צרכני תלמה בבהלה: צפו בטענות שהופנו לעמוד הפייסבוק - מה לדעתכם יקרה מכאן?

דגני בוקר של תלמה, צילום: יח"צ
לאחר שבשבוע שעבר נוצר מחסור בדגני הבוקר "קורנפלקס של אלופים" ו"דליפקאן" של חברת תלמה, והתברר כי הסיבה לכך היא תקלת איכות בייצור שהובילה לזיהום, ובזמן שחברת יוניליבר הודיעה כי הפסיקה את שיווק המוצרים ואף כתבו כי "חשוב לנו להדגיש כי כל מוצרי חברתנו אשר נמצאים בשוק בטוחים לחלוטין לשימוש", נודע כי חלק מהמוצרים אכן הגיעו לשוק והבהלה בקרב הצרכנים לא איחרה לבוא.
עוד בשבוע שעבר, בטרם לפרסום כי חלק מהמוצרים אכן הגיעו לשוק, כתב אחד הגולשים בעמוד הפייסבוק של חברת תלמה את הפוסט הבא: "חברת תלמה , אני לא מהמתלהמים, אבל לאור הידיעות הנפוצות בכל אמצעי המדיה השונים, אני מבקש לדעת הכל (!!!), על הבעייה. מה הבעייה, איך קרתה הבעייה, איך אתם מטפלים בבעיה, מה לגבי מוצרים שבשוק, מה לגבי מוצרים שנמצאים אצלינו הלקוחות (בבית, בעבודה וכ"ו). מה לגבי ריקול של המוצרים, החלפות , החזרות של המוצרים. מדוע ההסתרות מאחורי סיסמאות נבובות ? הרי מדובר בבריאות של ילדינו ???!!! אני מבקש שתפרטו את כל הדברים עוד היום, כי אם לא, אני אישית אסיק את המסקנות ואעבור למתחרים (הרי לא חסרים...) , תודה והמשך יום נעים"
שימו לב לפסקה האחרונה בתגובתה של חברת תלמה לפוסט הנ"ל: "במסגרת בקרת האיכות העצמית של החברה, נמצאה חריגה בקטריאלית למספר מצומצם של מוצרים. לכן החלטנו לא לשווק מוצרים אלה. משמעות הדבר כי המוצרים הללו לא יצאו לשוק.
תאריכי הייצור הם:
תאריך ייצור 260616 עד 270616, סימון מכונה B, קורנפלקס של אלופים, 750 גרם.
תאריך ייצור 230616 וגם 270616 עד 290616, סימון מכונה B, קורנפלקס בד"ץ, 750 גרם.
תאריך ייצור 290616 עד 300616, סימון מכונה B , צדפים קוקומן, 750 גרם.
כלל המוצרים שקיימים בנקודות המכירה, ושנמכרו עד כה, עברו את הבדיקות המחמירות של חברתנו והם בטוחים לשימוש במאת האחוזים. בטיחות הצרכנים היא מעל הכל ואנו לא מתפשרים על עניין זה.
תודה רבה והמשך יום נעים!"
מאז שנודע כי חלק מהמוצרים אכן הגיעו לצרכנים, נוספו שאלות רבות ופוסטים מודאגים לעמוד הפייסבוק של החברה, כאשר חלק מהלקוחות מתלוננים על חום גבוה ושלשולים. אחד הלקוחות העלה פוסט עם הסתירה בין שתי הודעות החברה במהלך השבוע:
 
 ניתן לראות את הדאגה בקרב הצרכנים בעמוד הפייסבוק של תלמה, עם שאלות רבות שמפנים הצרכנים בנוגע למוצרים המדוברים ואף מוצרים אחרים של החברה. "איך יש סלמונלה בקורנפלקס? האם יש בעיה גם במיונז???", פוסט נוסף כותב כי "אני בהריון ואכלתי היום קורנפלקס מסוג דליפקאן לאחר שהודעתם כי המוצרים הפגומים לא יצאו מהמפעל. איך אני יכולה להיות בטוחה שלא נגרם לי נזק? כאמור אני בהריון ולכן החשש.. תאריך הייצור תחילת יוני."
נזכיר כי אמש, יו"ר שדולת הבטיחות, ח"כ איציק שמולי, התייחס לפרשה ואף אמר "יוניליוור הימרה על חיי ילדים וזהו מעשה בלתי נסלח - יש לחקור האם הייתה פה רשלנות פושעת". לכתבה המלאה, לחץ כאן.
אחד הגולשים אף קרא לסבב פיטורים בחברה וקרא להחרמת המוצרים כשהוא כותב "הודעה ליוניליבר - עד שצמרת הנהלת תלמה לא מפוטרת, אני וכל מי שסביבי , לא קונה ממכם כלום. מקווה שלכם יקח פחות זמן להפנים את דרישת הציבור. פ י ט ו ר י ם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
לאחר חשיפת הפרשה באמצעי התקשורת השונים, נרשמה ירידה של עשרות אחוזים ברכישת דגני הבוקר של החברה. ספרו בתגובות אם לדעתכם הצרכן ימשיך להצביע בכיסו או שבמהרה הפרשה תשכח והמכירות ישובו לרגיל.
תגובות לכתבה(29):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    אלה שקונים ג'אנק פוד ימשיכו לקנות אחרי שתיגמר הפרשה
    ההמשך ידוע 07/08/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ציבור קוני הקרונפלייקס הם ציבור שמכור לנוחות ולכן קונים ג'אנק פוד. הם לא יחזיקו מעמד זמן רב עם ה"חרם " שלהם. יעבור קצת זמן, העניין ירגע , תלמה יעשו מבצע שניים במחיר אחד והם יסתערו מחדש על הקונפלייקס .
    סגור
  • 23.
    נותנים להם מוצר עם סלמונלה בחינם והצרכנים בוכים
    ינטל 06/08/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עולם משוגע
    סגור
  • 22.
    מנכלית יקרה תספרי את הימים עד לפיטוריך ובצדק (ל"ת)
    זיו חרטטוני 05/08/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    קשקשנים
    אני 05/08/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאתם מכל החורים.תפסיקו לבלבל את המוח עם הסיפורים שלכם.אף אחד לא ימות מזה.ואם אתה דואג לבריאות ילדיך אז תאכיל אותם בירקות ולא באוכל של תוכים.עוד אחד שדואג לבריאות ילדיו.בטח גם מעשן ליידם.
    סגור
  • 20.
    קשקשנים
    אני 05/08/2016 18:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצאתם מכל החורים.תפסיקו לבלבל את המוח עם הסיפורים שלכם.אף אחד לא ימות מזה.ואם אתה דואג לבריאות ילדיך אז תאכיל אותם בירקות ולא באוכל של תוכים.עוד אחד שדואג לבריאות ילדיו.בטח גם מעשן ליידם.
    סגור
  • 19.
    די עזבו אותי אני חמוד (ל"ת)
    סלמונלה 2 05/08/2016 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    כשרות
    ג'רי 05/08/2016 15:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא חשוב זיהומים, חיידקים, מחלות. "העיקר זה כשר"
    סגור
  • 17.
    מה אתם רוצים ממני?
    סלמונלה 05/08/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עברתי כבר גיור אצל שר הבריאות ליצמן
    סגור
  • 16.
    סערה, התרגשות, פחד והיסטריה - בינתיים אף אחד לא מת
    איזה 05/08/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סלמונלה יש בהרבה מאכלים שאתם קונים. וגם במסעדות יוקרה ומסעדות עמך. הכל פה מזוהם. במקום שחברי הכנסת יתעסקו בדבר האמיתי הם נרגשים עד אימה. מצהירים שישללו רישיון וכו' שוב ההיסטריה של ההמונים מפעילה את חברי הכנסת שר הבריאות ותכף ביבי יסכים להתראיין בנושא. במקום להתעסק בהפרטה הזוחלת של ביבי עוד רשות ועוד תאגיד ועוד מע"מ ועוד אגרות כמו שעשה עם תאגידי המים רשות לשוק ההון שתייקר לנו עמלות . רשות התחדשות עירונית שתגבה כנראה אגרה . כל מה שביבי עושה זה לקחת לנו כסף אל תקנו קורנפלקס שנה. לא יקרה לכם כלום. גם לא שמעתי שמישהו התפגר מקורנפלקס בשבוע האחרון בטח תכף תתארגן הפגנה של המפונקים מהמחאה העיקר הקוטג' כל כך זול תאכלו קוטג' במקום קורפלקס
    סגור
  • 15.
    צרכנים יקרים,
    אייל 05/08/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ניסינו " לעבוד" עליכם כרגיל והפעם לא הצלחנו!!!! אז איתכם הסליחה!!! פשוט הזוי. להחרים!!!
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    מי בדיוק השתמש בתינוק שלי לנסיון? הביתה ! (ל"ת)
    אחד העם 05/08/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    ענת המנכ"לית, למה לשקר? מפוטרת !!!!! (ל"ת)
    טראמפ 05/08/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 12.
    תלמה אכלו אותה
    אזרח 05/08/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מי יקנה ערירו
    סגור
  • 11.
    למתלהם התמים: קורנפלקס מזמן מוגדר זבל
    קליפ 05/08/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ותוספת חלב פרה לכימיקלים שבקורנפלקס טרם הזיהום המצחין לא ממש עוזרת ל"בריאות ילדינו המפוטמים..."
    סגור
  • 10.
    זאת לא בהלה - זאת ה י ס ט ר י ה!!!
    sos 05/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תנו לביזפורטל סיפור עסיסי והוא ירגיע אתכם עם כותרות שלוות גם בימי שישי. זה הרי "מטורף, חסר תקדים פאניקה לא יאומן"
    סגור
  • בלתי ניתפס!! לא ייאמן!!! אלוהים מתשולל ביקום!!!
    קליפ 05/08/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פקידוני ביז צוהלים מאושר רוקדים כסהרורים על הדם הניגר!!!
    סגור
  • 9.
    המותג הבא לתלמה
    מותגיסט 05/08/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טישטשתם סלמונלה , אתם בטלנובלה
    סגור
  • 8.
    לפי המנגינה הידועה
    פזמוני 05/08/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימינה ימינה שמאלה שמאל ... יו-ניליוור אתם בבור .
    סגור
  • 7.
    הכסף יותר חשוב להם מהבריאות שלנו !!!! חרם צרכנים חובה ! (ל"ת)
    DDD324 05/08/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תהיתי מתי מישהו כבר יארגן חרם והפגנה ומתי ביבי יתראיין
    חחח 05/08/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנושא. בקרוב פרק ב' דיון של כל העיתונאים ושר הבריאות על המזון . והתוצאה תהיה שתוקם רשות לאיכות המזון וכל פעם שנכנס לסופר נשלם אגרת כניסה
    סגור
  • 6.
    הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם
    כריש אדום 05/08/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עוד חודש כולם חוזרים לקנות את קורנפלקס תלמה אז מה זה משנה
    סגור
  • לא יהיה זיהום אז למה לא לקנות? (ל"ת)
    עוד חודש 05/08/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    גם בלי הפגם זה נזק לגוף.
    שי 05/08/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הדגנים האלו זה רעל מעובד. תשאלו כל תזונאי/ת.
    סגור
  • 4.
    משרד הבריאות אשם
    er 05/08/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם לא שומרים עלינו לא עושים בדיקות פתע רק יושבים בכסאות שלהם
    סגור
  • בקרוב דיון בכנסת וטחינת המוח שלנו עם זבל (ל"ת)
    אל תדאג 05/08/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    גברת מנכלי"ת, תכיני קורות חיים ! "לא לעולם חוסן" שבת (ל"ת)
    אלפא99 05/08/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    חוצפה
    משה 05/08/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אתמול זרקתי מהבית כל מוצר שקשור לתלמה, חברה שמודיעה בתחילת השבוע ששום מוצר מהמוצרים הפגומים לא יצאו לשוק, ואחרי כמה ימים מודיעים שכן יש בשוק מוצרים פגומים, זה הזוי יש לי תינוק בבית, מה הם מהמרים על חיי אדם בשביל כסף, זה פשע שלא נסלח...
    סגור
  • את מועדון הצרכנים של תלמה. זרקת את כל המוצרים
    תשרוף גם 05/08/2016 14:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולל מיונז וחרדל?
    סגור
  • 1.
    כולם חזרו לקנות חלב תנובה
    כלכלן שפוי 05/08/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    וכולם יחזרו לקנות קורנפלקס תלמה.... לציבור זיכרון קצר
    סגור