ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

האנליסט של ג'יפי מורגן שוב חותך את מניית טבע

מניית טבע יורדת, צילום: Getty images Israel
כריס סקוט, אנליסט הפארמה בג'יפי מורגן, שוב חותך את טבע. סקוט פרסם היום עדכון המלצה וזאת לאחר ביצוע הערכת שווי לחטיבת הגנרית והחטיבה הממתוגת של טבע.

לדבריו של סקוט, בסביבה הנוכחית את שוק הגנריקה אין ממש מקום להעלאת המלצה ובנוסף הסיטואציה בחטיבה הממותגת של טבע (תרופות המקור) אינה משכנעת מספיק כדי לתמוך באפסייד משמעותי.

בשורה התחתונה, האנליסט של ג'יפי מורגן הותיר את ההמלצה למניית טבע על 'ניטרלי' וחתך את מחיר היעד מ-40 דולר ל-37 דולר. טבע נסחרת כעת במחיר של סביב 35.5 דולר.

מניית טבע מאבדת כעת 0.8% בתגובה, זאת בהמשך לירידה של 2.65% אתמול. ועדיין, בהסתכלות על 5 ימי המסחר האחרונים טבע רשמה עלייה של 11% כתיקון למפולת שנרשמה קודם לכן סביב סיום תפקידו את ארז ויגודמן כמנכ"ל.
תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא מעודכנים????
    דוד 19/02/2017 09:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא חשופים למידע?? לא יודעים שהקופקסון כנראה ישאר עוד לפחות שני רבעונים בידי טבע ? כשטבע הייתה 70 דולר - בית ההשקעות המליץ על טבע ב 90 דולר ... מה???
    סגור
  • 10.
    אני חושב שטבע היום במחיר זול
    אחד 18/02/2017 17:18
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני לא יועץ השקעות ורושם את דעתי בלבד. למרות כל הבלאגן עדין יש ביקושים גדולים,זה אומר משהו.
    סגור
  • 9.
    האנליסט לא קורא דה מרקר (ל"ת)
    אבי 18/02/2017 12:39
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 8.
    Teva
    Freddy 18/02/2017 10:54
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הם פשוט בשורט על המעוף...
    סגור
  • 7.
    ביחס לכל האחרות טבע זולה (ל"ת)
    בננה 18/02/2017 10:05
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 6.
    בינתיים היא עולה בטרום ב2.56%
    בוגלולו 18/02/2017 09:59
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אל תאמינו לאנליסטינים, כאשר היתה 65$ אמרו שתעלה ל85$ כדי שתרוצו לקנות, עכשיו היא 35$ אומרים שתרד ל25$ כדי שתמכרו להם את הסחורה, אל תאמינו לאף אחד, שבת שלום.
    סגור
  • איפה רןאים את הטרום (ל"ת)
    ט 18/02/2017 14:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    ג'יפי מורגן מסוכסכים בינם לבין עצמם
    ניק 18/02/2017 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    האנליסטים שם מתנהגים בדיוק כמו הבורסה, מעלים ומורידים תחזיות ללא קשר למציאות. יש להם כמה אנליסטים שמסקרים את טבע ולכל אחד מהם יש דעה שונה. המציאות היא שטבע ממשיכה לייצר מזומנים בזכות הקומפקסון והמתחרים רחוקים מאוד מלצאת עם הגנרית (פייזר קיבלו סטירה מה FDA על תהליך הייצור, מומנטה ומיילן עדיין לא קיבלו אישור מה FDA). אני אפילו לא מדבר על בשורות טובות מצד טבע לגבי השקות חדשות שצפויות להיות השנה. לדעתי החברה מתומחרת לפחות 30% ממה שהיא תהיה שווה לאחר תחרות הקומפקסון ואת סגירת הפער נראה עד אמצע מרץ.
    סגור
  • 4.
    כותרת מטופשת-חתך את טבע ? 3 דולר זה חתך ? (ל"ת)
    יעקב 17/02/2017 22:31
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 3.
    טבע בדרך ל CHAPTER 11
    יעל. 17/02/2017 19:36
    הגב לתגובה זו
    5 12
    לטבע אין יכול להחזיר ארבעים מיליארד דולר חובות. המנהלים שנתנו שוחד ואילו שידעו יחקרו על ידי משטרת ישראל וילכו לכלא.
    סגור
  • הם ייחקרו וייכלאו כשתראה חזיר עף.
    דגן 18/02/2017 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    .
    סגור
  • אם צריך יהיה לנקות שורות זה דבר טוב. הרי רוצים שינוי. (ל"ת)
    9 17/02/2017 23:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הבעיה של אנליסטים באופן כללי שהם תמיד נוטים להגזים
    ארבי 17/02/2017 18:20
    הגב לתגובה זו
    8 5
    אם מניה בראלי אז הם נותנים יעדים בשמים , אם מניה יורדת חזק אז הם מתחילים להגזים ביעדים למטה...ברוב המקרים זה ככה... מחיר יעד של 37-38 הוא נכון עד אשר נדע מי המנכל החדש ומשם נזרום הלאה , סביר להניח שאם טבע הייתה מקבלת היום הצעת רכש זה לא היה בפחות מהמחיר הזה , כאשר יהיה מנכל חדש עם תוכנית התייעלות וצמיחה סדורה נדע איך ממשיכים הלאה.
    סגור
  • 1.
    שיגעתם כבר את המשקיעים כל יום כתבה על טבע והמלצה
    טבע 17/02/2017 18:14
    הגב לתגובה זו
    8 3
    שונה. מזל שיש 360 יום בשנה . עכשיו צריך לחפש 360 בעלי דעה על טבע. וזה קורה אחרי שגורביץ מעדכן המלצה לקנות ונשמע נחרץ שטבע רק תעלה. מסכן מי שקנה טבע
    סגור
  • הדרך ל-28$ סלולה (ל"ת)
    שי 18/02/2017 07:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • עתיד טוב