תנו לצ'אט בוט להעצים את חוויית הלקוח
צ'אט בוטים, הנציגים הדיגיטליים של העסק, יכולים לשנות את חוויית הלקוח. בתחילת דרכם, היכולת של הבוטים הייתה מוגבלת ולכן לא פעם הם פגעו בחוויית הלקוח. הקידמה הטכנולוגית לא פסחה על שירות הלקוחות והיום אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו שירות טוב יותר, לשנות את התדמית העסקית ולהעלות את שורת הרווח, תודות למענה האוטומטי.
הדרך להעצים את חוויית הלקוח עוברת בתכנון. בחירת הפתרונות הנכונים, ועדכון מתמיד התואם את הצרכים, יובילו את העסק שלנו קדימה. ניצול הטכנולוגיה מתאפשר ברגע שיש לנו את המידע הנחוץ כאשר הבנת היתרונות של הצ'אט בוטים וכיצד נכון להשתמש בהם, יעזרו לנו ליצור חוויית לקוח משמעותית.
חשיבות מתן תגובה בכל שעה
הלקוחות שלנו פוגשים אותנו בכל שעה של היום ובכל יום בשבוע. אנחנו יכולים לנצל את הבוטים כדי להעניק להם חוויה טובה יותר, בשעה שהכי נוחה להם. תגובת הבוטים יכולה להשאיר את הלקוח אצלנו. בעבר כל מה שיכולנו להציע ללקוחות הוא להשאיר פרטים כדי שנוכל לחזור אליהם בשעה הנוחה לנו. היום אנחנו יכולים להוביל את התקשורת על ידי הטמעת מערכת בעלת בינה מלאכותית ולתת לבוטים להגיב ללקוחות בצורה חכמה שתיתפס כשירות לכל דבר.
חשוב לזכור כי ברגע שהגולשים נכנסים לאתר ונתקלים בצ'אט בוטים, הם מצפים שתהיה התייחסות לתגובה שלהם. אם הם השאירו פרטים כדי שנחזור אליהם, עלינו לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. אם הם שאלו שאלה, הבוטים יוכלו לענות להם או במקרה והם לא קיבלו תשובה, הצ'אט בוטים צריכים לדעת שהגיע הזמן להעביר את התקשורת לאיש שירות אנושי.
- אפלייד מטיריאלס עוקפת את ציפיות האנליסטים - אך התחזית חלשה
- מג'יק עם תוצאות טובות, אבל התחזית מאכזבת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יצירת אינטגרציה מלאה בין כל הפלטפורמות
היום אנחנו יכולים להטמיע צ'אט בוט בכל פלטפורמה כך שהתקשורת תהיה זהה והמשכית ללא קשר למקור ממנו הגיע הלקוח בפעם הראשונה. מבחינתנו, מדובר בפעילות אשר יכולה להעצים את חוויית הלקוח, כשהוא מרגיש שהוא יכול לפנות לעסק בכל פלטפורמה ולהמשיך אותה בפלטפורמה אחרת, על פי הנוחות שלו.
ברגע שכל המערכות מסונכרנות, העסק שלנו מיוצג טוב יותר, המותג הופך לחזק בכל פלטפורמה ואנחנו מקבלים בדיוק את המידע שנחוץ לנו על הלקוח. מבחינת הלקוח, החוויה עוצמתית והוא יכול לסמוך על כך שהמותג יהיה שם בשבילו בדרך שמתאימה לו באותו הרגע.
העוצמה שבייעול כוח האדם
הלקוחות שלנו קצרים בזמן. הם רוצים לקבל את השירות הנחוץ להם ובזמן שהם מחליטים עליו. הטמעת צ'אט בוט בצורה חכמה תאפשר לכל לקוח לקבל מענה אנושי במידה ולא קיבל תשובה מתאימה לצרכיו. מעבר לכך שהתקשורת יכולה להפוך להיות אנושית ברגע שיש צורך, היא תתבצע בפלטפורמה שנוחה ללקוח.
בזמן שהלקוח מרגיש שהוא מקבל את המענה הטוב ביותר, אנחנו מייעלים את כוח האדם שלנו והתוצאה היא חוויית שירות יוצאת דופן. הלקוח יקבל את התשובות הנחוצות לו, בזמן שבחר בו ובמינימום הסברים מצדו. כאשר הלקוח לא צריך לחזור על דבריו מההתחלה בכל שיחה ופניה, הוא מרגיש שמכבדים את הזמן שלו, מה שמשאיר חותם עוצמתי.
הבנת צרכי הלקוח
הצלחת העסק תלויה בהבנת צרכי הלקוחות. אנחנו יכולים להכין סקרי דעת קהל, לבקש משוב מלקוחות קיימים ולהשקיע משאבים רבים בהבנה מה הלקוח שלנו רוצה באמת. כלי עוצמתי שיכול להחליף או להתווסף לכל הפעולות הללו הוא צ'אט בוט לעסקים.
מעבר על השיח בין הצ'אט בוט לבין הלקוחות מאפשר לנו לדעת מהן השאלות שעולות ולגלות מהן הבקשות של הלקוחות. ניתוח נכון ויעיל של השיחות יאפשר לנו לדייק את השירות שאנחנו מספקים והוא יכול להעלות רעיונות שלא יכולנו להעלות בעצמנו. הבנת חוויית הלקוח ואיתור הצרכים שלו הם חלק בלתי נפרד מפיתוח העסק. השיח הדיגיטלי האוטומטי עם צ'אט בוט בעל בינה מלאכותית, עוזר לנו להבין את צרכי הלקוח.
צ'אט בוטים בשנת 2020
בשנת 2020 הצ'אט בוט יכול להיות החבר הטוב ביותר של העסק, החברה או הארגון. בינה מלאכותית, אינטגרציה בין שלל פלטפורמות והפנייה לגורם אנושי בעת הצורך, מעצימה את חוויית הלקוח. בחירת המערכת הנכונה, הטמעה באופן שמתאים לפלטפורמות העסקיות וניתוח הנתונים הנכנסים, יחזקו את המותג וישפרו את הנתונים העסקיים.
אופיר לוינגר. צילום: יח"צמדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?
בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר
רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה.
אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו.
לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.
כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה.
- אנבידיה מפתחת את הצפון: קמפוס ענק בקריית טבעון ליותר מ-10,000 עובדים עד 2031
- 34 מיליון דולר: מישורים מוכרת מרכז קניות בצפון קרוליינה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.
צילום: Freepikמיתוסים באחזקת רכב: למה מים מהברז הורסים לכם את האוטו?
שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים ובחירה לא נכונה של שמן מנוע עלולים לגרום נזק לרכב לאורך זמן. כך תעשו את הבחירה הנכונה ותשמרו על הביצועים והחיים של הרכב
כשמדברים על אחזקת רכב, יש מיתוסים רבים שמובילים לבחירות לא נכונות — במיוחד סביב שימוש במים במקום נוזלים ייעודיים, כמו גם טעויות בבחירת שמן מנוע או טיפול שוטף. להבין נכון את מה שכן חשוב — זה לשמור על הביצועים והחיים של הרכב.
המיתוס על "כל השמנים אותו דבר"
אחד המיתוסים הנפוצים ביותר בקרב בעלי רכבים הוא ההנחה שכל שמן מנוע זהה או דומה — ולכן לא באמת משנה איזה סוג שמן נוזל למנוע. בפועל, לכל מנוע דרישות ייחודיות בהתאם לעיצובו, תקני היצרן, טווחי טמפרטורה וצריכת דלק. שימוש בסוג לא מתאים של שמן מנוע עלול לגרום להצטברות בוצה בתוך הבלוקים, לשחיקה מואצת של החלקים הנעים בתוך הגלילים, לפגיעה ביעילות הדלק ואף לקיצור חיי המנוע. שמן בעל צמיגות לא נכונה יכול לא להגן כראוי על חלקי המנוע בזמן התנעה קרה, או לאפשר טיפול חום יעיל בזמן חום מנוע גבוה, וכל אלה עלולים לגרום לנזק מצטבר לאורך זמן.
גם כאשר מדובר בשמנים באותה קטגוריה (למשל, שמן סינתטי מול שמן חצי-סינתטי), עדיין יש לבדוק ולבחור לפי המלצות היצרן והתקנים הבינלאומיים. המלצה מקצועית היא להיצמד לנחיות היצרן, להחליף שמן בזמן הנדרש לפי ספר הרכב ולבחור שמן איכותי יותר מאשר זול במיוחד — כי זה ישפיע ישירות על ביצועי הרכב ובריאות המנוע לטווח הארוך.
מיתוס "מים זה בסדר – זה בסך הכל נוזל"
המיתוס השני והרע ביותר באחזקת רכב הוא ההנחה שניתן להשתמש במים מהברז במקום נוזל קירור, רק כי "בסך הכל זה נוזל והמידע מסביב הוא מוגזם". ההמלצה החד-משמעית של כל המוסכים והטכנאים המנוסים היא להשתמש אך ורק במוצר תקני של נוזל קירור לרכב, המכיל תוספים מיוחדים המונעים קפיאה בקור, רתיחה בחום גבוה וקורוזיה בתוך מערכת הקירור.
- כל היתרונות של רכב 7 מקומות למשפחות
- איך 52% ישפיעו על רכישת כלי רכב? המספר היומי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מים מהברז עלולים להקפא בחורף, לעלות על גדותיו בקיץ, לגרום להתרחבות ותזוזה של חלקים בתוך מערכת הקירור ואף ליצור חלודה וצבריות של פתרון שישפיעו על היעילות לאורך זמן. נוסף על כך, מים לבדם אינם מכילים את התוספים שמונעים היווצרות משקעים מזיקים, מעלה את הסיכון לנזק לרדיאטור, לפתח חורים או להוביל למצב שבו מנוע מתחמם יתר על המידה.
