בוט
צילום: Pavlo Vinnyk

תנו לצ'אט בוט להעצים את חוויית הלקוח

תוכן בחסות |

צ'אט בוטים, הנציגים הדיגיטליים של העסק, יכולים לשנות את חוויית הלקוח. בתחילת דרכם, היכולת של הבוטים הייתה מוגבלת ולכן לא פעם הם פגעו בחוויית הלקוח. הקידמה הטכנולוגית לא פסחה על שירות הלקוחות והיום אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו שירות טוב יותר, לשנות את התדמית העסקית ולהעלות את שורת הרווח, תודות למענה האוטומטי.

הדרך להעצים את חוויית הלקוח עוברת בתכנון. בחירת הפתרונות הנכונים, ועדכון מתמיד התואם את הצרכים, יובילו את העסק שלנו קדימה. ניצול הטכנולוגיה מתאפשר ברגע שיש לנו את המידע הנחוץ כאשר הבנת היתרונות של הצ'אט בוטים וכיצד נכון להשתמש בהם, יעזרו לנו ליצור חוויית לקוח משמעותית.

חשיבות מתן תגובה בכל שעה

הלקוחות שלנו פוגשים אותנו בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע. אנחנו יכולים לנצל את הבוטים כדי להעניק להם חוויה טובה יותר, בשעה שהכי נוחה להם. תגובת הבוטים יכולה להשאיר את הלקוח אצלנו. בעבר כל מה שיכולנו להציע ללקוחות הוא להשאיר פרטים כדי שנוכל לחזור אליהם בשעה הנוחה לנו. היום אנחנו יכולים להוביל את התקשורת על ידי הטמעת מערכת בעלת בינה מלאכותית ולתת לבוטים להגיב ללקוחות בצורה חכמה שתיתפס כשירות לכל דבר.

חשוב לזכור כי ברגע שהגולשים נכנסים לאתר ונתקלים בצ'אט בוטים, הם מצפים שתהיה התייחסות לתגובה שלהם. אם הם השאירו פרטים כדי שנחזור אליהם, עלינו לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. אם הם שאלו שאלה, הבוטים יוכלו לענות להם או במקרה והם לא קיבלו תשובה, הצ'אט בוטים צריכים לדעת שהגיע הזמן להעביר את התקשורת לאיש שירות אנושי.

יצירת אינטגרציה מלאה בין כל הפלטפורמות

היום אנחנו יכולים להטמיע צ'אט בוט בכל פלטפורמה כך שהתקשורת תהיה זהה והמשכית ללא קשר למקור ממנו הגיע הלקוח בפעם הראשונה. מבחינתנו, מדובר בפעילות אשר יכולה להעצים את חוויית הלקוח, כשהוא מרגיש שהוא יכול לפנות לעסק בכל פלטפורמה ולהמשיך אותה בפלטפורמה אחרת, על פי הנוחות שלו.

ברגע שכל המערכות מסונכרנות, העסק שלנו מיוצג טוב יותר, המותג הופך לחזק בכל פלטפורמה ואנחנו מקבלים בדיוק את המידע שנחוץ לנו על הלקוח. מבחינת הלקוח, החוויה עוצמתית והוא יכול לסמוך על כך שהמותג יהיה שם בשבילו בדרך שמתאימה לו באותו הרגע.

העוצמה שבייעול כוח האדם

הלקוחות שלנו קצרים בזמן. הם רוצים לקבל את השירות הנחוץ להם ובזמן שהם מחליטים עליו. הטמעת צ'אט בוט בצורה חכמה תאפשר לכל לקוח לקבל מענה אנושי במידה ולא קיבל תשובה מתאימה לצרכיו. מעבר לכך שהתקשורת יכולה להפוך להיות אנושית ברגע שיש צורך, היא תתבצע בפלטפורמה שנוחה ללקוח.

בזמן שהלקוח מרגיש שהוא מקבל את המענה הטוב ביותר, אנחנו מייעלים את כוח האדם שלנו והתוצאה היא חוויית שירות יוצאת דופן. הלקוח יקבל את התשובות הנחוצות לו, בזמן שבחר בו ובמינימום הסברים מצדו. כאשר הלקוח לא צריך לחזור על דבריו מההתחלה בכל שיחה ופניה, הוא מרגיש שמכבדים את הזמן שלו, מה שמשאיר חותם עוצמתי.

הבנת צרכי הלקוח

הצלחת העסק תלויה בהבנת צרכי הלקוחות. אנחנו יכולים להכין סקרי דעת קהל, לבקש משוב מלקוחות קיימים ולהשקיע משאבים רבים בהבנה מה הלקוח שלנו רוצה באמת. כלי עוצמתי שיכול להחליף או להתווסף לכל הפעולות הללו הוא צ'אט בוט לעסקים.

מעבר על השיח בין הצ'אט בוט לבין הלקוחות מאפשר לנו לדעת מהן השאלות שעולות ולגלות מהן הבקשות של הלקוחות. ניתוח נכון ויעיל של השיחות יאפשר לנו לדייק את השירות שאנחנו מספקים והוא יכול להעלות רעיונות שלא יכולנו להעלות בעצמנו. הבנת חוויית הלקוח ואיתור הצרכים שלו הם חלק בלתי נפרד מפיתוח העסק. השיח הדיגיטלי האוטומטי עם צ'אט בוט בעל בינה מלאכותית, עוזר לנו להבין את צרכי הלקוח.

צ'אט בוטים בשנת 2020

בשנת 2020 הצ'אט בוט יכול להיות החבר הטוב ביותר של העסק, החברה או הארגון. בינה מלאכותית, אינטגרציה בין שלל פלטפורמות והפנייה לגורם אנושי בעת הצורך, מעצימה את חוויית הלקוח. בחירת המערכת הנכונה, הטמעה באופן שמתאים לפלטפורמות העסקיות וניתוח הנתונים הנכנסים, יחזקו את המותג וישפרו את הנתונים העסקיים.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אביטל אופק. צילום: מיכה לובטוןאביטל אופק. צילום: מיכה לובטון

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת

בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי



נושאים בכתבה חשמל ירוק

בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר. 

כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל. 

המהלך המדובר של דלקל

על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.

עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.

חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים  מימון חיצוניים. 

שי ביבס. צילום: יח"צשי ביבס. צילום: יח"צ

8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי

לפני שנכנסים להשקעה בשוק הנדל"ן הלוהט של דובאי, חשוב להבין שלא כל מה שמבריק הוא זהב. השוק בדובאי מוצף במתווכים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מאחורי הקלעים מסתתרים גם סיכונים. חברת Horizon מדגישה 8 בדיקות קריטיות שחייבים להכיר לפני שחותמים על עסקה



נושאים בכתבה דובאי

שוק הנדל"ן בדובאי הוא אחד מהשווקים החמים ביותר כיום. בארבע השנים האחרונות המחירים עלו ביותר מ-70%, מדובר בעלייה חדה יותר מזו שנרשמה בערים מרכזיות רבות אחרות בעולם.

אחת הסיבות לכך היא מספר התיירים הגבוה שמגיע לדובאי. בשנת 2024 עמד הנתון הזה על כ-19 מיליון תיירים, וסביר מאוד שהמספר יהיה גבוה אף יותר בסיום שנת 2025 והתוצאה של זה ברורה. התעניינות שיא מצד משקיעי נדל"ן, ובמקביל גם ריבוי עצום של סוכני תיווך, כאשר כל אחד מהם מנסה להציע למשקיעים את הפרויקט הנוצץ הבא.

על פניו נראה שאין סיבה לדאגה. הרי אם התיירים ממשיכים להגיע והמחירים מטפסים, למה לא להיכנס וליהנות מהחגיגה? אלא שבפועל התמונה מורכבת בהרבה. מאחר והשוק מוצף במתווכים ואנשי מכירות שחלקם מנוסים ומקצועיים וחלקם מסתפקים ברווח מהיר לפני שהם ממשיכים הלאה, בפני המשקיע הממוצע ניצבת משימה לא פשוטה. הוא גם צריך להבחין מי מבין הסוכנים אכן אמין ומי חובבן, וגם להבין באיזה פרויקט שווה להשקיע ומאיזה עדיף להתרחק.

לבדוק את המספרים האמיתיים ולא את הברושורים

אם אתם מחפשים לעשות השקעת נדל''ן בדובאי עם מלווי משקיעים שמתמחים בעיר, חברת הורייזן היא אחת המובילות בתחום. אבל לכדאי להיסחף אחרי הבטחות נוצצות, ברושורים מבריקים, מצגות עם בריכות על הגג ומגרשי גולף פרטיים. צריך לקבל החלטה ולבצע עסקה על בסיס נתונים אמיתיים. חברת הורייזן עובדת עם אנליסטים שמנתחים כל פיפס שקשור להשקעות נדלן בדובאי .

זו בדיוק הסיבה שחברת Horizon הישראלית לקחה על עצמה משימה ברורה, להדריך את המשקיעים מישראל שרוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בדובאי.