22:09 הירידות בוול סטריט מתמתנות: הנאסד"ק מאבד 0.4% בלבד, אפל מאבדת 2.7% >>

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

לא יאמן: כחלון ניצח, מעתה רק הלמ"ס מוסמך לפרסם נתונים לגבי מחירי הדירות

הסערה הציבורית לא הפריעה לשר האוצר להעביר את ההחלטה יוצאת הדופן שתפחית את השקיפות בשוק הנדל"ן
 |  94
השמאי בחוץ
Share
רשמית רק הלמ"ס יוכלו לפרסם את נתוני מחירי הדיור: לאחר ששבוע שעבר פרצה סערה במהלך קבינט הדיור, כאשר שר האוצר משה כחלון ביקש להפסיק את פרסומי השמאי הממשלתי, אך בעקבות כך שרק שר האוצר ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט נכחו בישיבת הקבינט - לא התקבלה ההחלטה אך נרשמה ברשומות.


ממשרד האוצר נמסר כי לאחר שהתקיים קבינט הדיור בו ההחלטה להפסקת פרסומי השמאי לא עברה, ההצעה נרשמה ברשומות ולאחריה יכלו השרים לתת תגובתם או להתנגד במשך כשבוע עד אתמול (ד'). כאמור, חברי הקבינט לא התנגדו ועל כן החל מה-1 באוקטובר (השבת הקרובה) השמאי הממשלתי לא יפרסם את דו"חותיו ורק הלמ"ס הוא הגורם היחיד שיוכל לפרסם את נתוני מחירי הדיור מעתה.

הרקע להפסקת פרסומי השמאי הממשלתי 
שר האוצר, משה כחלון ניסה בקבינט הדיור האחרון שהתקיים ברביעי שעבר, להעביר החלטה יוצאת דופן במסגרתה השמאי הממשלתי, טל אלדרוטי,  לא יפרסם את הדו"ח הרבעוני שמתפרסם כל רבעון ומציג מדד למחירי הדיור.על פי כחלון, בשורה של התבטאויות הדו"ח הקובע בעיניו הוא דו"ח הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שנשען על דיווחי עסקאות לרשות המסים, ואילו השמאי הממשלתי מתבסס על מחירי דירות 4 חדרים ב-16 ערים בולטות. בישיבת קבינט זו ניסה להוביל את אי פרסום הדו"ח כהחלטה של הקבינט - אך ההצעה נבלמה בסופו של דבר במהלך הקבינט בעקבות המשנה ליועמ"ש שמנע זאת, בין השאר בטענה כי ההצעה לא הוגשה מבעוד מועד ולא הוצגה בזמן בפני תשעת חברי קבינט הדיור וכי בישיבה נכחו שר האוצר, משה כחלון ושר הבינוי והשיכון, יואב גלנט בלבד. לפיכך הוכרע כי בפורום כזה לא ניתן לקבל החלטה כזו וכעת ההחלטה כאמור התקבלה ואושרה. הרקע להפסקת דו"חות השמאי הנו ככל הנראה משום ההבדלים בין דו"ח השמאי שפורסם בחודש אוגוסט והציג כי מחירי הדירות בישראל עלו ברבעון השני בשיעור של 2.5% לעומת הרבעון הראשון וכי בהסתכלות שנתית מחירי הדירות עלו ב-8%. יום לפני פרסום זה של השמאי באוגוסט, הלמ"ס הציגו נתון הפוך וכי אחרי 9 חודשים רצופים של עליית מחירים, מחירי הדירות רשמו ירידה של 0.3% בחודשים מאי-יוני לעומת חודשים אפריל-מאי. בינתיים מאז פורסם נתון נוסף של הלמ"ס לעניין מחירי הדיור במדד המחירים לצרכן (נתון שמחוץ למדד אך מפורסם יחדיו) ושם נרשמה עלייה של 0.1% במחירי הדיור במהלך חודש אוגוסט.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

94 תגובות ב-79 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
79 תודה לשר 04/10/2016 10:38 אכן דיווח סותר ממסספר גורמים מבלבל את הציבור (ל"ת)
78 כמו בחו"ל 04/10/2016 10:26 רגילים לשחיתות מזרח תיכונית כחלון אחלה (ל"ת)
77 שימי 04/10/2016 10:25 אחלה שר חושב מחוץ לקופסה מבין את בעיית מנטליות הערסים (ל"ת)
76 אחלה 04/10/2016 09:51 החלטה מצויינת העם טיפש מידי להבין שהשמאי מושחת (ל"ת)
75 תודה 04/10/2016 09:49 כחלון ינצח את חזירי הדיור (ל"ת)
74 תודה לשר 04/10/2016 09:49 כחלון איש ישר שנחם בנפוטיזם ושחיתות גועלית (ל"ת)
73 כבוד לשר 04/10/2016 09:48 סערה בכוס תה של ערסים אינטרסנטים כחלון מוסרי וצודק (ל"ת)
72 בן אהרון 03/10/2016 22:02 זה ניצחון פירוס !!! (ל"ת)
71 אדי 03/10/2016 12:30 לא לדווח גם על פיגועים!!!
אלא אם כחלון מאשר. למה סתם לדכא אנשים טובים.
מחפשים דרמה 04/10/2016 10:24 תכלס דיווח צהבהב על פיגועים מגביר מוטיבציה לעשות אותם (ל"ת)
70 אחד 02/10/2016 10:13 כחלון מזכיר לי ימים אפלים בהיסטוריה של האנושות (ל"ת)
איזה אנשים 04/10/2016 09:50 אתה כנראה אפל הרבה יותר עם אתה רוצד שוד שכד שנמשך (ל"ת)
גועל נפש 04/10/2016 09:48 אתה מזכיר בורות שאין כדוגמתה (ל"ת)
69 מוטי442 02/10/2016 08:13 עתה לא ידווחו תאונות הדרכים והבעיה תפתר. כחלון ממש גאון (ל"ת)
68 באר שבעי 01/10/2016 17:25 פחלון איש הפח מעליזה בארץ הפלאות
הפך להיות באופן רישמי הדיקטטור הגדול ביותר מאז ומתמיד בארץ הקודש!!!
67 בן אהרון 01/10/2016 08:01 הוא באמת מאמין שרק זה את זה נשאר לעשות לפתור את הבעיה?
לטמון את הראש החול והבעיה לא קיימת יותר ???
66 בן אהרון 01/10/2016 07:51 זה לא נצחון, זה הפסד ורק מדגיש את גודל הכישלון.
כמה דירות המהלך יוסיף באזורי הביקוש ? לדעתי אפס. מדוע עד עכשיו לא קורה הרבה? לא עמדו ביעד השיווק, מכרו דירות על הנייר שלא ברור מתי יתחילו לבנות, רוב הדירות שווקו בפריפריה, התוכנית נתנה אולי תשובה לחלק קטן ומצומצם של השוק, רק למי שזכאי,
65 דון קישוט 30/09/2016 17:53 להלחם בדעת הקהל הוא יוכל, אבל לא עם העובדות בשטח (ל"ת)
64 גד 30/09/2016 14:28 מה לעשות שהמדד של הלשכה לסטטיסטיקה אמין יותר (ל"ת)
63 דן 29/09/2016 22:56 הלמס
מיישר קו עם בנק ישראל והאוצר, יעוות את הנתונים בדומה לפרסומים של המדד החודשי.
62 איך בחרתם בו איך??? 29/09/2016 21:50 עכשיו בטוח שאף אחד לא יאמין לפרסומי הלמ"ס (ל"ת)
61 אלי 29/09/2016 19:35 שר אוצר שממונה גם על הנדל"ן נמצא בניגוד אינטרסים (ל"ת)
60 בני 29/09/2016 19:24 הראה מזה לשקד ולבית היהודי . בנט חלש (ל"ת)
59 חבר של כחלון 29/09/2016 19:20 תסכימו כולכם: לא צריך להיות חכם כדי להיות שר אוצר (ל"ת)
58 כחלוניזים מכוער 29/09/2016 19:15 הכחלוניזים המכוער מתגלה במלוא עליבותו, האיש נואש והורס (ל"ת)
57 כחלון צודק 29/09/2016 19:12 השמאים בשירות הבנקים המושחתים
השמאי הממשלתי משרת את הבנקים שגוזרים קופון גדול מניפוח הבועה ולכן הוא מפרסם נתונים שגויים..כמו השמאים והקבלנים תאבי הבצע..יחד עם זאת על כחלון להתחיל באמת לטפל בבועת הנדלן שתהרוס את הדור הצעיר ותגרום לשבר בחברה ובכלכלה
56 אזרח מודאג 29/09/2016 18:53 לא בחרתי כחלון
אבל מצדיע לו, נלחם בכל הכח בכל הגנבים והגזלנים. אם יצליח להוריד את מחירי הדיור בחירות הבאות בוחר גם בוחר בו.
55 יועץ הסתרים של כחלון 29/09/2016 18:44 החל מה 1.1.17 מי שברשותו דירה מעל 60 מ״ר יהיה
חייב להכניס לדירתו זוג צעיר עד גיל 40
54 פראוודה 29/09/2016 18:27 ההצלה של המדינה
חופש המידע , חופש העיתונות זה מה שנותן סיכוי לשרוד כאן. כחלון נותן יריית פתיחה בגב הענין הזה ומי יודע מה ילד יום ?נתוני הלמ"ס גם הם לא נכתבו בהר סיני.
53 קומבינת הלמ"ס 29/09/2016 18:23 הלמ"ס מתייחס למחיר למשתכן וככה המחירים "ירדו"
זה כמו להתייחס לזכיות בלוטו בחישוב השכר הממוצע במשק...
52 ביח"צנות... 29/09/2016 18:12 כמו שאמרתי - כחלון השר הטוב ביותר!!!!
אפס בעשיה, ואלוף במסיבות עיתונאים ועיוות נתונים..
51 מוטקה 29/09/2016 18:07 עלית מחירים
היות וכך סימן שהמחירים אכן עולים ועדיין יעלו ורוצים להסתיר זאת מהציבור שהוא לא טיפש מבין עניין ככה לא פותרים את בעיית הדיור
50 אור לגויים 29/09/2016 18:07 החלטה נהדרת, תמנע את הקרקס של פרסומים סותרים לכאורה
אם העיתונאים היו יותר מפותחים לא היה צורך בהפסקת הפירסום, אבל היות והעיתונעים בחרו לשחק את האהבלים שלא מבינים את ההבדל בין שני הנתונים ועשו מהעניין קרקס אין ברירה וצריך להפסיק את פרסום הנתון הפחות הוליסטי על מנת שכולנו נמדוד את התקדמות תכנית הדיור והצלחתה באותו הסרגל.
49 כחלון ראש הממשלה הבא 29/09/2016 17:48 ודאי....עוד תגידו כולם תודה....
יש שר אחד יחיד ומיוחד. אמיץ...לא פחדן כמו ביבי....לא נעלם כמו ביבי..לא מנוע מלהגיב כמו ביבי....לא גר בקיסריה....כמו ביבי..לא שומע בקול שרה ...כמו ביבי ..ולא מפונק כמו לפיד...לא דואג רק לעצמו...נלחם למען מטרה וכולם צריכים להעריך אותו, להוכיר לו כבוד והכי חשוב לזרום....יהיה טוב
48 צביצ 29/09/2016 17:19 כמו בארגנטינה ובקומוניזם, שלטון מעוות את תמונת המצב
ימין בשלטון פתח לאסון
47 חח 29/09/2016 17:13 לזה אתם קוראים נצחון? לזה צריך לקרוא ערסיאדה (ל"ת)
46 אזרח 29/09/2016 16:54 חחחחחחחחחחחחח כחלון
עכשיו הקבלן שיתחיל לבנות הרבה יש ביכוי שהוא יהיה הומלס, אז לכל הקבלנים בונים בנין, מסיימים בונים עוד בנין לאט לאט לאט לאט, תזכרו עדיף ציפור קטנה מאשר..........
45 אחד העם 29/09/2016 16:38 לא ברור לי מה מחליטים אבל בנושא החלטות ששרה תחליט. (ל"ת)
44 יש ה' בעולם! 29/09/2016 16:23 ובכן צדיקים גילו וישמחו וישרים וישרים יעלוזו
וחסידים ורינה יגילו !!!!! בזכות רבינו ננמח ה' עושה לנו סדר בעולם , כל המושחתים בדרך להשחטטטטטטטטטטטטט. ראש השנה יש מלך בעולם !
43 עופר 29/09/2016 16:16 ובכלל, למה הלמ"ס? זה מיותר, שהכחלון יחליט מה בראש שלו
לפרסם וכך יעשה, לא חשוב אם זה נכון או לא, הכחלון הרי סבור שהציבור מטומטם ויאכל כל נתון שילעטו אותו
42 יוסי 29/09/2016 16:16 כחלון הטמבל, אתה חושב שאם תאסור פרסומים המחירים ירדו. א
אתה בלוף
gn 30/09/2016 13:10 למה טמבל למה
אתה טמבל שונה
41 עופר 29/09/2016 16:14 לתומי חשבתי שרק פוטינתניהו מוביל אותנו לדיקטטורה, מסתבר
שהכחלון לא יותר טוב ממנו
40 ניטרלי 29/09/2016 16:13 משחק על הזמן
בתכלס - כחלון לא יכול להוזיל דיור וכל טריקים שהוא עושה לא יעזרו . הבעיה תפתר רק באירועים כלכלים שליליים כאן ובעולם או בהעלת ריבית משמעותית . כך שעתידו פוליטי של כחלון תלוי בגורם של זמן - מה יקדים לבוא - הנ״ל או בחירות .
39 שמאי 29/09/2016 16:13 מרהכחלון אולי תמציא מדד משלך?
בו תקבע אתה כל חודש מה לדעתך עשו המחירים, עלו או ירדו. כמו בסין.
38 יריב 29/09/2016 16:11 מה זה שמאי ממשלתי ? צריך דובר אחד לכל המשרדים
בשביל מה צריך שמאי ולמ"ס ועוד כל מיני גורמים
37 כחלון צודק 29/09/2016 15:52 אסור לשגע את הציבור
רק גוף אחד אמור לפרסם את המדד. יכול להיות שהגוף שמפרסם צריך להשתכלל ולקבל יותר נתונים ולדיק יותר.תארו לעצמכם שאת מדד המחירים היו מפרסמים מס גופים?
36 זוגות צעירים 29/09/2016 15:44 כולנו עם כחלון
משה כחלון אנו גאים בך. בבחירות הבאות כולנו נתגייס שתהיה ראש הממשלה הבא. 120 חברי כנסת ורק אחד עם ביצים. סליחה גם ביבי עם בציות.
לך חפש מי שינענע ..א 29/09/2016 16:26 חחחחח..כמה ? שילמו לך טוקביקיסט.! להגיב בטיפשות . (ל"ת)
חולה על כחלון... 29/09/2016 17:36 יקח לך קצת זמן להבין מה קורה...
בהתנדבות מלאה לכל אורך הדרך...
35 זוג צעיר 29/09/2016 15:40 ביבי איפה אתה
בבחירות אמרת שטפל אישית בבעיית הנדלן ונעלמת.....אין מלחמות. אירן רגועה, אין יותר מדי עבודה בביטחון.מה דעתך לעזורקצת לזוגות הצעירים המקום להתבטל.הרי ברור שלפני הבלירות שוב תספר לכולם כמה חשוב לטפל במשבר הדיור. הפעם לא נאמין לך. עבדת עלינו פעמיים כבר.....
34 כחלון התותח.... 29/09/2016 15:34 לא עושה חשבון לכל האינטרסנטים
מי אילו האינטרסנטים? קבלנים, בעלי קרקעוות, בנקים, בעלי הון, שמאים, מתוכים ויש הרבה מאוד היום במיוחד. בקיצור חצי מדינה.
צ1ב1י1 29/09/2016 15:37 קצת פחות .והרוב ינצח (ל"ת)
33 השמאי 29/09/2016 15:28 אצל מי עובד השמאי?
מי שיענה לי על השאלה כנראה שהוא מבין עניין. אצל מי עובד השמאי?כמובן, בנקים בעיקר. ברור כי הוא צריך לרצות אותם. וברור לכולם שהבנקים מעוניינים לשמור על מחירי נדלן גבוהים. ולכן התוצאה העגומה....
32 מיכאל 29/09/2016 15:26 מצטער שכל כך הרבה תמימים וטיפשים הצביעו לך...
חבל יכלת לצאת גדול אבל בחרת להתעסק בקטנות. איפה יהיו לנו עוד מנהיגים שיודעים לעשות ולא רק לדבר ולקשקש בתקשורת. דרושים דחוף מחליפים לפרס רבין ושרון....נא שלחו קורות חיים ל......
31 אני 29/09/2016 15:25 כחלון, דבר הבא שלך הוא איסור על כתיבת טוקבקים
אני1m כחלון, דבר הבא שלך הוא איסור על כתיבת טוקבקים. זמנך קצוב (כשר עוצר כמובן.... ע בכוונת תחילה לחמור שתמיד קופץ בראש). החלטות שלך מבשרות בקצרה שאתה חסר יצירתיות. יאלה ביי.
30 מוטי442 29/09/2016 15:24 זהו. בעיית הדיור נפתרה.הרגו את השליח. כל הכבוד כחלון. (ל"ת)
מותק 29/09/2016 16:22 תקרא את תגובה 32, תוסיף לזה הסטטיסטיקה עלולה להטעות (ל"ת)
29 יורם 29/09/2016 15:23 כחלון לא פראייר ויביא לירידה במחירים!!
תוך חצי שנה יתחילו ירידות חדות
28 יוני 29/09/2016 15:22 כחלון התותח
מפרק בשיטתיות את לובי הנדלן החזירי. כחלון העם איתך! לא בחרתי אבל עתיד לבחור בך.
27 ציפי 29/09/2016 15:18 כול הכבוד כחלון כול העם איתך נבחר רק בך מבטיחים לך
יישר כוח כחלון רק מחיר למשתכן למי שאין ומס 25 אחוז נבחר רק בך לפיד אתה זבל וגפני וביטן נבוא חשבון איתכם חכו
26 אובדן אמון מוחלט 29/09/2016 15:12 פשוט לא נאמין ללמ"ס נקודה . אובדן אמון בכחלון ומשנתו !! (ל"ת)
25 איתן 29/09/2016 15:07 מחכה ליום שכחלון יגיד לי
בכמה כסף אני ימכור את דירתי.
רון 29/09/2016 16:19 אתה לא צריך למכור
הכונס נכסים ימכור בשבילך
באר שבעי 01/10/2016 17:32 הלו רון ההומלס!! לא אני כתבתי את התגובה
אבל בקרוב תיזרק מהשכירות כי לא תוכל לשלם ותעבור לגור באוהל.תתכונן!!
24 מוטי 29/09/2016 15:05 יש מקצועות שיעודם להיעלם מהעולם
ובהם שמאים, מתווכים, סוכני ביטוח
לא שמאי 29/09/2016 15:23 טיפש
פוסט טיפשי מאחר וכל ההתבססות של הבנק לגבי גובה המשכנתא תלויה בשמאי חייב איש מקצוע שיעריך מחיר וישמור על אינטרס הבק
23 שון 29/09/2016 15:05 כחלון הפסיק את הרצת מחירי הדירות שהיא שקרית. המחירים יו (ל"ת)
22 יוסי 29/09/2016 15:04 המלך עירום
איפה ביבי הליברל הדמוקרט אביר השוק החופשי איפהjQuery203011673850900142457_1475143876773??
21 כל הכבוד ! 29/09/2016 15:03 כל הכבוד ! הגיע הזמן שהשמאי הממשלתי יפסיק להריץ את
מחירי הנדל"ן !
ליאור 29/09/2016 16:18 הטמבל לא גורם לירידת מחירי הדירות, אז מחפש דרכים להסתיר
אידיוט מושלם
20 אחלה 29/09/2016 15:03 הנתונים גלויים לכולם מדיווחי האזרחים באתר רשות המיסים (ל"ת)
19 אלי 29/09/2016 15:01 כחלון שר טיפש עם דיפלומה ,כמו חבריו לממשלה. (ל"ת)
18 ישראלה 29/09/2016 15:00 מהיום לא נאמין
אבד האמון, מה שיגידו אינו אמת. יופי פחלון המשך בדרכך הקומוניסטית . ספר לנו על ניצחון המהפכה. טפו
17 מה מפתיע! 29/09/2016 15:00 כחלון הרס כל חלקה טובה בכלכלה הישראלית,
תראו מה קורה לחברות הגדולות! נשחקות עד עפר ורק הבנקים ממשיכים לצמוח על חשבון עשקת עמלות מנופחות מהאזרחים הפריירים. כחלון לא יכול על נגידת הבנק, את כל היתר טוחן ושוחק. עד סוף 2017 הכלכלה תצנח לתהום והבורסה תמות מוות קליני. זה כחלון ואלו מעשיו......דרך אגב תצביעו על דבר אחד טוב שעשה מאז היכנסו לתפקיד ולא תמצאו...אי אפשר לומר שלא עברו ימי החסד!! מקווה שביום כיפור יעשה עם עצמו דין וחשבון.
16 אבישי 29/09/2016 14:59 רוסיה זה כאן. פאבדה. (ל"ת)
15 נדלניסט 29/09/2016 14:59 חבל שכחלון לא לומד מההיסוטריה
הסוף של כחלון יהיה זהה לסוף שהביאו על עצמם כל הדיקטטורים
14 אלי 29/09/2016 14:59 לפי הלמ"ס המחירים רק יורדים, כמו בשקר האינפלציה. (ל"ת)
13 ע.א 29/09/2016 14:59 הזנב מכשכש בכלב
1-מדינה בולשביקית. 2-מה יעשה כעת השמאי הממשלתי(משרה מיותרת?) 3-כחלון לא מקבל דעות שלא מתאימות לאג'נדה שלו. 4-אולי גם אחרים ייקחו דוגמה ממנו על מה שלא נראה להם.
12 דניאל 29/09/2016 14:58 עוד מושחת...
הנה עוד שר מושחת שבטח לא סיים 12 שנות לימוד חחח מדינה מושחתת מהיסוד. אזרחים חלשים ומטומטמים...
11 לא כחלון 29/09/2016 14:57 איך אפשר
אני מרגיש כאן כמו במדינה קומוניסטית איזה בושה כחלון גמר את המדינה
10 ארז 29/09/2016 14:57 חוצפה (ל"ת)
9 עאבדי 29/09/2016 14:57 שר אוצר גרוע . (.שהיה למדינה אי פעם ) קשקשן ! וחלול .. (ל"ת)
לא נכון 29/09/2016 16:38 יור ההסתדרות:כחלון שר האוצר הכי חברתי בישראל מיום הקמתה (ל"ת)
8 סתימת פיות 29/09/2016 14:50 זה לא ניצחון. הוא אינטרסנט . הוא לא יכול לצוות על כולנו
לא לחשוב ולהאמין רק לו. טובים ממנו ניסו לשבור את רוחם של אנשים ולא הצליחו. גם הוא לא יצליח. הוא מקומם את כולם עליו ובצדק. האיש מתנהל כמו עריץ . השלב הבא יהיה מחנות חינוך מחדש ? אם הוא נזקק לסתימת פיות של אחרים כי הוא עילג ולא יכול לענות לביקורת אז הוא לא ראוי להיות שר בממשלה האיש מתנהל כמו סוס משתולל כשנוח לו הוא נמנע בגז ושנוח לו הוא מפגין שרירים נגד כיל. האיש שבוי של דעת קהל כנראה זקוק להערצת הטיפשים אחרת הוא ינבול. וזה עוד שלב בדיכוי האזרחים פה עם בולשביקים שהתחיל עם רכוש ומסתיים בסתימת פיות. כחלון מגעיל אותי
7 פראוודה 29/09/2016 14:47 ההצלה של המדינה
חופש המידע , חופש העיתונות זה מה שנותן סיכוי לשרוד כאן. כחלון נותן יריית פתיחה בגב הענין הזה ומי יודע מה ילד יום ?נתוני הלמ"ס גם הם לא נכתבו בהר סיני.
6 טוב מאוד 29/09/2016 14:43 נתוני כל עיסקה יש באתר רשות המיסים .לא צריך תיווך שמאי (ל"ת)
5 יניב 29/09/2016 14:41 השמאי אינטרסנט
הגיע הזמן שיפסיקו את ההרצה הזאת
שמיל 29/09/2016 15:18 השמאי אינרסנט
ושר האוצר לא אנטרסנט?
4 איציק 29/09/2016 14:38 המטרה מקדשת את האמצעים (ל"ת)
3 ליכודניק לשעבר 29/09/2016 14:35 ליכוד מפלגה פח זבל כמוה גם הממשלה העלובה (ל"ת)
2 מחיר למשתכן 29/09/2016 14:34 מחיר למשתכן בפייסבוק הכל במקום אחד
https://www.facebook.com/price.lamishtaken/
1 מדינת עולם שלישי 29/09/2016 14:31 מדינת עולם שלישיי (ל"ת)
סרגיי 29/09/2016 14:57 מדינת עולם שלישי בגלל מושחתים וספקולנטים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש