חברת הביומד כיטוב פארמה תנסה היום לגייס 9 מיליון שקלים
חברת הביו-פארמה הישראלית כיטוב פארמה, יוצאת היום (יום ד') לגיוס של 9 מיליון שקל בבורסה בתל אביב. החברה נמצאת בעיצומו של ניסוי קליני שלב III בתרופת הדגל שלה, KIT-302, תרופת קומבינציה אשר מטפלות במחלות של לחץ דם ודלקת פרקים ניוונית, תוך הפחתה של תופעת הלוואי העיקרית (עליה בלחץ דם) בנטילת התרופות הקיימות לטיפול במחלות אלו כיום. התרופה אושרה לניסוי בשלב המתקדם לפי מתווה ייחודי על ידי ה- FDA.
תוצאות ביניים של הניסוי צפויות להתקבל עד הרבעון השלישי של 2015, כאשר הגשת NDA (בקשה לאישור לשיווק של התרופה) ל - FDA צפויה בתחילת 2016.
החברה תנסה לגייס 9 מיליון שקל. כל יחידה בהנפקה תכלול אלף מניות, במחיר של 4.35 למניה, יחד עם 600 כתבי אופציה (סדרה 3) ללא תשלום. מחיר המימוש של האופציות הוא 3.86 שקל עד ליום 9 במאי 2015 ו- 8.00 שקל מיום 10 במאי 2015 ועד לתום תקופת המימוש, 30 בספטמבר 2015. סה"כ מחיר המניה האפקטיבי בהנפקה הוא 3.87 שקל למניה, הנחה של כ- 2% על מחיר הסגירה של מניית החברה בבורסה בתל אביב אמש.
אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".
