מוצר חדש של ECI יצמצם את גודל ארון התקשורת ברחוב
חברת ECI טלקום (NASDAQ:ECIL) השיקה היום (ד') מוצר חדש שלה העונה לשם Hi-FOCuS MiniCAB. בחברה מציינים כי מדובר במוצר ייחודי שיכול להחליף במלואו את ארון התקשורת המסורתי המוצב ברחובות.
ה-Hi-FOCuS MiniCAB נועד לאפשר לפרוס שירותי פס רחב בכל אתר תוך המשך מתן שירותי תקשורת קולית, ובכך להפחית את קשיי ההתקנה וההוצאות הכרוכות בהתקנה והפעלה של ארונות רחוב המסורתיים. גם באזורים צפופים או לחילופין, באזורים מרוחקים, אשר בהם לא יכלו המפעילים בעבר לספק שירותי פס רחב, פתרון הארון הקומפקטי מספק למנויים את רוחב הפס הדרוש על מנת לתמוך בשירותי triple play של הדור הבא.
ה-Hi-FOCuS MiniCAB אמור להפחית את עלות הרכישה של ארון התקשורת המסורתי ברחוב ומאפשר לחברת התקשורת להציע כיסוי מרבי וחסכוני של DSL בפס רחב למנויים חדשים. בנוסף, לפתרון ה-Hi-FOCuS MiniCAB עלויות תפעוליות ועלויות התקנה נמוכות יותר. Hi-FOCuS MiniCAB מהווה פיתרון אידיאלי למתן שירותי triple play מאחר וציוד ה-DSL מותקן בקרבה גדולה יותר למשתמש הקצה.
"עם התחזקות מגמת המעבר של ספקי התקשורת לפריסות פס רחב באתרים מרוחקים, עולה חשיבותם של מוצרים אשר מסוגלים להקטין את המרחק ללקוח ולתמוך באפליקציות פס רחב של הדור הבא. פתרון ה- Hi-FOCuS MiniCAB של אי סי איי ללא ספק עונה לדרישות הספקים לפתרון כולל וחסכוני בעלויות," אמר מאט דייויס, מנהל מחקר בתחום טכנולוגיות גישה ופס רחב ביאנקי גרופ. "באמצעות ההתקרבות למשתמשי הקצה יוכלו ספקי התקשורת להציע שירותי גישה בפס רחב, אשר יתמכו באפליקציות מולטימדיה ו-IPTV."
מגדל one world trade tower קרדיט: גרוק10 המגדלים הגבוהים בעולם
בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120
כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.
1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות
הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.
המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,
תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.
- בנייה לגובה בירושלים? לא כל כך מהר
- 1,654 דירות חדשות ייבנו בבת ים. כמה הן יעלו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

מגדל one world trade tower קרדיט: גרוק10 המגדלים הגבוהים בעולם
בין חלקם יש תחרות, רובם שברו שיא כלשהו וכולם מהווים הישג הנדסי, היכנסו לראות מיהם המגדלים הגבוהים בעולם: איפה תוכלו לעלות לקומה ה-96 ב-40 שניות ואיפה תוכלו לעמוד על רצפת זכוכית בקומה ה-120
כל אחד מהמגדלים הגבוהים בעולם הוא הישג הנדסי וטכנולוגי, אך נראה כי מתקיימת מאין תחרות בין המתכננים שלהם על שיאים שונים: בין אם מעליות מהירות, השעון הכי גדול, קומת התצפית עם הנוף הכי רחוק ומה לא. מעבר ליוקרה ולחדשנות יש לכל אחד מהם גם אלמנטים תרבותיים שמדברים על זהות ולאומיות. ריכזנו עבורכם רשימה שכולה שבירת שיאים בלתי ייאמנים של הנדסה, טכנולוגיה וחדשנות, יחד עם עוד 10 מגדלים ישראליים שמביאים לנו גם קצת כבוד.
1 # Burj Khalifa, דובאי, איחוד האמירויות
הגובה של המבנה מגיע לכ-828 מטרים. הוא הושלם ונפתח בשנת 2010. המבנה כולל כ-154 קומות + 9 קומות תחזוקה. העלות הכוללת לבנייתו הוערכה בכ-1.5 מיליארד דולר . בשעתו, המגדל שבר שיאים רבים והפך לסמל של פריצת גבולות האדריכלות והנדסה. המבנה משמש בעיקר למגורים, מלון, משרדים ותצפית לתיירים.
המגדל נבנה כחלק מהשאיפה של דובאי להפוך למרכז גלובלי של עסקים ותיירות,
תצפית "at the top" שנמצאת בקומה 124, מושכת מיליוני מבקרים מדי שנה ומאפשרת ראייה של עד 80 קילומטר בימים בהירים. האדריכל אדריאן סמית שאב השראה מצמח ההימנוקליס המדברי בעיצוב הצורה המדורגת של המגדל, שמטרתה להפחית את עומסי הרוח בגובה רב כל כך. המעליות במגדל נוסעות במהירות של עד 10 מטר לשנייה ומחזיקות בשיא עולמי למהירות למעליות בודדות.
- בנייה לגובה בירושלים? לא כל כך מהר
- 1,654 דירות חדשות ייבנו בבת ים. כמה הן יעלו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

