כמו Wrangler: זה מה שמנהל שיווק בחברת אופנה צריך לדרוש מהפרסומאי
מותג האופנה הבינלאומי
Wrangler אירופה העלו לאחרונה מיני סייט לטובת הקולקציה כשבמרכזו סרטון קצר מחולק למקטעים. הסרטון שגיבוריו הם הדוגמנים של החברה - לבושים במלתחה החדשה, מחייב את השתתפות הגולש כדי לעבור ממקטע למקטע וזאת באמצעות טכניקה של 'משוך ושחרר' (Drag & Release) שבה הגולש למעשה משחרר סוג של 'נצרה' באמצעות העכבר, מטה את המסך וזורק את הדוגמן/ית לזירה אחרת, בסיטואציה אחרת, בתלבושת אחרת.
גורמים בשוק הפרסום מעריכים כי ההפקה של Wrangler נאמדת בכחצי מיליון שקלים וצפונה, כאשר עלות צילום הסרטון עצמו עומדת על בין 100 ל-150 אלף דולר ופיתוחו של רכיב ה'משוך ושחרר' שמוסיף לו את הטוויסט הנדרש עומד על כ-100 אלף שקלים.
בתעשיית הדיגיטל הישראלית המשוועת לאתגרים חדשים יש לא מעט משרדים שהיו יכולים להיות חתומים על הפקה מהסוג הזה ואף טובה יותר. הבעיה נעוצה בהססנות שכבשה לאחרונה את גזרת הלקוחות בכל הנוגע לדיגיטל, ומרחיקה אותם מהפקות פשוטות אך מקוריות כאלו. הפעם האחרונה בה הפקה דיגיטלית ניסתה לצאת מה-safe zone של מנהל השיווק הייתה במהלך 'איפה הקפטן' של עלית (באמצעות באומן בר ריבנאי) אבל זה מעט מדי וספורדי מדי. האמת הפשוטה היא שאם קולקצייה לא כל כך משכנעת (בלשון המעטה) כמו זו של Wrangler מצליחה לקבל את הסקס אפיל המתאים - כנראה שזה עובד.
- 5.מר בנימין... 28/02/2012 16:45הגב לתגובה זותבדוק מה קרה שם מאז ששטיין הגיע
- 4.לא מת על ינון, אבל.. 28/02/2012 10:49הגב לתגובה זוהדבר היחידי שהיה מקורי בארץ בתחום הדיגיטל, בעשר השנים האחרונות היה מכונת הלייקים. משום מה בדיגיטל נהוג להעתיק ללא בושה כי הכל זאת "טכניקה" אז זה לא עניין של כסף, זה עניין של יצירתיות. שאין.
- 3.מפיק 27/02/2012 22:27הגב לתגובה זומאז ימי הזוהר של מקאן לא קרה שום דבר משמעותי וחדשני כאן. והסיבה פשוטה. אין מדיה, אין עמלות, אין כסף, אין קמפיינים. למה שמשרד יזרוק כסף כשההחזר נמוך. תן ללקוח דף פייסבוק ושני באנרים king והוא מאושר. עד שלא ישתנה המודל הכלכלי לא יהיה כאן כלום. נמשיך לראות פרסומות כמו "הכי טוב בבית" של אוסם וגיתם. והן גם יהיו בזכורות ואהובות. בהצלחה
- 27/02/2012 23:41הגב לתגובה זוהיא מתה ב-2009 ומאז כל כמה חודשים מישהו עולה לקברה ויורק עליה. יעבור הרבה זמן עד שנחזור לראות דברים כמו כנבחר שבתכלס הוא חמוד אבל לא משהו שמישהו כאן לא יכול לעשות
- 2.הא?מה? 27/02/2012 17:29הגב לתגובה זוזו הפקה רגילה של בית אופנה, סתם מגניבות בלי תוכן. זה רק עניין של עלות.
- 1.מנשה 27/02/2012 17:19הגב לתגובה זושלקוחות משקיעים כלכך הרבה כסף בטכנולוגיה על אפליקציות מעפנות בפייסבוק כבר לא מוכנים לשלם יותר מ- 20 K
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותהפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14
גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה
המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות.
מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.
מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.
החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים
גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד.
- איפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים,
ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים
יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
