21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
ן"לדנ רודמ

מדור נדל"ן

מדור נדל"ן

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ענבל אור באסיפת הנושים: "אני לא נוכלת, הבנק גרם להתמוטטות אימפריה שבניתי"

ענבל אור קיימה הערב אסיפת נושים בת"א, והאולם היה מלא לחלוטין במשקיעים מודאגים. צפו בסרטון מהאסיפה
 |  38
באה לדבר
Share
ענבל אור הערב באסיפת הנושים: "הבנק גרם להתמוטטות של אימפריית הנדלן שביניתי במשך 11 שנה, כן - אימפריית נדלן. אחרי השוק שקיבלתי, את כל המשאבים אני משקיעה יומם ולילה בכדי למצוא פתרונות ואיך יוצאים מזה. אני רוצה לישון טוב בלילה וכרגע אני לא ישנה טוב. לא הייתה לי שום כוונה ליצור עוול. יש כאלה שמנסים להציג אותי כנוכל, אני לא כזו - אני לא נוכלת. אפשר לצאת מזה". ענבל אור ביקשה מבאי האסיפה לבחור בפתרון של הבראת החברה ולא ללכת לפירוק. חברות אחרות לא היו עושות את מה שאני עושה, אבל אני רוצה להחזיר את הכסף עד השקל האחרון - כי עד אז אני לא אשם בלילה. נעשה ניסיון להגיע ל-100% החזר.


בסיום האסיפה תהיה חלוקת טפסים לבאי האסיפה שחתימה עליהם תאפשר מתן 14 ימים לצורך ניהול מו"מ עם הנציגויות של הפרויקטים השונים כדי להגיע להסדר חוב שיהיה אלטרנטיבה לפירוק החברה. 

צפו בדבריה באסיפה:

מוקדם יותר היום ענבל אור הציגה מאוחר ביום חמישי הודעה לבית המשפט ובה היא מעדכנת כי הוגשה הצעה מטעם חברת 'איתנים' יחד עם חברת 'מגדל רמה' לרכישת הזכויות בפרויקט ז'בוטינסקי 104 לפי 61.5 מיליון שקלים וכבר הועבר צ'ק בנאי לפקודת בית המשפט שמגבה את כוונת הרכישה. עוד עדכנה אור כי התקבלה הצעה מטעם מר שון מקיטן לרכוש נכסים נוספים ב-75% מהערכת השמאי. ענבל אור ככל הנראה תכננה לספר הערב באספת הנושים שהיא זימנה כי הכספים שיתקבלו כתוצאו התקשרויות יהיו לטובת הנושים.עם זאת, נציג בנק מזרחי שלח עדכון דחוף לבית המשפט ולפיו אותו צ'ק בנקאי שמגבה את דבריה של ענבל אור למעשה בוטל ע"י 'מגדל רמה' כבר בבוקר יום חמישי, כלומר ענבל אור הגישה לבית המשפט צ'ק שלמעשה בוטל. כעת לא ברור האם רעם תתקיים האסיפה היום.ביום שישי אמרה ענבל אור בראיון לערוץ 2 כי "אני לוקחת את נכסיי הפרטיים שמסתכמים בעשרות מיליונים ומכניסה אותם פנימה לתוך החברה. אני רוצה להגיע להסדר ולהחזיר לנושים עד השקל האחרון". אור נשאלה בין היתר אם היא יכולה בכלל להוציא כסף מהכספומט, וענתה - "אני לא רוצה להיכנס לזה". 

מזרחי מציג את הצ'ק שבוטל:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הרשמה לניוזלטרים
הירשם לסיכום היומי של תחום הנדל"ן וקבל מידע למשקיע וחדשות מהארץ ומהעולם
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

38 תגובות ב-23 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
23 טלטל 01/08/2016 09:48 עינבל היא אמא של הנוכלות ומקומה מאחורי סורג ובריח.
חבל רק על הילדים שלה שהם לא אשמים שנולדו לנוכלת.היא מנסה למשוך את כולם באף אבל גם עורכי הדין שלה מתפטרים לאחר שלמדו עם מי יש להם עסק מה עוד ששכרם לא מובטח לטווח ארוך.לענבל אין בשלב זה אמצעים כשרים וחוקיים לשפות את הנושים ואין כל סיכוי שיראו את כספם דרך עינבל.מעניין מי שילם עבור השכרת האולם אתמול ומאיזה כסף שולם
22 אור 01/08/2016 09:37 מי ממן
מי ממן את כל האסיפה המקום השמירה הצוות מהיכן הכסף???
21 אריה 01/08/2016 09:15 היא חושבת שהיא בסטנד אפ קומדי
פשוט מציגה שהיא מטומטמת
זקה 01/08/2016 09:47 למה לא ...נותנים לה
נותנים לה במה תקשורת ומטפחות אף אמנם סיפור יפה אבל בכל מדינה מסודרת בעולם היא כבר היתה במקום אחר
20 רון 01/08/2016 08:54 האשה חיה בסרט, למה לא מפנים אותה לטיפול?
כמה אפשר לעבוד על אנשים עם לשון חלקלקה ושכנוע עצמי עמוק שהכל ורוד?
19 מיק 01/08/2016 08:33 טפשים מאמינים
כשמוכרים דירה לשני אנשים וכשהולכים לשוק האפור המצב אבוד
18 אדי 01/08/2016 07:10 אישה מניפולטיבית ומסוכנת לציבור.
מזל שהיא לא אמרה שדפקו אותה בגלל שהיא מזרחית. כמה שקרים. פשוט לא יאומן.
17 דוד 31/07/2016 23:33 אי אפשר להאמין לא לענבל ולא לעו"ד ארז
צריך למנות מישהו שיבדוק את החישובים של ענבל, וגם של עו"ד ארז , ולהחליט מי מהם צודק, ואולי האמת היא באמצע
16 מקומה בכלא 31/07/2016 23:33 גם מיידוף בנה אימפריה דרך אותה תרמית פונזי כמוה
הזכויות שקנתה בדירות נקנו מכספי הרוכשים שהונתה.. היתר נגנב לחיים ראוותניים ומסעות פרסום בעשרות מליוני שקלים ומימון פרויקט אחד בכספי פרויקט אחר. אין לה מה למכור יותר, זו נוכלות פונזי
15 הפרסום ? 31/07/2016 22:40 מעניין כמה שילמה הנוכלת לביזפורטל על (ל"ת)
14 השואל הנועל 31/07/2016 22:39 איזה אינטרס היה לבנק לפגוע בך אם הרויח ממך ? (ל"ת)
13 אויאו יוסי פינק... 31/07/2016 22:03 ביזפורטל האתר הכי רדוד שאני מכיר... תתפטר (ל"ת)
12 שאול 31/07/2016 21:46 אין פרטיות
לא יאומן, איך הבנק מוסר מידע פרטי מלקוח אחד ללקוח אחר.  זבל של בנק.
11 איל 31/07/2016 21:27 קומדיה או טרגדיה (ל"ת)
zrv 01/08/2016 09:06 גם וגם ...
טרגדיה לנושים .קומדיה לנוכלת היא צוחקת מכולם ולנו הצופים מהצד הצגה ..אבל דבר אחד ברור אנו יודעים את הסוף בסוף כולם יבכו
10 דנה 31/07/2016 21:06 לא להאמין לאף מילה שלה (ל"ת)
9 מיקי 31/07/2016 20:50 אני לא חותם כל כך מהר (ל"ת)
8 רק בישראל 31/07/2016 19:41 אדם שמועל בכספי אזרחים דוגמאת מיידוף מסתובב חופשי רק
בישראל יכולים לניות סיפורים כאלה במדינה שהחוק הוא רק לשכונות ורק לאתיופים ורק למעוטי יכולת בושה וחרפה
7 רפי 31/07/2016 18:52 אם השופט יקבע שהיא אשמה ורימתה
לדעתי מינימום 12 שנות מאסר למרות כיוויכול הצער שבדבר ולמה ?כי מדובר במאות משפחות שנפגעו אז מספיק ודי אם תצא אשמה רק מאסר רציני ירתיע אחרים..
מקומה בכלא 31/07/2016 23:34 זה בלי קשר להעלמות המס במליונים שזה כבר מוכח (ל"ת)
6 הבאלגן חוגג 31/07/2016 18:29 ככה זה שאין משטרה וחוק במדינה אז הבאלגן חוגג (ל"ת)
5 לביזפורטל 31/07/2016 16:44 בכתבה כתוב 61.5 מיליון על הצק כתוב 6.154 (ל"ת)
שוקי 01/08/2016 08:42 הצק סביר תקרא ותבין
נכון, אבל בחוזה המכר נהוג לקחת מהקונה 10% משוויה הקניה, במעמד החתימה אז תעשה חישוב לבד.
אדי 01/08/2016 07:11 עברית שפה קשה.
אבל יש אולפן. מה נסגר איתך?
מאיר 31/07/2016 19:41 אתה לא מבין שמדובר ב 10% מהעסקה? הבנת הנקרא קצת... (ל"ת)
גיל 31/07/2016 19:35 צק כוונת רכישה 10% מהסכום
אין כוונה לרשום צק מלא אלא מדובר על הצהרת כוונות לרכישה , מעין מקדמת רצינות. בכל מקרה נראה לי עבודה בעיניים
4 אזרח 31/07/2016 16:16 עדיין לא קלטתם שהיא לא שולטת בדבריה ומעשיה? (ל"ת)
3 עוזיהו 31/07/2016 16:10 אולי ענבל לא ידעה שהצק בוטל? (ל"ת)
גנבת 31/07/2016 23:26 מה לא ידעה, כתוב בוטל בהוראת הקונה ענבר והכסף הוחזר לה
ניסתה לרמות שוב ולעשות מצליח חתולת רחוב שמקומה בכלא
2 מסכנה,בחיי 31/07/2016 15:17 האשה חולה. מה לא ברור כאן ? (ל"ת)
אסתא פקידת בנק מזרחי 31/07/2016 15:57 שנית הצק הוא על 6 וחצי מיליון לא 61 כפי שפורסם (ל"ת)
מזרחי 31/07/2016 17:32 הבנת הנקרא (ל"ת)
1 מארק טווין 31/07/2016 15:09 התנהלות הבנק לא ברורה, צ'ק דינו כמזומן למה הבנק ביטל (ל"ת)
החרטטן 01/08/2016 08:23 הבנקים קשורים לקבלנים אז תעשה אחד ועוד אחד (ל"ת)
אסתא פקידת בנק מזרחי 31/07/2016 15:51 תראה לבנק מותר לבטל אבל הלוגו של הבנק הביטול בא מהרשום
הרשום בצק לא מוכן וביטל בעוד הבנק לא ערב כי הצק עם הלוגו לא חתום עי מנהל בנק מזרחי מבין שנית החוב לבנק הוא ראשוני ובלעדי עם עוד חובות לגורמים חיצוניים יש פה ניגוד אינטרס אז הלוגו של הבנק הלקוח ביטל כי פחד שאולי תלקח תמורה לכיסוי חוב לבנק עצמו ובסוף אין כיסוי לצק שבוטל מבין ידידי או לא מבין
? 31/07/2016 17:42 זה כתוב בעברית או בארמית ? (ל"ת)
אסתא 31/07/2016 20:28 בשפת הבנקאים שמבינים כל וכל הבנת זה לא בארמית הבנת
הצק אם לא בוטל יכל לתת כיסוי חלקי לחוב לבנק ואז הצק בוטל מאונס ונחשב אפס ללקוח זה חוקי אז לקוח הגיוני פןעל כפי שפעל הבנת ידידי
רוני 01/08/2016 15:12 גם בארמית הסברייך שגויים לגמרי
הצ'ק יצא לפקודתו הבלעדית של ביהמ"ש המחוזי בת"א. אף אחד לא יכול היה לגעת בכסף הזה ללא צו שיפוטי המורה למי יועבר הכסף. מושך הצ'ק לא יכול לטעון שחשש שמא הכסף יגיע לכיסו של מישהוא שאינו הכתובת אליה כיוון כשרשם אותו. או שההסכמות שהביאו למשיכתו עלו על שרטון או שמושך הצ'ק התחרט מסיבות אחרות או שמדובר בתרגיל מתוכנן מראש (לא סביר). בכל מקרה - ההסברים שלך הם מגוחכים : מה זה צ'ק מבוטל מאונס ונחשב כאפס ? אין מושג כזה אם בית המשפט המחוזי היה פודה את הצ'ק מיידית - הסיכוי לבטלו היה אפסי, כיוון ש-3 ימי עסקים לצ'ק בנקאי הם די והותר לשם סליקתו הסופית...אולי שביתת בתיהמ"ש איפשרה את זה.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש