כחלק מהקמת תאגיד השידור הציבורי: מכרז לפרסום וחסויות בערוצי הרדיו והטלוויזיה

התאגיד יוצא במכרז לאיתור זכיין שימכור פרסומות וחסויות לרדיו ולטלוויזיה יחדיו, בניגוד למה שהיה נהוג עד כה ברשות השידור
אלכסנדר כץ | (1)

תאגיד השידור הציבורי יוצא במכרז לבחירת זכיין שימכור פרסומות וחסויות ברשתות הרדיו וערוצי הטלוויזיה של התאגיד. כזכור, הכנסת קיבלה לאחרונה את התיקון לחוק השידור הציבורי במסגרתו נדחתה סגירת רשות השידור ותחילת הפעלתו של התאגיד עד לסוף ספטמבר השנה.

 

במצב כזה, הזכיין החדש יחל לפעול לקראת סוף השנה ויהיה אחראי על מכירת הפרסומות והחסויות בכלל ערוצי הרדיו והטלוויזיה הציבוריים של תאגיד השידור.

 

בניגוד לרשות השידור, שם שפ"מ היא הזכיין למכירת פרסומות ותשדירים רק עבור קול ישראל. על פי הערכות, שפ"מ מכניסה לרשות כ-80 מיליון שקלים בשנה מפרסום ברדיו, ואילו ההכנסות מהתשדירים בטלווזיה עומדים על כ-20 מיליון. הפעם יהיה זכיין שיעשה זאת עבור הרדיו והטלוויזיה במקביל, ויוכל להרכיב כך חבילות פרסומות לתאגיד.

 

מכרז זה, מצטרף לתהליכי גיוס מנהלים ועובדים כמו גם מכרזים נוספים בתחומי הקמת האולפנים וההפקות.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אני 18/04/2016 21:22
    הגב לתגובה זו
    מה ישדרו בערוץ זו השאלה היחידה. ובבקשה שכל מי שלקח אי אי פעם החלטה בנושא תוכן בערוץ 1 - לא יעשה זאת שוב! לעולם!
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של 14 הגיעה ל-60% מצופי חדשות 12

מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 מתבססת במקום השני עם כמעט שני שליש מהמובילה הנצחית, חדשות 12, חדשות 13 באורח קבע במקום השלישי ואילו המהדורה המרכזית של התאגיד הציבורי מצליחה לטפס ל-80 אלף צופים, ועדיין רק אחד מתוך עשרה צופים צופה בה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

באורח קבע, טבלת הרייטינג של מהדורות החדשות היא שחדשות 12 במקום הראשון, אחריה לרוב 14 ואז 13 ואת הרשימה סוגרת כאן11. גם הרייטינג הנוכחי זהה, אלא במספר הצופים של חדשות 14 הולך ומתקבע על כמות מכובדת של כמעט שני שליש מצופי חדשות 12. וכך, באחוזים של כלל צופי מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות 12 עומדות על כ-42%, חדשות 14 עם 26%, חדשות 13 עם 20% ואילו כאן11 עם כ-12%. ועם זאת, הציפייה היא ששיטת המדידה תשתנה ותאפשר לנו לראות אומדן מדויק יותר של הצופים. 

ולנתונים עצמם: חדשות 12 של קשת עמדה על 12.1% רייטינג עם 294 אלף צופים, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 עם 184 אלף צופים ו-6.4% רייטינג. חדשות 13 עומדת על 5.9% ו-144 אלף צופים וכאן11 עם רייטינג של 2.6% ו-82 אלף צופים. 

פריים טיים ועוד

בפריים טיים, כרגיל, "האח הגדול" של רשת בראש, עם רייטינג של 15.2% ו-411 אלף צופים, ואחריו "חתונה ממבט שני", עם 11.6% רייטינג ו-338 אלף צופים. הפטריוטים ממשיכה להפגין יציבות עם 7.5% רייטינג ו-230 אלף צופים. הדרמה של כאן11, "התנתקות", השתפרה עם 2.2% רייטינג ו-45 אלף צופים. 



חדשות קשת ממשיכות להוביל במהלך היום כולו, אבל גם במהלך היום חדשות 14 מתחילות להדביק פערים. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.9% ו-83 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.1% רייטינג ו-52 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2% ו-43 אלף צופים, אחריו במקום השני "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-32 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 14, "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 1.2% בלבד ו-26 אלף צופים.