ביז 3
צילום: יח"צ

כך יוצרים מיתוג מצליח לעסק

תוכן בחסות | (1)

"הדבר המפתיע ביותר שקרה לי הוא, שברגע שהאתר עלה לרשת החלו להגיע פניות, עוד לפני שהוצאתי שקל אחד על קידום", מספר גיא שלמון, דיאטן קליני ותזונאי ספורט. לפני שנתיים החליט שלמון לגייס את הידע, הניסיון והמוניטין שצבר בעולמות התוכן שלו, ולפתח עסק של הדרכות, הרצאות וימי פעילות לוועדי עובדים.

 

לאחר תקופה קצרה, שבה ניסה לשווק את הפעילות החדשה מפה לאוזן, הגיע שלמון למסקנה, שאמנם המוניטין שלו יכול לסייע, ש'פה לאוזן' הוא כלי שיווקי/מכירתי, אבל בשביל הצלחה עסקית נדרש מיתוג עסקי.

 

"הגעתי לברנדוויז במטרה לבנות אתר, שיקדם את העסק ברשת, ושיביא לידי ביטוי את כל העשייה שלי. החברה הפתיעה אותי בעומק התחקיר שערכה, אפיון הצרכים, החזון ובתוצאה שהביאו: יצירת זהות מדויקת לעסק שלי" ובניית אתר אינטרנט מדוייק.

 

אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז: "גיא שלמון הוא עסק של איש אחד, והמקרה שלו מאפיין עסקים רבים מסוג זה. נוצרות הכנסות, שמו הטוב של העסק הולך לפניו, אבל הוא לא ממצה את הפוטנציאל העסקי שבו. מה שעשינו לגיא זה תהליך מיתוג, שמדגיש את האיכות והבידול של העסק בכל אחד מהתחומים בהם הוא עוסק, מה שמאפשר לו נסיקה עסקית".

 

"האתר שבנינו", מסביר אדי, "הוא תרגום של 'תעודת הזהות העסקית' שיצרנו לנוכחות אינטרנטית". כאן ראויה לציון העובדה, שגיא שלמון, הוא מקצוען בתחומו, ואיכות התוכן שהוא מציע ללקוחותיו היא בעלת מאפיינים ייחודיים משמעותיים.

 

שאלנו את אדי לפשר העובדה, שהיו פניות דרך האתר עוד בטרם החל שלמון בפעילות לצורך קידום. " בואו נודה על האמת, שגיא שלמון הוא מותג בפני עצמו וברגע ששמים את שמו במילות החיפוש עולה האתר. זו לא השאלה. הדרך שבה האתר מנגיש את העסק לגולשים, היא הסיבה לפניות, שהפכו מן הסתם ללקוחות", מסביר כהן.

 

ברנדוויז הוא ממשרדי המיתוג המובילים בישראל, עם מגוון רחב של לקוחות מתחומי תוכן שונים, כמו: יעקובי, ארקיע, בנק לאומי, מלח הארץ, טירת צבי, קמרה אובסקורה, צדק חברתי ועוד.

 

לצד הלקוחות הוותיקים במשק קיימים לקוחות רבים, שהעסק שלהם נוצר סביב שולחן הישיבות שבמשרדי ברנדוויז. הכוונה היא בעיקרה ליזמים, שהגיעו עם רעיונות לא מגובשים ויצאו ממשרדי החברה כעסקים שהפכו לסיפור הצלחה.

 

אדי כהן: "יזמים רבים מגיעים אלינו לפגישה ומבקשים מאתנו לבנות אתר אינטרנט. הם מרגישים, שנוכחות והשקעה בגוגל וברשתות החברתיות יספיקו, כדי ליצור הצלחה עסקית ליוזמה שלהם.

הם צודקים, הנוכחות חשובה, אבל כדי להצליח היא צריכה להיות נכונה. אתר אינטרנט שיווקי הוא אתר שיוצר בקרב קהלי היעד את התחושה המיידית, שהם מצאו פתרון שלם. רק כך ימלא האתר את הייעוד שלו. עבודת התחקיר שאנחנו עורכים ללקוח כוללת גם חקר שוק, מה שמעלה  נתונים ומידע, שלעיתים הלקוח כלל לא היה מודע להם. כל אלה מביאים ליצירת אסטרטגיית מיתוג נכונה, שאותה אנחנו מתרגמים לכל הכלים השיווקיים של העסק: עיצוב הלוגו, מפת האתר, התכנים, מבנה עמוד הבית, הנוכחות ברשתות החברתיות ואסטרטגיית הקידום".

 

 

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    ירון 02/09/2019 18:18
    הגב לתגובה זו
    תוכן שיווקי מסריח בזבוז זמן הכתבה איכזבתם.. אין פה שום מידע מקדם
הורייזן. צילום: עמית צורהורייזן. צילום: עמית צור

השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר

רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה


נושאים בכתבה דובאי

עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות. 

מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?

ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.

המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.

כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170 אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה  היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.

צילום: אייל עובדיה AIצילום: אייל עובדיה AI

הלוואה חוץ בנקאית: מתי זו האופציה הנכונה עבורכם?

אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים, מסביר מתי זה כדאי, איך נמנעים ממלכודות, ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות

נושאים בכתבה הלוואה חוץ בנקאית

בשוק האשראי הישראלי מתרחשת מהפכה שקטה. בעוד שבנקים נותרים הכתובת הראשונה של רוב הישראלים כשמדובר בהלוואות, כ-35% מהשוק כבר עבר לגופים חוץ בנקאיים. מדובר בשינוי משמעותי שפותח אפשרויות חדשות למי שנדחה בבנק, זקוק למימון מהיר או פשוט מחפש תנאים טובים יותר.

בראיון עם אייל עובדיה, המנהל הפיננסי של פורטל "רק תבקש" ובעל ניסיון של מעל 17 שנה בתחום הפיננסים והיזמות, חקרנו את עולם האשראי החוץ בנקאי: מתי זו אופציה כדאית? איך נמנעים ממלכודות? ומה השתנה בשוק בשנים האחרונות?

"הרבה אנשים מגיעים לגופים חוץ בנקאיים מתוך ייאוש," מספר אייל, "אבל האמת היא שלפעמים זה בכלל הפתרון הטוב ביותר מלכתחילה".


שאלה: אייל, בואו נתחיל מהבסיס. מה בדיוק זה גוף חוץ בנקאי ובמה הוא שונה מבנק רגיל?

אייל עובדיה: זו שאלה שמרבה לעלות. גוף חוץ בנקאי הוא חברה מורשת שנותנת הלוואות, אבל היא לא בנק. החברות האלה פועלות תחת פיקוח רשות שוק ההון והחוק הישראלי, אז אין פה שום אזור אפור. ההבדל המרכזי הוא שיש להם הרבה יותר גמישות בתהליכי האישור. בנק צריך לעמוד בהרבה דרישות של בנק ישראל, והתהליך שלו מאוד מתוקנן. גוף חוץ בנקאי יכול להסתכל על התמונה הרחבה יותר - הוא יכול לקחת סיכונים מחושבים שבנק לא היה מסכים לקחת.

קחו לדוגמה עצמאי שעובד שנתיים עם הכנסות טובות אבל ללא דוחות רשמיים מסודרים. בנק רגיל יגיד לו "תחזור בעוד שנה עם דוחות". חברה כמו מימון ישיר או נאוי גרופ יכולות להסתכל על תזרימי המזומנים שלו, על החשבון הבנקאי, ולאשר לו הלוואה תוך 24-48 שעות. כמובן שהן גובות על הסיכון הזה ריבית גבוהה יותר, אבל זו השאלה - האם הגמישות והמהירות שוות את ההבדל בעלות?


שאלה: אז מתי בעצם כדאי לפנות לגוף חוץ בנקאי ולא לבנק?