הווזלין חוזר לאופנה: יוניליוור ישראל יוצאת במהלך אסטרטגי להשקת המותג הוותיק

במהלך, הכולל מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות עיתונות, פעילות בנקודות המכירה ודיול משקיעה החברה כ- 7 מיליון שקל
משה בנימין |

חטיבת הטיפוח של חברת יוניליוור ישראל, מצטרפת למהלך העולמי רחב ההיקף של החברה ומשיקה מחדש את מותג הטיפוח הוותיק Vaseline. במהלך הכולל סדרת מוצרים חדשים, קמפיין טלוויזיה ייחודי, שילוט חוצות ועיתונות משקיעה החברה כ-7 מיליון שקל.

מיכל גולדמן, סמנכ"ל חטיבת הטיפוח האישי והביתי ביוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל מצטרפת היום למהלך אסטרטגי ובינלאומי של החברה. המהלך ייחודי בעיקר בשל המשימה שלקח על עצמו Vaseline כמותג – מהלך שבמהותו הינו מהלך של חינוך ולא רק מהלך של בניית מותג.

רק מותג כדוגמת Vaseline, אשר נושא עמו 130 שנה של מומחיות, מקצועיות ואמינות יכול להוביל מהלך בסדר גודל כזה. כמו בעולם, גם בישראל זיהינו את ההזדמנות שקיימת בשוק בתחום הקרמים ולקחנו על עצמנו את המשימה לעורר את המודעות והחשיבות לשמירה וטיפוח העור - משימה אשר תשפיע על השוק כולו וכמובן עלינו כחברה מובילה. המהלך נחל הצלחה רבה בשווקים בחו"ל ואנו בטוחים כי יזכה להצלחה דומה גם בארץ".

מותג Vaseline הינו אחד המותגים הותיקים ביותר בתחום הטיפוח. למרות היותו מותג בלתי נתמך, מחזיק Vaseline בנתח שוק של 6% בקטגוריית הקרמים – נתח שוק גבוה בשוק מרובה מותגים (נילסן, כספי, 2007). בעולם, וזלין הינו אחד המותגים בעלי שעור הצמיחה הגבוה ביותר בתחום טיפוח העור. בארה"ב גדל בשנת 2006 ב- 10% וב- 2007 ב- 12%.

קטגוריית הקרמים (גוף וידיים) מוערכת ב- 70 מיליון שקל. את הקטגוריה מובילה יוניליוור (עם המותגים דאב ווזלין) המחזיקים יחד נתח שוק של 18% (נילסן, שנתי 2008). לקטגוריה אחוזי חדירה נמוכים - 30%.

המהלך השיווקי ילווה בקמפיין, באמצעות חברת הפרסום מקאן אריקסון, אשר יכלול סרט טלוויזיה, שבוים על ידי במאי הפרסומות הצ'כי איוון זכריאס (אשר ביים קמפיינים ל- NIKE, סטלה ארטואה ועוד). בנוסף, ילווה המהלך בשילוט חוצות ועיתונות, פעילות חוויתית ונראות חזקה בנקודות המכירה ופעילות במגזר החרדי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה