כך יוצרים מיתוג מצליח לעסק
"הדבר המפתיע ביותר שקרה לי הוא, שברגע שהאתר עלה לרשת החלו להגיע פניות, עוד לפני שהוצאתי שקל אחד על קידום", מספר גיא שלמון, דיאטן קליני ותזונאי ספורט. לפני שנתיים החליט שלמון לגייס את הידע, הניסיון והמוניטין שצבר בעולמות התוכן שלו, ולפתח עסק של הדרכות, הרצאות וימי פעילות לוועדי עובדים.
לאחר תקופה קצרה, שבה ניסה לשווק את הפעילות החדשה מפה לאוזן, הגיע שלמון למסקנה, שאמנם המוניטין שלו יכול לסייע, ש'פה לאוזן' הוא כלי שיווקי/מכירתי, אבל בשביל הצלחה עסקית נדרש מיתוג עסקי.
"הגעתי לברנדוויז במטרה לבנות אתר, שיקדם את העסק ברשת, ושיביא לידי ביטוי את כל העשייה שלי. החברה הפתיעה אותי בעומק התחקיר שערכה, אפיון הצרכים, החזון ובתוצאה שהביאו: יצירת זהות מדויקת לעסק שלי" ובניית אתר אינטרנט מדוייק.
אדי כהן, מנכ"ל ברנדוויז: "גיא שלמון הוא עסק של איש אחד, והמקרה שלו מאפיין עסקים רבים מסוג זה. נוצרות הכנסות, שמו הטוב של העסק הולך לפניו, אבל הוא לא ממצה את הפוטנציאל העסקי שבו. מה שעשינו לגיא זה תהליך מיתוג, שמדגיש את האיכות והבידול של העסק בכל אחד מהתחומים בהם הוא עוסק, מה שמאפשר לו נסיקה עסקית".
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"האתר שבנינו", מסביר אדי, "הוא תרגום של 'תעודת הזהות העסקית' שיצרנו לנוכחות אינטרנטית". כאן ראויה לציון העובדה, שגיא שלמון, הוא מקצוען בתחומו, ואיכות התוכן שהוא מציע ללקוחותיו היא בעלת מאפיינים ייחודיים משמעותיים.
שאלנו את אדי לפשר העובדה, שהיו פניות דרך האתר עוד בטרם החל שלמון בפעילות לצורך קידום. " בואו נודה על האמת, שגיא שלמון הוא מותג בפני עצמו וברגע ששמים את שמו במילות החיפוש עולה האתר. זו לא השאלה. הדרך שבה האתר מנגיש את העסק לגולשים, היא הסיבה לפניות, שהפכו מן הסתם ללקוחות", מסביר כהן.
ברנדוויז הוא ממשרדי המיתוג המובילים בישראל, עם מגוון רחב של לקוחות מתחומי תוכן שונים, כמו: יעקובי, ארקיע, בנק לאומי, מלח הארץ, טירת צבי, קמרה אובסקורה, צדק חברתי ועוד.
לצד הלקוחות הוותיקים במשק קיימים לקוחות רבים, שהעסק שלהם נוצר סביב שולחן הישיבות שבמשרדי ברנדוויז. הכוונה היא בעיקרה ליזמים, שהגיעו עם רעיונות לא מגובשים ויצאו ממשרדי החברה כעסקים שהפכו לסיפור הצלחה.
אדי כהן: "יזמים רבים מגיעים אלינו לפגישה ומבקשים מאתנו לבנות אתר אינטרנט. הם מרגישים, שנוכחות והשקעה בגוגל וברשתות החברתיות יספיקו, כדי ליצור הצלחה עסקית ליוזמה שלהם.
הם צודקים, הנוכחות חשובה, אבל כדי להצליח היא צריכה להיות נכונה. אתר אינטרנט שיווקי הוא אתר שיוצר בקרב קהלי היעד את התחושה המיידית, שהם מצאו פתרון שלם. רק כך ימלא האתר את הייעוד שלו. עבודת התחקיר שאנחנו עורכים ללקוח כוללת גם חקר שוק, מה שמעלה נתונים ומידע, שלעיתים הלקוח כלל לא היה מודע להם. כל אלה מביאים ליצירת אסטרטגיית מיתוג נכונה, שאותה אנחנו מתרגמים לכל הכלים השיווקיים של העסק: עיצוב הלוגו, מפת האתר, התכנים, מבנה עמוד הבית, הנוכחות ברשתות החברתיות ואסטרטגיית הקידום".
- 1.ירון 02/09/2019 18:18הגב לתגובה זותוכן שיווקי מסריח בזבוז זמן הכתבה איכזבתם.. אין פה שום מידע מקדם

רכש מרשים לקבוצת דלקל: אביטל אופק מנהל פעילות דוראל ישראל עובר לנהל את חטיבת האנרגיה המתחדשת
בעוד הביקוש לחשמל ירוק מזנק וגם המדינה מציבה יעדים שאפתניים לשנים הקרובות, קבוצת דלקל מגייסת את אביטל אופק, זוכה פרס איש השנה בכלכלה הירוקה. עם ניסיון מוכח בפרויקטים פורצי דרך, הוא צפוי להוביל את הקבוצה קדימה באחד התחומים הצומחים בשוק המקומי והעולמי
בשנים האחרונות עולם הגגות הסולאריים צובר תאוצה משמעותית, בעיקר בזכות השיפור המתמשך באיכות החומרים ובטכנולוגיות ההתקנה, שמאפשרים לייצר על כל גג כמות גדולה בהרבה של מגהוואטים לעומת העבר.
כדי לסבר את האוזן, בין שנת 2023 לשנת 2024 בלבד נרשמה קפיצה של יותר מ-25% בתפוקה. הנתון הזה הוא חלק מהמגמה הגלובלית, כאשר גם משרד האנרגיה הציב לעצמו יעד שאפתני, להוסיף עד שנת 2030 עוד כ-100 אלף גגות סולאריים בישראל.
המהלך המדובר של דלקל
על רקע זה, קבוצת דלקל ביצעה מהלך שנחשב לדרמטי בשוק האנרגיה, כאשר גייסה לשורותיה את אביטל אופק, מי שזכה בשנה שעברה בתואר איש השנה בכלכלה הירוקה. אופק, מהשמות הבולטים בתחום האנרגיה המתחדשת, נחשב לדמות שהובילה פרויקטים חדשניים לשילוב אנרגיה סולארית בשדות חקלאיים וכל זה מבלי לפגוע בגידולים ואף לתרום לשיפור שלהם.
עבור דלקל, שמזה למעלה מ-25 שנה פועלת בענף האנרגיה הישראלי, מדובר בחיזוק משמעותי. הקבוצה שנמצאת בבעלות של יניב כהן ויונתן חי, עוסקת במגוון תחומים ובהם מימון חוץ בנקאי, גז, נדל"ן מניב, אנרגיה ירוקה ודלקים, וכיום היא מספקת שירות לכ-50 אלף לקוחות עסקיים ופרטיים ברחבי הארץ.
- ב-380 מילון שקל - אנלייט תמכור חשמל ל-Vishay ישראל
- פחות מ-7 אגורות לקוט"ש - נבחרה הזוכה במכרז להקמת תחנת אשלים 3
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
חטיבת המימון של החברה באה לידי ביטוי בדמות הענקת מימון חוץ-בנקאי ללקוחות החברה, דבר שמאפשר לה להקים פרויקטים רבים ומורכבים מבלי להיות תלויה בגורמים מימון חיצוניים.