atarim
צילום: יח"צ

חנויות וירטואליות במגמת צמיחה

תוכן בחסות | (2)
נושאים בכתבה אתרים

באופן טבעי השינוי שחל בהרגלי הצריכה של הישראלי והמעבר החד לרכישה באמצעות החנויות ברשת משליך על הביקוש האדיר מחברות לבניית אתרים להקמת החנויות ברשת. מנכ"ל חברת Y&A, יובל בר-אור, מציין שלביקוש יש אמנם ביטוי עולמי, אך החברות הישראליות מככבות בראש הסולם. מדינה קונה ברשת....

 

מאת גלית בן חמו

 

החנויות האינטרנטיות הראשונות התקבלו תחילה בספקנות ובחשדנות רבה מצד הציבור, אך כמו בכל פלטפורמה חדשה קבלתן על ידי הצרכן התבססה בסופו של דבר על יעילותן והאמינות שהצליחו ליצור מתכנתי החנויות בקרב הציבור.

הנתונים המספריים על הרגלי הקניות באמצעות הרשת הולכים ותופחים מידי שנה. להצלחת חנויות האון ליין יש השלכה מהדהדת, ואחד מהגופים הציבוריים שנהנה מהצלחתן הוא רשות הדואר שמספקת לצרכנים את המוצרים שנקנו ברשת. לדברי מנכ"ל חברת Y&A, יובל בר-אור, ההדהוד משפיע גם על דרישות הלקוחות העסקיים מחברות בניית האתרים, "אם בעבר עיקר הדרישה הייתה להקמת אתרים מסחריים שישמשו כמעין חלון ראווה למוצרים שנמכרים בחנות הפיזית עצמה, כיום מרבית הפניות של חברות מסחריות כוללות דרישה לפלטפורמה מלאה של חנות וירטואלית".

הנתונים העולמיים על המסחר באמצעות החנויות הוירטואליות מציגים את הצרכן הישראלי כשחקן מרכזי ברשת. בשנים האחרונות התרחבה תנועת הרכישה מחנויות תוצרת כחול ולבן, ונראה שהישראלי מרחיב את יריעת הקנייה למחוזות רחוקים, כשהיעד הפופולארי ביותר לרכישה מתבצע בסין.

שתי חנויות המסחר המועדפות על הישראלי הן ebay ו- aliexpress. ועוד שתים שבולטות מעט פחות הן אמזון וחנות האופנה הבריטית Next.

הישראלי קונה כמעט הכל ברשת. אם בעבר אחד מהחסמים של הקונים היה החשש לרכוש מוצר ברשת שאינו תואם את מידותיהם או צרכיהם – כיום מצביעים הנתונים על כך שמחסום זה הוסר כבר מזמן. פריטי אופנה נחשבים לפופולאריים ביותר ברכישות שנעשות באמצעות הרשת, וכוללים מגוון של בגדים, תיקים, תכשירי קוסמטיקה ועוד. בר-אור מסביר את השינוי במגמת הצרכן בשני רבדים. לדבריו, "ההתייעלות של מערכות הסליקה והפיתוחים החדשניים שנעשו על ידי המתכנתים הישראליים לחנויות המסחריות משמשות כתעודת יושר של בתי העסק. חברות בניית אתרים עברו דרך ארוכה והביקוש של הציבור לרכישות הגדיל באופן טבעי את הביקוש שנעשה אצלנו למוצר הזה שנקרא חנות. זה גלגל מסתובב – כשהביקוש גדל אנחנו מפתחים את התחום, כך שכיום מאוד פשוט וקל לקנות ברשת".

"הסיבה השנייה נעוצה באמון שהכתיבה כבר בראשית הדרך חברת ebay, ומדיניות ההחזרה השירותית שהיא מנהיגה. החברה מאפשרת החזרת מוצרים שאינם עומדים בציפיות הלקוח ללא עמלה ובקלות רבה. מדיניות זו השפיעה מאוד על חנויות רשת רבות שנוהגים באותה מדיניות החזרה".

 

חברת בניית האתרים Y&A בניהולו של בר-אור, מתמחה בעיצוב ופיתוח של מערכות מסחר והקמת חנויות וירטואליות. עשרות חברות מובילות ומותגים כמו חברת איירובוט, יורוקום-נוקיה וסוני ישפאר, בחרו בY&A להוביל את עיצוב ופיתוח אתרי המסחר של החברות.

 

מהי המשמעות של השינוי שחל בהרגלי הצריכה בישראל?

בר-אור, "הקניות המקוונות הפכו למצרך מבוקש, וכיום הן מהוות חלק אינטגרלי ממכירותיהן של חברות מובילות, ולעיתים קרובות אפילו את החלק העיקרי. בניית אתרי מכירות מאפשרת לגולש לקנות את המוצר בנוחות מביתו, ומאפשרת לחברות להגיע לקהל יעד חדש ורחב של צעירים שזוהי הדרך העיקרית בה הם קונים".

 

מה נדרש מחברות לבניית אתרים כמענה לביקוש המטורף במסחר אלקטרוני?

בר-אור, "כיום חברה מקצועית לבניית אתרים חייבת לעסיק מתכנתים שיש להם ידע רב, ניסיון בתחום ומקצועיות ספציפית לתכנות חנויות כאלה. בניית אתרי מכירות דורשת הבנה עמוקה של מכלול הגורמים היוצרים אתר מצליח ומוביל. בתהליך בניית חנות מחויבת חברה לבניית אתרים לדעת מהי הפלטפורמה הנכונה ביותר עבור כל בית עסק. אלו החלטות שעשויות להשפיע בצורה ניכרת על התשואה של בית העסק".

 

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    1net 25/04/2017 15:12
    הגב לתגובה זו
    תמיד חלמת לפתוח חנות אבל לא ידעת איפה? מכירים מישהו שרוצה למחשב את העסק שלנו ? הגעתם למקום הנכון !למה אנחנו? -המערכת שלנו היא ידידותית לגוגל שזה אומר שיהיה יותר קל להגיע אלייך. -חווית הקנייה. קל ללקוח לרכוש מוצר. לקוח שמח = מוכר שמח. -המחיר, המחיר המחיר. המחיר שלנו הוא נוח ומשתלם לכל כיס. אז למה אתה מחכה? הצטרף ושדרג את חווית המכירה שלך ושל לקחותייך. לפרטים נוספים : דף הנחיתה שלנו : http://www.1net.me/biz/shop/
  • 1.
    יהודה 23/12/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    בעיקרון לא לכולם יש כסף ללכת לחברת בניית אתרים שתיקח המון כסף, לפעמים כדאי לבדוק אם יש לכם כוח ללמוד בניית אתרים בחינם ובפשטות... הנה קןרס שילמד אתכם את הבסיס ויותר - http://www.superm.biz/בניית-אתרים-בחינם/
הורייזן. צילום: עמית צורהורייזן. צילום: עמית צור

השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר

רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה


נושאים בכתבה דובאי

עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות. 

מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?

ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.

המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.

כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170 אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה  היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.

חברת ואלורה נדל"ן. צילום: ואלורהחברת ואלורה נדל"ן. צילום: ואלורה

הדרך החכמה להשקיע בנדל"ן - עם ביטחון ושקט נפשי

בין אם אתם משקיעים מתחילים או מנוסים בתחום הנדל"ן, הכירו את החברה שמזמינה אתכם לגלות דרך חדשה להשקיע - עם ביטחון, שקיפות ומשמעות אמיתית

נושאים בכתבה נדל"ן

החברה שמביאה לישראל שפה חדשה בעולם השקעות הקרקע.

בעשור שבו מחירי הדיור ממשיכים לשבור שיאים והציבור מחפש דרכים חכמות להיכנס לעולם הנדל״ן, חברת ואלורה נדל״ן מצליחה לבלוט בזכות דרך אחת: שקיפות, מקצועיות וראייה קדימה. מדובר באחת החברות הבודדות בישראל שמתמחות בהשקעות בקרקעות עם פוטנציאל השבחה אמיתי, ומלוות את המשקיע הפרטי מרגע הייעוץ הראשוני - ועד לרישום הקרקע בטאבו.

בעולם שבו רבים מבטיחים "הזדמנות נדל״ן של פעם בחיים", ואלורה נדל״ן מוכיחה שעם ניסיון, ידע ויושרה - אפשר באמת לזהות את הפוטנציאל לפני כולם.

חזון ברור: להפוך הזדמנויות לקרקעות מניבות

החזון של חברת ואלורה פשוט אך חזק - להנגיש לציבור הרחב השקעות איכותיות ובטוחות, גם למי שעד היום חשב שתחום הקרקעות שייך רק ליזמים גדולים.

החברה מתמקדת באיתור קרקעות פרטיות בתהליכי הפשרה מתקדמים, במוקדים עירוניים מתפתחים, שבהם סבירות גבוהה לשינוי ייעוד – ויחד איתה, פוטנציאל תשואה של עשרות ואף מאות אחוזים.

הגישה הזו הפכה את VALORA לאחת השחקניות המשמעותיות בתחום, בזכות שילוב נדיר בין ראייה תכנונית ארוכת טווח, הבנה משפטית וכלכלית עמוקה, ויכולת לזהות מוקדם אזורים שיהפכו למוקדי ביקוש עתידיים.