עדי צפדיה מנכל גילת
צילום: גילת
דוחות

גילת - צמיחה של 6% בהכנסות ל-63.9 מיליון דולר

החברה דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי - ?הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.1 מיליון דולר, גידול של 40% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה
רוי שיינמן | (2)

חברת גילת  גילת 2.13% הדואלית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תחנות לווין זעירות לתקשורת מדוות על תוצאותיה לרבעון השלישי. הכנסות החברה הסתכמו ב-63.9 מיליון דולר, גידול של 6% בהשוואה להכנסות בסך של 60.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2022. הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-12.7 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס GAAP של 3.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2022; הרווח התפעולי על בסיס GAAP הרבעון כולל הכנסה חד פעמית, נטו, בסך 7.4 מיליון דולר הנובעת מתוצאות הסדר פשרה בהליך משפטי בפיליפינים וממכירת נדל"ן בבולגריה.  

הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.1 מיליון דולר, גידול של 40% בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 4.4 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2022. הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-10.2 מיליון דולר, או 18 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP בסך של 2.1 מיליון דולר, או 4 סנט למניה, ברבעון השלישי של שנת 2022.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-4.6 מיליון דולר, או 8 סנט למניה בדילול מלא, גידול של 51% בהשוואה לרווח נקי בסך של 3.0 מיליון דולר, או 6 סנט למניה, ברבעון השלישי של שנת 2022. ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-9.5 מיליון דולר, גידול של 30% בהשוואה ל-7.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של שנת 2022.  

החברה צופה הכנסות טווח של 265-275 מיליון דולר, המשקפות צמיחה שנתית של 13% ביחס לנקודת האמצע של התחזית. החברה מגדילה את טווח התחזית לרווח תפעולי על בסיס GAAP כך שהוא צפוי להסתכם בטווח של בין 29 ל-31 מיליון דולר, אשר ישקף צמיחה שנתית משמעותית בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס GAAP של 10 מיליון דולר ב-2022. החברה מצמצמת את טווח התחזית ל-EBITDA מתואם לטווח של בין 35 ל-37 מיליון דולר, אשר ישקף צמיחה שנתית של 43% ביחס לנקודת האמצע.  

עדי צפדיה, מנכ"ל גילת: "אנו אבלים על האירועים הטרגיים של ה-7 באוקטובר בישראל.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    הגיע הזמן להחליף את הניהול (ל"ת)
    המוסדי 07/11/2023 17:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חיים 07/11/2023 17:45
    הגב לתגובה זו
    אם התוצאות כ"כ טובות, למה המניה יורדת במקום לעלות ?מישהו יכול להסביר ?
רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי. 

רמי לוי
צילום: תמר מצפי
ראש בראש

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח

רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה

מנדי הניג |
נושאים בכתבה רמי לוי שופרסל

חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל). 

נזכרנו בראיון הזה  בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק. 

לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):



המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.

השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%.  זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.