קוגנוס הובילה בשיעור הצמיחה ב-BI במכירת רשיונות
דו"ח חדש של חברת המחקר גרטנר קובע כי חברת Cognos, העוסקת בשוק ה-CPM וה-BI, ממשיכה במגמת הצמיחה בשוק התובנה העסקית (BI). המחקר, אשר כלל את החברות המוכרות בתחום ה-BI, ביניהן: SAS, Hyperion ,Business Object, חשף את נתוני הצמיחה של Cognos בשנה החולפת.
על פי ממצאי הדו"ח, הכנסות החברה ממכירת רישיונות בשנת 2004 צמחו ב-16.4%, הצמיחה הגדולה ביותר בקרב החברות בתחום, חברת SAS למשל השיגה צמיחה בשיעור של 6.6%. יתרה מכך, קוגנוס הינה היחידה שזכתה לצמיחה גם בהכנסה וגם בנתח השוק באותה שנה, כשרשמה נתח שוק בשיעור 11.7% בשנת 2004 לעומת 11.3% ב-2003.
יזהר לבני, מנהל שיווק ומכירות בחברה המייצגת את קוגנוס בישראל, ליבי טכנולוגיות: "התוצאות משקפות את העובדה כי הבחירה של ארגונים בקוגנוס הולכת וגוברת וכי הפתרון שלה הופך לחוד החנית של מערך ה-BI בארגונים. בועידת הלקוחות השנתית שערכה Cognos לפני כחודשיים הוענק לנו פרס השותף המצטיין, המוענק לשותפים שהצטיינו במכירות בשנה החולפת".