מוצר חדש של ECI יצמצם את גודל ארון התקשורת ברחוב

לדברי החברה המוצר הנקרא Hi-FOCuS MiniCAB אמור להפחית את עלות הרכישה של ארון התקשורת המסורתי ברחוב ומאפשר לחברת התקשורת להציע כיסוי מרבי
שירות Bizportal |

חברת ECI טלקום (NASDAQ:ECIL) השיקה היום (ד') מוצר חדש שלה העונה לשם Hi-FOCuS MiniCAB. בחברה מציינים כי מדובר במוצר ייחודי שיכול להחליף במלואו את ארון התקשורת המסורתי המוצב ברחובות.

ה-Hi-FOCuS MiniCAB נועד לאפשר לפרוס שירותי פס רחב בכל אתר תוך המשך מתן שירותי תקשורת קולית, ובכך להפחית את קשיי ההתקנה וההוצאות הכרוכות בהתקנה והפעלה של ארונות רחוב המסורתיים. גם באזורים צפופים או לחילופין, באזורים מרוחקים, אשר בהם לא יכלו המפעילים בעבר לספק שירותי פס רחב, פתרון הארון הקומפקטי מספק למנויים את רוחב הפס הדרוש על מנת לתמוך בשירותי triple play של הדור הבא.

ה-Hi-FOCuS MiniCAB אמור להפחית את עלות הרכישה של ארון התקשורת המסורתי ברחוב ומאפשר לחברת התקשורת להציע כיסוי מרבי וחסכוני של DSL בפס רחב למנויים חדשים. בנוסף, לפתרון ה-Hi-FOCuS MiniCAB עלויות תפעוליות ועלויות התקנה נמוכות יותר. Hi-FOCuS MiniCAB מהווה פיתרון אידיאלי למתן שירותי triple play מאחר וציוד ה-DSL מותקן בקרבה גדולה יותר למשתמש הקצה.

"עם התחזקות מגמת המעבר של ספקי התקשורת לפריסות פס רחב באתרים מרוחקים, עולה חשיבותם של מוצרים אשר מסוגלים להקטין את המרחק ללקוח ולתמוך באפליקציות פס רחב של הדור הבא. פתרון ה- Hi-FOCuS MiniCAB של אי סי איי ללא ספק עונה לדרישות הספקים לפתרון כולל וחסכוני בעלויות," אמר מאט דייויס, מנהל מחקר בתחום טכנולוגיות גישה ופס רחב ביאנקי גרופ. "באמצעות ההתקרבות למשתמשי הקצה יוכלו ספקי התקשורת להציע שירותי גישה בפס רחב, אשר יתמכו באפליקציות מולטימדיה ו-IPTV."

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חשבון חשמל (X)חשבון חשמל (X)

חשבון החשמל יעלה ב-1.5% בינואר - איך תוכלו להוריד אותו ב-6%?

איך אפשר לחסוך 300-400 שקלים בשנה, מה קורה בשוק החשמל, ואיך לקבל הנחות גדולות יותר?

אדיר בן עמי |
נושאים בכתבה חשבון חשמל

חשבון החשמל שלכם יעלה בינואר. התעריף יעלה ב-1.5% ומדובר בכ-6 שקלים לחודש לצרכן ממוצע. מדובר על עלייה שנתית של כ-70 שקל בשנה. אולי לא סכם גדול, אבל כשעולים המחירים והתעריפים מכל הכיוונים זה מצטבר. אבל יש דרכים להוזיל את עלויות החשמל. חשבון ממוצע עשוי לרדת ב-300 שקלים בערך, אם תעברו לספקים החדשים. 

כ-350 אלף משקי בית ועסקים עברו לספקים החדשים ים, מדובר על פחות מ-10% ממשקי הבית והעסקים. הרוב ממשיך לשלם את התעריף של חברת החשמל, למרות שהוא יקר יותר. האפשרות לעבור לספקים החדשים קיימת כבר שנה וחצי, אבל אי אפשר להכתיר אותה כהצלחה. אין גם פרסום משמעותי, ומעבר להכל - אין תמריץ מספיק גדול (כ-25 שקל בחודש) ויש חשש לעבור מחברת החשמל. אנשים שרגילים לחברת החשמל ומרגישים בטוחים איתה, יסכימו וירצו לעבור, אבל התמריץ צריך להיות גדול יותר וצריך להסביר להם שאין שום שינוי בתשתיות.  

הספקים ממשיכים עם אותה אספקה ותשתית, שנותרת בבעלות חברת החשמל. ולמרות זאת המעבר איטי, אם כי בקצב הזה, נגיע למעל 500-520 אלף משפחות עוד שנה. מהפכות לא נעשות תוך יום, אולי זה הקצב שהשינויים האלו מחלחלים לציבור. בכל מקרה, המעבר פשוט: הזנת פרטי חשבון באתר הספק, אישור תוך יום-יומיים, ללא ניתוק או שינוי טכני.

הנחות של עד 400 שקלים בשנה

ההנחה נעה בין 5% ל-7% על רכיב האנרגיה. לצרכן ממוצע שמשלם 400 שקלים חודשיים (4,800 שקלים שנתיים), החיסכון השנתי עומד על 240-336 שקלים. במשקי בית עם צריכה גבוהה יותר החיסכון מגיע בקלות ל-400 שקל בשנה.

מעבר לכך, המסלולים המבוססים על שעות שיא (12:00-17:00) ושפל (23:00-7:00), מציעים פוטנציאל גבוה יותר: הנחות של 15% בשעות היום ו-20% בלילה, שיכולות להגיע ל-15-20% חיסכון כולל. ד