בוט
צילום: Pavlo Vinnyk

תנו לצ'אט בוט להעצים את חוויית הלקוח

תוכן בחסות |

צ'אט בוטים, הנציגים הדיגיטליים של העסק, יכולים לשנות את חוויית הלקוח. בתחילת דרכם, היכולת של הבוטים הייתה מוגבלת ולכן לא פעם הם פגעו בחוויית הלקוח. הקידמה הטכנולוגית לא פסחה על שירות הלקוחות והיום אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו שירות טוב יותר, לשנות את התדמית העסקית ולהעלות את שורת הרווח, תודות למענה האוטומטי.

הדרך להעצים את חוויית הלקוח עוברת בתכנון. בחירת הפתרונות הנכונים, ועדכון מתמיד התואם את הצרכים, יובילו את העסק שלנו קדימה. ניצול הטכנולוגיה מתאפשר ברגע שיש לנו את המידע הנחוץ כאשר הבנת היתרונות של הצ'אט בוטים וכיצד נכון להשתמש בהם, יעזרו לנו ליצור חוויית לקוח משמעותית.

חשיבות מתן תגובה בכל שעה

הלקוחות שלנו פוגשים אותנו בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע. אנחנו יכולים לנצל את הבוטים כדי להעניק להם חוויה טובה יותר, בשעה שהכי נוחה להם. תגובת הבוטים יכולה להשאיר את הלקוח אצלנו. בעבר כל מה שיכולנו להציע ללקוחות הוא להשאיר פרטים כדי שנוכל לחזור אליהם בשעה הנוחה לנו. היום אנחנו יכולים להוביל את התקשורת על ידי הטמעת מערכת בעלת בינה מלאכותית ולתת לבוטים להגיב ללקוחות בצורה חכמה שתיתפס כשירות לכל דבר.

חשוב לזכור כי ברגע שהגולשים נכנסים לאתר ונתקלים בצ'אט בוטים, הם מצפים שתהיה התייחסות לתגובה שלהם. אם הם השאירו פרטים כדי שנחזור אליהם, עלינו לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. אם הם שאלו שאלה, הבוטים יוכלו לענות להם או במקרה והם לא קיבלו תשובה, הצ'אט בוטים צריכים לדעת שהגיע הזמן להעביר את התקשורת לאיש שירות אנושי.

יצירת אינטגרציה מלאה בין כל הפלטפורמות

היום אנחנו יכולים להטמיע צ'אט בוט בכל פלטפורמה כך שהתקשורת תהיה זהה והמשכית ללא קשר למקור ממנו הגיע הלקוח בפעם הראשונה. מבחינתנו, מדובר בפעילות אשר יכולה להעצים את חוויית הלקוח, כשהוא מרגיש שהוא יכול לפנות לעסק בכל פלטפורמה ולהמשיך אותה בפלטפורמה אחרת, על פי הנוחות שלו.

ברגע שכל המערכות מסונכרנות, העסק שלנו מיוצג טוב יותר, המותג הופך לחזק בכל פלטפורמה ואנחנו מקבלים בדיוק את המידע שנחוץ לנו על הלקוח. מבחינת הלקוח, החוויה עוצמתית והוא יכול לסמוך על כך שהמותג יהיה שם בשבילו בדרך שמתאימה לו באותו הרגע.

העוצמה שבייעול כוח האדם

הלקוחות שלנו קצרים בזמן. הם רוצים לקבל את השירות הנחוץ להם ובזמן שהם מחליטים עליו. הטמעת צ'אט בוט בצורה חכמה תאפשר לכל לקוח לקבל מענה אנושי במידה ולא קיבל תשובה מתאימה לצרכיו. מעבר לכך שהתקשורת יכולה להפוך להיות אנושית ברגע שיש צורך, היא תתבצע בפלטפורמה שנוחה ללקוח.

בזמן שהלקוח מרגיש שהוא מקבל את המענה הטוב ביותר, אנחנו מייעלים את כוח האדם שלנו והתוצאה היא חוויית שירות יוצאת דופן. הלקוח יקבל את התשובות הנחוצות לו, בזמן שבחר בו ובמינימום הסברים מצדו. כאשר הלקוח לא צריך לחזור על דבריו מההתחלה בכל שיחה ופניה, הוא מרגיש שמכבדים את הזמן שלו, מה שמשאיר חותם עוצמתי.

הבנת צרכי הלקוח

הצלחת העסק תלויה בהבנת צרכי הלקוחות. אנחנו יכולים להכין סקרי דעת קהל, לבקש משוב מלקוחות קיימים ולהשקיע משאבים רבים בהבנה מה הלקוח שלנו רוצה באמת. כלי עוצמתי שיכול להחליף או להתווסף לכל הפעולות הללו הוא צ'אט בוט לעסקים.

מעבר על השיח בין הצ'אט בוט לבין הלקוחות מאפשר לנו לדעת מהן השאלות שעולות ולגלות מהן הבקשות של הלקוחות. ניתוח נכון ויעיל של השיחות יאפשר לנו לדייק את השירות שאנחנו מספקים והוא יכול להעלות רעיונות שלא יכולנו להעלות בעצמנו. הבנת חוויית הלקוח ואיתור הצרכים שלו הם חלק בלתי נפרד מפיתוח העסק. השיח הדיגיטלי האוטומטי עם צ'אט בוט בעל בינה מלאכותית, עוזר לנו להבין את צרכי הלקוח.

צ'אט בוטים בשנת 2020

בשנת 2020 הצ'אט בוט יכול להיות החבר הטוב ביותר של העסק, החברה או הארגון. בינה מלאכותית, אינטגרציה בין שלל פלטפורמות והפנייה לגורם אנושי בעת הצורך, מעצימה את חוויית הלקוח. בחירת המערכת הנכונה, הטמעה באופן שמתאים לפלטפורמות העסקיות וניתוח הנתונים הנכנסים, יחזקו את המותג וישפרו את הנתונים העסקיים.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: Pexelsצילום: Pexels

הלוואה לבעלי BDI שלילי – מה צריך לדעת לפני שמבקשים?

היום קיימים פתרונות רבים שמאפשרים לקבל הלוואה בצורה שקופה, אחראית ומותאמת אישית, גם למי שסווג כבעל BDI שלילי. מה האפשרויות ומה חשוב לבדוק

נושאים בכתבה BDI

עבור לא מעט אנשים, הדו"ח הפיננסי שלהם אותו BDI שכל כך הרבה תלוי בו הופך להיות מכשול ממשי. מצב שבו פרטים ישנים, טעויות עבר, עיכובים בתשלומים או אירועים חד־פעמיים משפיעים על האפשרות לקבל מימון, גורם להרבה אנשים להרגיש חסרי אונים. אבל חשוב לדעת שהיום המציאות שונה ממה שהייתה בעבר. גם מי שמוגדר כבעל BDI שלילי יכול לקבל הלוואה, ולעיתים בתנאים טובים יותר ממה שניתן לדמיין.

מערכת המימון בישראל התפתחה משמעותית, ויחד איתה גם הפתרונות שמאפשרים לאנשים לצאת ממעגל כלכלי בעייתי ולבנות מסלול חדש. כדי לעשות זאת נכון, צריך להבין מה באמת משפיע על הדו"ח, אילו אפשרויות קיימות ומה חשוב לבדוק לפני שמבקשים הלוואה בפועל.

מה זה BDI שלילי ולמה זה כל כך משפיע?

BDI הוא למעשה צילום מצב פיננסי שמציג איך התנהל החשבון בשנים האחרונות: האם היו צ'קים שחזרו, האם היו תיקים בהוצאה לפועל, האם קיימים חובות פתוחים, האם נרשמו עיכובים בתשלומים ועוד. הבעיה היא שהדוח אינו תמיד משקף את המציאות הנוכחית. הרבה אנשים הסדירו את חייהם, חזרו לעבוד, התייצבו כלכלית – אך הדו"ח ממשיך להציג אירועים שקרו לפני שנים.

במצבים כאלה האפשרות לקבל הלוואה לבעלי BDI שלילי הופכת לרלוונטית במיוחד, משום שהמערכת הבנקאית מבוססת על נתונים היסטוריים בלבד ולא על השינוי האמיתי שקרה בחיי הלקוח.

חשוב להבין שגם אם הדוח אינו חיובי, יש פתרונות פיננסיים חוץ־בנקאיים שבוחנים את האדם ולא רק את המסמך. גופי המימון החדשים שמו דגש על יכולת ההחזר הנוכחית ולא על טעויות עבר.

שי ביבס. צילום: יח"צשי ביבס. צילום: יח"צ

8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי

לפני שנכנסים להשקעה בשוק הנדל"ן הלוהט של דובאי, חשוב להבין שלא כל מה שמבריק הוא זהב. השוק בדובאי מוצף במתווכים שמבטיחים הרים וגבעות, אבל מאחורי הקלעים מסתתרים גם סיכונים. חברת Horizon מדגישה 8 בדיקות קריטיות שחייבים להכיר לפני שחותמים על עסקה



נושאים בכתבה דובאי

שוק הנדל"ן בדובאי הוא אחד מהשווקים החמים ביותר כיום. בארבע השנים האחרונות המחירים עלו ביותר מ-70%, מדובר בעלייה חדה יותר מזו שנרשמה בערים מרכזיות רבות אחרות בעולם.

אחת הסיבות לכך היא מספר התיירים הגבוה שמגיע לדובאי. בשנת 2024 עמד הנתון הזה על כ-19 מיליון תיירים, וסביר מאוד שהמספר יהיה גבוה אף יותר בסיום שנת 2025 והתוצאה של זה ברורה. התעניינות שיא מצד משקיעי נדל"ן, ובמקביל גם ריבוי עצום של סוכני תיווך, כאשר כל אחד מהם מנסה להציע למשקיעים את הפרויקט הנוצץ הבא.

על פניו נראה שאין סיבה לדאגה. הרי אם התיירים ממשיכים להגיע והמחירים מטפסים, למה לא להיכנס וליהנות מהחגיגה? אלא שבפועל התמונה מורכבת בהרבה. מאחר והשוק מוצף במתווכים ואנשי מכירות שחלקם מנוסים ומקצועיים וחלקם מסתפקים ברווח מהיר לפני שהם ממשיכים הלאה, בפני המשקיע הממוצע ניצבת משימה לא פשוטה. הוא גם צריך להבחין מי מבין הסוכנים אכן אמין ומי חובבן, וגם להבין באיזה פרויקט שווה להשקיע ומאיזה עדיף להתרחק.

לבדוק את המספרים האמיתיים ולא את הברושורים

אם אתם מחפשים לעשות השקעת נדל''ן בדובאי עם מלווי משקיעים שמתמחים בעיר, חברת הורייזן היא אחת המובילות בתחום. אבל לכדאי להיסחף אחרי הבטחות נוצצות, ברושורים מבריקים, מצגות עם בריכות על הגג ומגרשי גולף פרטיים. צריך לקבל החלטה ולבצע עסקה על בסיס נתונים אמיתיים. חברת הורייזן עובדת עם אנליסטים שמנתחים כל פיפס שקשור להשקעות נדלן בדובאי .

זו בדיוק הסיבה שחברת Horizon הישראלית לקחה על עצמה משימה ברורה, להדריך את המשקיעים מישראל שרוצים להיכנס לשוק הנדל"ן בדובאי.