ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

מדד הדאקס – בעיצומו של הגל החמישי

אייל גורביץ', צילום: Bizportal; Getty Images Israel
בחודשים האחרונים ניתחתי לא אחת את מדד ה דאקס -0.05% דאקס 13,008.55 -0.05% דאקס סגירה:13,015.04 פתיחה:12,943.49 גבוה:13,049.08 נמוך:12,921.15 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  לפי תיאורית גלי אליוט והערכתי שהגל החמישי יצא לדרך. גל שאמור לקחת את הדקס לשיא כל הזמנים. מאז ראינו שלמרות הכל אכן התחתית שנקבעה במארס השנה הייתה האחרונה בסדרה. אני חוזר אל אליוט שוב.
בגרף הרבעוני
 

מי שמחפש מפולת דוגמת זו של שנת 2,000 או 2,008 יצטרך להמתין. לפי התאוריה עלינו להשלים עוד גל עליות מעל לשיא האחרון. מבחינת ה"סייקל" הדקס סיים את גל מספר 4. כעת כיוונו מעלה להשלמת גל 5. בתום גל 5 שאמור לשאלת את הדקס לשיא חדש, יצא לדרך תיקון בסדר גודל של 2008 ו-2000.
 
 
הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ
הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 
תגובות לכתבה(15):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    כבר שנתייםגורביץ מנחש לא נכון את המדד הבנקים (ל"ת)
    4 04/01/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 10.
    גורביץ תוכל בבקשה לנתח מדד הבנקים (ל"ת)
    המתחזה 03/01/2017 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אייל אשמח אם תציין בניתוחים שלך פרטים
    המתחזה 03/01/2017 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינת ה"סייקל" הדקס סיים את גל מספר 4. כעת כיוונו מעלה להשלמת גל 5. בתום גל 5 שאמור לשאלת את הדקס לשיא חדש, שיא חדש הכוונה לאחוז מעל השיא הקודם, 2 אחוז, או 10 אחוז. תודה!!
    סגור
  • 8.
    כנראה מהשרות המטרואלגי נמסר שהגל השישי ...
    הליוט 6 03/01/2017 20:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצור גל צואנמי . מקורות מוסמכים מוסרים להתפנות מכל המניות והמדדים והוכרז מצב חרום גלובלי עקב גל קטלני מסוג הליוט קטרינה שהוא גל צואנמי מסוכן שלא נראה כמותו מאז הוא פקד את ההשוק ב - בשנת 2008 והשאיר קורבנות רבים שרועים על הקרקע עקב מכת הליוט עכזרית
    סגור
  • 7.
    יכול להיות בהחלט מפולת ויכול בהחלט לא להיות .....
    יוסף 03/01/2017 20:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לחזות באופן ספיקולנטי סוביקטיבי לא עולה כסף עם היה גורביץ יחשב ה"גורו" שחזה את מפולת 2017 עם לא היה לזיכרון האנושי יש חיי מדף קצרים מאוד והציורים הסוריליסטים בבורסה קפה ימשיכו כרגיל באתר ביזפורטל .
    סגור
  • 6.
    שטויות.
    רב 03/01/2017 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפולת!
    סגור
  • 5.
    לאייל כנראה משנים את המיספור
    אוסי 03/01/2017 18:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והגל החמישי יצא לדרך ירידות והגל השישי יביא מפולת.
    סגור
  • 4.
    ה"שם פניו מול הגל הגל שוטפו" (ל"ת)
    1 03/01/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • הליוט שוטפו (ל"ת)
    מנחם המנחם 03/01/2017 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    שורט מ 11000 מה לעשות?
    שורט מ 11000 מהלעשות 03/01/2017 10:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המימוש לא מגיע מה לעשות לחכות עוד שבוע? או שהדאקס בדרך הברורה לשיא?
    סגור
  • 2.
    חוזה משבר כמו 2000 או 2008?
    דורי 03/01/2017 09:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נשמע קצת יהיר ולא רציונלי להניח שהתיקון הבא יהיה בסדר גודל של משברים עולמיים שנבעו מאירועים אמיתיים שיצרו מיתון ולא סתם תיקונים טכניים. אנשים עשויים לאבד את כל הונם אם ייקחו ברצינות את ההנחות ההזויות הללו שעשויות להתמשש ועשויות גם לא ולאיש אין אפשרות לחזות אותם מראש.
    סגור
  • מה פרוש בעברית במקרה זה?
    עשויות להתממש? 03/01/2017 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אהה. אז היו ארועים אמיתיים. ועכשיו? סתם חרטא בלוף?
    סגור
  • 1.
    אז כמה גלים נשארו? (ל"ת)
    גולש גלים 03/01/2017 08:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה תלוי בבריזה (ל"ת)
    1 03/01/2017 15:14
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • הייתי בים. לא מפסיקים הגלים אני בגל השישי. (ל"ת)
    צחי 03/01/2017 09:05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור