חיים רומנו - מנכ"ל אל-על: "מאז הפכה אל-על לחברה פרטית, היא מתמודדת בתנאי שוק תחרותי שלא הכירה בעבר"
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, יו"ר אל על אמר היום: "לפני שלוש שנים הצטרפנו אל חברת אל על מתוך רצון להיות מובילי שוק התעופה בישראל. מאז ועד היום עסקנו ביישומה של תכנית אסטרטגית אותה הצבנו לעצמנו למשך 5 השנים הקרובות "אל על 2010".
"המציאות התחרותית עימה מתמודדת אל על שונה לחלוטין מזו עימה התמודדה בעבר וצפויה להחריף בתקופה הקרובה. עד כה השקענו מאות מליוני דולרים ואנו מחוייבים לסך השקעות כולל של כ- 1.1 מילארד דולר – סכום חסר תקדים במונחים ישראליים".
חיים רומנו, מנכ"ל אל על אמר היום: "מאז הפכה אל על לחברה פרטית, מתמודדת החברה בתנאי שוק תחרותי שלא הכירה בעבר, אל מול החברות הזרות אשר מאז שנת 2006, הגדילו קיבולת בכ-57%".
"במקביל פועלת אל על במציאות מורכבת והתמודדות עם גורמים אקסוגניים בעלי משקל רב: העלייה במחירי הדלק שהגיעו לשיאים חדשים של מעל ל- 110$ וצניחת שער הדולר לפחות מ- 3.4 ₪ ואם לא די בכך, הרי התנאים הגיאופוליטיים ממשיכים להיות לא יציבים והתחייות למדינת ישראל פגיעה כתמיד. כמענה לכל זאת אל על דבקה בתכניתה האסטרטגית "אל על 2010 " ובחיזוק שני מנועי הצמיחה העיקריים שהם התיירות הנכנסת והתנועה העיסקית".
"לאחר צמצום פעילות בשנת 2006 ו- 2007 אל על חוזרת ובגדול. הרבעון השני הביא איתו גידול של 17% בשעות טיסה, יחסית לרבעון המקביל אשתקד".
מקא'ן אריקסון מפיקים קמפיין פרסומי לפי רעיון של אנשי חטיבת השירות
היום (ג') עולה אל-על לאוויר עם סרטון פרסומת חדש - "המלאך". הסרט מבוסס על רעיון של עובדי החברה ובהשתתפותם. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, בעלות של מיליון דולר.
מגדל one world trade tower קרדיט: גרוק10 המגדלים הגבוהים בעולם
בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120
כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.
1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות
הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.
המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,
תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.
- בנייה לגובה בירושלים? לא כל כך מהר
- 1,654 דירות חדשות ייבנו בבת ים. כמה הן יעלו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

מגדל one world trade tower קרדיט: גרוק10 המגדלים הגבוהים בעולם
בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120
כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.
1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות
הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.
המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,
תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.
- בנייה לגובה בירושלים? לא כל כך מהר
- 1,654 דירות חדשות ייבנו בבת ים. כמה הן יעלו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

