פנים חדשות בפרטנר: נעמה גת מונתה לסמנכ"ל חטיבת השיווק ומנועי צמיחה

בתפקידה האחרון שימשה גת כסמנכ"ל חטיבת שיווק ופיתוח עסקים במזרחי-טפחות. במקביל הוקמה חטיבה קמעונאית בראשה יעמוד צביקה שיינפלד
משה בנימין | (5)

3 חודשים לאחר השינוי הארגוני האחרון בשדרת הניהול הבכירה של חברת פרטנר - אז מונה צביקה שיינפלד לסמנכ"ל השיווק, מודיעה החברה על מתיחת פנים נוספת במסגרתה תוקם חטיבה קמעונאית לצד חטיבת שיווק ומנועי צמיחה, בראשה תעמוד נעמה גת שמצטרפת לחברה.

החטיבה הקמעונאית תעסוק בפיתוח וניהול המערך הקמעונאי של החברה ובראשה יעמוד שיינפלד. כאמור, שיינפלד הצטרף לחברה לפני כשנה וחצי ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה. בתקופת כהונתו הושקה רשת orange ultranet, הוקם מועדון הלקוחות orange one וכן הושק כרטיס אשראי משותף עם ישראכרט לצד הרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית ושירותי ה-self service. שיינפלד חתום גם על השקת המהלך התדמיתי האחרון שיצא לדרכו אתמול (יום ג') תחת הסיסמא "יש רגעים בחיים".

פנים חדשות בפרטנר: נעמה גת ששימשה כסמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות הצטרפה לחברת התקשורת ותעמוד בראש חטיבת השיווק ומנועי הצמיחה האחודה של הקבוצה. יצוין כי מאז פרישתה ממזרחי-טפחות עלה שמה של גת בהקשר של פרטנר על רקע סיום דרכו (הצפוי דאז) של יעקב קדמי בקבוצה.

מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו: "נעמה גת נחשבת לאחת ממנהלות השיווק המובילות בישראל, ותהווה חיזוק משמעותי לנבחרת הנהלת פרטנר. ניסיונה העשיר וכישוריה המוערכים יתרמו רבות להובלת ופיתוח מערך השיווק הכולל של הקבוצה לקראת כניסתנו לעולמות תקשורת מאתגרים חדשים".

בתפקידה האחרון, כסמנכ"ל ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקים בבנק מזרחי- טפחות, רשמה גת לזכותה את יצירתו של המותג האחוד של הבנק, והייתה אחראית על פיתוח האסטרטגיה, השיווק והפרסום לצד בניית מערך צרכני ושרותי שהוקם במטרה לגייס לקוחות חדשים. לגת תואר שני (MA) - בשיווק ופרסום מאוניברסיטת MARQUETTE וויסקונסין, ארה"ב ותואר ראשון (BA) בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מאוניברסיטת חיפה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בהצלחה!!! (ל"ת)
    open 29/08/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אזמרלדה 29/08/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    נעמה אשת מקצוע אמיתית. הציפיות גבוהות וגם היכולת, מחכים לראות מה יקרה.
  • 2.
    עובד מזרחי 28/08/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    איזו טעות רומנו עושה . נכשלה במזרחי . תיכשל גם בפרטנר
  • נו באמת 29/08/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    איך בדיוק מציגים את המהלך הצרכני המשמעותי ביותר שהיה כאן ככשלון?
  • 1.
    השעון הדובר 28/08/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    אחרי ארבעה תפקידים ללא הצלחה חבל על הניסוי החמישי. רומנו מראה לך את הדלת. תתעורר.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.