פנים חדשות בפרטנר: נעמה גת מונתה לסמנכ"ל חטיבת השיווק ומנועי צמיחה

בתפקידה האחרון שימשה גת כסמנכ"ל חטיבת שיווק ופיתוח עסקים במזרחי-טפחות. במקביל הוקמה חטיבה קמעונאית בראשה יעמוד צביקה שיינפלד
משה בנימין | (5)

3 חודשים לאחר השינוי הארגוני האחרון בשדרת הניהול הבכירה של חברת פרטנר - אז מונה צביקה שיינפלד לסמנכ"ל השיווק, מודיעה החברה על מתיחת פנים נוספת במסגרתה תוקם חטיבה קמעונאית לצד חטיבת שיווק ומנועי צמיחה, בראשה תעמוד נעמה גת שמצטרפת לחברה.

החטיבה הקמעונאית תעסוק בפיתוח וניהול המערך הקמעונאי של החברה ובראשה יעמוד שיינפלד. כאמור, שיינפלד הצטרף לחברה לפני כשנה וחצי ובתפקידו האחרון כיהן כסמנכ"ל השיווק והתוכן של החברה. בתקופת כהונתו הושקה רשת orange ultranet, הוקם מועדון הלקוחות orange one וכן הושק כרטיס אשראי משותף עם ישראכרט לצד הרחבת הפלטפורמה הדיגיטלית ושירותי ה-self service. שיינפלד חתום גם על השקת המהלך התדמיתי האחרון שיצא לדרכו אתמול (יום ג') תחת הסיסמא "יש רגעים בחיים".

פנים חדשות בפרטנר: נעמה גת ששימשה כסמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות הצטרפה לחברת התקשורת ותעמוד בראש חטיבת השיווק ומנועי הצמיחה האחודה של הקבוצה. יצוין כי מאז פרישתה ממזרחי-טפחות עלה שמה של גת בהקשר של פרטנר על רקע סיום דרכו (הצפוי דאז) של יעקב קדמי בקבוצה.

מנכ"ל פרטנר, חיים רומנו: "נעמה גת נחשבת לאחת ממנהלות השיווק המובילות בישראל, ותהווה חיזוק משמעותי לנבחרת הנהלת פרטנר. ניסיונה העשיר וכישוריה המוערכים יתרמו רבות להובלת ופיתוח מערך השיווק הכולל של הקבוצה לקראת כניסתנו לעולמות תקשורת מאתגרים חדשים".

בתפקידה האחרון, כסמנכ"ל ומנהלת חטיבת שיווק ופיתוח עסקים בבנק מזרחי- טפחות, רשמה גת לזכותה את יצירתו של המותג האחוד של הבנק, והייתה אחראית על פיתוח האסטרטגיה, השיווק והפרסום לצד בניית מערך צרכני ושרותי שהוקם במטרה לגייס לקוחות חדשים. לגת תואר שני (MA) - בשיווק ופרסום מאוניברסיטת MARQUETTE וויסקונסין, ארה"ב ותואר ראשון (BA) בפסיכולוגיה וספרות אנגלית מאוניברסיטת חיפה.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    בהצלחה!!! (ל"ת)
    open 29/08/2013 13:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אזמרלדה 29/08/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    נעמה אשת מקצוע אמיתית. הציפיות גבוהות וגם היכולת, מחכים לראות מה יקרה.
  • 2.
    עובד מזרחי 28/08/2013 17:49
    הגב לתגובה זו
    איזו טעות רומנו עושה . נכשלה במזרחי . תיכשל גם בפרטנר
  • נו באמת 29/08/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    איך בדיוק מציגים את המהלך הצרכני המשמעותי ביותר שהיה כאן ככשלון?
  • 1.
    השעון הדובר 28/08/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    אחרי ארבעה תפקידים ללא הצלחה חבל על הניסוי החמישי. רומנו מראה לך את הדלת. תתעורר.
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.