חיים רומנו - מנכ"ל אל-על: "מאז הפכה אל-על לחברה פרטית, היא מתמודדת בתנאי שוק תחרותי שלא הכירה בעבר"
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אמר היום: "לפני שלוש שנים הצטרפנו אל חברת אל על מתוך רצון להיות מובילי שוק התעופה בישראל. מאז ועד היום עסקנו ביישומה של תכנית אסטרטגית אותה הצבנו לעצמנו למשך 5 השנים הקרובות "אל על 2010".
"המציאות התחרותית עימה מתמודדת אל על שונה לחלוטין מזו עימה התמודדה בעבר וצפויה להחריף בתקופה הקרובה. עד כה השקענו מאות מליוני דולרים ואנו מחוייבים לסך השקעות כולל של כ- 1.1 מילארד דולר – סכום חסר תקדים במונחים ישראליים".
חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "מאז הפכה אל על לחברה פרטית, מתמודדת החברה בתנאי שוק תחרותי שלא הכירה בעבר, אל מול החברות הזרות אשר מאז שנת 2006, הגדילו קיבולת בכ-57%".
"במקביל פועלת אל על במציאות מורכבת והתמודדות עם גורמים אקסוגניים בעלי משקל רב: העלייה במחירי הדלק שהגיעו לשיאים חדשים של מעל ל- 110$ וצניחת שער הדולר לפחות מ- 3.4 ₪ ואם לא די בכך, הרי התנאים הגיאופוליטיים ממשיכים להיות לא יציבים והתחייות למדינת ישראל פגיעה כתמיד. כמענה לכל זאת אל על דבקה בתכניתה האסטרטגית "אל על 2010 " ובחיזוק שני מנועי הצמיחה העיקריים שהם התיירות הנכנסת והתנועה העיסקית".
"לאחר צמצום פעילות בשנת 2006 ו- 2007 אל על חוזרת ובגדול. הרבעון השני הביא איתו גידול של 17% בשעות טיסה, יחסית לרבעון המקביל אשתקד".
מקא'ן אריקסון מפיקים קמפיין פרסומי לפי רעיון של אנשי חטיבת השירות
היום (ג') עולה אל-על לאוויר עם סרטון פרסומת חדש - "המלאך". הסרט מבוסס על רעיון של עובדי החברה ובהשתתפותם. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בעלות של מיליון דולר.
התובנה המרכזית עליה מתבסס הסרט הזוכה, הינה כי גם מלאך בעל כנפיים שיכול לעוף ולא צריך לטוס מעדיף ובוחר לטוס אל-על.