כנס משקיעים
צילום: Bizportal
TV

מועדון המשקיעים של Bizportal: בהשתתפות אלגומייזר ופורסייט

מועדון המשקיעים של Bizportal. המנכ"לים של אלגומייזר ופורסייט היו על הבמה
מערכת Bizportal | (4)
נושאים בכתבה מועדון משקיעים

מועדון המשקיעים השני של Bizportal התקיים בהשתתפות מנכ"לי החברות אלגומייזר ופורסייט. את הכנס פתח המנתח הטכני אייל גורביץ' עם הרצאה על כללי הברזל להשקעה בשוק המניות. הנה סרטון סיכום האירוע:

 

מנכ"ל אלגומייזר, נועם בנד: "חרטנו על דגלנו מהיום הראשון לעשות כלי הכי פשוט בעולם עבור העסקים הקטנים. הטכנולוגיה שפתחנו נותנת לבעל העסק פתרון מלא ונטול סיכון, כל מה שהם צריכים לעשות זה להגיד כמה הם מוכנים לשלם על טלפון מלקוח. בהתאם לכך אנחנו מפרסמים מודעות של אותו לקוח בגוגל. ויש המון עסקים קטנים בארה"ב, לפחות 20 מיליון. גם אם יהיה לנו נתח שוק של חצי אחוז זה אומר הכנסה משמעותית מאוד עבורנו. באופן כללי העסקים הקטנים מתקשים מאוד להתעסק עם הפרסום בגוגל, אנחנו מאפשרים להם גישה לפרסום בצורה פשוטה."

עוד סיפר בנד, "רכשנו גם חברה שיודעת לעשות את העבודה בפייסבוק. החברה הזו שכיום היא חלק אינטגרלי מאלגומייזר יודעת לפרסם פוסטים בפייסבוק לפי נושאים מסויימים וכך הדף של בעל העסק חי כל הזמן. הרי זו אחת הבעיות הגדולות, שבעלי העסקים הקטנים מתקשים לתחזק את עמוד הפייסבוק שלהם. אנחנו מכינים את הקרקע לקראת הפריצה, עם דגש על השוק האמריקני שהוא השוק המרכזי".

מנכ"ל פורסייט, חיים סיבוני: "פורסייט היא חברה שמפתחת מכונת ראייה, סוג של זוג עיניים ומוח. בינואר 2001 ייסדתי את חברת מגנא ומאז אנחנו עוסקים בתחום הזה כאשר הלקוח הראשון שלנו היה צה"ל. פורסייט נולדה מתוך טכנולוגיה צבאית מאוד חזקה. בינואר 2016 דיברנו על כך שתוך 24 חודש יהיה לנו דגם שאותו נציג למשקיעים פוטנציאלים, אבל עבדנו בצורה מטורפת וכבר הצגנו את דגם האלפה. תוך ימים ספורים לאחר מכן הצלחנו לגייס 43 מיליון שקלים. גייסנו כי אנשים הבינו שקורה פה משהו. חברות מהגדולות בעולם זורמות אלינו לראות את הדגם. ביצענו למעלה מ-60 הדגמות מוצלחות, והיום דיווחנו על ההסכם עם היצרן הסיני. אנחנו מדברים גם עם לא מעט אנשים מיפן.

עוד אמר סיבוני כי "הפערים בין הסנסורים של פורסייט לבין המתחרים המובילים הם גדולים. הביצועים שלנו טובים בהרבה. לא מן הנמנע שנשתף פעולה גם עם גוגל וגם עם טסלה, כאשר נציג להם את המערכת - הם יראו את הפערים בינינו לבין המתחרים. פורסייט תהיה שחקן מוביל בשוק".

הסרטון המלא של האירוע:

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    אשקלוני 05/05/2017 12:09
    הגב לתגובה זו
    כול הכבוד מוכרים שטויות ומבזבזים זמן של אנשים שצמאיים ללמוד בסך הכול מסחר בבורסה.אנשים אלו יעשו הכול .בכדי ללמוד אך לסחור אבל חברה לא בכול מצב לומדים ולא בכול מפגש מלמדים סתם חבל לכם על הזמן היקר שלכם. בהצלחה.
  • 2.
    שלי 26/04/2017 21:50
    הגב לתגובה זו
    צריך לעשות חקירה על הדברים שנאמרו אתמול בקשר למניה !האם זה מותר לפי חוקי הבורסה..
  • 1.
    האחד 26/04/2017 19:50
    הגב לתגובה זו
    לא טכנולוגויות ולא נעליים, סתם מגייסים כספים כדי לשלם לעצמם משכורות. עוד לא שכחנו את המנכלית הגאונה של אלגומייזר לשעבר עם האלגוריתם הסודי. סתם חברת קידום אתרים ויחצ בפייסבוק כמו שיש אינסוף.
  • לא נראה לי שהבנת מה עושים בכלל... מה הקשר לקידום אתרים (ל"ת)
    עופר 26/04/2017 22:57
    הגב לתגובה זו
נועם בנד
צילום: יח"צ

שנה וחצי לאחר שרכשה את חברת לינקיורי, אלגומייזר מתחילה ליהנות מפירות ההשקעה

תוצאותיה הכספיות של אלגומייזר ל-2018 מצביעות על שנת שיא בהכנסות ולראשונה גם על מעבר לרווחיות תפעולית

מועדון המשקיעים של ביזפורטל לפני שנה וחצי, רכשה אלגומייזר את חברת לינקיורי בכ-11 מיליון דולר. הרכישה שבזמנו נראתה גדולה למידותיה של אלגומייזר, מראה סימנים ראשונים של הצלחה כפי שמעידים דוחות החברה שפרסמה השבוע. ההכנסות מלמדות כי אלגומייזר הצטרפה לליגה של הגדולים מחברה עם הכנסות זעומות, טרם הרכישה, אלגומייזר מדווחת על הכנסות של למעלה מ-150 מיליון ש"ח ועם שורת רווח תפעולי חיובית, לראשונה בתולדות החברה. הרווח התפעולי אותה רשמה החברה בשנת 2018 עמד על כ-2.8 מיליון שקל והוא נובע, לדברי החברה, מגידול בהכנסות וביצוע תהליכי התייעלות. בשנה החולפת, אלגומייזר צמצמה באופן ניכר את ההפסד הכולל לכדי 3.9 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד כולל של כ-25.6 מיליון ש"ח בשנת 2017. יתירה מכך, בנטרול הוצאות חד פעמיות והפחתות, אלגומייזר אף רושמת רווח נקי GAAP Non של מעל ל-8.5 מיליון ש"ח. נועם בנד, מנכ"ל אלגומייזר התייחס לדוחות וציין כי "זוהי שנת שיא, ההכנסות הגבוהות בשנת 2018 מייצרות לחברה לראשונה רווחים. השנה עברנו לרווח תפעולי, לראשונה בתולדות החברה, ואף בהסתכלות על הרווח הנקי, בנטרול הפחתות והוצאות חד פעמיות, ניתן לומר כי אלגומייזר רווחית ונמצאת בדרך הנכונה". בנד הוסיף כי "במבט על שנת 2019 החברה ממוצבת היטב ויש לנו מספר מנועי צמיחה, שלהערכתנו, ימשיכו את מגמת הצמיחה בכל הפרמטרים". מו"מ עם מדיגוס להשקעה של 5 מיליון דולר באלגומייזר ההצלחה כאמור, נזקפת לזכות מהלך רכישת לינקיורי, אותו ביצעה אלגומייזר באמצע 2017, אלגומייזר שרכשה את לינקיורי תמורת 11 מיליון דולר הצליחה להשביח את החברה ואת פעילותה, בין היתר, באמצעות יצירת סינרגיה בין פעילויות החברות וכיום מוערך שוויה של לינקיורי בשווי הנושק ל-100 מיליון ש"ח- שווי הגבוה בכ-250% בהשוואה לשווי בו רכשה אותה אלגומייזר. בימים אלו, מנהלת אלגומייזר מו"מ מתקדם למכירת כ-9% מחברת לינקיורי לפי שווי זה לחברת מדיגוס. במסגרת המו"מ בין החברות מעוניינת מדיגוס להשקיע כ-5 מיליון דולר בחברת אלגומייזר, אשר חלקה תתבצע ישירות בחברת אלגומייזר וחלקה באמצעות רכישת מניות לינקיורי בהן מחזיקה כיום אלגומייזר.   המו"מ בין החברות מתקיים על רקע הגידול במכירות של אלגומייזר, המצביעים על מגמת צמיחה עקבית. קבוצת אלגומייזר משרתת היום לקוחות ושותפים עליהם נמנים הגופים המובילים בעולם כגון: גוגל, מיקרוסופט, אפל, יאהו, אסק, אינפוספייס, אוויה, דל, אינסטגרם, ועוד. לקבוצת אלגומייזר טכנולוגיות יחודיות והתמחות במגוון תחומי האינטרנט, לרבות: תחום הוידאו באינטרנט, מכירות באינטרנט, פרסום באינטרנט, מוניטיזציה לאתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ועוד. טכנולוגיות אלו מכילות פיתוחים ואלגוריתמים בתחום ה-AI ובתחום ה-BI שפותחו בחברה.