ארה"ב: חולשה במכירות הקמעונאיות בשל משבר האשראי

הענקית וול מארט הציגה גידול של 1.9% בלבד במכירות בחודש יולי לעומת 2.6% בחודש יוני. לרוב חודשי הקיץ מאופיינים בארה"ב "בחגיגת קניות"
שהם לוי |

הקמעונאים בארה"ב עשו מאמצים רבים בחודש יולי כדי למכור פרטי לבוש שונים. החששות בנוגע לעתידה של הכלכלה הגדולה בעולם מחלחלות גם לצרכן האמריקני, שמתחיל לבזבז פחות.

הקמעוניות הגדולות בארה"ב הודיעו על המכירות הקמעונאיות שלהן לארגון המקומי בארה"ב למרכזי קניות, כאשר העלייה במכירות עמדה רק על 2.6%, על פי הנתונים שפורסמו היום. האנליסטים ציפו לחולשה למסוימת בחנויות החדשות אלה הפתוחות כשנה וזאת בקרב ענפי הלבוש לנשים ונוער.

אך הנתונים המוקדמים שפורסמו היום מצביעים על כך שהצרכן האמריקני מעט יותר מודאג מבהלת האשראי האחרונה וההאטה שחלה בשוק הדיור האמריקני.

דוח מכירות ה- Chain stores הצביע על עלייה מתונה בלבד במכירות. ענקית הקמעונאות, וול מארט, הציגה גידול של 1.9% במכירות לעומת 2.4% בחודש יוני. אחדים מהקמעונאים תלו את האשמה בירידת המכירות בעונת החזרה לבית הספר וכאמור אחדים כיוונו למשבר האשראי הפוקד את השווקים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה