תנו לצ'אט בוט להעצים את חוויית הלקוח
צ'אט בוטים, הנציגים הדיגיטליים של העסק, יכולים לשנות את חוויית הלקוח. בתחילת דרכם, היכולת של הבוטים הייתה מוגבלת ולכן לא פעם הם פגעו בחוויית הלקוח. הקידמה הטכנולוגית לא פסחה על שירות הלקוחות והיום אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו שירות טוב יותר, לשנות את התדמית העסקית ולהעלות את שורת הרווח, תודות למענה האוטומטי.
הדרך להעצים את חוויית הלקוח עוברת בתכנון. בחירת הפתרונות הנכונים, ועדכון מתמיד התואם את הצרכים, יובילו את העסק שלנו קדימה. ניצול הטכנולוגיה מתאפשר ברגע שיש לנו את המידע הנחוץ כאשר הבנת היתרונות של הצ'אט בוטים וכיצד נכון להשתמש בהם, יעזרו לנו ליצור חוויית לקוח משמעותית.
חשיבות מתן תגובה בכל שעה
הלקוחות שלנו פוגשים אותנו בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע. אנחנו יכולים לנצל את הבוטים כדי להעניק להם חוויה טובה יותר, בשעה שהכי נוחה להם. תגובת הבוטים יכולה להשאיר את הלקוח אצלנו. בעבר כל מה שיכולנו להציע ללקוחות הוא להשאיר פרטים כדי שנוכל לחזור אליהם בשעה הנוחה לנו. היום אנחנו יכולים להוביל את התקשורת על ידי הטמעת מערכת בעלת בינה מלאכותית ולתת לבוטים להגיב ללקוחות בצורה חכמה שתיתפס כשירות לכל דבר.
חשוב לזכור כי ברגע שהגולשים נכנסים לאתר ונתקלים בצ'אט בוטים, הם מצפים שתהיה התייחסות לתגובה שלהם. אם הם השאירו פרטים כדי שנחזור אליהם, עלינו לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. אם הם שאלו שאלה, הבוטים יוכלו לענות להם או במקרה והם לא קיבלו תשובה, הצ'אט בוטים צריכים לדעת שהגיע הזמן להעביר את התקשורת לאיש שירות אנושי.
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יצירת אינטגרציה מלאה בין כל הפלטפורמות
היום אנחנו יכולים להטמיע צ'אט בוט בכל פלטפורמה כך שהתקשורת תהיה זהה והמשכית ללא קשר למקור ממנו הגיע הלקוח בפעם הראשונה. מבחינתנו, מדובר בפעילות אשר יכולה להעצים את חוויית הלקוח, כשהוא מרגיש שהוא יכול לפנות לעסק בכל פלטפורמה ולהמשיך אותה בפלטפורמה אחרת, על פי הנוחות שלו.
ברגע שכל המערכות מסונכרנות, העסק שלנו מיוצג טוב יותר, המותג הופך לחזק בכל פלטפורמה ואנחנו מקבלים בדיוק את המידע שנחוץ לנו על הלקוח. מבחינת הלקוח, החוויה עוצמתית והוא יכול לסמוך על כך שהמותג יהיה שם בשבילו בדרך שמתאימה לו באותו הרגע.
העוצמה שבייעול כוח האדם
הלקוחות שלנו קצרים בזמן. הם רוצים לקבל את השירות הנחוץ להם ובזמן שהם מחליטים עליו. הטמעת צ'אט בוט בצורה חכמה תאפשר לכל לקוח לקבל מענה אנושי במידה ולא קיבל תשובה מתאימה לצרכיו. מעבר לכך שהתקשורת יכולה להפוך להיות אנושית ברגע שיש צורך, היא תתבצע בפלטפורמה שנוחה ללקוח.
בזמן שהלקוח מרגיש שהוא מקבל את המענה הטוב ביותר, אנחנו מייעלים את כוח האדם שלנו והתוצאה היא חוויית שירות יוצאת דופן. הלקוח יקבל את התשובות הנחוצות לו, בזמן שבחר בו ובמינימום הסברים מצדו. כאשר הלקוח לא צריך לחזור על דבריו מההתחלה בכל שיחה ופניה, הוא מרגיש שמכבדים את הזמן שלו, מה שמשאיר חותם עוצמתי.
הבנת צרכי הלקוח
הצלחת העסק תלויה בהבנת צרכי הלקוחות. אנחנו יכולים להכין סקרי דעת קהל, לבקש משוב מלקוחות קיימים ולהשקיע משאבים רבים בהבנה מה הלקוח שלנו רוצה באמת. כלי עוצמתי שיכול להחליף או להתווסף לכל הפעולות הללו הוא צ'אט בוט לעסקים.
מעבר על השיח בין הצ'אט בוט לבין הלקוחות מאפשר לנו לדעת מהן השאלות שעולות ולגלות מהן הבקשות של הלקוחות. ניתוח נכון ויעיל של השיחות יאפשר לנו לדייק את השירות שאנחנו מספקים והוא יכול להעלות רעיונות שלא יכולנו להעלות בעצמנו. הבנת חוויית הלקוח ואיתור הצרכים שלו הם חלק בלתי נפרד מפיתוח העסק. השיח הדיגיטלי האוטומטי עם צ'אט בוט בעל בינה מלאכותית, עוזר לנו להבין את צרכי הלקוח.
צ'אט בוטים בשנת 2020
בשנת 2020 הצ'אט בוט יכול להיות החבר הטוב ביותר של העסק, החברה או הארגון. בינה מלאכותית, אינטגרציה בין שלל פלטפורמות והפנייה לגורם אנושי בעת הצורך, מעצימה את חוויית הלקוח. בחירת המערכת הנכונה, הטמעה באופן שמתאים לפלטפורמות העסקיות וניתוח הנתונים הנכנסים, יחזקו את המותג וישפרו את הנתונים העסקיים.
צילום: קרני תכלתפילוסופיות תאורה מרתקות לעיצוב חללים
הגישה היפנית, הגישה הסקנדינבית והגישה הים תיכונית - הכירו את שלוש הגישות לתכנון תאורה ותוכלו לבחור את זאת שהכי מתאימה לכם
בשיתוף קרני תכלת – גופי תאורה בינלאומיים
כשמעצבים פנים
או אדריכלים בוחרים גופי תאורה, הם לא רק בוחרים מקור אור – הם בוחרים פילוסופיה תרבותית שלמה. למעשה, מאחורי כל מנורה עומדת תפיסת עולם שמשפיעה על האופן שבו אנחנו חווים מרחב.
שלוש גישות תכנון מרכזיות – היפנית, הסקנדינבית והים תיכונית – מציעות תשובות שונות
בתכלית לשאלה הפשוטה לכאורה: מהו אור טוב?
הגישה היפנית - הצל כשותף ליצירה
בפילוסופיה היפנית המסורתית, האור אינו גיבור
יחיד. התרבות היפנית רואה בצל שותף מלא בחוויה החזותית, ובמקום להילחם בו, מעצבים יפניים משתמשים בו כחלק מהקומפוזיציה.
גופי תאורה מעוצבים יפניים מסורתיים משתמשים בחומרים טבעיים מפזרים – נייר אורז, במבוק, משי – שיוצרים אור עדין המתמזג עם הסביבה במקום להכריז
על נוכחותו.
העיקרון המרכזי הוא המרווח המשמעותי, הריק שמאפשר למבט לנוח. תאורה יפנית אינה שואפת להאיר כל פינה, אלא ליצור שכבות של אור ואפלה שמזמינות התבוננות ומיקוד.
זו תאורה שלוחשת, לא צועקת. ביישום המעשי, ניתן להביא את הגישה היפנית לפרויקט באמצעות
בחירה במנורות עם אהילים מזכוכית מעושנת או חומרים טבעיים המסננים את האור. המטרה היא לא לחשוף הכול, אלא ליצור הדרגתיות שמעוררת סקרנות ומזמינה את העין לנוע בחלל.
הגישה הסקנדינבית - אור כמענה לצורך
במדינות הצפון, שם החורף ארוך וחשוך, התאורה היא לא רק עניין אסתטי – היא צורך קיומי. הגישה הסקנדינבית נולדה מהרצון ליצור חמימות ונוחות בתנאים קיצוניים. מושגים כמו הוּגֶה הדני – אותה תחושת
נעימות ושלווה ביתית – מנחים את תכנון התאורה הנורדית.
בניגוד לאסתטיקה היפנית העדינה, התאורה הסקנדינבית היא ישירה וברורה יותר, אך תמיד אלגנטית. מעצבים סקנדינביים פיתחו שפת עיצוב נקייה שמשלבת חומרים טבעיים – עץ אלון, זכוכית שקופה, מתכות מוברשות – עם צורות
אורגניות ופשוטות.
מותג דני כמו לואי פולסן, הנמצא בקרני תכלת, מדגים בצורה מושלמת את הפילוסופיה הזו. מנורות כגון סדרת הפה חמש שלהם משלבות עיצוב פונקציונלי עם אסתטיקה נקייה – השטוחים הם זריקת המעטפת הייחודית מאפשרת פיזור אור אחיד ללא סנוור, כך שניתן לראות
את גוף התאורה מכל זווית מבלי להסתנוור מהנורה עצמה.
הגישה הים תיכונית - תאורה כדרמה
בחוף הים התיכון האור הוא שפע טבעי
שהופך את התאורה המלאכותית לכלי דרמטי. כאן, התאורה אינה נועדת להחליף את אור השמש, אלא להמשיך את התיאטרליות והעוצמה שלו.
זו תרבות של כיכרות מוארות, מרפסות עם מנורות תלויות, ונברשות מרשימות שמושכות את העין ומכריזות על נוכחותן.
בכל הנוגע לבחירת גופי
תאורה יוקרתיים, הגישה הים תיכונית מתבטאת בניגודיות חדה בין אור לצל – ההשפעה של ציירי הרנסנס האיטלקי שהשתמשו בטכניקה זו עדיין מורגשת בתכנון התאורה האזורי.
- הטעויות הנפוצות שקורות מבחירה שגויה של תאורה לסלון
- טונדו תבצע פרוייקט בקריית אונו תמורת 1.2 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

