לא רק גרמניה: אינסוליין חתמה שת"פ להפצת ה-InsuPad בהולנד ובלגיה
לא רק בגרמניה: חברת אינסוליין הודיעה כי חתמה על מזכר הבנות עם חברת CARE 24 שעוסקת במתן שרותי טלהרפואה והפצת מוצרים לרופאים המטפלים בסוכרת, לצורך שיתוף פעולה בין הצדדים למכירות מוצר ה- InsuPad של החברה בהולנד ובבלגיה.
עם חתימה על ההסכם הסופי יזמין המפיץ 10,000 ערכות התחלה של המוצר (starter kits) ו- 10,000 ערכות מתכלים (fenster kits) בעלות רכישה של כ- 5 מיליון שקל, כאשר כ- 2.5 מיליון שקל מהם ישולמו במועד החתימה על ההסכם הסופי, והיתרה תשולם בהתאם לתנאי התשלום שנקבעו במזכר
ההבנות, לאחר אספקת המוצרים.
על פי נתוני אירגון הבריאות העולמי, בהולנד יש כמיליון סוכרתיים ובבלגיה כחצי מיליון, אשר מתוכם על פי הערכות החברה כ- 150 אלף מטופלים המזריקים אינסולין בזמן ארוחות בהולנד וכ- 80 אלף בבלגיה.
לידיעת החברה, עלות הטיפול השנתית בסוכרתיים במדינות אלו גבוהה מעלות הטיפול בסוכרתיים בגרמניה, (שבה כבר מוכרת החברה תחת מטריית השיפוי הביטוחי), וכי למדינות אלו מערך מוסדר לשיפוי ביטוחי המממן את הטיפול בסוכרתיים.
- אינסייטק של אלביט מדיקל: ההפסד העמיק בקצב גבוה מהגידול בהכנסות
- אינסוליין מספקת תחזית חיובית לתוצאות לשנת 2018
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תחילת שיתוף הפעולה בין הצדדים מותנה בהשלמת בדיקת נאותות שיבצעו הצדדים ובחתימה על הסכם סופי. הצדדים פועלים להתחיל את שיתוף הפעולה לפני סוף הרבעון הראשון של 2014, בכפוף להתקיימות התנאים האמורים לעיל.
ההתקשרות בין הצדדים לגבי כל אחת מהטריטוריות האמורות בנפרד, תהא לתקופה בת שלוש שנים ממועד חתימת ההסכם הסופי, הניתנת להארכה לשלוש שנים נוספות עם התקיימות תנאים מתלים בכל אחת מהטריטוריות. החברה רשאית לסיים את ההתקשרות הבלעדית במקרים מוסכמים, חלקם
בתמורה וחלקם ללא תמורה.
להערכת החברה, שיתוף הפעולה כאמור יאפשר גידול בבסיס המשתמשים
של ה - InsuPad והגעה למכירות כמעט ללא השקעת משאבים מצד החברה, ובכך יצירת תזרים מזומנים חיובי ללא הגדלה של העלויות הקבועות.
על פי מזכר ההבנות, המפיץ יקבל זכות בלעדית לשיווק המוצר ומכירתו בהולנד ובבלגיה ויהיה אחראי באופן בלעדי על השגת שיפוי ביטוחי (עד לתום תקופה של עד 21 חודשים ממועד חתימת ההסכם הסופי), מימון וביצוע כל הניסויים שידרשו לצורך זה, תועמלנות רפואית, הכנת חומר שיווקי, פירסום, הפצה לוגיסטית ותמיכת לקוחות.
- נופר מוכרת 5% בקרן המשותפת לנוי; תרשום רווח מהותי
- הפרמיה נמחקה והמשקיעים הקטנים נשארו עם ההפסד - המקרה של זוז
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מכר למשקיעים וקנה אחרי חודשיים בשליש מחיר
- 2.ייאי 21/01/2014 12:29הגב לתגובה זומניות חברות חלומיות אלא בעיקר של חברות שסיימו את שלב החלימה והן בשלב במכירת המוצרים וזה ביטוי שהן על קרקע המציאות:מזור,בריינסוויי,איתמר,אינסולין וכיו"ב.חברות כמו:כן פייט,ביוליין ופלוריסטם הן עם רעיון חלומי,אך עדיין לא מכרו דבר,שורפות בסף ותזדקקנה לגיוסי הון מרובים=דילול.
- 1.Kol Hakavod.. Good Luck (ל"ת)Rami 21/01/2014 09:40הגב לתגובה זו

יפתח רון-טל: “אוגווינד משנה כיוון - מאוויר דחוס לפרויקטים של מאות מיליוני אירו באירופה”
הבוקר פרסמה אוגווינד אוגווינד -1.9% הודעה על עסקה משמעותית באיטליה - רכישת חברה המחזיקה בזכויות להקמת פרויקט אגירת אנרגיה בהספק של 509 מגה-ואט, המבוסס על סוללות ליתיום (BESS), בשותפות עם קבוצת 7B מקבוצת יהודה לוי. ההשקעה בפרויקט צפויה להגיע לכ-230 מיליון אירו, וההכנסה השנתית מוערכת ב-35 עד 50 מיליון אירו, לכל אחת מ-25 שנות ההפעלה הצפויות. הפרויקט ממוקם במחוז ברינדיזי שבדרום איטליה, וכולל מתקן אגירה בקיבולת של 2-4 ג׳יגה-ואט-שעה (GWh). החברה האיטלקית הנרכשת מחזיקה בזכויות קרקע ובהיתר חיבור מחייב לרשת החשמל, ואוגווינד מתכננת להביא את הפרויקט לשלב ההפעלה המסחרית המלאה בשנת 2029. עם חיבורו לרשת תוכל המוכרת לקבל פרמיית הצלחה של עד 15 מיליון אירו, בהתאם להכנסות ולתנאי הסגירה הפיננסית.
בשביל אוגווינד, שנסחרת כיום בשווי של כ-90 מיליון שקל לאחר ששווייה צנח ביותר מ-95% מהשיא, העסקה באיטליה היא לא עוד פרויקט, זה ניסיון להגדיר מחדש את זהותה. החברה, שהייתה מהחלוצות בתחום אגירת האנרגיה באוויר דחוס (AirBattery), עוד לא הצליחה למסחר את הטכנולוגיה בקנה מידה רחב, וכעת עוברת שינוי ניהולי ואסטרטגי שמטרתו להפוך מחברת מו״פ טכנולוגית לחברת אנרגיה יזמית פעילה באירופה ובדרך להחזיר את האמון של המשקיעים - מה מסתתר מאחורי ה"תכנית האסטרטגית" של אוגווינד?
“אנחנו כבר לא חברת מו״פ אלא חברת אנרגיה מלאה,” אומר בראיון לביזפורטל המנכ״ל טל רז. “איטליה היא רק סנונית ראשונה - אנחנו מסתכלים גם על פולין, גרמניה ובריטניה. נקים קרן ייעודית בשיתוף מוסדיים ישראליים שתממן את ההון העצמי בפרויקטים, כאשר המימון הבנקאי יגיע מגופים מקומיים בכל מדינה.”
גם היו״ר יפתח רון-טל מדגיש כי “העסקה הזו היא לא נקודתית אלא היא חלק מתפיסה רחבה. לצד המשך קידום טכנולוגיית האוויר הדחוס, אנחנו נכנסים לתחום ייזום פרויקטים מסחריים באירופה. זהו שלב ראשון באסטרטגיה שמטרתה להציב את אוגווינד מחדש על המפה”.
- מה מסתתר מאחורי ה"תכנית האסטרטגית" של אוגווינד?
- ירון יעקובי עושה סיבוב נוסף על מחזיקי המניות באוגווינד - קונה בהנפקה פרטית בהנחה של 62%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בהנהלת החברה מדגישים כי המימון לפרויקטים לא יגיע מהמאזן, אלא משיתופי פעולה מוסדיים במבנה של קרן GPLP, שבה תחזיק החברה כ-25-30% ותשמש כשותף מנהל. “היתרון שלנו הוא היכולת להביא את המימון,” אומר רז. “אנחנו יודעים לחבר בין הפרויקטים לבין הכסף של השוק המוסדי הישראלי - זה הנכס הכי משמעותי שאנחנו מביאים לשולחן.”
עמיקם בן צבי, יו"ר דירקטוריון אל על, צילום דוברות אל עליו"ר אל על עומד להפוך לבעל מניות בחברה
עמיקם בן צבי ישקיע בכנפי נשרים, החברה שבאמצעותה שולטת משפחת רוזנברג, ויקבל 15% מהזכויות בשותפות, השקעה שתעניק לו החזקה של כ-6.8% בחברת התעופה
יו"ר אל על אל על 1.84% , עמיקם בן צבי, בדרך להפוך לבעל מניות משמעותי בחברה. בן צבי, בן 75, מונה ליו"ר הדירקטוריון ב-2021, לאחר רכישת השליטה בידי משפחת רוזנברג, מוכר כקרוב לבעלי השליטה, ובעבר שימש מנכ"ל בחברות מובילות.
במסגרת הסכם שנחתם בשבוע שעבר עם משפחת רוזנברג, בעלי השליטה באל על באמצעות חברת כנפי נשרים, בן צבי יקבל 15% מהזכויות בשותפות. משמעות הדבר היא שבשרשרת ההחזקה הוא יחזיק בכ-6.8% ממניות אל על, בהשוואה ל-45.4% שמחזיקה משפחת רוזנברג. ההסכם כולל גם אופציות הדדיות
למכירת חלקו חזרה למשפחת רוזנברג בעתיד, ולא צפוי לשנות את מבנה השליטה בחברה.
ההשקעה של בן צבי כפופה לאישורים רגולטוריים, כולל אישור רשות החברות הממשלתיות, ואין ודאות שיתקבלו. הסכום המדויק של ההשקעה לא נמסר, אך ההערכות הן שמדובר בכמה מאות מיליוני שקלים, בהתחשב בכך שלכנפי נשרים חוב של יותר ממיליארד שקל לאחר רכישת מניות אל על. החברה מדגישה כי ההסכם אינו קשור לתפקידו של בן צבי כיו"ר הדירקטוריון או לשכרו, ותנאי ההסכם לא ישתנו אם תשתנה כהונתו או תגמולו.
מועדון הנוסע המתמיד
בשבוע שעבר הודיעה קבוצת הפניקס על מימוש אופציה לרכישת 5.1% נוספים ממניות חברת "אל על הנוסע המתמיד בע"מ", ובכך הגדילה את החזקתה ל-25% מהון המניות. העסקה כפופה לאישורים רגולטוריים, והתקבולים הצפויים
לאל על מהעסקה הוגדרו כ"לא מהותיים".
על פי הערכות, שווי פעילות מועדון "הנוסע המתמיד" של אל על מוערך בכ-70-80 מיליון דולר (בניקוי התחייבויות), בדומה להערכת השווי שנגזרה כבר בעסקה הראשונה ב-2022, אז רכשה הפניקס 19.9% מהמניות בכ-14 מיליון דולר.
- חברות התעופה שחזרו לישראל: תמונת מצב
- סיומה של המלחמה הוא גם סיום תור הזהב של חברות התעופה הישראליות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
שינויים בהנהלה
לוי הלוי, לשעבר מנכ"ל חברת כרטיסי האשראי כאל, צפוי להתמנות בקרוב למנכ"ל אל על, מהלך שמסמן חילופי דורות בצמרת חברת התעופה הלאומית. הלוי, שנחשב לאחד המנהלים הבולטים בענף הפיננסי, עוזב את כאל בעיתוי רגיש, ימים ספורים לאחר שבנק דיסקונט חתם על הסכם למכירת השליטה בכאל לקבוצת יוניון-הראל תמורת כ-3.75 מיליארד שקל, בעסקה שיכולה להגיע לשווי של עד 4 מיליארד שקל. תחת הנהגתו, כאל חיזקה את מעמדה מול ישראכרט ומקס, הרחיבה את פעילותה בתחום האשראי הצרכני והדיגיטלי והציגה שיפור עקבי ברווחיות. כעת הוא יידרש להתמודד עם אתגרים מסוג אחר – תחרות גוברת בענף התעופה, עלייה במחירי הדלק, דרישות רגולטוריות ושדרוג צי המטוסים. מינויו של מנכ"ל שמגיע מעולם הפיננסים עשוי להעיד על גישה ניהולית ממוקדת התייעלות וניהול סיכונים.
