DUREX 'דוהרת' על האיבר החשוף של נשיא דרא"פ; וג'ק באוור מטורף על עוגות
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: מהלך של DUREX מדרום אפריקה, AXE, חברת הביטוח LIBERTY MUTUAL, קיפר סאתרלנד מככב בקמפיין מושקע של ACER ו-VELVEETA.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק -
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
חנית הנשיא
קבלו מהלך ענק מדרום אפריקה, לפני מספר חודשים ציור מאת האומן ברט מרי, של נשיא דרום אפריקה זומה חשוף "במלוא הדרו", יצר סערה ציבורית גדולה במדינה- המדינה כולה נכנסה לסחרור פוליטי כאשר תומכים ומתנגדים לציור נלחמו סביב השאלה האם יש להסתיר את "חניתו" של הנשיא.
חברת הקונדומים DUREX זיהתה במשבר הציבורי הזדמנות. אפשרות לרכב על השיח הציבורי ולרתום אותו לטובת שיחה רלוונטית על המותג. מהלך טקטי מהיר הוליד מודעה שמציעה לכל אחד מתושבי דרום אפריקה להסתיר את "החנית" שלו. והבונוס, DUREX מבטחים שאף אחד לא יתנגד.
המהלך יצר באזז נרחב סביבו והוכיח את האפקטיביות של התכתבות של מותגים עם התרבות הפופולארית סביבם. מותגים רבים מפחדים, מתוך מחשבה שהם עלולים להצית התנגדות כלפיהם. אך זו לא סכנה אמתית שכן דווקא הנטייה ללכת על בטוח, עם פרסום ששוב מדבר רק על מה שמעניין את המותג לדבר עליו ולא מה שמעניין את הצופים לשמוע עליו, הוא מכת המוות האמיתית של מותגים שהופכים לשקופים.
אז מה הן מחפשות בגבר?
AXE במהלך חדש לשמפו AXE HAIR - נאמנים להבטחת המותג שלהם, לעזור לגברים להשיג בחורות, החליטו ב-AXE לתת פתרון לבעיית הרושם הראשוני של גברים. התובנה המרכזית שהניעה את המהלך החדש היא כי הדבר הראשון שנשים בוחנות בגבר הוא השיער שלו, ולכן אין להשאיר את הדבר ליד הגורל...טוב ש-AXE נחלצים לעזרתנו. אני רק שואל מה יעשו הסקפטים שבינינו (וכן, לכל מצקצקי הלשון אני עובד בראובני פרידן, המשרד ש...)
אנושי, אנושי מדי
חברת Liberty Mutual עם תובנה חזקה על הסיבה הפשוטה שבגללה כולנו זקוקים לקצת ביטוח בחיים.
אמא? זה כבר לא בשבילך
מנהלי המותג Velveeta (מבית KRAFT's FOOD) הגיעו למסקנה כי שוק הפתרונות לבישול לאמהות עובדות הוא שוק עמוס ורווי, וכי עליהם למצוא דרך אחרת לשווק את מוצריהם, מה יעשו? במקום למצוא עוד זווית מסביב לרעיון ה KITCHEN HELPER לאמא העסוקה של ימינו, בה עוסקים מרבית מותגי המזון המוכן למחצה, הם החליטו שחייבים למצוא אוקינוס כחול, קהל חדש שהמוצרים שלהם מתאימים לו.
שוק אליו כמעט אף אחד לא מדבר, צעירים בני 20-30 שאין להם זמן לבשל, מחפשים פתרונות נוחים לחיים שלהם, וכן, גם להם יעזור ספגטי עם גבינה לחימום קליל במיקרו.
אז מה ישכנע את אותם צעירים לקנות את המוצרים של Velveeta: הפתרון פשוט - לגיטמציה. ההנחה של מנהל המותג אדם גריבלק, היא כי הידיעה שהמותג למעשה מתמקד במתן פתרונות לאנשים כמותם, מדבר בשפתם הקלילה והמחויכת, הוא זה שיביא אותם לבחון את האפשרות לנסות אותו.
אפייה ב-24 שעות
ב-ACER מבינים כי מחשב חזק הוא רק כלי, האמצעי בעזרתו אנחנו חוקרים את עולמנו, זאת כדי לממש את התשוקות הכי כמוסות שלנו. מי יודע מה כל אחד מאיתנו מחפש לעשות בזמנו החופשי, מי יודע מה רוצה קיפר סאתרלנד לעשות? אבל טוב שיש לו מחשב ACER לצידו.
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
- 1.חוני השואל 26/08/2012 15:41הגב לתגובה זואיך זה שבחיים התוצרים של ראובני כל כך רחוקים מהמידענות שהם מפרסמים כאן?
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמי הזיז את מדורת השבט שלי?
המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על 5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג.
גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר.
פריים טיים
לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי
היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.
תכניות הבוקר והצהריים
מבחינת
שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת
סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.
- הפריים טיים בשליטת קשת, והפעם עם "ארץ נהדרת"
- 5 עובדות על איך מודדים את הרייטינג וכמה הוא שווה לערוצי החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה
סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
