מר זכתה בפרויקט ביטחון במדינה במערב אפריקה תמורת 77 מיליון אירו
קבוצת מר 16.48% העוסקת בביצוע פרוייקטים ואספקת שרותים בתחומי התקשורת, האבטחה והבטחון, חתמה באמצעות חברה בת על הסכם לביצוע פרויקט בתחום בטחון המולדת והמודיעין במדינה במערב אפריקה בהיקף הכנסות צפוי של כ-77 מיליוני אירו.
במסגרת הפרויקט מספקת החברה חבילת פתרונות בתחומי האבטחה, גילוי והתרעה, ובהכשרה בעולם בטחון המולדת. השלמת הפרויקט צפויה בתוך כ-24 חודשים.
במקביל, פרסמה מר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני בהם היא רושמת הכנסות של כ-113.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-104.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - עלייה של כ-8.4%.
החברה רושמת הפסד תפעולי של כ-7.4 מיליון שקל בהשוואה לרווח תפעולי של כ-4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרוווח הגולמי הסתכם ב-17.2 מיליון שקל בהשוואה ל-15.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ההפסד הנקי של החברה הסתכם ברבעון השני בכ-10 מיליון שקל בהשוואה לרווח נקי של כחצי מיליון שקל ברבעון המקביל. החברה מסבירה כי במהלך הרבעון הוכר הפסד חד פעמי של כ-12 מיליון שקל בגין שיערוך השקעה בחברת מינוביה שאינה חלק מהפעילות השוטפת של הקבוצה. בנטרול ההפסד החד פעמי, החברה הציגה רווח נקי של כ-2 מיליון שקל - פי 4 מהרווח ברבעון המקביל שעמד על כחצי מיליון שקל.
- מר סוגרת שנה עם קפיצה ברווחים; המנכ"ל עוזב
- מניית היום : ה"בייבי" החדשה שקרן פימי רוצה לרכוש זינקה בכ-15%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בחודש מרץ זכתה החברה במכרז לאספקת מצלמות ומערכת ניטור תנועה לעיר בדרום ב-15 מיליון שקל. לאחרונה זכתה קבוצת מר במכרז לאספקת מערכות "עיר חכמה" לעיריית לוד בהיקף משוער של כ-30 מיליון שקלים עם פוטנציאל להרחבה נוספת.
מניית מר עלתה מתחילת השנה ב-8.2% למחיר של 6 שקל המבטא שווי של 79 מיליון שקל. הרווח של החברה ברבעון הראשון השנה הסתכם ב-398 אלף שקל על הכנסות של 105.3 מיליון שקל. בשנת 2021 כולה הרוויחה החברה 2.6 מיליון שקל על הכנסות של 435.2 מיליון שקל. השווי מבטא מכפיל רווח של 12.
ניר למפרט, יו"ר קבוצת מר על העסקה: "מדובר בהבעת אמון משמעותית של המדינה ביכולת של קבוצת מר לספק את חבילת הפתרונות הנדרשת לאור התערערות הבטחון באזור בדגש על פעילות הטרור האיסלמי הקיצוני. זכיה זו היא המשך לזכיות שלנו בפרויקטים משמעותים של לקוחות מובילים בארץ ובעולם. במסגרת הפרויקט נספק חבילת פתרונות בתחומי המודיעין, האבטחה, גילוי והתרעה וכן הכשרה בעולם בטחון המולדת."
- אלפרד אקירוב: "אני עובד מהבוקר עד הלילה. זו לא עבודה קשה, אני לא עובד בטוריה"
- לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- טאואר תיפול - נייס תזנק; המניות הבולטות מחר בבורסה
רועי הס, מנכ"ל קבוצת מר על הדוחות: "הקבוצה ממשיכה במגמת הצמיחה שאפיינה את השנה האחרונה עם שיפור ברווחיות בפעילויות הליבה שלנו. ברבעון הנוכחי אנו רושמים הפסד שאינו תזרימי, מירידת ערך השקעה שאינה במהלך העסקים הרגיל שלנו. הצלחת הקבוצה מבוססת על אסטרטגיה של התמקדות בטריטוריות ספציפיות בהן לחברה תשתית מכירתית ושיווקית קיימת והתמודדות וזכיה בפרויקטים עם שיעורי רווחיות גבוהים יותר. אנו מעריכים כי גם ברבעונים הקרובים נמשיך במגמת הצמיחה בהכנסות, ברווחים וברווחיות".
- 1.נחום 21/08/2022 23:37הגב לתגובה זוהמנכ״ל החדש יודע מה הוא עושה

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי: הכנסות מעל 2 מיליארד שקל, הרווח הנקי נשחק עקב גידור הדולר
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.

לקוחות של שופרסל עזבו לרמי לוי - ניתוח
רמי לוי עולה, שופרסל יורדת - במכירות וגם בבורסה; הנה הסיבה
חודשיים וחצי עברו מאז השיחה הקודמת שלנו עם רמי לוי. היא נסחרה אז ב-300 שקלים למניה, ונראה היה שהיא במחיר אטרקטיבי וציינו זאת. היום היא ב-339 שקל - תשואה של 13%. זה היה ראיון על האיש ועל החברה, לקראת חגיגות ה-70 של רמי לוי המייסד שהתחיל בקמעונאות, אבל מסתבר שיש לו הון גדול יותר דרך ההחזקה ברמי לוי נדל"ן שאוטוטו תונפק בבורסה (רמי לוי - מהמכולת בשוק מחנה יהודה לטייקון; כל התחנות בדרך ל-7 מיליארד שקל).
נזכרנו בראיון הזה בהמשך לדוחות הכספיים שפרסם רמי לוי לחברת הקמעונאות. זה אמור להיות יום חג נוסף לרמי לוי - הוא פרסם דוחות שהיו טובים והמניה עלתה ב-3.5%. היום גם שופרסל של האחים אמיר פרסמה תוצאות - הדוחות חלשים והמניה איבדה 7.5%. אצל שופרסל מאבדים נתח שוק, אצל רמי לוי גדלים בנתח השוק.
לראיון הקודם (הקליקו וכנסו):
המכירות הקמעונאיות של רשת רמי לוי עלו מ‑1.73 מיליארד שקל ל‑1.81 מיליארד שקל, ובחישוב כולל עם פעילות גודפארם מ‑1.85 מיליארד שקל ל‑1.95 מיליארד שקל. לעומת זאת, שופרסל דיווחה על ירידה במכירות: מ‑4.07 מיליארד שקל ל‑3.69 מיליארד שקל. ירידה כ‑9.3%, בעוד רמי לוי צומחת ב‑5.4%. זה אומר שהסיבה היא לא רק ירידות במכירות בשוק כולו, אלא בעיקר צרכנים שחוזרים להשוות מחירים (אחרי שבמלחמה לא היה להם את הקשב לבדוק ולהשוות וכנראה לגלות ששופרסל יקרה לעומת רמי לוי. אלו חדשות רעות לשופרסל וכמובן טובות לרמי לוי.
- רמי לוי: הכנסות מעל 2 מיליארד שקל, הרווח הנקי נשחק עקב גידור הדולר
- רמי לוי רגע לפני 70 מדבר על רשת רמי לוי; הלקוחות, המשקיעים, המשפחה; וגם - האם המניה מעניינת?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
השוק הבין שרמי לוי מנצח את שופרסל והמניה עלתה ב-3.5% בשעה ששופרסל ירדה ב-7.5%. זה חריג מאוד ששתי חברות באותו השוק, המקום הראשון והשני בשוק מתנהגות שונה, זה מעיד על DNA שונה מאוד בעסקים, אלו לא חברות דומות, למרות שהן פועלות באותו השוק. השוני נובע מהאסטרטגיה. רמי לוי - דיסקאונט-דיסקאונט-דיסקאונט. שופרסל פחות מתייחסת למחיר ויותר לכוח, פריסה, עומק של מוצרים. כנראה שיוקר המחייה שהולך ועולה גורם לצרכני שופרסל לעזוב לרמי לוי.
