ג'ילי מכפילה את הרווח בזכות מכירות חזקות בשוק המקומי והבינלאומי
חברת הרכב החשמלי, ג'ילי מכפילה את הרווח בזכות מכירות חזקות בשוק המקומי והבינלאומי. ג'ילי היא גם מותג חזק בארץ כשהיא נמצאת במקום השני בהיקף המכירות של רכבים חשמליים.
רווחי חברת הרכב הסיניתי זינקו ב-92% ברבעון השלישי, מה שהביא את הרווח הנקי ל-2.46 מיליארד יואן (כ-340.5 מיליון דולר). הכנסות החברה עלו בכ-20% ל-60.38 מיליארד יואן, בעיקר בזכות עלייה במכירות ושיפור במגוון המוצרים שהחברה מציעה.
הצלחת ג'ילי, שמציעה רכבים תחת מותגים כמו Zeekr ו-Lynk & Co, קשורה לביקוש חזק בשוק המקומי ובחו"ל. החברה רשמה צמיחה מרשימה במכירות מתחילת השנה, מה שמיקם אותה בין המתחרות המובילות בשוק הרכב הסיני. בנוסף, מניות החברה בהונג קונג עלו ב-64% השנה, הרבה יותר מעליית מדד ה-Hang Seng שעלה ב-15% בלבד.
ביקוש גבוה לרכבים חשמליים
לפי איגוד הרכב הפרטי בסין, יצרניות הרכב החשמליות הסיניות ימשיכו ליהנות מביקוש גבוה עד סוף השנה, הודות לתוכנית החלפה ממשלתית ולתחרות להשגת יעדי מכירות שנתיים.
- הסיניים משתלטים על שוק הרכב, מה יהיה ב-2025?
- הפלישה הסינית -עשרות דגמים, 30 מותגי רכב, 19 יצרנים, 17 יבואנים; לא כל מותג ישרוד
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ג'ילי ממשיכה למצב את עצמה כאחת מיצרניות הרכב המובילות בסין, עם מגוון רכבים המותאמים לשוק המקומי ולשווקים הבינלאומיים, מה שעשוי להביא אותה לצמיחה גם בעתיד הקרוב.
עם זאת, השוק היני מסוכן במיוחד כשפועלות בו מעל 140 חברות. על פי ההערכות של מומחים בשוק בסופו של דבר יישארו בשוק כ-20 חברות. רק הגדולות והטובות ישרדו, ג'ילי בינתיים נמנית עליהן.
השבוע נודע כי החברה נערכת למזג בין שתי חברות בת שלה - ZEEKR ולינק אנד קו. קונצרן ג'ילי שהשתלט על וולוו השבדית, קיבל את לינק אנד קו שהיתה במסגרת וולוו. זיקר נולדה ב-2021, כ-5 שנים אחרי לינק אנד קו, במטרה להתחרות גם בטסלה.
- ויימו דוהרת קדימה עם Via: טסלה עדיין תקועה באוסטין
- הרובוטקסי של גוגל יתחיל לפעול בשדה התעופה סן פרנסיסקו
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?

ג'נסיס GV70 ספורט - קרוסאובר פרימיום מפנק ומחבק
ה GV70 של ג'נסיס הוא הדגם הנמכר ביותר של מותג הפרימיום בצפון אמריקה.
אהבנו: מנוע, בטיחות, מחיר ביחס לתחרות
פחות אהבנו: צריכת דלק, מחיר אבסולוטי
ציון מסכם 4.6 בסולם פולס
ה GV70 של ג'נסיס הוא הדגם הנמכר ביותר של המותג בצפון אמריקה, ומשכך חשיבותו גבוהה. לפני כשלושה חודשים עבר ה GV70 עדכון, מתיחת פנים קלה, סיבה מצוינת (שלא לומר תירוץ נהדר), לבקש אותו למבחן.
תעודת חובה | |
קטגוריה | קרוסאובר פרימיום D-Suv |
מימדים (מטר) | אורך 4.725 /רוחב 1.91 /גובה 1.63 /בסיס גלגלים 2.875 |
מספר מושבים | חמישה |
הנעה | טורבו בנזין, 2.5 ליטר / טורבו בנזין 3.5 ליטר V6. הנעה כפולה AWD |
הספק ומומנט | 300 כ"ס, 43 קג"מ / 375 כ"ס, 54 קג"מ |
צריכת דלק | 9.8 ק"מ לליטר / 8.9 ק"מ לליטר. נתוני יצרן |
בטיחות | ציון אבזור בטיחות 8. חמישה
כוכבים במבחן EuroNcap |
מחיר | החל ב 400.0
אש"ח עד 540.0 אש"ח |
למבחן מתייצבת ה GV70 בגירסתה הבכירה, Sport, עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר, ואבזור שכולל בערך הכל.
עיצוב חיצוני ופנימי
העיצוב החיצוני שבהתחלה היה מצריך הסתגלות קצרה, כבר עובר חלק, והרכב השחור מושך לא מעט מבטים. ללא ביצוע מדגם מייצג, לא מעט מהמבטים היו בזכות העיצוב, ואני סבור שמעטים מהמתבוננים ידעו לומר 'זו ג'נסיס'. היא פשוט נראית גדולה, שחורה, גריל גדול ומרשים, סאונד עמוק מהמפלטים, כלומר זה בטוח רכב יוקרה.
- ג'נסיס משיקה גירסאות כניסה חדשות ל-G80 ול-GV80
- ג'נסיס GV70 עדכנית - החל מ 400.0 אש"ח
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בחזית כאמור גריל גדול ועמוק, ויחידות תאורה בקצוות המורכבות משני פסים אופקיים. סמל ג'נסיס גדול במרכז מכסה המנוע הגדול. מהצד ניתן להבחין במעט כרום מוברש עדין, ומאחור שוב אותן שני פסי תאורה מקבילים בכל צד.