כמו Wrangler: זה מה שמנהל שיווק בחברת אופנה צריך לדרוש מהפרסומאי

באמצעות טכניקה פשוטה אך מקורית הופך הגולש לחלק אינטגרלי מסרטון האופנה של Wrangler. התוצאה היא קמפיין דיגיטלי שמדייק מאוד באווירה
משה בנימין | (6)

מותג האופנה הבינלאומי Wrangler לא המציא את הגלגל וגם לא הביא את ה'שוס' הכי גדול מאז המצאת האינטרנט אבל נדמה שהדרך בה בחר להשיק את הקולקציה החדשה מדייקת באלפית המילימטר על האווירה ותחושת ה'קוליות' שמותג אופנה צריך לשדר.

Wrangler אירופה העלו לאחרונה מיני סייט לטובת הקולקציה כשבמרכזו סרטון קצר מחולק למקטעים. הסרטון שגיבוריו הם הדוגמנים של החברה - לבושים במלתחה החדשה, מחייב את השתתפות הגולש כדי לעבור ממקטע למקטע וזאת באמצעות טכניקה של 'משוך ושחרר' (Drag & Release) שבה הגולש למעשה משחרר סוג של 'נצרה' באמצעות העכבר, מטה את המסך וזורק את הדוגמן/ית לזירה אחרת, בסיטואציה אחרת, בתלבושת אחרת.

גורמים בשוק הפרסום מעריכים כי ההפקה של Wrangler נאמדת בכחצי מיליון שקלים וצפונה, כאשר עלות צילום הסרטון עצמו עומדת על בין 100 ל-150 אלף דולר ופיתוחו של רכיב ה'משוך ושחרר' שמוסיף לו את הטוויסט הנדרש עומד על כ-100 אלף שקלים.

בתעשיית הדיגיטל הישראלית המשוועת לאתגרים חדשים יש לא מעט משרדים שהיו יכולים להיות חתומים על הפקה מהסוג הזה ואף טובה יותר. הבעיה נעוצה בהססנות שכבשה לאחרונה את גזרת הלקוחות בכל הנוגע לדיגיטל, ומרחיקה אותם מהפקות פשוטות אך מקוריות כאלו. הפעם האחרונה בה הפקה דיגיטלית ניסתה לצאת מה-safe zone של מנהל השיווק הייתה במהלך 'איפה הקפטן' של עלית (באמצעות באומן בר ריבנאי) אבל זה מעט מדי וספורדי מדי. האמת הפשוטה היא שאם קולקצייה לא כל כך משכנעת (בלשון המעטה) כמו זו של Wrangler מצליחה לקבל את הסקס אפיל המתאים - כנראה שזה עובד.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    מר בנימין... 28/02/2012 16:45
    הגב לתגובה זו
    תבדוק מה קרה שם מאז ששטיין הגיע
  • 4.
    לא מת על ינון, אבל.. 28/02/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    הדבר היחידי שהיה מקורי בארץ בתחום הדיגיטל, בעשר השנים האחרונות היה מכונת הלייקים. משום מה בדיגיטל נהוג להעתיק ללא בושה כי הכל זאת "טכניקה" אז זה לא עניין של כסף, זה עניין של יצירתיות. שאין.
  • 3.
    מפיק 27/02/2012 22:27
    הגב לתגובה זו
    מאז ימי הזוהר של מקאן לא קרה שום דבר משמעותי וחדשני כאן. והסיבה פשוטה. אין מדיה, אין עמלות, אין כסף, אין קמפיינים. למה שמשרד יזרוק כסף כשההחזר נמוך. תן ללקוח דף פייסבוק ושני באנרים king והוא מאושר. עד שלא ישתנה המודל הכלכלי לא יהיה כאן כלום. נמשיך לראות פרסומות כמו "הכי טוב בבית" של אוסם וגיתם. והן גם יהיו בזכורות ואהובות. בהצלחה
  • 27/02/2012 23:41
    הגב לתגובה זו
    היא מתה ב-2009 ומאז כל כמה חודשים מישהו עולה לקברה ויורק עליה. יעבור הרבה זמן עד שנחזור לראות דברים כמו כנבחר שבתכלס הוא חמוד אבל לא משהו שמישהו כאן לא יכול לעשות
  • 2.
    הא?מה? 27/02/2012 17:29
    הגב לתגובה זו
    זו הפקה רגילה של בית אופנה, סתם מגניבות בלי תוכן. זה רק עניין של עלות.
  • 1.
    מנשה 27/02/2012 17:19
    הגב לתגובה זו
    שלקוחות משקיעים כלכך הרבה כסף בטכנולוגיה על אפליקציות מעפנות בפייסבוק כבר לא מוכנים לשלם יותר מ- 20 K