בסיוע החתמים: קדימהסטם גייסה 20.5 מיליון ש', צפי ללחץ על המניה

ההנפקה נסגרה במחיר המינימום- 660 שקל לחבילה. החתמים נאלצו לרכוש מניות וכתבי אופציה בסך של 3.2 מיליון שקל
חן דרסינובר | (1)

חברת קדימהסטם בדרך לרישום בבורסה בת"א, וצלחה את המכשול הראשוני בדרך להשלמת הנפקה ראשונית של מניות מאז חודש נובמבר 2011, ולמעשה שברה את 'תקרת הזכוכית' לאחר בצורת של הנפקות ראשוניות בבורסה. חברת הביומד הודיעה הערב (ה') על השלמת ההנפקה הראשונית לציבור, זאת לאחר שגייסה 20.5 מיליון שקל במחיר המינימום לחבילה- 660 שקל, אשר כוללת מניות וכתבי אופציה, בסיוע החתמים אשר תרמו להשלמת הגיוס. מניית החברה תחל להיסחר בת"א לפי שווי של 54 מיליון שקל לפני הכסף.

נציין כי את ההנפקה הובילו רוסאריו קפיטל, דיסקונט חיתום ומנורה מבטחים חיתום. בעקבות הפעלת הסכם החיתום, נדרשו החתמים לרכוש מניות וכתבי אופציה בסך של 3.2 מיליון שקל, ואלה צפויים למכור את המניות וכתבי האופציה שברשותם בתוך פרק זמן קצר ובכך להפעיל לחץ על מחיר המניה. קדימהסטם ציינה במסגרת התשקיף כי 60% מתמורת ההנפקה ישמשו לטובת פעילות מו"פ, ואילו 40% הנותרים ישמשו לטובת מימון הפעילות העסקית.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    משה. ששון ישר 07/06/2013 10:27
    הגב לתגובה זו
    זה לא פיר

אליום: "הסכם מהותי" בדרום קוריאה של 4.5 מיליון שקל

גיא בן סימון |
נושאים בכתבה אליום מדיקל
אליום מדיקל, חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הודיעה היום עלהיקשרות עם חברה בדרום קוריאה בהסכם בלעדי להפצת מערכות הסטנטים האורולוגים והביליאריים שהיא מייצרת. אליון מסרה לבורסה כי מדובר בחברה המתמחה בהפצת מכשור רפואי בעיקר בתחומי אורולוגיה וגינקולוגיה. מדובר בהסכם בלעדי ל-5 שנים כאשר תחילת המכירות על פיו צפויה כבר במהלך שנת 2016, ובמסגרתו המפיץ מחויב לרכוש במשך תקופת ההסכם הראשונה סטנטים אורולוגים וביליאריים של אליום בהיקף מצטבר של 4.5 מיליון שקלים לפחות ובהתאם ליעדים רבעונים מינימאליים. אליום מעריכה הסכם ההפצה לשוק הדרום קוריאני הינו מהותי, הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם והן ברמת החדירה לשוקי פעילות מתפתחים ואטרקטיביים. אסף אלפרוביץ, מנכ"ל קבוצת אליום: "ההסכם המשמעותי בקוריאה חשוב הן ברמת פוטנציאל ההכנסות והרווחיות שהוא מגלם, עם תחילת מכירות הצפויה כבר במהלך שנת 2016, והן ברמת החדירה לשווקים חדשים ואטרקטיביים, בדגש על אסיה. הסכם ההפצה לשיווק מוצרי החברה בקוריאה הינו בהתאם לאסטרטגיה העסקית ליצירת מנועי צמיחה חדשים לחברה, זאת על מנת להמשיך את מגמת העלייה המשמעותית במכירות שרשמה החברה במהלך השנה האחרונה. להערכתנו, השקת המוצרים בקוריאה, בהינתן אוכלוסייתה הגדולה, מערכת הבריאות המתקדמת והצומחת, השיפוי הביטוחי הרחב שקיבלנו מהמבטח הלאומי שמכסה כמעט את כל אוכלוסיית המדינה, וכן מעמדו החזק של המפיץ מהווה אבן דרך משמעותית במאמצי החברה לשיווק המוצרים בשווקים משמעותיים חדשים בנוסף לשווקים בהם החברה פועלת".