ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ןוהה קוש רודמ

מדור שוק ההון

מדור שוק ההון

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דורון צור: "יש בעיה בסיסית בשוק, דבר שלא ראיתי 20 שנה - ויש לזה השלכות"

בראיון ל-BizportalTV מתייחס צור לעונת הדו"חות ותימחור שוק המניות האמריקני כיום - צפו בראיון   
 |  33
מצב הבורסות
Share





מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של שוק ההון ולמבזקים של ביזפורטל - ניוזלטרים חובה לכל משקיע
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 דויד 07/05/2016 21:36 מקצוען
דורון צור ענייני, מתמקד בעיקר ולא בטפל ולא נופל למלכודת התחזית והכי חשוב יודע לומר "אינני יודע" כשצריך שאפו
29 איתי רגב 06/05/2016 14:08 ניתוח מעניין (ל"ת)
28 גסי 06/05/2016 14:04 מאז סוף העידן בדויטשא-בנק, דורון מבוזבז (ל"ת)
27 גם ב99 הוא 05/05/2016 13:46 טען שהשוק יקר
כשהוא היה 420 מה קרה מאז? אנשים לא משתנים.
26 גולן 04/05/2016 23:05 ניתוח ענייני
מצוין, תביאו אותו עוד
25 המציאותי 04/05/2016 21:19 הוא נזהר לא להגיד את האמת..
חזרנו לימי הביניים. אין כמו זהב בבלטות...
24 קורא שפת גוף 04/05/2016 20:14 כשהוא לא בטוח הוא זז הרבה על הכיסא
יש דברים נכוניםמאבל תגיד אני לא יודע כשאתה לא יודע!
23 מישהו 04/05/2016 19:58 שאפו-תביאו עוד כאלו
המרואיין וגם המראיין מקצועיים עניניים ורהוטים,תענוג
22 גרוסמן 04/05/2016 15:26 צור יועץ טוב אבל משקיע גרוע. בעשור האחרון היה שורט
באופן עקבי על אמזון, וכולם יודעים היכן היא היום. פשוט הוא לא מבין את התמחורים של החברות האמריקאיות...כן, חברות צמיחה מקבלות מכפילים גבוהים. ופעם בעתיד הצמיחה תעצר, אבל בדרך אמזון עלתה פי 20, גוגל עלתה פי 10, אפל בשיעור דומה, ויש דוגמאות למכביר.
21 רפי 04/05/2016 12:40 תודה על הוידאו המעולים שלכם. הרבו בהם !!!!! (ל"ת)
20 pan 04/05/2016 12:26 שמעתי 12 דקות קול מחריד ולא הבנתי
מה אומר ומה חידש לנו האיש החכם הזה
19 בא 04/05/2016 12:14 תיק השקעה , זה יכול להיות גוש זהב או רימון יד , האיש
הזה מבלבל לכם במוח , רק נביא יודע אם התיק הוא השקעה טובה .
18 עוזי 04/05/2016 11:52 דורון צור
סקירה מקצועית ומענינת ביותר
17 אחד 04/05/2016 11:49 כיוון שהאדון חי מעמלות לא היה לא האומץ לומר
שהשוק המניות הוא בועה וצריך לעוף משם מהר ככל האפשר . כי המפולת מעבר לפינה.
16 גור 04/05/2016 11:01 דונאלד טראמפ - נשיא ארה"ב
השווקים עוד לא הפנימו והם בהכחשה - אבל מהר מאוד הם יבינו שהגיע הבחור לפרק אותם .
אחד מהעם 04/05/2016 13:42 למה לפרק אותם? אולי בדיוק להיפך? (ל"ת)
15 אין איפה להשקיע 04/05/2016 10:34 פקדון 0% תוכנית חסכון 1% אג"ח 2% שכר דירה 3% מניות 5% (ל"ת)
14 סמי 04/05/2016 10:28 יש לדורון גם בלוג
עולם ההשקעות של דורון צור
13 מאיר 04/05/2016 10:11 נתוח נבון
תראיינו את דורון צור לעיתים תכופות יותר.
אחד מהעם 04/05/2016 13:49 הניתוח אכן מאוד מעניין ולטווח ארוך
לא נראה לי שהדברים שהוא דיבר עליהם ישתנו מהותית לעתים תכופות. כל העולם מילכד את עצמו בריבית אפסית, לאף אחד אין מושג איך לצאת מזה מבלי לפוצץ את בועת הנדל"ן ולזעזע את יציבות המערכת הבנקאית.
12 גיל 04/05/2016 10:05 סוף סוף מומחה אוביקטיבי
סוף סוף ממוחה אוביקטיבי וחכם, שאומר אמת שכולנו מנסים להתחמק ממנה...
11 דני 04/05/2016 09:54 איזה כיף לשמוע אותו (ל"ת)
10 . 04/05/2016 09:53 הסיבה לבעיות ב USA היא סין...למה?כי יש הסטה מסיבית של
כסף לסין שכבר נמשכת 20 שנה.... המקור הכספים לסין היא כמובן האומה האמריקאית... הכסף הוסט מתוך העם האמריקאי לסיני... סין נבנתה מכספים של ארצות הברית...וממוחים מטעם ארצות הברית. במילים אחרות האמריקאים בגדו בעצמם.. כלומר נוצר בור שחור עמוק עמוק בארצות הברית ... ועכשיו תסלחו לי אני חייב לקחת תרופות כי אני מת מכאבי חזה
9 אתא 04/05/2016 09:51 70% מהכלכלה צריכה פרטית
השכר באמריקה תקוע ריאלית 30 שנה . מ1980 נהנו התאגידים מריבית יורדת שאיפשרה מימון זול וגלובליזציה שהפחיתה עלויות עבודה. עכשיו רגע האמת השכר חייב לעלות כדי להגדיל צריכה ולהקטין חובות. או מהפכה פוליטית. אז כן - נתוני הבסיס המיקרו כלכליים הם החשובים לטווח שמעל שנה.
8 דודלי 04/05/2016 09:43 שתי מסקנות מהדברים של דורון צור - שתמיד מדבר לעניין.
ראשית - כשהוא מדבר על הסכנה ברכיבה על המומנטום, האזהרה הזו רלוונטית במיוחד לשוק הדור בארץ. שנית - כשהוא מדבר על תמחור גבוה של חברות צמיחה, דווקא יש לא מעט חברות ישראליות קטנות בשוק שלנו, דלות סחירות אבל מעניינות מבחינת הפוטנציאל העתידי. אני לא מדבר על חברות כמו פרוטרום (רכיבה קלאסית על מומנטום, אבל בתמחור מטורף) שכולם כבר מכירים. אני גם לא מדבר על הבטחות ביומד שמטבען מתומחרות לרוב בצורה מטורפת. שכל אחד יעשה את שיעורי הבית שלו, אבל יש מה למצוא - ובתנאי שלא מצפים לקבל את התשואה מחר או בעוד שבוע.
דודלי 04/05/2016 12:25 "לשוק הדיור", כמובן, לא "לשוק הדור". (ל"ת)
7 בוט 04/05/2016 09:38 רמה גבוהה מאד
תודה רבה.
6 אדי 04/05/2016 09:35 כל הכבוד, מדבר לעניין ולא מתנבא יותר מדי (ל"ת)
5 אאאא חחח 04/05/2016 09:33 מדבר לעניין
מסכים עם כל מילה, תודה
4 אבי 04/05/2016 09:16 אולי לא תמיד פוגע אבל מדבר יפה (ל"ת)
3 אצלנו 04/05/2016 09:08 יש גם טמטום ממשלתי עם העלאת מס על הבורסה
חובת הגשת דו"ח על מחזור זה רק גורם לאיש הפשוט לברוח מהבורסה ואין כדאיות להשקיע
2 עמוס הולצמן 04/05/2016 08:59 בהיר, פשוט, כנה ונכון
דורון - פעם היית כותב קבוע בדה מרקר ואני הייתי קורא קבוע. היום נזכרתי למה. מסכים אם כל מילה ומנסח את המציאות המורכבת בצורה פשוטה ובהירה. ואתה יוסי פינק שמדליק גפרורים כל היום, כדרכם של עיתונאים בימינו, תודה שהעלית את הכתבה למרות שאי אפשר להצמיד אליה את תמונת הטורנדו מחד או האיש הצוחק עם הטלפונים מאידך...
1 משה 04/05/2016 08:40 דורון צור אדם ראוי
הייתי שמח שיופיע בצורה קבועה .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש