פנים חדשות בפרטנר: נעמה גת מונתה לסמנכ"ל חטיבת השיווק ומנועי צמיחה
3 חודשים לאחר השינוי הארגוני האחרון בשדרת הניהול הבכירה של חברת פרטנר - אז מונה צביקה שיינפלד לסמנכ"ל השיווק, מודיעה החברה על מתיחת פנים נוספת במסגרתה תוקם חטיבה קמעונאית לצד חטיבת שיווק ומנועי צמיחה, בראשה תעמוד נעמה גת שמצטרפת לחברה.
החטיבה הקמעונאית תעסוק בפיתוח וניהול המערך הקמעונאי של החברה ובראשה יעמוד שיינפלד. כאמור, שיינפלד הצטרף לחברה לפני כשנה וחצי ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה. בתקופת כהונתו הושקה רשת orange ultranet, הוקם מועדון הלקוחות orange one וכן הושק כרטיס אשראי משותף עם ישראכרט לצד הרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית ושירותי ה-self service. שיינפלד חתום גם על השקת המהלך התדמיתי האחרון שיצא לדרכו אתמול (יום ג') תחת הסיסמא "יש רגעים בחיים".
פנים חדשות בפרטנר: נעמה גת ששימשה כסמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות הצטרפה לחברת התקשורת ותעמוד בראש חטיבת השיווק ומנועי הצמיחה האחודה של הקבוצה. יצוין כי מאז פרישתה ממזרחי-טפחות עלה שמה של גת בהקשר של פרטנר על רקע סיום דרכו (הצפוי דאז) של יעקב קדמי בקבוצה.
מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו: "נעמה גת נחשבת לאחת ממנהלות השיווק המובילות בישראל, ותהווה חיזוק משמעותי לנבחרת הנהלת פרטנר. ניסיונה העשיר וכישוריה המוערכים יתרמו רבות להובלת ופיתוח מערך השיווק הכולל של הקבוצה לקראת כניסתנו לעולמות תקשורת מאתגרים חדשים".
- חיים רומנו מסמן את הגט: "נפל דבר - זה תהליך בלתי הפיך"
- פרטנר פיטרה 470 עובדים ב-2014 - כמה כסף גרף לכיסו המנכ"ל חיים רומנו?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בתפקידה האחרון, כסמנכ"ל ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקים בבנק מזרחי- טפחות, רשמה גת לזכותה את יצירתו של המותג האחוד של הבנק, והייתה אחראית על פיתוח האסטרטגיה, השיווק והפרסום לצד בניית מערך צרכני ושרותי שהוקם במטרה לגייס לקוחות חדשים. לגת תואר שני (MA) - בשיווק ופרסום מאוניברסיטת MARQUETTE וויסקונסין, ארה"ב ותואר ראשון (BA) בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מאוניברסיטת חיפה.
- 4.בהצלחה!!! (ל"ת)open 29/08/2013 13:08הגב לתגובה זו
- 3.אזמרלדה 29/08/2013 09:16הגב לתגובה זונעמה אשת מקצוע אמיתית. הציפיות גבוהות וגם היכולת, מחכים לראות מה יקרה.
- 2.עובד מזרחי 28/08/2013 17:49הגב לתגובה זואיזו טעות רומנו עושה . נכשלה במזרחי . תיכשל גם בפרטנר
- נו באמת 29/08/2013 09:18הגב לתגובה זואיך בדיוק מציגים את המהלך הצרכני המשמעותי ביותר שהיה כאן ככשלון?
- 1.השעון הדובר 28/08/2013 16:14הגב לתגובה זואחרי ארבעה תפקידים ללא הצלחה חבל על הניסוי החמישי. רומנו מראה לך את הדלת. תתעורר.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
