מייסדי AM:PM חוברים לסינים: מחדירים לשוק את מסכי היי-סנס
מייסדי AM:PM וכיום העומדים בראש אקזיט אלקטרוניקה, גיא אדרי, רן בליניקס וגל בליניקס ובבעלות המנכ"ל דרור דנון, מנכ"ל ניופאן לייף לשעבר מחדירים לישראל את מסכי הפלזמה ו- LCD של Hi-Sense; מותג טלוויזיות סיני והיחיד שמבטיח 5 שנות אחריות ללא תשלום.
לדברי אדרי: "המותג הסיני כבר היה בישראל עד לפני כמה חודשים - אך בעקבות המגמה הסינית למתג ולקדם את עצמם, בנוסף להטבות ממשלת סין הם החליטו לעבוד רק תחת השם היי-סנס".
"אנחנו באים מעולם המותגים, וגם ב- AM:PM היו לנו המון סיבות להיכשל והצלחנו. בנינו תוכנית מיתוג להיי-סנס, שהיא חברה גדולה שעוסקת בתחומים שונים בסין. המיתוג מצא חן בעיניהם, ואם הוא יירשם כהצלחה, הוא יתרחב למקומות אחרים בעולם".
היי-סנס נחשבת לאחד ממותגי האלקטרוניקה הסינים המובילים בעולם, כאשר בסין היא בעלת נתח הגדול ביותר בשוק המסכים הדקים. בתערוכת CES האחרונה, תערוכת האלקטרוניקה הגדולה בעולם והחשובה בעולם, דורגה כאחד מעשרת המותגים הסינים המובילים בעולם לצד חברות כמו לנובו ו- ASUS. היא גם זכתה בפרס המותג הסיני החדשני ביותר.
שוק המסכים הדקים בישראל מגלגל כ-200 מיליון שקל בשנה וגדל בקצב גבוה. מספר היחידות שנמכרו ב-2007 הסתכם ב-240,000 - גידול של 50% לעומת מספר היחידות שנמכרו ב-2006. מסכי LCD מהווים כ-85% מהמכירות. להערכת דרור דנון, מנכ"ל אקזיט אלקטרוניקה, מותג היי-סנס ישיג עד סוף 2008 נתח שוק של 8% משוק המסכים הדקים.