כמו Wrangler: זה מה שמנהל שיווק בחברת אופנה צריך לדרוש מהפרסומאי
מותג האופנה הבינלאומי
Wrangler אירופה העלו לאחרונה מיני סייט לטובת הקולקציה כשבמרכזו סרטון קצר מחולק למקטעים. הסרטון שגיבוריו הם הדוגמנים של החברה - לבושים במלתחה החדשה, מחייב את השתתפות הגולש כדי לעבור ממקטע למקטע וזאת באמצעות טכניקה של 'משוך ושחרר' (Drag & Release) שבה הגולש למעשה משחרר סוג של 'נצרה' באמצעות העכבר, מטה את המסך וזורק את הדוגמן/ית לזירה אחרת, בסיטואציה אחרת, בתלבושת אחרת.
גורמים בשוק הפרסום מעריכים כי ההפקה של Wrangler נאמדת בכחצי מיליון שקלים וצפונה, כאשר עלות צילום הסרטון עצמו עומדת על בין 100 ל-150 אלף דולר ופיתוחו של רכיב ה'משוך ושחרר' שמוסיף לו את הטוויסט הנדרש עומד על כ-100 אלף שקלים.
בתעשיית הדיגיטל הישראלית המשוועת לאתגרים חדשים יש לא מעט משרדים שהיו יכולים להיות חתומים על הפקה מהסוג הזה ואף טובה יותר. הבעיה נעוצה בהססנות שכבשה לאחרונה את גזרת הלקוחות בכל הנוגע לדיגיטל, ומרחיקה אותם מהפקות פשוטות אך מקוריות כאלו. הפעם האחרונה בה הפקה דיגיטלית ניסתה לצאת מה-safe zone של מנהל השיווק הייתה במהלך 'איפה הקפטן' של עלית (באמצעות באומן בר ריבנאי) אבל זה מעט מדי וספורדי מדי. האמת הפשוטה היא שאם קולקצייה לא כל כך משכנעת (בלשון המעטה) כמו זו של Wrangler מצליחה לקבל את הסקס אפיל המתאים - כנראה שזה עובד.
- 5.מר בנימין... 28/02/2012 16:45הגב לתגובה זותבדוק מה קרה שם מאז ששטיין הגיע
- 4.לא מת על ינון, אבל.. 28/02/2012 10:49הגב לתגובה זוהדבר היחידי שהיה מקורי בארץ בתחום הדיגיטל, בעשר השנים האחרונות היה מכונת הלייקים. משום מה בדיגיטל נהוג להעתיק ללא בושה כי הכל זאת "טכניקה" אז זה לא עניין של כסף, זה עניין של יצירתיות. שאין.
- 3.מפיק 27/02/2012 22:27הגב לתגובה זומאז ימי הזוהר של מקאן לא קרה שום דבר משמעותי וחדשני כאן. והסיבה פשוטה. אין מדיה, אין עמלות, אין כסף, אין קמפיינים. למה שמשרד יזרוק כסף כשההחזר נמוך. תן ללקוח דף פייסבוק ושני באנרים king והוא מאושר. עד שלא ישתנה המודל הכלכלי לא יהיה כאן כלום. נמשיך לראות פרסומות כמו "הכי טוב בבית" של אוסם וגיתם. והן גם יהיו בזכורות ואהובות. בהצלחה
- 27/02/2012 23:41הגב לתגובה זוהיא מתה ב-2009 ומאז כל כמה חודשים מישהו עולה לקברה ויורק עליה. יעבור הרבה זמן עד שנחזור לראות דברים כמו כנבחר שבתכלס הוא חמוד אבל לא משהו שמישהו כאן לא יכול לעשות
- 2.הא?מה? 27/02/2012 17:29הגב לתגובה זוזו הפקה רגילה של בית אופנה, סתם מגניבות בלי תוכן. זה רק עניין של עלות.
- 1.מנשה 27/02/2012 17:19הגב לתגובה זושלקוחות משקיעים כלכך הרבה כסף בטכנולוגיה על אפליקציות מעפנות בפייסבוק כבר לא מוכנים לשלם יותר מ- 20 K