הנכסים לבעלי המניות - לפעמים זה מוביל לנזק גדול; על החוק ועל הסיכונים
במסגרת חוק הרווחים הכלואים (או בשמו הרשמי: חוק ההתייעלות הכלכלית), אישרה הכנסת הוראת שעה שמקנה הקלות במס לחברות ולבעלי המניות שלהן. סעיף 6 לחוק מאפשר העברת נכסים מחברה לבעל מניות בשני דרכים: הליך פירוק החברה או העברת נכסים מהחברה לבעל מניות פרטי, וזאת בפטור ממס רכישה וממס שבח.
ואולם, בניגוד לפטור שניתן בעניין מס רכישה ומס שבח, החוק "שותק" בכל הנוגע להיטל השבחה והיטלי פיתוח, ואינו מקנה פטור מהיטלים אלה במסגרת העברת הנכסים.
מדובר במוקש גדול שיכול "לצוף" בדיעבד, לאחר השלמת המהלך, בדמות של היטל השבחה או היטל פיתוח. אי הוודאות הזו בעת ביצוע ההעברה, עלולה לגרור למיסוי מוניציפלי בו ייתקל בעל המניות המעביר, בשלב מאוחר יותר.
בימים אלה אנו מצויים בישורת האחרונה של יישום וביצוע הוראת השעה, שכאמור כוללת שתי אפשרויות אשר ביצוען צריך להיות עד סוף השנה ואף מוקדם מכך.
- רשות המסים הצליחה - 10 מיליארד שקל ממיסוי רווחים כלואים זורמים לקופה
- עתירה נגד החוק על רווחים כלואים - האם יש סיכוי למנוע את החוק?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מסלול פירוק - פירוק מלא של החברה והעברת כל נכסיה והתחייבויותיה לבעלי המניות. מועד הפירוק חייב להסתיים עד 31 בדצמבר 2025 והמס על רווחים ראויים לחלוקה מחושב במועד זה.

וויז אייר בדרך להקים מרכז פעילות בישראל באפריל 2026
בתום ביקור בארץ של מנכ"ל וויזאייר חברת הלואו קוסט ההונגרית מאשרת כי היא מקדמת תוכנית לפתוח בסיס מקומי, צעד שעשוי להגביר תחרות ולהוזיל את מחירי הטיסה - מניות חברות התעופה הישראליות בירידות
התרחבות שוק הלואו-קוסט בישראל מקבלת היום איתות משמעותי, אחרי שמנכ"ל וויז אייר הודיע בתום פגישה עם שרת התחבורה מירי רגב כי החברה מתכננת לפתוח מרכז פעילות מקומי באפריל 2026. ההכרזה מציבה את הענף לקראת חודשים של דיונים רגולטוריים, מתיחות עם החברות הישראליות, ושאלות פתוחות לגבי מיקום הבסיס החדש - נתב"ג או רמון.
בפגישה שנערכה בירושלים הצהירה וויז אייר כי כבר בחורף הקרוב תתחיל להיערך להקמת המרכז, צעד שמוגדר במשרד התחבורה כמהלך שיוכל לשנות את מבנה השוק. הקמת בסיס בישראל תאפשר לחברה להציב מטוסים וצוותים באופן קבוע בארץ, לנצל סלוטים בשעות העמוסות ולהגדיל את מספר היעדים. לצד ההבטחה להגברת התחרות ולהוזלת מחירי הכרטיסים, הצדדים מודים כי חסמים רגולטוריים עדיין דורשים טיפול, והם יעמדו במוקד סבב דיונים נוסף בינואר.
בענף מציינים כי שאלת מיקום המרכז היא עדיין במחלוקת: וויז אייר מעדיפה לפעול מנתב"ג בשל הביקוש הגבוה והנגישות, בעוד במשרד התחבורה שוקלים את שדה רמון כאופציה שתעניק דחיפה לתעופה הדרומית ותפחית את הלחץ בנתב"ג. החברה אף בוחנת הפעלה של טיסות פנים לאילת וקידום מסלול טיסה מעל עומאן, שיוכל לקצר משמעותית את זמני ההגעה לתאילנד ויעדים נוספים במזרח.
על רקע התוכניות החדשות, חברות התעופה הישראליות לא מסתירות את אי־נוחותן. בימים האחרונים נשמעו איומי השבתה מצד ועדי העובדים, לצד טענות שלפיהן המהלך יוצר אפליה לטובת חברה זרה שתזכה בתנאי בסיס זהים לאלו של חברות ישראליות - אך בלי הרגולציה הביטחונית המחמירה שמוטלת עליהן.
- בין חידוש הקווים למרוקו לבסיס החדש של וייז אייר - תמורות בענף התיירות
- יו"ר ועד עובדי אל על נגד רגב: "מהלך מסוכן"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שרת התחבורה הביעה הבנה לחששות, אך הדגישה כי מדיניות המשרד נועדה להגביר תחרות ולהוזיל מחירים, במיוחד בתקופה שבה - לדבריה - מחירי הטיסות הורגשו כמופקעים. במשרד מודעים לרגישות הביטחונית, והנושא יעמוד כחלק מהמשא ומתן מול וויז אייר, במיוחד בכל הנוגע להתחייבות שלא להפסיק פעילות בימי חירום.
